NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عنتييل الجيزه

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في حاجه كنت عايز اتكلم فيها و هي ميول الدياثه أنت ك واحد ديوث بتخش تكلمني و عايزني انكلك محارمك طبيعي هقولك عايز اشوفهم نفسي اعرف بيديقو ليه مهو انت كده مش ديوث والا أنا كلامي غلط يا جماعه ؟

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر، asaad2024 و زوج جديد
بستغربهم بصراحه بس مش كلهم كده

• عجبني
التفاعلات: asaad2024، زوج جديد و عنتييل الجيزه
في حاجه كنت عايز اتكلم فيها و هي ميول الدياثه أنت ك واحد ديوث بتخش تكلمني و عايزني انكلك محارمك طبيعي هقولك عايز اشوفهم نفسي اعرف بيديقو ليه مهو انت كده مش ديوث والا أنا كلامي غلط يا جماعه ؟
عشان هوا داخل يتكلم في المنتدا بس ياغالي وكمان تطلب منهم انك تتعرف عليهم بيرفضو ولما يقولك تنيك محارمي وهوا اللي يطلب منك ساعة الجد الكلام بيتغير هوا ماعندوش الجرأه انه يكون ديوث في الواقع بس داخل يتخيل

• عجبني
التفاعلات: majn55
عشان هوا داخل يتكلم في المنتدا بس ياغالي وكمان تطلب منهم انك تتعرف عليهم بيرفضو ولما يقولك تنيك محارمي وهوا اللي يطلب منك ساعة الجد الكلام بيتغير هوا ماعندوش الجرأه انه يكون ديوث في الواقع بس داخل يتخيل
داخل يتعبنا قصدك 😂

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
  • عجبني
التفاعلات: عنتييل الجيزه
كلها تخيلات متخدش الموضوع جد اوي عشان متتعبش محدش هنا عنده استعداد انه يتفضح كلهم كلام وبس

كلها تخيلات متخدش الموضوع جد اوي عشان متتعبش محدش هنا عنده استعداد انه يتفضح كلهم كلام وبس
خت بالي فعلاً

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%