NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بحب الستات الكبيره

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
Mariem 2

ماما جت علي المغرب وعمو سمير كان قاعد في الصالة مستنيها
عمو :: ايه يا سيري يا حبيبتي اتأخرتي ليه
ماما:: معلش ياحبيبي خرجت انا وزيزي صاحبتي بعد ما عملت شوبنج روحنا قعدنا في كافيه شوية وبعدين روحت عند فيفي الكوافيرة بتاعتي عملت ماسك لوشي وظبط حواجبي وشعري علشان سهرة الليلة
ايه رئيك بقي فيا
عمو :: قمر ياروحي انتي قمر من غير اي حاجة
انا :: ايوة بقي قوم بوسها قدامي في بوقها
ماما :: هههههه طب بالعند فيكي اهو وقعدت علي حجر عمو سمير وراحت واخدة شفايفة بين شفايفها وفضلوا يبوسوا بعض
انا :: ههههه ماشي ماشي .. طب انا هطلع بقي الأوضة بدل ما الموضوع يكبر
ماما طلعت لبست الفستان السواريه وعمو لبس البدلة بتاعتة واخد ماما بعربيتة وخرجو وانا كان فاضل ساعة علي خروجي مع صحباتي ومع بيتر اللي اتفق معايا هيجي بعربيتة
بعد ساعة بيتر رن عليا وقالي انة مستنيني برا الفيلا بعربيتة كنت مريحة جسمي عالسرير وبتفرج علي فيلم اجنبي علي اللاب بتاعي قومت لبست ميكرو چيب اسود وبيضي نص كم ابيض والجزمة البوت بتاعتي وسرحت شعري وعملت مكياچي وخرجت من الفيلا لقيت بيتر مستنيني برا الفيلا بعربيتة
هاي بيتر
هاي مريم ... ايه اللي اخرك كدة كل ده علشان تلبسي
انا :: معلش حقك عليا
بيتر :: انا مليش مذاج اروح الكافيه ما تيجي نطلع نلف بالعربية ونقعد انا وانتي في مكان هادي لوحدينا
انا :: طب والبنات اللي مستنيني وصحابي
بيتر :: ابقي قوليلهم اي حاجة
انا :: مش عارفة بقي .. هيزعلو مني
بيتر :: علشان خاطري
انا :: ماشي .. هتودينا فين
بيتر :: بصي بقي انتي سيبي نفسك ليا
وانا هخليكي تقضي يوم هادي كدة وجميل
انا :: خلاص انا سايبة نفسي اهو
اتحركنا بالعربية واحنا ماشيين
بيتر :: مقولتليش بقي امبارح بعد ما وريتك الكبير اعصابك باظت ازاي مش فاهم
انا :: حطيت ايدي علي وشي وانا مبتسمة ابتسامة كلها كسوف خلاص بقي يابيتر انت مصمم تحرجني
بيتر :: يابت نفسي اعرف بجد حسيتي بأيه
انا :: اكيد يعني انت عارف انا حسيت بأيه
بيتر :: لا مش عارف.. ولو عارف انا نفسي اعرف منك
انا :: بكسوف وخجل واحمرار علي. شي. يووووه يا بيتر بقي مش عارفة
بيتر :: طيب خلاص انا هقول وانتي تقولي انا صح ولا غلط
انا :: ماشي
بيتر :: كان نفسك اكون جنبك صح؟انا هزيت دماغي ب ايوه وانا حاطة ضافر صباعي الكبير تحت سناني ومكسوفة
بيتر :: كان نفسك تلمسيه طيب
انا :: نفس الحركة بدماغي
بيتر :: وانا كان نفسي امص حلمة بزازك اووووي يا مريم ... انتي عليكي بزاز جامدين اوووي
انا :: خلاص بقي يابيتر احنا في العربية

شوية واحنا ماشيين اقيتة طالع بينا مطلع كوبري والدنيا هدوء اوي وضلمة
انا :: ايه ده انت رايح بينا علي فين؟
بيتر :: مش انا قولت تسيبي نفسك خالص
انا :: ايوة بس حابة اعرف احنا رايحيين فين
تليفوني رن لقيت بيتر وقف علي جنب وردي ولو صحباتك قوليهم انك في البيت ونايمة
انا : الو ايوة ياهند .. لا ياحبيبتي انا بحس حسيت نفسي سخنة شوية مقدرتش اجيلكم ... لا لا محدش يجي انا اصلا نايمة ومش هقدر اقعد معاكم
ماشي ياناهد بكره نتقابل وقفلت مع ناهد وبصيت ل بيتر ... ارتحت يا عم
بيتر دور العربية ومشينا
وصلنا لمكان كلة عربيات وبنات وشباب قاعدين جوا العربيات وفيه ناس بتعمل شاي وكده
انا :: ايه المكان ده يا بيتر ... انا عمري ما جيت هنا
بيتر :: ده بقي اي اتنين حابين يقعدوا قعده حلوة مع بعض بيجوا هنا .. ده اسمة كورنيش المقطم
انا :: بس انا مش شايفة نيل هنا ولا اي حاجة
ايوة يا باشا تحبوا تشربوا ايه
بيتر :: تشربي ايه يا مريم
انا :: بصيت لبيتر وبصيت ل للواد اللي جه علي طول بمجرد ما وقفنا .. ولقيت بيتر مطلع فلوس كان مجهزها ومطبقها في ايده واداها للواد
انا :: اشرب اي حاجة .. وبيتر قالة قاله هاتلنا اتنين عصير فرش
انا بعد ما الواد مشي .. انت اديت للواد ده فلوس ليه والواد اخدها علي طول زي ما يكون عارف انت هتعمل كدة
بيتر :: ده طبيعة المكان وعلشان نقعد براحتنا من غير ما حد يغلس علينا
وراح حط ايده علي وركي
انا :: الناس هتشوفنا كدة يابيتر ميصحش
بيتر :: ههههههه كل دول جايين علشان يقعدو براحتهم
الواد جاب العصير وبيتر عمال يحسس علي فخادي حسيت بكسوف
بعد ما الواد مشي
انت مجنون عمال تحسس علي وراكي والواد قدامنا
بيتر :: يابنتي هنا ده عادي مالك مكبرة الموضوع ليه
انا :: انت شكلك جيت هنا كتير ههههه
بيتر :: لا كنت باجي انا واصحابي بس
بيتر نزل من العربية وقالي ثواني وجايلك وراح اتكلم مع الواد اللي لقيتة بيشاور له علي شارع ورانا
بيتر رجع ودور العربية ورجع بضهرة
انا :: ايه هنمشي ولا ايه
بيتر :: لا هنقف بس في مكان هادي اكتر علشان متتكسفيش
ولقيتة دخل شارع ضلمة وكلة عربيات وشفت واحدة في عربية مركونة مع اتنين شباب بيعملوا قلة ادب
بيتر ركن العربية ورفع الزجاج بتاعها اللي كانت متفيمة كلها
بيتر :: كدة يا ستي محدش شايفنا .. ملكيش عذر
انا :: هههههههههه انت اكيد مجنون ومش طبيعي
مسك ايدي وراح وخدها وحطها علي بنطلونة فوق زبه
انا ايدي حست بزبه اللي تحت البنطلون وعلي اللي جرالي .. شلت ايدي بسرعة لكنة مسكها تاني وحطها علي زبه وفضل دايس عليها بأيده وقرب مني واخد شفايفي بين شفايفة
جسمي كله حسيت انة مبقاش ملكي واعصابي كلها فكت
فضل بيتر يمص في شفايفي. ولقيت صوابع ايدي لا اراديا بتدوس علي زبه ,بيتر رفعلي البضي وطلع بزازي من تحت السنتيان واخد حلمات بزازي وفضل يمص فيهم وانا حاسة بمتعة رهيبة لدرجة اني بقيت عمالة ادعك في شعر راسة وانا ضاغطة بزازي فيه علشان يرضعهم اكتر كنت حاسة بحرقان ومتعة رهيبة في كل عروق بزازي وكل ما يمص فيهم احس بلذه اكتر
ايده بيتر دخلت بين وراكي ووصلت للأندر معرفش ليه فتحت له فخادي علشان يوصل لكسي اللي اول ما لمسة حسيت برجفة في جسمي كل .. وگأن كهرباء شديدة لمستني
بيتر نزل سوستة البنطلون بتاعة ومسك ايدي وخلاني مسكت زبه
اووووووو ايه ده زبه كان ناشف اووي وسخن اول ما لمستة حسيت نفسي روحت في دنيا تانية وبقيت مكسوفة اوي ووديت وشي الناحية التانية .. بيتر بصوابع ايده اللي حطها تحت دقني وخلاني لفيت بوشي له واقرب مني واخد شفايفي تاني بين شفايه وايده راحت لكسي ودخل صباعة تحت الكلوت. وانا فاتحة له رجليا علشان يعمل اللي عايزه في كسي .. وبرغم اني لسة بنت بنوت لكني كنت مسلوبة الأراده وسبت بتيتر يحرك صباعة بين شفرات كسي ونزل علي بزاي يمص فيهم وايدي بدأت هي كمان تتفاعل وبقيت عمالة ادعك في زبه
بيتر :: نفسي تمصيلي زبي
انا :: امص زبك ..؟ ايه ده ده كبير اوي يابيتر
بصوت واطي اوي وكلة هيجان ... يلا يا مريم. انزلي مصي زبي
نزلت وهو حاطط ايده علي راسي وبيملس علي شعري ... رجع بضهره لورا وانا قربت من زبه. وبدأت ابوسه براحة وبأيدي بدعكة وبعدين طلعت لساني وحطيتها علي راس زبه
انا :: ايه ده يابيتر ده فيه مياه لزجة كدة
بيتر :: ده اسمة لبن .. ده لبن زبي بينزل زي خيوط كدة بسبب الأثارة
حركت لساني وانا بحاول استكشف طعمة
طعمة غريب اوي
بيتر :: خدي زبي بين شفايفك انا تعبان اوي يامريم
بدأت اخد راس زبه جوا بوقي وادخلها كلها وبعدين اطلعة وانا بمصة.. حبيت اوي مص زب بيتر مع انها اول مرة ليا
بس حلو ومثير اووي
بدات امص وارضع في زبه
بيتر شغال يملس علي شعري ويرفع في وسطة لفوق علشان زبه يبقي كلة في بوقي
الحسي بيضاني بقي يابيبي
انا طلعت لساني وبيقت عمالة احركة علي بيضانة اللي كانت حلوة اوي وناعمة خالص شوية بقيت عمالة اشفطهم في بوقي
بيتر :: اي لا علي دوا براحة علشان بيوجعوا
بقيت عمالة الحس فيهم وايدي نزلت علي بظري وبقيت عمالة ادعك فيه جامد وايد بيتر نزلت تفعص في بزازي

طلعت تاني امص زبه ومره واحده لقيت بيتر داس علي راسي وحط زبه كلة في بوقي وبقي عمال يدخلة ويطلعة وانا امص بسرعة وراح دايس علي دماغي اكتر من الأول وحسيت بحاجة سخنة نزلت من بوقة حاولت اشيل دماغة لكنة فضل دايس علي راسي لغاية ماجاب لبنة كلة في بوقي وغصب عني بلعتهم
طبعا قرفت علشان مش متعودة علي وزعلت مع بيتر لكنة فضل يضحك وقالي ده هيعجبك لما تتعودي عليه,بيتر دخل زبه وانا دخلت بزازي تحت السنتيان وظبطت البضي وظبطت مكياجي وبعدين بيتر دور العربية ونزلنا من المقطم كملنا سهرتنا في كافيه قريب لغاية قبل الفجر كدة وراح موصلني بعربيتة لغاية الفيلا

دخلت الفيلا وطلعت علي الأوضة بتاعتي لبست قميص نوم خفيف وبقيت سرحانة في اللي حصل الليلة مع بيتر و المتعة اللي استمتعتها
شوية سمعت صوت ماما طالعة هي وعمو سمير وصوت ماما كان عالي اوي وراجعين سكرانين زي ما متعودين بس ماما شكلها كانت متقلة شوية في الشرب
فتحت الأوضة وخرجت بسرعة سدنتها مع عمو سمير ودخلتها الأوضة وانا بطلع عالسرير وبنيمها وبلتفت ورايا لقيت عمو سمير عينة جاية علي طيزي وكسي وانا وانا مفلئسة عالسرير وبعدل ماما
اتعدلت ومحطتش في دماغي لأني عارفة ان عمو سمير مش في وعيةمع بسبب الشرب اللي شاربة وبعدين روحت دخلت الأوضة بتاعتي ونمت
صحيت تاني يوم علي الساعة 12 لقيت ماما ماسكة الموبايل وبتتكلم مع واحد وعمالة تضحك معاه
انا :: ماما انا جعانة في اكل ايه
ماما :: ثواني يا مدحت .. فيه لبن سخنيه وطلعي وطلعيلك كام بسكوتة من اللي من علبة البسكويت اللي عندك
انا :: ماشي دخلت المطبخ سخنت اللبن وطلعن شوية بسكويت وقعدت افطر جنب منها وماما اخدت التليفون وطلعت فوق وهي بتضحك وبتهزر مع مدحت ده
بعد ما خلصت فطار .. اخويا ملاك قام هو كمان من النوم وطلب مني اعملة كوباية لبن
وبعد ماعملت له اللبن علشان يفطر قعدت جنب منة وطبعا انا متعودة طول ما انا في البيت يابكون لابسة قميص نوم فوق الركبة زي ما متعودين من صغرنا حتي ماما علي طول لبسها كدة
ملاك متعود يهزر معايا كل ما يشوفني قاعدة كدة ويروح ملسوعني بأيده علي فخدي ويقولي دوي وراك دي وراك
المرة دي ضربني جامد روحت مصرخة ياماما ابعدي عني ابنك البغل ده
ملاك :: بقي انا بغل وراح قايم ونام فوق مني وفضل يضرب فيا بهزار وانا عمالة اضحك تحت منة وحسيت بركبتة كلها في كسي وايده علي بزازي
وانا بحاول افرك منة وكل ما افرك شمال او يمين بجسمي ركبتة تحك في كسي جامد وحسيت بزبه وقف ووصل لبطني
لما ملاك حس ان زبه وقف عليا راح قايم بسرعة من فوقي وقعد وحاول يداري زبه اللي وقف عليا
انا استغربت ان اخويا هاج عليا برغم اننا متعودين نهزر مع بعض ديما ومش دي اول مرة وكمان موضوع اللبس عادي لاني قولت في البداية اننا عيلة شبه متحررة في اللبس ومعندناش القيود اللي بتتحكم في لبسنا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Congo و Fadel
جزء الاول مموجود

قصة راااااائعة وممتعة جداااااا وجميلة

• عجبني
التفاعلات: بحب الستات الكبيره
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%