NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة صعبة وحلولها أصعب 🙂

أعتقد إن كلنا الفترة دي بنمر بظروف نفسيا أو ماديا صعبة وغرض البوست ليس الإكتئاب او الإحباط .

🛑السؤال بقي :-
فاكر المواقف الصعبة اللي مرت عليك احكيلنا ازاي المواقف دي انت خرجت منها أحسن من الأول ؟
أهم حاجه القدره على التخطى من الموقف ودايما فى اى موقف صعب لازم اكون متعلم حاجه

أعتقد إن كلنا الفترة دي بنمر بظروف نفسيا أو ماديا صعبة وغرض البوست ليس الإكتئاب او الإحباط .

فاكر المواقف الصعبة اللي مرت عليك احكيلنا ازاي المواقف دي انت خرجت منها أحسن من الأول ؟
بص هو مافيش اصعب من الايام دي لأن جميع المجالات و جميع فيئات عندها مشاكل و أزمات .
الموقف اللي حصل زمان اول ما اتخرجت اشتغلت و طبيعة الشغل المنافسة خصوصا في الاول بين الجداد يعني ..وواحد زميلي و قبل كدا كنا نعرف بعض و من خلال الشغل بقينا اصحاب و زمايل و اخوات..ادني خازوق في الإدارة و خلا المدير المباشر يعتبر بيركبني جميلة اللي هو رغم كدا أنا هسيبك نظام بيكسر عيني ..و أنا كنت ظبط اقساط و ارتبط بحاجات مالية ما هو عندي مرتب بقا ..راحت صعبت عليا نفسي اني قاعد تحت رحمته و جو مساومة ..سيبت الشغل و اتزنقت اول شهر بعد كدا رب نا كرم من وسع و عملت شغل ليا و بقيت أنا المدير و كل حاجة 😁
و نسيت اصلا نظام شغل الدوام و الموظفين و الجو دا ..الحمد لله

محدش بيخرج احسن من الاول كل مره بتخرج فاقد جزء من روحك وحياتك وعمرك وشغفك ف الحياه لحد ما بتنطفى خالص وتعيش ف حاله اللامبالاه لكل حاجه ف الدنيا. 🤷🏻

ولله ما اعرف انا مريت بكل الحجات الى فحياتي دي امتى وازاى خرجت منها كلو بستر **** ورحمته

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%