NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو اسكندر السندباد

THE WARRIOR
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو ممكن البنت تكون معندهاش رغبة جنسية لشخص ما و رافضة الحكاية و هو حاول يداعبها كتير ممكم تستسلم و تضعف .. و لا الموضوع مش سهل

طبعا مع كامل الاحترام لمشاعر الانثى و حقها فى الامتناع ..

لكن بتكلم واقعيا هل لو واحدة رفضة ممكن مع المداعبة تستسلم

هو ممكن البنت تكون معندهاش رغبة جنسية لشخص ما و رافضة الحكاية و هو حاول يداعبها كتير ممكم تستسلم و تضعف .. و لا الموضوع مش سهل

لاء

• عجبني
التفاعلات: الامير العراقي و ابو اسكندر السندباد
دماغهم ناشفة يا باشا ..و لو صوتت هتروح فيها ..و لو مسكتك من الحتة الفلانية انت هتزعل اوي 😁😂

• بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
دماغهم ناشفة يا باشا ..و لو صوتت هتروح فيها ..و لو مسكتك من الحتة الفلانية انت هتزعل اوي 😁😂
يا عم متلبسنيش نصيبة ... انا بتكلم فى العموم 🤣🤣🤣

يعنى مثلا لو واحد اتجوز واحدة مش حباه و رافضة الحكاية دى هل ممكن من المداعبة تروج معاه

• عجبني
التفاعلات: sexypump
يا عم متلبسنيش نصيبة ... انا بتكلم فى العموم 🤣🤣🤣

يعنى مثلا لو واحد اتجوز واحدة مش حباه و رافضة الحكاية دى هل ممكن من المداعبة تروج معاه
اه هتروح
ما هي كمان زيك بتحب السكس و كمان في بيتها يعني امان يعني مش هتفوت الفرصة أنها تتمتع بس ممكن تشوفك مجرد بلبل 😁😂
بس هتتمتع و هي لما هتتمتع هتكون انت اخر مزاجك و تتمتع ..سؤال هنا بقا انت هتقبل تكون مجرد بلبل 😁و هل هي تستاهل انك تكون بلبل فقط.

انا هحكيلك عن تجربه......
انا فالأول كنت ممانعه اوي انو يلمسني بس واحده واحده بدأت الأمور تتيسر شويه... هو بدأها كلام عزل وشويه شويه بدأنا نقرب من بعض اكتر لحد ما فمره انا كنت خلاص لازم انول مرادي منو.....
هي بتبقى لحظه هيجان عاديه خالص بس المختلف هنا انها ممكن تكون حقيقه....... مش عايزه اكمل..... 🙈🙈🙈☺️

• حبيته
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ALbrens, عارف سكتى, sexypump و شخص آخر
اه هتروح
ما هي كمان زيك بتحب السكس و كمان في بيتها يعني امان يعني مش هتفوت الفرصة أنها تتمتع بس ممكن تشوفك مجرد بلبل 😁😂
بس هتتمتع و هي لما هتتمتع هتكون انت اخر مزاجك و تتمتع ..سؤال هنا بقا انت هتقبل تكون مجرد بلبل 😁و هل هي تستاهل انك تكون بلبل فقط.
انت مصمم ان انا ... ياعم بتكلم فى العموم 😅😅😅😅😅😅 الى يقبل بقى هو حر 😅😅

انا فالأول كنت ممانعه اوي انو يلمسني بس واحده واحده بدأت الأمور تتيسر شويه... هو بدأها كلام عزل وشويه شويه بدأنا نقرب من بعض اكتر لحد ما فمره انا كنت خلاص لازم انول مرادي منو.....
هي بتبقى لحظه هيجان عاديه خالص بس المختلف هنا انها ممكن تكون حقيقه....... مش عايزه اكمل..... 🙈🙈🙈☺️
تتهنى يا صديقتى 😍😍😍

• حبيته
التفاعلات: Señorita Dalia
ناولني المراد يا قطة
نونوتيلو 😺😸😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Señorita Dalia
انت مصمم ان انا ... ياعم بتكلم فى العموم 😅😅😅😅😅😅 الى يقبل بقى هو حر 😅😅
اقسم لك أنا كمان بتكلم في العموم بس بفهمك انت ..خلاص يا ابو اسكندر هكلمك بالجمع زي الاسكندرانة 😁

• بيضحكني
اقسم لك أنا كمان بتكلم في العموم بس بفهمك انت ..خلاص يا ابو اسكندر هكلمك بالجمع زي الاسكندرانة 😁
ايوة كدة احسن .. لحسن يتهمونى هنا بالتعدى على حقوق المرأة 😅

• بيضحكني
التفاعلات: sexypump
لاء مش هترضى .

وإن حصل هيبقى تقضيه واجب مش اكتر .

وعملتها كتير مع طليقتيني 🫸

انما للمزاج لاء لو اتشقلب فوق الحيطان 🤷🏻‍♀️

• عجبني
التفاعلات: Life Arch و ابو اسكندر السندباد
لاء مش هترضى .

مع اني مجربتش قبل كده مع حد غير زوجتي لكن من قريتي كونت فكره انها تختلف من ست الي اخرة. ‘من مقدار الهرمون الجنسي عندها وكم اثرتها الحنسيه ومدا سرعتها وتقبلها للثارة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مع اني مجربتش قبل كده مع حد غير زوجتي لكن من قريتي كونت فكره انها تختلف من ست الي اخرة. ‘من مقدار الهرمون الجنسي عندها وكم اثرتها الحنسيه ومدا سرعتها وتقبلها للثارة

بص الي بيحصل .

وانا زوجه ولقيت جوزي قاعد يلمس ويحسس وووووو هو عايز ودة واضح اوي .... انا بقى مودي مش تمام جسمي وجعني قرفانه من أنه يحصل في حاجة مش عايزة وخلاص .... في الحاله دي إن وافقت هيبقى هشانه هو وشكرا من الاخر فاتحه رجلي لحد ما ينزل واخلص احسن ما يقلب بوزه بسبب نيكه لانه زوج 🤷🏻‍♀️

انما لو شريك وحياتك لو لمست النجفه النحاس الي فوقي دي مش هوافق

لاء مش هترضى .

فهمت قصدك .. يعنى كان الشخص ادام الحيطة

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
لا كملى شوقتينا 🤣🤣

بص الي بيحصل .

وانا زوجه ولقيت جوزي قاعد يلمس ويحسس وووووو هو عايز ودة واضح اوي .... انا بقى مودي مش تمام جسمي وجعني قرفانه من أنه يحصل في حاجة مش عايزة وخلاص .... في الحاله دي إن وافقت هيبقى هشانه هو وشكرا من الاخر فاتحه رجلي لحد ما ينزل واخلص احسن ما يقلب بوزه بسبب نيكه لانه زوج 🤷🏻‍♀️

انما لو شريك وحياتك لو لمست النجفه النحاس الي فوقي دي مش هوافق
مش كل الازواج. كده فهم‘من يفهم زوجته من نظرة. و حركة.و منهم. من هو يحتاج. الي اله جنسية. وفقط يوجد هذا و ذاك

• أتفق
انا وكل السناجل واحنا بنقرأ تعليقق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%