NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة مشكلة تعارف علي بنات وجنس

jo youssef2

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الحقيقة محتاج مساعدة وحلول منطقية اعمل علشان اقدر ارجع تعرف علي بنات بطريقة طبيعية
جماعة انا بخسر كمية بنات حبة نكون صحاب وان اكون صداقات وكمان اكتر من بنت حبة نخرج ونبقا صحاب بس انا بخلع من كدا بسب بسيط ان مبقتش قادر تعرف علي اي بنت مهما كانت بدون جنس مش عارف اجبهولكم ازاي بس بكلمها لمحتلهاا عن الجنس تجوبت تمام نبقا صحاب وكلة تمام متجوبتش لا مش عايز اعرفك وطبعا طبيعي 95% بيرفض الفكرة مش بعرف اكدب يعني مليش في ان اعرف اكدب وقالوها بحبك علشان في اخر اخذ عايزة للاسف انا مش كدا وفي نفس وقت في بنات عادي ملهاش في جنس وحبة تعرفني ونتفسح مع بعض وهكذا لكن عيب فية لازم يكون في جنس علاقة تحرش بينا وحاجات زي كدا وطبعا لازم اقولهم قبلها بينا علي شات وكدا واشوف رد فعلها مش احطهم في ارض الواقع لما نتقبال في الشارع يعني وطبعا معظم بيترد علية لا
انت بتقول اي والحقيقة فترة دة اول مرة اخد بالي ان البنات بتعملي بلوكات كتير اووي بجد يمكن كتير انا معرفش وصلت ل كدا ازاي واكتر من بنت تقولي يابني اي بتقولة شكلك واحترامك ميوقلش عليك كدا انت لية انت كدا بس
انا حتي زمان كنت بغض بصري حتي في الشارع معرفش اي وصلني اعتقد بسب ان خرجت اكتر من مرة مع بنت و سلمت عليها او لسمت او قفشت او اكتر ف خلاص بقيت عايز دة علطول زي ادمان بظبت مع علم انا مش بتقرج نهائي علي جنس لان بحس ان تمثيل وفيك الي حاجات مسربة الحقيقة دة ممكن ساعات يعني كل 3 شهور ممكن مرة ولا بضرب 10 ومحافظ علي نفسي بس بقعد لوحدي كتير بسب سكن الكلية ودراسة وان عايش لوحدي تقربيا
ل درجة ان اخر بنت قعت تقولي يابني والل ة حبة نبقا صحاب ونخرج وصدقني هنبقا حلو تعالة بس ننزل وكل حاجة بس الي بتقولة انت وجنس وكدا مستحيل انا مش كدا ولمو ان هي معجبة بية كانت عملتي بلوك بردو
انا مش عارف احل دة ازاي حد يعرف مع العلم لما فكت في حوار دة انا لقيت ان بعمل الحوار تقربيا مع بنات اي مش بتعجبني اوي او نص نص لكن بنات بتعجبني مش بقولهم كدا معرفش لية او يمكن الي عجبني دول لما ادوس معاهم ارجع ل نفس نقطة صفر واقولهم جنس
حبب بس لو في حد هنا يساعدني يا شباب

• عجبني
التفاعلات: 🦂scorpion🦂
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%