NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ricky

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مقدمه سريعه: اسف ان الموضوع طويل لكن مينفعش اختصر لأنه مهم جداً و شأك ولازم ياخد حقة فى الكلام لو معندكش وقت تقرا كلامى فاخرج.

كنت بتكلم مع احد الأعضاء فى المشاكل
الاجتماعية الى بتواجة الشباب فى المجتمع من ناحية الجنس و ان مع الكبت و الحرمان و سوء الأوضاع، بيلجأ الناس لتفريغ شهوتهم من خلال طرق بديلة تتمثل فى(عادة سرية - دعارة المدفوعة - افلام إباحية - جنس بدون زواج - جنس إلكترونيى و مواعدة - جنس إفتراضى) و غيرة من الطرق التي يسعى المجتمع فى ذمها و تجريمها و محاربتها لكن كل المحاولات بتفشل و المجتمع مازال هو هو بس محدش واخد بالة ان فى شكل جديد من أشكال الجنس لسة محدش سمع عنه بس هيعمل ثورة فى عالم الجنس يمكن اكتر من تقديم الأفلام و المحتويات الاباحيه، حاليا هو تحت التطوير بس اضراره خطيرة على العالم كله و ممكن يهد مبدأ الاسره و الجنس بين البشر و تأثيرة ممكن يبقى اقوى من الشذوذ الجنسي لأنى الشذوذ فى ناس بتقرف منه لكن الى بتكلم عليه مغرى جدا و ممكن يوقع ناس كتير.

ان بشوفه انه اقوى سلاح جنسى ايوة اقوة من الدعارة و المواعدة و الافلام الاباحيه طب ايه هو متنطق

استبدال الإنسان جنسيا

يعنى ايه الكلام دا؟
على مر العصور الجنس كان عبارة عن مشاركة بين الراجل و الست و مهما كان الشخص غير قادر على الحصول على الجنس و مهما كان الحرمان كان بيفكر فى الجنس الأخر حتى و هو يمارس العادة السرية.

لكن مع كل دا الإنسان و بذات الراجل عمرة ما عرف يبدل الست بإيدة او بافلام إباحية فكان بيلجأ الدعارة، لكن دلوقتي الدعارة فى المجتمع الشرقي بقت عملية خطيرة و عواقبها وخيمة على الراجل و أشد على الست بسبب للعادات و التقاليد و النظام الأمنى.(انا مبررش الدعارة ولا بشجعها انا مجرد بتكلم عنها).

لكن دلوقتي فيه توجه لاستبدال الإنسان جنيسا و هنا انا بتكلم عن الست طب ازاى؟؟!؟؟
هقلك

الروبوتات
صدق اولا تصدق ان مع تقدم الذكاء الاصطناعي و التكنولوجيا الذكاء الاصطناعي اصبح قوى جدا بشكل مرعب و انت ممكن تدخل تشوف بنفسك هو يستخدم فى اية، الذكاء الاصطناعي حاليا بيقوم بوظائف الناس فى شغلهم و فى المستقبل فى وظائف هتتشال لأن الذكاء الاصطناعي هيقوم بيها زى القيادة الذاتية (عربيات tesla) و لو حد سمع عن حاجة اسمها CHAT-GPT الى قالب الدنيا بسبب مدى قوته و علاج الامراض و مجلات كتير جدا حتى الذكاء الاصطناعي يقدر يرسم كمان و يتحدى الفنانين و الرسامين و فى حاجة ممكن بيدلها و هى:

الست!!!!!!

حاليا فى مشاريع و برامج بتحوال انها تعمل روبوتات تقلد الإنسان و تتصرف كأنها إنسان فى برنامج اسمه replika دا عبارة عن تطبيق دردشة بس انت مش بتكلم واحدة بشرية لا دا روبوت، و مهمتة انه يرضيك عاطفياً مهماً كانت عيوبك و يحبك كمان يعنى من الأخر يديلك احتياجاتك العاطفية.
و بكده نكون فى أول خطوة اننا نلغى الست عاطفياً من حياة الراجل.

صناعة الروبوتات الجنسيه

غير كل دا فى القاضية الى حاليا في شركات بتشتغل عليها و بتصرف عليها ملايين أسمها روبوتات جنسية و هنا الفكرة انا مش دميه الجنس او عروسه لعبه لا تخيل معايا روبوت مش بس ممكن يمارس الجنس لا دا ممكن يتكلم و يدى الشريك الإنسان مشاعر و فى المستقبل و مع التطوير ممكن يطبخ و يكنس و يعمل كل وظائف الزوجة و مبتتعبش و مش بتشتكى يعنى مش بس ممكن نبدل الوظائف بروبوت لا احنا ممكن نستبدل الست و الزوجه كمان.

و تعالى بقى على كل الشباب الى مش عارف يتجوز والى عندو كبت جنسى و مشاكل اجتماعية و عدم ثقة فى الجواز بسبب القوانين الغير عادلة فى المجتمع و ارمى منتج ذى دا انت متخيل ايه الى ممكن يحصل و قول لا انت بتتخيل و خيال علمي و بتاع بس بقلك دا جى فى السكة و انت اول حد هيجربوا المنتج دا فيه، ساعتها هتتمنى ان الناس تخرج من الوهم و انهم يبطلوا يمرسوا جنس مع روبوت بلاستك و يروحوا بيوت دعارة على الأققل يعرفوا واحدة حقيقة.

دا مشروع بحجة تقليل الكثافة السكانية و تسهيل الجنس للناس اللى مش عارفه تحصل على شريك جنسي بس انا و انت عارفين ان الناس كلها فى أزمة فهيبقى حاجة عامة.

و زى ما الترويج الشذوذ الجنسي بداء و بقى فى العلن و كان فى ناس بتقول لا عمر ما الشذوذ ينتشر احب اقلك دا مشروع و شركات بتصرف ملايين عشان عارفين انه مستقبل بسبب الأزمات الى فى مجتمع زى مصر كدا.

الفكرة اتقدمت فى مسلسلات و افلام(blade runner) و العاب إلكترونية كتير من أبرزها لعبه Detroit become human الى وضحت بشكل تفاعلي منظر العالم و من خلالها ناس كتير فتحت كلام فى الموضوع دا

HGUMUil.md.jpg HGUMrf2.md.jpg HGUM4lS.jpg HGUMSV4.jpg HGUM6U7.md.jpg
دى صور حقيقيه

الى بعدة صور من افلام و العاب

HGUWXyX.md.jpg HGUWWvt.md.jpg HGUWVaI.jpg HGUWM3N.jpg HGUWjun.jpg HGUWwjs.jpg

السؤال هنا هو الوقع هيبقى فلم و لعبه ولا العبة و الفلم هيبقوا واقع.

• عجبني
  • حبيته
  • محزن
التفاعلات: khaled_2020, بيشوو, Medo abo gamed و 7 آخرين
موضوع رائع جدا . مشوق وليس طويل
تستحق عليه اعلى الدرجات
أوافقك الرأى

• عجبني
التفاعلات: Ricky
ملاحظه زيادة الروبوت ممكن يبقى محترف جنس و يتصرف معاك كأنو بنفس مستوى احتراف ممثلة إباحية و مش هيقول لا يعنى مثلا لو انت عايزه جنصس فموى هيعمل جنس شرجي هيعمل

لأ - وأيه !! أجسام نموذجية . تهبل

موضوع رائع جدا . مشوق وليس طويل
تستحق عليه اعلى الدرجات
أوافقك الرأى
انت رأيك ان دا ممكن يبقى واقع و هنتعامل معاه ازاى

للاسف الشديد العبه والفلم هيبقى واقع

• عجبني
لا بالراحة عليا ده أنا جايلك من طنطا هقرا بتمعن وارجعلك بقي

• عجبني
للاسف الشديد العبه والفلم هيبقى واقع
انا كنت متوقع كدا فعلا.
الموضوع محدش بيتكلم عنه مش عارف هما مش عايزين زعر ولا عايزين يفجؤنا

• حبيته
التفاعلات: siwa
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: فكرى
علي فكره
الي زي ايلون ماسك و مارك وغيرهم من الي بيصرفو مليارات علي الذكاء الاصطناعي
مش ناس هبله ولا شغالين بدون توجهه وشغل اعتباطي كده
يا صديقي الموضوع يكمن في أنهم بينفذو اچنده لمنظمه كبيره جدا ليها أسماء كتير
طبعاً الناس هتشوف كلمه اجنده هتقولك الراجل ده عايش في دور المؤامرة
يا جماعه ياريت نقرا عن فرسان الهيكل
ونقرا عن شرح التلمود
إحنا عباره عن شويه( غوييم ) وابحث عن معني كلمه( غوييم )
مش هتلاقي الدول العربيه فقط الموضوع ممتد لكل من هو ليس من الغوييم جائز ابادته
والي بتقوله ده يا صديقي نقطه في بحر لسه هنشوفه قريب
والتفاصيل كتير اوي بس صعب شرحها هنا
تحياتي لموضوعك المميز والمشوق والمكتظ بمعلومات جميله سلمت يداك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و Ricky
الموضوع اللى انت طرحته خطير.. واعتقد ان فيه ناس هتحبه وناس هتنتقده
بالنسبة للناس اللى هتحبه اللى هما مش حابين يتعاملوا مع البشر.. وبيحبوا الوحدة.. هيلاقوا ان الروبوت هو افضل بديل جنسى.. وينفذلهم اللى هما عايزينه بدون قرف البشر اللى هما هاربانين منهم

• عجبني
الموضوع اللى انت طرحته خطير.. واعتقد ان فيه ناس هتحبه وناس هتنتقده
بالنسبة للناس اللى هتحبه اللى هما مش حابين يتعاملوا مع البشر.. وبيحبوا الوحدة.. هيلاقوا ان الروبوت هو افضل بديل جنسى.. وينفذلهم اللى هما عايزينه بدون قرف البشر اللى هما هاربانين منهم
و عندك الى عايز انسانة بس ظروفه لا تسمح تخيل معايا ان الجواز يبقى من الرفاهيات انت معاك ملايين و غنى يبقى تتجوز طب انت فقير و او مستواك الإجتماعي مش عالى خلاص احنا مش هنقسى عليك فى حل خد الروبوت.

امال عندنا بيصعبوا الجواز ليه

• عجبني
التفاعلات: زبارتكوس
انا كنت متوقع كدا فعلا.
الموضوع محدش بيتكلم عنه مش عارف هما مش عايزين زعر ولا عايزين يفجؤنا
مش عارف تفاصيل الصراحه عن الموضوع فا مقدرش افتي

• عجبني
الجيل اللى اتربى على الاحساس عمره ما هيقتنع ببدائل للبشر ريبليكا كائن معندوش مشاعر و لا فهم بشرى القصه كلها بالنسبه لريبليكا برمجه فهل هنتقبل البرمجه و نسيب الاحساس؟
و بعيدا عن تسليع الجنس هل هو اشباع غريزه بس ! اعتقد ده هيعمل ثوره عكسيه ضد التكنولوچيا الخاليه من الانسانيه هنحتاج تفاعل بشرى ادمى مهما كان

طرح هايل احييك 🙏

• عجبني
الجيل اللى اتربى على الاحساس عمره ما هيقتنع ببدائل للبشر ريبليكا كائن معندوش مشاعر و لا فهم بشرى القصه كلها بالنسبه لريبليكا برمجه فهل هنتقبل البرمجه و نسيب الاحساس؟
و بعيدا عن تسليع الجنس هل هو اشباع غريزه بس ! اعتقد ده هيعمل ثوره عكسيه ضد التكنولوچيا الخاليه من الانسانيه هنحتاج تفاعل بشرى ادمى مهما كان

طرح هايل احييك 🙏
انا عارف بس اليأس ممكن يخلى الإنسان يقبل اى حاجة حتى لو عارف انها كذب و لو حتى لو جيلنا اتربى على الأحساس ممكن الأجيال الى جية تتبهدل اكتر منا و اديك شايف الى بحيصل فينا و مع تقدم التكنولوجيا الذكاء الاصطناعي هيبقى اقوى فى انو يلعب دور الإنسان المسئلة مسئله وقت

• عجبني
التفاعلات: Medo abo gamed و Justme
ايه دا انت لعبت Detroit زميل ياعنى

• عجبني
التفاعلات: Medo abo gamed
  • عجبني
التفاعلات: Medo abo gamed

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%