NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ميول انتحاريه بسبب الضغوط

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Ahm . Y

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عندي 24 سنه .. بدرس ف كليه هندسه ولسه مخلصتش لان ف هندسه حكوميه .. وبشتغل مع كليه .. معنديش صحاب ولا ف كليه ولا عمتا ف الشارع وحتي ف شغل بتعامل بمبدا احنا زمايل شغل .. كنت من حفظه القرءان واعرف **** جدا .. لما وصلت لاعدادي اتعرفت علي الجنس من زمايلي ف مدرسه وفكرت اني اجرب اضرب عشره وحصل جنس سوفت مع صحابي وموضوع لما وصلت ثانوي بقيت اعرف بنات وعملت علاقه سوفت برده معاهم وتفريش لانهم بنات ولما وصلت كليه كملت علي نفس منوال وعرفت واحده مطلقه من نت جربت معاه ميول خضوع والساديه وكان عاجبني جدا واعرف دي واسيب دي واجرب مع دي .. بس بقالي 6 شهور بعيد عن ناس وبنات وكل حاجه بس مقدرتش وبقيت اريح نفسي من موقع اكلم واحده شات او صورر رايحه جايه او اقرا قصص وانا من محبين منتدي قديم وكنت بحب اخش كزائر اقرا القصص .. بس حاليا حالتي نفسيا زفت واكتئاب وقرفان من عشتي وحياتي وحاسس اني معملتش اي حاجه قرفان من فكره اني مليش صحاب شباب وانا بكتب و**** مقصدش اشقط بس لقيت اني هنا ممكن اتكلم واعبر عن جوايا وممكن حد يسمعني ويقولي اللي بمر بيه دي ايه مليش صجاب زي مبشوف صحابي ليهم صحاب من ابتدائي واعدادي ممكن اقعد لوحدي بالاسبوع وشهر ومش محتاج انزل والشغل سبته بسبب دخول ميد ترم وضغوط وحتي لما كنت فيه كان كلو روتين .. من اخر واسف للاطاله انا حاسس كشخص 24 سنه محققش اي حاجه ملوش حد مش مهم بنسبه نفسه ولا بنسبه لحد شخص بائس وكئييب ولما بضعط بروح للجنس اكتر ف حد هنا زيي ارجو المناقشه ووصف حالتي

• عجبني
التفاعلات: xsawz، البوب الكبير اوي و الجوكر المصري
يسطا ولا تزعل نفسك اعتبرني صاحبك واخوك وسيبك من الجنس والكلام ده والي انت عاوزه انا موجود
المهم ي أخويا مفيش حاجه اسمها صحاب الصحاب دول اسم مبينفعوش بعد لو صاحبت هتتعب اكتر دي نصيحه مني ليك ي صاحبي
متدورش علي صداقه اي كانت مسماها ايه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: البوب الكبير اوي و Ahm . Y
كلنا هذا الشخص انتا بس مركز مع نفسك لانك داخل علي ميدتيرم ومضغوط من غير حاجة وقصة انك مالكش صحاب فدي حاجة مقبولة مش وحشة صاحب نفسك ترتاح بس خليك اقوي من كدة انتا بتتكلم وانتا ٢٤اومال لو وصلت ل٤٠حتقول اية وحد اللة كدة واطرد الأفكار دي من رأسك

• حبيته
التفاعلات: Ahm . Y
فكره فقدان الشغف اللي هو انا عايش ليه كليه محترمه ودخلت شغل وبشتغل انا عايش اي هدفي ف حياه .. الجنس هيفضل شاغل بال اي حد بس انا عندي علي فيس مثلا 4000 شخص بقعد اتفرج واحد مع خطيبته او مراته او صحابه وانا مليش اي ميموريز مع حد فاهمني

• عجبني
التفاعلات: EL_J_O_K_E_R
فكره فقدان الشغف اللي هو انا عايش ليه كليه محترمه ودخلت شغل وبشتغل انا عايش اي هدفي ف حياه .. الجنس هيفضل شاغل بال اي حد بس انا عندي علي فيس مثلا 4000 شخص بقعد اتفرج واحد مع خطيبته او مراته او صحابه وانا مليش اي ميموريز مع حد فاهمني
اقولك مفيش حد قدامك بنت حلال انتا علي كلامك الف مين تتمناك اكيد في بنت حلال حواليك بس انتا من معرفة الشمال مش مركز بس

كلنا هذا الشخص انتا بس مركز مع نفسك لانك داخل علي ميدتيرم ومضغوط من غير حاجة وقصة انك مالكش صحاب فدي حاجة مقبولة مش وحشة صاحب نفسك ترتاح بس خليك اقوي من كدة انتا بتتكلم وانتا ٢٤اومال لو وصلت ل٤٠حتقول اية وحد اللة كدة واطرد الأفكار دي من رأسك
انا من النوعيه بتعلق بناس بسرعه ومبحبش حد اتعلق بيه صاحب/ه يقعد ف حياتي فتره ويمشي من بعدها بحس ان ف فراغ بسبب خروج شخص من حياتي مببحبش اكون مزعل حد مني انا بحب افرح الناس بحب اساعد الناس بس عمر محد فكر انه يفرحني او حد يفكر فيا عمتا

مبفكرش ف فكره جواز دي خالص دلوقتي لسه اخد وقت اتخرج واكون نفسي ومش حابب اكمل حياتي ف مصر جو قرف وخنقه .. حابب اخلص وعندي قرايبي ف دول كتير بره هسافر اكمل بره فمش حابب اعلق بنت بيا وحابب اتجوز من بره علي طول

حاسس ان حياتي من سنه 2015 وهي واقفه .. حاسس بقالي 7 سنين مشوفتش يوم حلو او ذكري من سنه 2015 حياتي وقفه دي مش شعور دي حاجه بقت مورثه ف دماغي

بص يا يونس .. افهم ان الحياة مش عادلة .. وانك مهما كنت كويس هتقابل ناس كتير وحشة .. ميولك للجنس مش عيب .. انتا فى سن المفروض تتجوز فيه ويبقى معاك شريكة حياة .. بس الحياة فى بلدنا صعبة .. وده مش سبب انك تيأس وتنطوى على نفسك .. انتا مش ذنبك ان الحلال بقى صعب .. ومش ذنبك ان احنا عايشين فى مكان مقرف فعلا .. ومش ذنبك ان معظم الناس بقت وحشة ومنافقة .. لكن ذنبك واللى هتتحاسب عليه انك متحاولش .. وانك تسيب نفسك تروح من وحش لأوحش .. سوفت مع ستات لسوفت مع رجالة لهارد مع الاتنين لبعد كده فضيحة مع بنت او مرض مع راجل او ايان كان .. انتا لو فكرت من 5 سنين انك ممكن توصل للى انتا فيه ده دلوقت .. عمرك ما كنت هتتخيل .. وكذلك لو سبت نفسك كمان 5 سنين .. مش هتعرف نفسك .. طب الحل ايه ؟
الحل انك تحاول .. لو انتا ضميرك واجعك من اللى بتعمله وضع طبيعى .. حط حدود وابدأ اتعامل معاها وضيقها على نفسك مع الوقت .. لو بتمارس طبيعى وقف فورا و اعتمد على الافلام فترة .. بعدها اكتفى بالعادة السرية بدون افلام (بالمناسبة العادة السرية بدون اباحيات هى ذنب عادى مش كبيرة وفيه بيقولوا لو هتمنع زنا فا هى حلال ) .. حتى لو عملت العادة السرية قوم بعدها استحمى وكمل "ص ل ا ة" بقية اليوم .. على الناحية التانية متخليش وقتك فاضى ابدا .. رياضة او مذاكرة او هواية اى حاجة اشترك فيها .. اشغل وقتك بحيث ان ميبقاش ليك نفس تفكر فى حاجة من كتر الانشغال .. وحاول تكون حاجة ليها علاقة بالشغل .. عشان تعجل بأنك تمسك فلوس كافية تخليك تخطب اول ما تتخرج وتتجوز وتسافر مع مراتك .. الموضوع صعب محدش قال سهل .. بس خليك راجل والدنيا هتمشى معاك وهترجع احسن ما كنت .. كلنا بنقع مش مطلوب منك تقفل الامتحان .. المهم انك لو وقعت تعوض

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بقي كنت مسجون وغير اني اتخطفت وتعرض لكل انواع التعذيب والدنيا مهببه معايا ع الاخر وانا كمان في هندسة ومع ذالك بحب اصحي كل يوم واعيش اللحظة بس ابقي عاوز انتحر عشان ماليش صحاب دا يبقي هبل الصراحة

بص انت بتعاني بس كويس انك عارف السبب
انت لسة شباب لا و في اول الشباب كمان مش عزه لو فاكر انك مفروض تكون حققت حاجة في السن دا تبقي غلطان دا السن الي بتجرب فيه كل حاجة و تعرف انت حابب ايه و نفسك تكمل فيه
مفيش حاجة مستاهلة انك تموت نفسك عشانها لا كلية ولا حد
قافل علي نفسك مش عيب واحدة واحدة و افتح و اتعرف علي غيرك و صاحب مش هتخسر و احنا جمبك

انا عندي 24 سنه .. بدرس ف كليه هندسه ولسه مخلصتش لان ف هندسه حكوميه .. وبشتغل مع كليه .. معنديش صحاب ولا ف كليه ولا عمتا ف الشارع وحتي ف شغل بتعامل بمبدا احنا زمايل شغل .. كنت من حفظه القرءان واعرف ** جدا .. لما وصلت لاعدادي اتعرفت علي الجنس من زمايلي ف مدرسه وفكرت اني اجرب اضرب عشره وحصل جنس سوفت مع صحابي وموضوع لما وصلت ثانوي بقيت اعرف بنات وعملت علاقه سوفت برده معاهم وتفريش لانهم بنات ولما وصلت كليه كملت علي نفس منوال وعرفت واحده مطلقه من نت جربت معاه ميول خضوع والساديه وكان عاجبني جدا واعرف دي واسيب دي واجرب مع دي .. بس بقالي 6 شهور بعيد عن ناس وبنات وكل حاجه بس مقدرتش وبقيت اريح نفسي من موقع اكلم واحده شات او صورر رايحه جايه او اقرا قصص وانا من محبين منتدي قديم وكنت بحب اخش كزائر اقرا القصص .. بس حاليا حالتي نفسيا زفت واكتئاب وقرفان من عشتي وحياتي وحاسس اني معملتش اي حاجه قرفان من فكره اني مليش صحاب شباب وانا بكتب و** مقصدش اشقط بس لقيت اني هنا ممكن اتكلم واعبر عن جوايا وممكن حد يسمعني ويقولي اللي بمر بيه دي ايه مليش صجاب زي مبشوف صحابي ليهم صحاب من ابتدائي واعدادي ممكن اقعد لوحدي بالاسبوع وشهر ومش محتاج انزل والشغل سبته بسبب دخول ميد ترم وضغوط وحتي لما كنت فيه كان كلو روتين .. من اخر واسف للاطاله انا حاسس كشخص 24 سنه محققش اي حاجه ملوش حد مش مهم بنسبه نفسه ولا بنسبه لحد شخص بائس وكئييب ولما بضعط بروح للجنس اكتر ف حد هنا زيي ارجو المناقشه ووصف حالتي
انا في حجات مشتركه زيك
وقريبين من سن بعض برضو

انا بقي كنت مسجون وغير اني اتخطفت وتعرض لكل انواع التعذيب والدنيا مهببه معايا ع الاخر وانا كمان في هندسة ومع ذالك بحب اصحي كل يوم واعيش اللحظة بس ابقي عاوز انتحر عشان ماليش صحاب دا يبقي هبل الصراحة
هو ممكن اكلمك خاص

بص يا صديقي
انت ممكن تشوف حاجه بتحبها اكلة معينة بتبسطك او فيلم او مسلسل او تلعب عالموبايل او لو عندك كومبيوتر او بلاي ستيشن تلعب اونلاين هتتعرف على ناس كتير و تتقابلو و هتكون صدقات كتير
ممكن تجرب تروح تجمعات لمجال معين بينزلو حجات على الفيس
جرب خش جروبات اتناقش مع الناس في مجالات بتحبها

ماتزعلش من قصة الصحاب
صاحب عمري باعني عشان الفلوس والمصلحة مبدأها بيحكم
عايز افهمم حاجة مفيش صاحب عدل دلوقتي كله بيجري على المصلحة
انا ماليش اصحاب خالص
بقرأ بتفرج على افلام بشوف اكلات جديدة لان دة شغلي
بخرج من اللي انا فيه بطريقتي
اتأكد ان اللي خلقك مش هيحملك فوق طاقتك
عيش استمتع بحياتك حب الناس من قلبك اعمل خير واسي الناس وطبطب عليهم زعيش خلي الناس تحبك وساعتها هتلاقي متعة تانية

يمكن انا كمان ماليش اصدقاء بس معايا نفسي نفسي البسيطة اللي بتحب اي حاجة بسيطة وجميلة ، معايا نفسي اللي كسبتها بعيد عن شرور الناس ونفوسهم

• عجبني
للاسف
انا نسخه منك
ونفس ام الكليه الزفت
ونفس النفسيه وكل حاجه وحشه زيك بالضبط للاسف
بالنسبه للانتحار عملتها مرتين ولحقونى للاسف

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل