NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

wol4arine

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير او مساء الخير اياً كان الوقت اللي بتقرأ فيه البوست .. دلوقتي حضرتك انا بتكلم من واقع علمي و تجريبي و مش بعمل دعايا او اعلان عن المنشطات و لا حاجة
اغلبنا بيعاني من مشكلة ضعف الانتصاب و القوة الجنسية و بلا بلا بلا الي اخره
عايز حضرتك تعرف حاجة مهمة ، طول ما انت ذكر و حي ترزق اعرف ان بتاعك هيقف و هيبقي حديدة .
طيب ايه الفكرة في انه يكون ضعيف او مش بيقف زي الاول ؟!
الاجابة هي الاستهلاك الادمي يا فندم
انت طالع نازل دعك في اللي جابه من ساعة ما بلغت و حالف بالطلاق ما تخلي فيه ذرة لبن عشان تثبت لنفسك انك راجل و تقدر تنيك اللي ما تتناكش و تخليها تحلف ببتاعك .. طيب و النتيجة ؟!
اصبحت مع مرور الوقت لا تقوي علي انك تكيف نفسك مش تكيف اللي معاك بس
قبل ما اتكلم عن العلاج بتاع سرعة القذف عايزك تتطرق معايا كدا لتركيب الجهاز التناسلي بتاعك ك ذكر و تعرف ايه للي ييشغله
مبدأيا جهازك عبارة عن قضيب ، خصيتين ، بروستاتا ، اعصاب ، اوردة دموية ، هرمونات
القضيب ميبقاش قضيب من غير البروستاتا و الخصيتين حضرتك
و طالما انت حي ترزق زي ما قولتلك ، لحد اخر نفس خصيتينك شغالين بيكونوا مني
طيب تمام . . ايه لازمة البروستاتا في الموضوع
هي اللي بتغذي الحيوانات المنوية و مسؤلة عن نقلها لبر الامان بعيدا عن البول في مجري القناة البولية يا فندم
ماشي .. النقطة اللي بعد كدا هي الاعصاب
الاعصاب هي الحاجة الوحيدة اللي بتديلك الاحساس انك اتكيفت ، فكون انك ماشي علي رتم و روتين محدد من غير ما تغيره لمده كبيرة ف دا بيعمل تلف جزئي للأعصاب و بالتالي انت بدل ما كنت بتقعد ١٠ دقايق علي ما تجيبهم لا هتقعد اقل ف اقل
ندخل للاوعية الدموية : و اللي عن طريقها بتاعك بيقف و يثبتلك انك كفحتجي نيك ف من غير ما يكون فيه ضغط ددمم ف بتاعك هتبقي ي ي ي ..
ندخل لاخر حاجة و هي الهرمونات و اللي بتتحكم في الحالة المزاجية ليك يا زعيم و طول ما انت مزاجك كويس هتعرف تروق علي المدام او المزة اللي تحتك ايا تكن
طيب انا ارجع ازاي ك شاب لسة بالغ بتاعه حديده ؟!
ركز معايا .. انت من ساعة ما بتتولد بتقعد ١٤ سنة اقل واجب علي ما خصيتك بتقولك دخلني علي جيش و انا افرمه ، بمعني اصح علي ما بتكون قادرة علي تكوين خلايا امهااات الحيوانات المنوية و اللي بعدها بتكونلك مني ..
ف لذلك عايزك تعرف ان الامهات موجودة و طالما موجودة يبقي لازم تدلعها .. طيب ازاي ؟!
ثبت علميا يا عزيزي ان تدليك الخصيتين بيساعد علي انتاج الحيوانات المنوية ، بل و تحفيز الاوردة و الاوعية الدموية لضخ الدم ليهم يبقي انت كدا محتاج انك بدل ما تدلك بتاعك لا هتغير النشاط و تدلك خصيتينك بدون البتاع يا معلم و لو متجوز جرب تمنع الجماع و استحمل انت و هي ١٠ ايام و هتلاقي النتيجة اتغيرت بشكل ملحوظ
ثانيا يا معلم ندخل للبروستاتا .. دي الغذاء بتاعها متمثل في شوية سكريات و بروتين يعني علاجها الغذاء يا زعامة .. خدلك يوميا كوباية لبن و يفضل بقري او جاموس ، و بلاش اللبن بتاع الاكياس دا عشان عبارة عن بودرة ملهاش لازمة ،، مع بيضة الصبح بردو و حتة جبنه هتلاقي البروستاتا بتقولك تدلعني ادلعك .. كمان اللحوم و السمك و التونا مفيدة جدا بس مش بكترها ، اعرف جسمك بيحتاج كام جرام بروتين و احسب الحتة اللحمة او التونة دي الجرام منها فيه قظ ايه بروتين و كفاية عليك ٦٠٠ جرام بروتين اسبوعيا .
ثالثا تدخل علي الاوعية الدموية .. حضرتك لازم تعرف ان الاوعية الدموية مهمة جدا في نقطة الانتصاب لان قضيبك مفيهوش عضم و عبارة عن سفنج .. تخيل كدا حتة بالونه بتنفخ فيها و انت نفسك ضعيف .. بالتالي هتاخد وقت علي ما تنفخها و ممكن متعرفش ، اما لو نفسك قوي هتنفخ ١٠٠ بالونة و مش هتاخد وقت منك
نفس الامر قضيبك .. الاوردة الدموية بتغذيه بالدم ، ف لو انت ضغط دمك قليل هيبقي صعب يوصل للقضيب و بالتالي الانتصاب هيبقي ضعيف .. طيب تعالج الحوار دا ب انك تلعب رياضة كتيرة فشخ و انصحك ب ٣ حاجات ملهمش رابع .. ( ركوب العجل ، الجري و نط الحبل ، الجيم او مماسة فنون القتال ) و افتكر انك بتمرن قلبك مش عضلاتك
رابعا يا صديقي هرموناتك .. دي بتتظبط بشوية عوامل
و هي ( النفسية في المقام الاول ، النوم الكافي ، التغذية الكويسة )
واظب دايما علي انك تتخلص من همومك و دي بترجعلك انت و معرفش ازاي هتعملها بس انا بلاقيها دايما في الصل!ة .
نومك لو كويس هتلاقي هرموناتك متظبطة لوحدها من ناحية و ضغط دمك كويس من ناحية تانية .
حاول تبعد عن اي افكار سلبية بتتعرضلها سواء من صحابك او المدام او ايا يكن .. كل مشكلة و ليها حل .
ابعد عن الكحولات و المخدرات و الشاي و القهوة و النسكافيه و الكاباتشينو عشان الكاڤيين و النيكوتين اللي فيها بيدمرك ببطئ .
استحمي دايما بمياة ساقعة حتي لو في الشتي عشان دا بيحفز القلب يضخ ددمم و يجري في جسمك عشان تتدفي.
متلعبش بطن و رجل لو انت في الجيم و تتقل علي نفسك عشان العضلات بتزنق الاوعية الدموية ف ضغط الدم مش بيجري فيها و مش بيوصل للخصيتين .
كل دايما عسل ابيض و عسل اسود هيغذيك بفيتامينات و معادن الجسم بيحتاجها عشان تكوين الحيوانات المنوية .
كل خضار كتير و بالاخص جرجير و خس ، و توم و بصل لو انت عايز تبقي توب و فكك من اللي بيقولك يع و مش عارف ايه .. بس ابقي اغسل سنانك و بوقك بعدهم كويس و خد حبوب استحلاب او امضغ لبان عشان النفس بتاعك .
و بس كدا .. جب و شوف الدنيا معاك هتوصل لفين

• عجبني
التفاعلات: deb
معاك ف كلام صح بس انت غلطان ف موضوع قهوة لو هيشربها مرة واحدة كل يوم ف دا مفيدة لية و موضوع عضلات ملهوش علاقة و مش هاخدك بعيد و اقولك أعمل سيرش عن كذا و كذا انا عضلات بطني شبة عادي و في فترات بنشف فيها تبقا بطني حرفيا عبارة عن عضلات بس بس مش هقدر اكمل حياتي كلها بنسبة دهون قليلة جدا ف هنا عضلات بطن هتكون عادي عشان مفيش واحد هينشف نفسة جامد فشخ انا منشف عادي و ظاهرة و زي الفل مفيش مشكلة مع قضيب و نفس كلام ف رجل برضة مفيش مشكلة و زود ع معلومتك ان تمارين ليونة حوض و انك تكون فاتح حوض او ع الاقل عندك نسبة ليونة عالية هتفرق معاك فشخ مش ف قطيب بس ل كلة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%