NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

⍥ ȷබᓄ.

𝒫ℯ𝒶𝒸ℯ 𝒷ℯ 𝓊𝓅ℴ𝓃 𝓉𝒽ℯ 𝓁𝒾𝒻ℯ 𝒾𝓃 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
مترجم قصص مصورة
مشرف سابق
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعه عايزه اخد رائيكو ..

انا متجوزه بقالي سنتين ووجوزي مش بيسبلي مصاريف خالص ولما اطلب منو فلوس يرميها ف وشي ....اتفقت معاه وقولتلو سبلي مصاريف كل يوم او كل اسبوع قال لا اللي انتي عايزاه قولي عليه ....باجي اقولو هات فلوس يزعق ويتعصب ويرميها ف وشي انا بتصعب عليا نفسي ومش برضي اخدها واقعد اعيط ... ب**** عليكو قولولي اعمل اي

ملحوظه لما بحتاج فلوس باخد من اهلي ..

• محزن
  • الكلام ده مش عجبني
  • لا تعليق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx, استشاري علاقات, Moheb sex و 6 آخرين

انا متجوزه بقالي سنتين ووجوزي مش بيسبلي مصاريف خالص ولما اطلب منو فلوس يرميها ف وشي ....اتفقت معاه وقولتلو سبلي مصاريف كل يوم او كل اسبوع قال لا اللي انتي عايزاه قولي عليه ....باجي اقولو هات فلوس يزعق ويتعصب ويرميها ف وشي انا بتصعب عليا نفسي ومش برضي اخدها واقعد اعيط ... ب**** عليكو قولولي اعمل اي

اصبري وبكره ينصلح حالة

• بيضحكني
التفاعلات: علا ام زيادد
للاسف اللي زي ده يتحكي ل الكبير بتاعه لو منفذش يتساب ليه البيت

• عجبني
التفاعلات: شاب ادلعك
مميزاته قصاد عيوبه
واللي كفتها تطب تقرر بناءا عليها
وبرأيي طالما كدا كدا مبيسبلهاش فلوس فطبيعي لو اطلقت هيخليها تعاني ع حقوقها ،، وبرضو لو عاوزة تطلق تطلق ،، عادي حالة من كل حالة خلال 180 ثانية 👌

هي عايزة جل لي مشكلته لان هي قرفت
تحاول تشتكي وتعمل قعدة...بس خدي بالك هو من ناحية قالها إللي أنت عاوزه هجيبه يعني مش مقصر....هي الفكره أنها عاوزة تمسك فلوس في ايدها يعني ممكن توفر من مصروف البيت وكده بس هو يديها تحاول تشوف حد بيثق به ويقنعه مثل اخته امه حماها...او انها تحاول تقنعه أنها ممكن تشتغل

للاسف اللي زي ده يتحكي ل الكبير بتاعه لو منفذش يتساب ليه البيت
هي خايفة تعمل حاجة لان الكلام كتير عندهم في البلاد

اهربي قبل الاولاد البخل ملوش حل

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: بحرر الحياة و 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑

الى بيقلك الطلاق دا هيشل ذنب طلاقكم اولا اصبرى ****هيجازيكى على صبرك وجوزك هيشيل ذنبك واى حاجه زى دى بينكم متتحكيش دى اسرار بيوت ومتتحكيش وتحلوها مع بعضكم

تحاول تشتكي وتعمل قعدة...بس خدي بالك هو من ناحية قالها إللي أنت عاوزه هجيبه يعني مش مقصر....هي الفكره أنها عاوزة تمسك فلوس في ايدها يعني ممكن توفر من مصروف البيت وكده بس هو يديها تحاول تشوف حد بيثق به ويقنعه مثل اخته امه حماها...او انها تحاول تقنعه أنها ممكن تشتغل
المشكلة ان بيعمل معها زي الكلبه يعني عايزة فلوس يرميها ليه في وشه يعني بتقول انا مو كلبه

و انتي مكنله و صابره ليه ده مكنتش يتعاش معاه يومين علي بعض

الى بيقلك الطلاق دا هيشل ذنب طلاقكم اولا اصبرى ****هيجازيكى على صبرك وجوزك هيشيل ذنبك واى حاجه زى دى بينكم متتحكيش دى اسرار بيوت ومتتحكيش وتحلوها مع بعضكم
بس لو في خلف راح تتورض في معاملة اصلا

مصاريف للبيت اكل وشرب وكدا ولا مصاريف ليكي شخصية ميكياج وهدوم وكدا ؟

جربي تقعدي معاه وتساليه لو عنده مشاكل في الشغل طب الفلوس مش مكفية معاه

كل الى فالتعليقات هبيده درجه اولى وبينصحو بالطلاق اصبر وصبرك دا هتاخدى دنيا واخره اصبر وبعدين مشاكل الزوجيه متتطلعش بره البيت وتحلو مشاكلكم مع بعض

• بيضحكني
التفاعلات: علا ام زيادد
مصاريف للبيت اكل وشرب وكدا ولا مصاريف ليكي شخصية ميكياج وهدوم وكدا ؟

جربي تقعدي معاه وتساليه لو عنده مشاكل في الشغل طب الفلوس مش مكفية معاه
اي مصريف بيرميه في وش البنت بطريقة صعبه

• عجبني
التفاعلات: DarkHorse
كل الى فالتعليقات هبيده درجه اولى وبينصحو بالطلاق اصبر وصبرك دا هتاخدى دنيا واخره اصبر وبعدين مشاكل الزوجيه متتطلعش بره البيت وتحلو مشاكلكم مع بعض
الصبر مش حل راح يفكرو ان هو راح يزود الحل ان اتكلم ابوه يجلس معها و يحكي معها اذا ما نعدل يقول نطلق البنت

اي مصريف بيرميه في وش البنت بطريقة صعبه
خلاص خليها تتعبه
هو مش قالها اللي عايزاه اجيبه ولما بتطلب الفلوس بيرميها في وشها
خليها تقوله هاتلي واشتريلي بلاش هات فلوس
ولما تحتاج تشري حاجة بنفسها
تاخده من ايديه وتقوله تعالى اشتريلي دي

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

الطلاق اسلم حل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%