NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

😂😂😂😂😂
مانتا لو فالح كنت صاحبت حد فالح
لكن العلوق بتصاحب بعضها 😂😂😂
يابني ما انت في ناس بتحبك و عاوزة تتعرف عليك و انت مش راضي حتي اسأل سيجما 😂😂😂

• معجبنيش
التفاعلات: Aymanx123
ياريت عندي كلام حلو زي كلامك دا اقدر ارد بيه عليكي بس كل بتمنا ان رينا يخليكو ليا و متحرمش منكم ابدا يا احلي اخوات في الدنيا ❤❤❤
يارب يا معاذ ♥️

• حبيته
التفاعلات: Range Rover
@ٱلْـﺳ〄لـطٱﻧـ ايـگس
ده بقي رقم واحد اخويا الصغير القمر اللي مزعلاه حبيت اكتبلك لوحدك عشان أعتذرلك اني خليتك تفهم اني حاسه بكده متكلمناش كتير بس شخصيتك جميلة اوي وعشقت الكلام معاك بتمني أن الكلام مع بعض يكتر اكتر واكتر
واه بالنسبة للامتحان رووح يافاشل ذاكر معنديش اخ فاااشل يااافااشل

أنا اسفه مرة تانية ياقمر ❤️❤️
الأول بس اسفه ع اي 🦥🩶 حبش حد بحبو يعتذرلي اثلا ..ثانيه انا مجموعي كويس وبذاكر انتو متعرفونيش😅 بس من ساعتها ما دخلت هنا من يوم العيد وانا مفتحتش كتاب وان شاء **** الكلام يكتر اكتر واكتر 🩶🩶

اختار شخص هنا من المنتدي او كذا شخص عادي .. وقوله كلمه حلوة حاسس انها هتبسطو ..🩶

صدقني دا ممكن يغير من معنوياتك ومعنوياته..🩶
واكيد انت كمان هتلاقي الي يكتبلي كلمه حلوة فحقكك🩶

مشاركه معنويات🥰
@الموزا هانم معجب جدا بيكي

الأول بس اسفه ع اي 🦥🩶 حبش حد بحبو يعتذرلي اثلا ..ثانيه انا مجموعي كويس وبذاكر انتو متعرفونيش😅 بس من ساعتها ما دخلت هنا من يوم العيد وانا مفتحتش كتاب وان شاء **** الكلام يكتر اكتر واكتر 🩶🩶
😂اظن انت مش منتظر واحده تقولك أن اللي هنا هبل ومفيش اهم من المذاكرة ومستقبلك ده أساس حياتك صح؟😂😂

• بيضحكني
بقي بتزهق عليا ياض و تتعصب و تسيبني و تمشي دا انا هفشخك بس اتقل 😂
ياعم صباح الفل
فين المصداقيه يستا
هو عشان وزعت 26 الف نقطه يعنى ما اخدهاش؟
دا انا مشارك اكتر من اى حد فى المنتدى ياعم صباح الفل

احب اعرف حياتي عن طريق تلات كلمات
@فريده فيري
@Man0
@ناروتو شيبودن
بكل سعادة وكل امتنان وشكر بعترف اني مهما كتبت ووصفت مش هعرف اوصف اللي حرف حاسه بيه نحيتكم سواء فريده روح قلبي القمر افضل اخت وصديقة اللي بتنكد علينا سواء مانوا اخويا والمستر بتاعي اجمل اخ بجد عرفته في حياتي كلها سواء معاذ اخويا الفرفوش اللي دايما بيحب الهزار وبيحبني ومهما حاولت احبه مش هقدر اوصل لكمية الحب اللي حااسس بيها تحيتي

أنا بحمد **** وبشكر كل صدفه أن ناس جمال وقلبهم ابيض وجميل بالشكل والنقاء ده بيعزوني جدااا وبيعشقوني بقولكم اني بحبكم واسفه اني لو زعلت اي حد فيكم أو جرحته لو بحرف واحد بس

كمية السعادة اللي بحسها معاكم بتخليني انسي حياتي كلها كمية الفرحه وانا بكلمكم بتخليني مفكرش حتي اني انام أنا عشقتكم وادمنتكم من كل قلبي ♥️

اتمني نفضل مع بعض وضد اي ظرف اي كلمة حتي حرف يحاول يفرقنا او حتي يزعلنا ♥️

بحبكم جدا ♥️♥️♥️♥️♥️

♥MONA♥
انتى روحى ومهما وصفت انى بحبك قد اى او بحبكم كلكم قد اى مش هقدر ولا اعرف اوصف لان مفيش وصف ليكم بجد♥️♥️♥️♥️
**** يخليكو ليا♥️♥️♥️♥️

• حبيته
التفاعلات: الدكر الشرقاوى و LADY MONA
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
😂اظن انت مش منتظر واحده تقولك أن اللي هنا هبل ومفيش اهم من المذاكرة ومستقبلك ده أساس حياتك صح؟😂😂
انا لسه مشتوم فوق بس حوار المذاكره دا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
بصي م متوقعه بصراحه بس لقييييت تصدقي 😂

• بيضحكني
كده
انتى روحى ومهما وصفت انى بحبك قد اى او بحبكم كلكم قد اى مش هقدر ولا اعرف اوصف لان مفيش وصف ليكم بجد♥️♥️♥️♥️
**** يخليكو ليا♥️♥️♥️♥️
تسلميلي ياحياتي وانا بحبك اكتر ويخليكي ليا يارب ♥️♥️

• حبيته
التفاعلات: فريده فيري
  • بيضحكني
احب اعرف حياتي عن طريق تلات كلمات
@فريده فيري
@Man0
@ناروتو شيبودن
بكل سعادة وكل امتنان وشكر بعترف اني مهما كتبت ووصفت مش هعرف اوصف اللي حرف حاسه بيه نحيتكم سواء فريده روح قلبي القمر افضل اخت وصديقة اللي بتنكد علينا سواء مانوا اخويا والمستر بتاعي اجمل اخ بجد عرفته في حياتي كلها سواء معاذ اخويا الفرفوش اللي دايما بيحب الهزار وبيحبني ومهما حاولت احبه مش هقدر اوصل لكمية الحب اللي حااسس بيها تحيتي

أنا بحمد **** وبشكر كل صدفه أن ناس جمال وقلبهم ابيض وجميل بالشكل والنقاء ده بيعزوني جدااا وبيعشقوني بقولكم اني بحبكم واسفه اني لو زعلت اي حد فيكم أو جرحته لو بحرف واحد بس

كمية السعادة اللي بحسها معاكم بتخليني انسي حياتي كلها كمية الفرحه وانا بكلمكم بتخليني مفكرش حتي اني انام أنا عشقتكم وادمنتكم من كل قلبي ♥️

اتمني نفضل مع بعض وضد اي ظرف اي كلمة حتي حرف يحاول يفرقنا او حتي يزعلنا ♥️

بحبكم جدا ♥️♥️♥️♥️♥️

♥MONA♥
وربنا يعلم الحب الى بحبهولك عامل ازاى ومعزتك ف قلبى برضوا ❤️

• حبيته
ممكن تشتم هنا كمان لو ده اللي محتاجه عشان تذاكر😂😂
يستى اصبرى كنت عاوز اعملك منشن بكلمه حلوه
بام القلب اللى حاطاه دا 😂😂😂
تقومى تشتمى انت كمان 😂😂

• بيضحكني
تقومى تشتمى انت كمان 😂😂
انت هتفضل تمنشن الناس كدة ومحدش هيمنشنك ؟

• بيضحكني
بصي م متوقعه بصراحه بس لقييييت تصدقي 😂
بجد ذاكر بقي ولو وراك حاجه هنا ارميها وروح 😂😂
تقومى تشتمى انت كمان 😂😂
لا طلام منشن وكلام حلو يبقي مش هشتم😂😂

• بيضحكني
بجد ذاكر بقي ولو وراك حاجه هنا ارميها وروح 😂😂
لا طلام منشن وكلام حلو يبقي مش هشتم😂😂