NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انتى روحى ومهما وصفت انى بحبك قد اى او بحبكم كلكم قد اى مش هقدر ولا اعرف اوصف لان مفيش وصف ليكم بجد♥️♥️♥️♥️
**** يخليكو ليا♥️♥️♥️♥️
كده
تسلميلي ياحياتي وانا بحبك اكتر ويخليكي ليا يارب ♥️♥️
ياريت عندي كلام حلو زي كلامك دا اقدر ارد بيه عليكي بس كل بتمنا ان رينا يخليكو ليا و متحرمش منكم ابدا يا احلي اخوات في الدنيا ❤❤❤
ي ريت اكون بعرف اقول كلام حلو زيكوا كدا بس بجد اتمنا نفضل سوا ع طول ومنتفرقش ابدا ❤️❤️❤️

• حبيته
التفاعلات: LADY MONA
  • بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
  • أتفق
التفاعلات: ٱلْـﺳ〄لـطٱﻧـ ايـگس
ي ريت اكون بعرف اقول كلام حلو زيكوا كدا بس بجد اتمنا نفضل سوا ع طول ومنتفرقش ابدا ❤️❤️❤️
اتمني ياقمر

• بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
هو اه مش كتيير شارك هنا ف المشاركه دي بس مبسوط ان الحبه الي شاركو معنوياتهم ذادت ع الاقل😅🩶

اختار شخص هنا من المنتدي او كذا شخص عادي .. وقوله كلمه حلوة حاسس انها هتبسطو ..🩶

صدقني دا ممكن يغير من معنوياتك ومعنوياته..🩶
واكيد انت كمان هتلاقي الي يكتبلي كلمه حلوة فحقكك🩶

مشاركه معنويات🥰❤️
نبدا بقي كدا قايمة اخوات و اصدقاء عرفتهم و حبيتهم و حبوني بدون مقابل و بتمني اني علاقتنا تدوم للابد
@أم قويق هيا صحيح لسانها محدش بيقدر عليه بطيبة و قلبها و بحبها جدا
@مجنونة مطرقعة اختي حبيبتي الي بحترمها و بقدرها و اتمني ليها الخير ديما
@Mahmoudabdoo اخويا وصاحبي و الدماغ الشغالة معايا في كل حاجة
@AlZein اخويا وحبيبي و القلب الطيب اكبر مجمع للصور شوفته في حياتي لغاية دلوقت بيعشق الصور زي عنيه😂
@فريده فيري دي بقي اختي الي بجد بحبها حدا و بحترمها حدا و الي مقدرش ازعلها ولا اقولها لا ابدا
@♥MONA♥ دي بقي اختي حبيبتي بونبوناية قلبي الي اليوم بيقي ملوش طعم من غيرها تقدر تقول كدا سر سعادة يومي بضحكتها الحلوة و دمها الخفيف و قلبها الطيب هيا صحيح مجنونة شوية بس بحبها جدا و بعتبرها اختي فعلا
@Man0 اخويا و صاحبي و اول واحد يعتبر عرفته و له معزة كبيرة عندي هوا عارف هيا اد اي
@كريم سعد مكرم اخويا و صاحبي و شق الشقايق زعلان منه شوية بس المهم انه بخير و اتمني له السعادة الابدية
@Sara De Ana دي مجنونة رسمي بس بحبها و بحب طيبة قلبها و بجد من اجمل الناس الي عرفتها هنا
@مدام نور جوجل ايرث بتاع الشلة تقدر تقولك اماكن انت متعرفهاش في منطقتك روحها حلوة و حميلة و دمها خفيف و بجد بعتبرها اختي
@Maram Said اختي الصغيرة المجنونة بس بحبها و اتمنهالها الخير ديما و اتمني الي قالنه ليا ميحصلش علشان معلقهاش من ريجليها 😂
وفي غيرهم كتير و اتمني انهم ميزعلوش مني اني نسيت اكتب اسمائهم و شكرا لكل حد هنا عرفته او اتعاملت معاه ❤❤❤❤❤
معاذ ناروتو ✌✌

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ALZEIN، وهم الأقنعه و LADY MONA
نبدا بقي كدا قايمة اخوات و اصدقاء عرفتهم و حبيتهم و حبوني بدون مقابل و بتمني اني علاقتنا تدوم للابد
@AlZein اخويا وحبيبي و القلب الطيب اكبر مجمع للصور شوفته في حياتي لغاية دلوقت بيعشق الصور زي عنيه😂
@فريده فيري دي بقي اختي الي بجد بحبها حدا و بحترمها حدا و الي مقدرش ازعلها ولا اقولها لا ابدا
@♥MONA♥ دي بقي اختي حبيبتي بونبوناية قلبي الي اليوم بيقي ملوش طعم من غيرها تقدر تقول كدا سر سعادة يومي بضحكتها الحلوة و دمها الخفيف و قلبها الطيب هيا صحيح مجنونة شوية بس بحبها جدا و بعتبرها اختي فعلا
@Man0 اخويا و صاحبي و اول واحد يعتبر عرفته و له معزة كبيرة عندي هوا عارف هيا اد اي
@كريم سعد مكرم اخويا و صاحبي و شق الشقايق زعلان منه شوية بس المهم انه بخير و اتمني له السعادة الابدية
@Sara De Ana دي مجنونة رسمي بس بحبها و بحب طيبة قلبها و بجد من اجمل الناس الي عرفتها هنا
@مدام نور جوجل ايرث بتاع الشلة تقدر تقولك اماكن انت متعرفهاش في منطقتك روحها حلوة و حميلة و دمها خفيف و بجد بعتبرها اختي
@Maram Said اختي الصغيرة المجنونة بس بحبها و اتمنهالها الخير ديما و اتمني الي قالنه ليا ميحصلش علشان معلقهاش من ريجليها 😂
وفي غيرهم كتير و اتمني انهم ميزعلوش مني اني نسيت اكتب اسمائهم و شكرا لكل حد هنا عرفته او اتعاملت معاه ❤❤❤❤❤
معاذ ناروتو ✌✌
اجمل اخ♥️😂 بقي انااا مجنونه أناا يامعاذ مااشي هنشوف الموضوع ده

• بيضحكني
التفاعلات: Range Rover
اجمل اخ♥️😂 بقي انااا مجنونه أناا يامعاذ مااشي هنشوف الموضوع ده
دا سر جمالك الي محدش يعرفه 😘😘

• بيضحكني
😂الجنون الجنووون يارخم مجنونة أنا أنا مجنونة
ما دا الي بيخليكي تعملي اي حاجة انتي بتحبيها و تفرحي بيها غيرك تقدري تعملي اي حاجة علشان غيرك لمجرد انه ميزعلش طيبة و قلبك ابيض بجد دمك خفيف و روحك حلوة هوا صحيح قلبتك وحشة بس عادي احنا لينا بالايجابيات بس و الاهم من دا كله اني بحبك زي اختي بالظبط❤❤❤

معاذ ناروتو ✌✌
اخويا العشق واجدع اخ ف المنتدى ❤️

• حبيته
مليش حد هنا للاسف لسه اقوله حاجة 🤗

😂الجنون الجنووون يارخم مجنونة أنا أنا مجنونة
عنده حق هو فيه احلى من حنانك دا سر حلاوتك اصلا 😂❤️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما دا الي بيخليكي تعملي اي حاجة انتي بتحبيها و تفرحي بيها غيرك تقدري تعملي اي حاجة علشان غيرك لمجرد انه ميزعلش طيبة و قلبك ابيض بجد دمك خفيف و روحك حلوة هوا صحيح قلبتك وحشة بس عادي احنا لينا بالايجابيات بس و الاهم من دا كله اني بحبك زي اختي بالظبط❤❤❤
♥️وانا كمان بحبك يامعاذ
تسلمي يامعاذ المجنونة في غاية الفرحة بكلامك الجميل♥️♥️

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%