NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

♥️وانا كمان بحبك يامعاذ
تسلمي يامعاذ المجنونة في غاية الفرحة بكلامك الجميل♥️♥️
كويس اني قدرت افرحك حتي لو بكلمه 😘❤❤

عنده حق هو فيه احلى من حنانك دا سر حلاوتك اصلا 😂❤️
نعم انت انت يا مستر أنا مجنونة و**** لالالا هعيط وعجيب ناس تتخانق ومش هسكت لا انا مش مجنونة انتوا المجنايين,😂

نعم انت انت يا مستر أنا مجنونة و**** لالالا هعيط وعجيب ناس تتخانق ومش هسكت لا انا مش مجنونة انتوا المجنايين,😂
مجنون بيك انا مجنون بيك ليل و نهار انا مستنيك ❤️😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
  • بيضحكني
التفاعلات: Range Rover
هبدا انا يجدعان عشان الي مش فاهم او الي مش متشجع ..

@Man0 حقيقي اخ جدع يهون عليك 🩶 من اجدع الناس قابلتها هنا ع المنتدي ..
@♥MONA♥ اخت جدعه جداا برضو .. الكلام قليل فحقها ..
@*T I T O* انت طيب ونا حبيتك وبعتبرتك اخ ليا 🩶
@ٱلْـﺳ〄لـطٱﻧـه اجدع خلق **** جدعه الدنيا كلها فيها واحسن حاجة اني عارفها قبل المنتدي🩶

عرفت ناس تانيه كتير برضو بس مدونيش فرصه اتعرف عليهم😂🙂🩶
حبيبي يا اخويا ده شرف ليا بجد🖤

• حبيته
التفاعلات: ٱلْـﺳ〄لـطٱﻧـ ايـگس
اختار شخص هنا من المنتدي او كذا شخص عادي .. وقوله كلمه حلوة حاسس انها هتبسطو ..🩶

صدقني دا ممكن يغير من معنوياتك ومعنوياته..🩶
واكيد انت كمان هتلاقي الي يكتبلي كلمه حلوة فحقكك🩶

مشاركه معنويات🥰❤️
للاسف معرفش حد ولا ليا حد هنا

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
  • بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
  • حبيته
التفاعلات: T i to
  • حبيته
التفاعلات: juba7
  • حبيته
التفاعلات: محترف اربعينى
  • حبيته
التفاعلات: juba7
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نبدا بقي كدا قايمة اخوات و اصدقاء عرفتهم و حبيتهم و حبوني بدون مقابل و بتمني اني علاقتنا تدوم للابد
@أم قويق هيا صحيح لسانها محدش بيقدر عليه بطيبة و قلبها و بحبها جدا
@مجنونة مطرقعة اختي حبيبتي الي بحترمها و بقدرها و اتمني ليها الخير ديما
@Mahmoudabdoo اخويا وصاحبي و الدماغ الشغالة معايا في كل حاجة
@AlZein اخويا وحبيبي و القلب الطيب اكبر مجمع للصور شوفته في حياتي لغاية دلوقت بيعشق الصور زي عنيه😂
@فريده فيري دي بقي اختي الي بجد بحبها حدا و بحترمها حدا و الي مقدرش ازعلها ولا اقولها لا ابدا
@♥MONA♥ دي بقي اختي حبيبتي بونبوناية قلبي الي اليوم بيقي ملوش طعم من غيرها تقدر تقول كدا سر سعادة يومي بضحكتها الحلوة و دمها الخفيف و قلبها الطيب هيا صحيح مجنونة شوية بس بحبها جدا و بعتبرها اختي فعلا
@Man0 اخويا و صاحبي و اول واحد يعتبر عرفته و له معزة كبيرة عندي هوا عارف هيا اد اي
@كريم سعد مكرم اخويا و صاحبي و شق الشقايق زعلان منه شوية بس المهم انه بخير و اتمني له السعادة الابدية
@Sara De Ana دي مجنونة رسمي بس بحبها و بحب طيبة قلبها و بجد من اجمل الناس الي عرفتها هنا
@مدام نور جوجل ايرث بتاع الشلة تقدر تقولك اماكن انت متعرفهاش في منطقتك روحها حلوة و حميلة و دمها خفيف و بجد بعتبرها اختي
@Maram Said اختي الصغيرة المجنونة بس بحبها و اتمنهالها الخير ديما و اتمني الي قالنه ليا ميحصلش علشان معلقهاش من ريجليها 😂
وفي غيرهم كتير و اتمني انهم ميزعلوش مني اني نسيت اكتب اسمائهم و شكرا لكل حد هنا عرفته او اتعاملت معاه ❤❤❤❤❤
معاذ ناروتو ✌✌
شكرا لكلامك الحلو يا معاذ و شكرا انك اتكلمت عني قبل صوري مع ان كلامنا مش كتير
بمناسبة الصور انا مطلعتش الا القليل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%