NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,839
مستوى التفاعل
12,683
نقاط
14,037
القصه لا علاقة لها باي حاجه خالص دي مجرد مشاعر ...
هقولها بالعاميه ...
صحيت الصبح علي لمسة يدها الحنونه و بتقولي يلا انا عملت الفطار بصيتلها و ابتسمت و مسكت أيدها و شديتها عليا وقعت فحصني و هي بتضحك قلتلها عاوز أفطر من ده و دولنا ببوسات مستمرة و لعبنا بلسان بعض و تبادلنا البوس و فجاءة فاتت وقامت تجري و تقولي لا افكر الاول يا مجنون قلتلها انا مجنون بيكي خرجت تجري و جسمها كله يهتز فهي بلا ملابس لاننا مش هنحتاجها و كمان ليه نربط نفسنا باي حاجه تحوشنا ولو ثواني عن بعض قمت وراها و انا اتذكر ما حدث أمس فقد كانت ليله جميله ملتهبه بكل أوضاع الجنس خرجت لاجدها جالسه تنتظرني و قالت ممكن متمدش ايدك علي الاكل خالص و سيبلي نفسك خالص انا هاكلك و هشربك بايديا قلتلها بخبث بايدك بس قالتلي بدلع بس بقي يتكثف ههههههههههه حطيت ايدي علي كيرف وسطها و مشيت ايدي لحد الفلق و هي بتقولي علشان خاطرى كل الاول و اعمل اللي يعجبك قلتلها مش قادر اشوفك و متمعش بملمس جلدك الابيض الناعم و حلاوة عسل شفايفك و جمال عيونك قالتلي بس بقي خد و حطت الاكل فبوقي و انا مش مركز في الاكل انا كنت فدنيا تانيه دايب في عيونها و ابتسامتها التي اسرتني و شقاوتها اللي خليتي ابقي لها الحضن الدافئ اللي كانت بتتمناه خلصت اكل قلتلها بسسسس كفايه انا شبعت و هي تقولي دي كمان علشان خاطري قلتلها لا مش قادر راحت حطاها فبقها و قالتلي خد دى و طبعا كلت من بين شفايفها و قمت دخلت الحمام و ندهت عليها انا هاخد شاور اوكي قالتلي ماشي ...
بلسانها .. أو أفكارها ...
اووووف انا مبسوطه فشخ ده لو قالي علي اي حاجه تعملها انا ممكن اموت نفسي لو حتي بص لواحدة تانيه مستحيل واحث تشاركني فيه لمسه أيده علي جسمي بتجنني بحس اني تحت جناح كبير و اني علي سحابه مش سرير و هو بيمشي صوابعه علي ضهري و علي جنابي بحس اني مش عارفه اي حاجه غير اني عاوزة افضل كده تحت أيده و جناحه ايه ده هو ملاك هو ملكني حنين قوي معايا بس يبت حنين ايه هو اللي عمله امبارح يدي حنيه خالص ده فشخك بس كان حلو اوي فضل يحسس يحسس لحد ما خلاكي فدنيا تانيه بص صوابعه عارفه هي بتعمل ايه زي ما يكون بيدور الليل علي حاجه و اول ما يلاقيها يخليني اطير ، و مسكت حلمه بزها ، هو بيمسكها ازاي بيخليني اهيج اوي أيوة بيمسكها بين الصباعين دول و يشدها يوووه مش نفس الاحساس .. طيب اجرب امشيها علي جسمي زيه .. بطراطيف صوابعه كده .... اوف بقاااا برضه مش زيه ... هو بيعمل ايه هستناه يخرج و اشوفه بيعمل كده ازاي منا لازم اعرف انا عمر محد عمل معايا كده ده صوابعه لسا حاسه بيها علي جسمي كأنه لسه بيحسس و لا ده من التفكير في لمسه أيده و انا من امتي اصلا يهتم بلمسه راجل أو ست انا مارست مع رجاله وستات ايه الفرق فيك يا ابراهيم عملت فيا ايه انا عاوزة احضنك ... ايه التلزيق ده اهدي يبت ...
انا .. خرجت من الحمام و ندهت عليها مردتش دورت عليها لقيتها واقفه و فدنيا تانيه و سرحانه خالص حركت صوابعي علي كتفها لقيتها بالاسم و تتمايل كأنها مستنيه ده .. هي .. يخربيت كده ده زي ما يكون ورايا و بيلمسني بلمساته السحريه دي اووووف انا هروحله الحمام .. لفت لقيتني صرخت و انا اتخضيت و قعدت اضحك و هي مسكت قلبها قالتلي انت هنا من امتي ...قلتلها لقيتك سرحانه قلت أما اشوفك سرحانه فايه طلعتي سرحانه في امبارح ... قالتلي اه هو انت كنت بتحسس عليا وانا واقفه و لا تهيأت قلتلها اوبااا هي جاتلك قالتلي هي ايه قولتلها الجنونه قالتلي انا مجنونه قلتلها لا انا المجنون بصوت واطي و خدتها فحضني .. و قلتلها انتي احلي واحده في الدنيا كلها شيلتها و خرجنا و قلتلها انا عاوز انام تاني و انتي قالتلي انت مشبعتش قلتلها انتي ميتشبعش منك بس مش اللي فبالك انتي اتفرجي علي التي في و انا هناك فحضنك و نمنا فحضن بعض وانا دافن راسي بين بزازها و نايم و هي بتلعب في شعري ...
و احتمال يبقي للحديث بقيه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%