NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة واقعية بنات خالتي الشراميط الهيجانين

Abdalla essam

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
2 أغسطس 2023
المشاركات
7
مستوى التفاعل
18
نقاط
309
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
القصه ديه حقيقيه و**** العظيم
هنبدا القصه مع ابطال القصه انا ديه اول مره للعلم اكتب قصه وحكايتي مع سكس المحارم عمتا بدا من قريب مش من كتير اوي وبسبب المنتدي واحب احيي كل الهيجانين والهيجانات معلش لو طولت عليكو
انا اسمي عبد**** ١٩ سنه مش تخين ولا وفيع جسمي حلو بتاعي ١٦ سنتي بس بعرف انيك حلو اوي بشهاده كل شراميطي وعندنا اتنين معانا ف القصه هغير اسمائهم عشان الامان وكده وللعلم واحده منهم بقت في المنتدي شهد بنت خالتي امال وامال ديه قصه لوحدها بعدين وهدير بنت خالتي هدي
شهد ٢٨ سنه معاها ولدين وهدير ٢٥ سنه ولسه متجوزتش
شهد بيضه بزازها صغيره وطيزها متوسطه بس وسطها صغير حاجه كده عود فرنساوي هدير مسمينها بطه وهي مقولكمش صدر كبير وطيز ملبن وعلي السمار ده تشوفها تهيج
قصتي بدات من وانا صغير اوي لان شهد وهدير كانوا اصحاب اوي وانا كنت لسه راجع من الامارات وقعدت عندهم فتره وكلنا كنا ف بيت واحد بيت عيله وامي كانت مشغوله عشان كانت بتعمل بكاليريوس تجاره المهم. كنت بقعد معاهم اوقات كتير وكانوا عادي ان هما يغيروا قدامي وكده ده شهد كانت ساعات بتحميني فعادي لغايه ما كبرت ونقلنا شقه تانيه بس لسه بقعد عند شهد وهدير كتير بس من اول وانا ١١ سنه شهد لاحظت لني بركز معاها وهي بتغير وكان جسمها بدا يبقي حلو اوي كانت ٢٠ سنه ومكانتش بتهتم وهدير كانت بتهزر كتير معايا بالايد عشان مانا وانا صغير وانل طويل للعلم انا طولي ١٩٦ سم ف كنت ساعات اخبط ف طيزها او صدرها قاصد. و فمره فتحت عليها باب الحمام كاني مش عارف ان فيه حد جوا وديه كان اول مره اشوفها قالعه وهيجتني اوب المهم كبرت وبقيت ١٧ سنه وكنت نيكت قبل كده لغايه ما حصل حاجه كانت شهد لسه مخلفتش بنتها التانيه واتخانقت مع جوزها جت تبات عندنا وعادي يعني المهم كنا متعودين اننا بنتكلم كتير ف امي نامت وهي جت الاوضه كنت متوتر وزبي وقف قولتلها انت عارفه من وانا صغير اني بحبك صح قالتلي اه وقولتلها مش هترعلي مني من اي حاجه صح قالتلي اه المهم دخلت المطبخ تشرب روحت بعبصتها بصتلي وقالتلي ايه ده قولتلها بالغلط ووشها قلب بعدها دخلت الحمام وعملت حاجه مكنتش متوقعها مسكت مكنه الليزو وبقت تحلق شعر كسها وانا شايف من خرم الباب طلعت لقتني واقف ضحكت وقالتلي خضتني دخلت جوا روحت بعبصتها تاني قالتلي برضو بالعلط قولتلها ولا ده ولا اللي قبله بالغلط وروحت ماسكها حطيت ايدي علي بوقها وفضلت اتحرش بيها طبعا هي دايبه روحت شيلت ايدي من علي بوقها قالتلي اهدي لما امك تصحي مينفعش وامك جوا طبعا انا فرحت لانها مرفضتش الفكره هي رفضت بس عشان امي موجوده المهم بعدها مشيت بيتها وجت بعد يومين استغربت طبعا لان مش من عادهها نبات مرتين ف الاسبوع ففرحت وقالت لامي اتخانقت مع امي اللي هي هالتي قالتلها خدي العيال وروحيلها امي قالتلي خلي بالك من بتت خالتك قولتلها ف عيني المهم مشيت وقعدنا بقت هي تتمايص قولتلها هاتي بوسه راحت ادتني خدها قولتلها لا مش عايز ده وهيركانت قاعده علي السرير نطيت عليها وفرتكت شفايفها وللعلم جوزها مسافر وف عز ما بنبوس بعض عملت اغرب حاجه قومت من عليها وقولتلها جوزك بيكيفك ولا لا اتكسفت ترد وبعدها قالتلي اهم حاجه ينيك وخلاص قولتلها انسيه هعملك حاجات متعملتش قيل كده وقلعتها وبقيت امص ف حلماتها وهي دايبه ااوي وقلعتها الاندر وبقيت بدخل صباعي بس اتفاجئت بحاجه بالرغم ان هي كانت ولدت قبل كده بس كسها ضيق اوي وهو كسها مفهوش غلطه ولا شعره حتي وفضلت الحس كسها ولحست طيزها كمان وبعدها قالتلي ممكن اجرب المص علمتها تمص ازاي ونزلت مص ومعرفش ليه حانت ماسكه طيزي وبتسبانكيني عليها الموضوع عجبني بصراحه وكملت مص وبعدها لعبت بصوابعي لغايه ما عسل كسها غرق الدنيا وبعدها قالتلي هقوم انضف قبل ما امك تيجي قولتلها هتروحي فين يكسمك روحت رازعها علي السرير ودخلت زبي فيها وفضلت انيك فيها هارد وزبي كان زي الخشب اول ما كنت هجيبهم قولتلها افتحي بوقك يلبوه وجيبتهم قيها وهي بلعتهم كلهم وقومنا استنوا الاجزاء التانيه
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Moccha boy, بحب خالتي, الشبكشى و 13 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
جميلة استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd و Abdalla essam
كمل يا باشا
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: shaddd و Abdalla essam
كمل يابرنس
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%