NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
  • بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
انا احب اشكر كل حد اتكلم في حقي بكلمة حلوة سواء علي البوست او اللي بعتلي ف الرسايل
الناس اللي حبت شخصي برغم قلة كلامنا قبل صوري
@ناروتو شيبودن مبسوط ب معرفتي بيه و اللي من غيره مش بحس ان مافيش طعم لمشاركات .. @M o u s a خويا الصغير اللي دعمني و اتعلمت منه ازاي تساعد حد بدون مقابل و ببارك له علي الذهبية @مجنونة مطرقعة الصديقة اللي كلامها بلسم @باشا المنصوره من اول الاصدقاء في المنتدي @Mahmoudabdoo الغائب الحاضر .. و منساش طبعا @اسنانجي و @Mohamed Ezel من اول الداعمين ليا @مافيا اللعبه😈 اخويا للي دعمني كتير
و @زبارتكوس صديقي الكاتب اللي غايب و يرجع بالسلامة و اخرهم @rumansiun2 و صديقي @نورالشام اللي زعلت علي انه ساب المنتدي
زين باشا الغالى اتشرفت قوى انى اتعرفت على اخ كبير زيك♥️♥️

• عجبني
التفاعلات: ALZEIN
انا احب اشكر كل حد اتكلم في حقي بكلمة حلوة سواء علي البوست او اللي بعتلي ف الرسايل
@ناروتو شيبودن مبسوط ب معرفتي بيه و اللي من غيره مش بحس ان مافيش طعم لمشاركات @Mousa اخويا الصغير اللي دعمني و اتعلمت منه ازاي تساعد حد بدون مقابل و ببارك له علي الذهبية @مجنونة مطرقعة الصديقة اللي كلامها بلسم @باشا المنصوره من اول الاصدقاء في المنتدي @Mahmoudabdoo الغائب الحاضر .. و منساش طبعا @اسنانجي و @Mohamed Ezel من اول الداعمين ليا @مافيا اللعبه😈 اخويا للي دعمني كتير
و @زبارتكوس صديقي الكاتب اللي غايب و يرجع بالسلامة و اخرهم @rumansiun2 و صديقي @نورالشام اللي زعلت علي انه ساب المنتدي
الأخ والصديق الغالى ومن أجدع الشخصيات فى المنتدى ❤️ @AlZein

• عجبني
@ناروتو شيبودن مبسوط ب معرفتي بيه و اللي من غيره مش بحس ان مافيش طعم لمشاركات .. @M o u s a خويا الصغير اللي دعمني و اتعلمت منه ازاي تساعد حد بدون مقابل و ببارك له علي الذهبية @مجنونة مطرقعة الصديقة اللي كلامها بلسم @باشا المنصوره من اول الاصدقاء في المنتدي @Mahmoudabdoo الغائب الحاضر .. و منساش طبعا @اسنانجي و @Mohamed Ezel من اول الداعمين ليا @مافيا اللعبه😈 اخويا للي دعمني كتير
اخويا و حبيبي يا زين ❤❤❤❤

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: M o u s a

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%