NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مساعدة طبية

A

Anonymous (0dc6)

ضيف
هدخل ف الموضوع ع طول .. دلوقت من فترة كان زبي الانتصاب بتاعه جامد و بيوصل ل ١٨ و ٢٠ سنتي .. دلوقت قليل لما يحصل كدة و اظن بيوصل ١٦ او ١٧ .. ف هل ده حلو ولا مش فارقة اصلا ؟
و بالنسبة لسرعة القذف بتتقاس ازاي و اعالجها ازاي ؟
ملحوظة انا مقضيها بورن و عشاري بس

هدخل ف الموضوع ع طول .. دلوقت من فترة كان زبي الانتصاب بتاعه جامد و بيوصل ل ١٨ و ٢٠ سنتي .. دلوقت قليل لما يحصل كدة و اظن بيوصل ١٦ او ١٧ .. ف هل ده حلو ولا مش فارقة اصلا ؟
القضيب مش بينكمش انت بيتهيأ لك وسرعه القذف دي تحكم عليها بعد الجواز وحلها سهل ان شاء **** سواء بالتمرين أو بالأدوية انا دكتور علي فكرة

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي، Elmohands و فحل على مرات اخويا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القضيب مش بينكمش انت بيتهيأ لك وسرعه القذف دي تحكم عليها بعد الجواز وحلها سهل ان شاء **** سواء بالتمرين أو بالأدوية انا دكتور علي فكرة
لو انت دكتور فعلا محتاج منك مساعده

يعني مش ممكن يكون ضعف انتصاب ؟؟
سرعة القذف اية حلولها و اية الحاجات الل ترجعه طبيعي من غير حبوب زي الفياجرا و الحاجات دي

يا عالى مفيش قضيب بيوصل ل ٢٠ سم و يرجع ينكمش ل ١٦ سم ..
اما انت بتقيسه غلط .. او بيتهيألك ..
ضعف الانتصاب يعمل ارتخاء في قوة القضيب او انعدام انتصاب اصلا .. انما القضيب مش هيكش ...
و حتى لو الطول عندك ١٦ فده ممتاز و في الطبيعي

• عجبني
التفاعلات: Elmohands
يا عالى مفيش قضيب بيوصل ل ٢٠ سم و يرجع ينكمش ل ١٦ سم ..
اما انت بتقيسه غلط .. او بيتهيألك ..
ضعف الانتصاب يعمل ارتخاء في قوة القضيب او انعدام انتصاب اصلا .. انما القضيب مش هيكش ...
و حتى لو الطول عندك ١٦ فده ممتاز و في الطبيعي
تسلم يا برو

انت حيرتنا معاك
شوية انت سالب
وبعدين موجب. و شوية ستريت و عندك قصص عشق و غرام.
و شوية متزوج و شوية مطلق. و شوية مش عارف ايه.
انت بس بتكتب عشان تكتب او تسلية.
خليك جاد شو يا مستر انون و اثبت على رأي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%