NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو اسكندر السندباد

( حساب مغلق ) دمتم بخير والقاكم على خير
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بالنسبة للشباب

ليه فى شباب كتير متخيلين ان الستات كلها سهلة و اى واحدة حتقولها يلا حتيلا معاك
يعنى سواء انت فاهم انك من مجرد رسالة قبيحة تبعتها و لا صور او غيره او الى فاكر انه لما يشتغل مثلا شغل يخليه يروح بيوت انه حيلاقى الست مستنياه و قالعة او لو نزل شارع و غمز لواحدة حتروح معاه البيت
دى افكار و اوهام يا صديقى اصحى الحريم مش ساهلة

بالنسبة بقى للبنات

يا انسة او يا مدام منك ليها .. ليه متخيلين ان كل الرجالة بريالة و حيحانين على اى واحدة و حتى لو قالك ازيك يبقى عايزك او متخيلين ان الراجل ممكن اى واحدة تعرف تجيبه سكة و انا فاتح احضانه طول الوقت
انتم غلطانين

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Walid Ahmed, غريب عن العالم, زبي مولع فشخ و 2 آخرين
انا قابلت ناس هنا فى قمة التحضر والرقى
بس معروفه يعنى الحسنه بتخص والسيه بتعم

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم و اسلام باشا
بص مش فكرة سهوله ولا حاجه هز فكرة ان الواحد داخل هنا هروبا من الواقع اللي عايش فيه مش اكتر يعني احنا عايش ف واقع مريض وزفت ف بنيجي هنا نهون ع نفسنا شويه مش اكتر

انا قابلت ناس هنا فى قمة التحضر والرقى
بس معروفه يعنى الحسنه بتخص والسيه بتعم
معاكى حق المشكلة بقى ان التفكير ده مش محصور هنا يعنى برا كمان الناس بتفكر كدا و يمكن اكتر كمان

• أتفق
التفاعلات: مدام دعاء
بالنسبة للشباب

يعنى سواء انت فاهم انك من مجرد رسالة قبيحة تبعتها و لا صور او غيره او الى فاكر انه لما يشتغل مثلا شغل يخليه يروح بيوت انه حيلاقى الست مستنياه و قالعة او لو نزل شارع و غمز لواحدة حتروح معاه البيت

بالنسبة بقى للبنات

يا انسة او يا مدام منك ليها .. ليه متخيلين ان كل الرجالة بريالة و حيحانين على اى واحدة و حتى لو قالك ازيك يبقى عايزك او متخيلين ان الراجل ممكن اى واحدة تعرف تجيبه سكة و انا فاتح احضانه طول الوقت
انتم غلطانين
بص مهما تكلمنا مافيش فايدة انا لسه شايف بوست لواحد دلوقتى كفيل انه يدمر سمعة الرجالة كلها

بص مش فكرة سهوله ولا حاجه هز فكرة ان الواحد داخل هنا هروبا من الواقع اللي عايش فيه مش اكتر يعني احنا عايش ف واقع مريض وزفت ف بنيجي هنا نهون ع نفسنا شويه مش اكتر
انا معاك **** يهون
بس كلامى ده مش اقصد بيه هنا بس
يعنى البنات برا تلمنتدى مش بتفكر كدة و لا حتى الشباب

بص مهما تكلمنا مافيش فايدة انا لسه شايف بوست لواحد دلوقتى كفيل انه يدمر سمعة الرجالة كلها
يا صاحبى المفروض الواحد او الواحدة تكون اعقل من كدة
و التفكير ده مش هنا بس حتى الواقع اسوأ من كدة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالنسبة للشباب

بالنسبة بقى للبنات

انتم غلطانين
اتفق

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
يا صاحبى المفروض الواحد او الواحدة تكون اعقل من كدة
و التفكير ده مش هنا بس حتى الواقع اسوأ من كدة
ماهو بسبب التصرفات اللى بتصدر من البعض وزى ما قالت مدام دعاء احنا ماشين بمبدأ الحسنة تخص والسيئة بتعمل

• عجبني
التفاعلات: زبي مولع فشخ
ماهو بسبب التصرفات اللى بتصدر من البعض وزى ما قالت مدام دعاء احنا ماشين بمبدأ الحسنة تخص والسيئة بتعمل
ممكن طبعا بس ده مبدأ مينفعش
يعنى لما اقابل واحدة مش تمام او العكس اعمم على كله

بالنسبة للشباب

بالنسبة بقى للبنات

انتم غلطانين
و**** ي ابو اسكندر ان جيت للحق احنا الغلطانين

لي نخش نقول لواحده ازيك و ممكن نتعرف والكلام الي زيه
ده كان على سبيل المثال يعنى
و بعدين لو حد حابب يتكلم مع انسانة بشكل مهذب بدون تطفل ايه المانع و لو هى مش حابة خلاص ينسحب بهدوء لان مش كلنا تفكيرنا واحد
لكن عموما ده تفكير اغلب البنات فينا للاسف سواء كلمتها او لا

ده كان على سبيل المثال يعنى
و بعدين لو حد حابب يتكلم مع انسانة بشكل مهذب بدون تطفل ايه المانع و لو هى مش حابة خلاص ينسحب بهدوء لان مش كلنا تفكيرنا واحد
لكن عموما ده تفكير اغلب البنات فينا للاسف سواء كلمتها او لا
و**** ي ابو اسكندر الود بيبص ع نفسه ومبيشغلش باله ف غيره بيفكر ف ازاي طالما هو ماشي صح

و**** ي ابو اسكندر الود بيبص ع نفسه ومبيشغلش باله ف غيره بيفكر ف ازاي طالما هو ماشي صح
اكيد يا صاحبى كلامك صح
لكن احنا بنحاول نقرب الصورة و نصحح المفاهيم مش اكتر لاننا فى الاخر عايشين مع بعض

• بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • بيضحكني
التفاعلات: J U B A

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%