NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

so so a7

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
17 يوليو 2023
المشاركات
8
مستوى التفاعل
48
نقاط
45
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
وصلنا الجزء الي فات لما زعلت وانا في مكتب استاذ سمير مدير ماما و ماما زعلت مني

.....................

دخلنا انا و ماما البيت
و هي بصالي بغضب و انزعاج من الي عملته في مكتب مديرها
ماما ؛ انت يا زفت ازاي تزعل عمو سمير منك
انت عارف ان هو الي بيدفع مصاريف مدرستك و ايجار بيتنا
انت عارف بيتدفع كام انت فاكر ممكن اي شغل يجيب ربع الي بيدفعه سيدك يا خول
خالد : انا اسف يا ماما مكنتش اقصد
ماما :هي اسف دي كفاية يا كسم امك انا حخليك تندم تزعل سيدك
كنت مصدوم من طريقة كلام ماما ليا و كنت باصص في الارض و هي عماله تهزقني
ماما : هو ابن اخوه الي معاك في المدرسة اسمه ايه
خالد :بيتر يا ماما
ماما (بصتلي بخبث ) : طب بص بكرة في المدرسة تروح لبيتر و تقوله انك عايزه يخلي عمو سمير يسامحك عن طريق انك تسمع كلام بيتر و تديله الموبيل يصورك وانت بتسمع كلامه فاهم

انا فضلت مصدوم و مش عارف ابص في عين ماما من الخوف و مش مصدق الي بسمعه
فرااحت زعقت فاهم
خالد :حاضر
ماما :حتعمل ايه
خالد :حقول لبيتر انه يخلي عمو سمير يصالحني
ماما :ازاي
خالد : اقوله يعمل فيا الي هو عايزه
ماما :برافو يا حبيبي
بعدها لقيت ماما بتحضني و بتقولي شاطر
ماما : انت اكيد مش عايز عمو يبطل يدفع فلوس
راحت باست خدي و مشيت و مسكت الموبيل و اتصلت بعمو سمير و اقعدت ترغي معاه بحماس
و سابتني لخيالي ممكن يحصل ايه بكرة


تاني يوم في المدرسة واحنا في الفسحة اقعدت ادور على بيتر وانا بطني وجعاني من الخوف
و خايف من الي حقولهوله اوي
لغايت ما لقيته مع اصحابه
شفته لقيته بصلي خفت و مشيت لقيته جالي قالي
بيتر : ايه يا لبوة مالك عايز تقولي حاجة
خالد : بص عمو سمير بيقولك
بيتر :بيقول ايه
خالد : بيقول انك تعمل فيا الي انت عايزه و تصورني علشان يسامحني

لقيت نفسي بقول كدة مش عارف ازاي

بيتر ضحك جامد اوي و قالي
: بص يا لبوة تروح البوابة و تزوغ من المدرسة في حارس انا بدفعله فلوس حيسبك تمشي و تطلع العمارة الي في العنوان الي حقولك عليه
و تستناني

انا خفت جدا جدا من الي هو طلبه بس رحت فعلا و طلعت من المدرسة و رحت العنوان الي قال عليه
خبت الباب لقيت شباب شكلهم صيع اوي و كبير
شفوني و انا بلبس المدرسة و الشنطة
اول ما شافوني ضحكوا و دخلوني
كانوا تلت شباب
واحد اسمر و طويل
و التاني رفيع اوي اوي و شكله حشاش و واحد تخين شوية

المهم شافوني و بصو لبعض راح الاسمر قايل
: هو ده اللبوة الي بعتها بيتر
رحت بصيت في الارض و مردتيش
راح الرفيع قال
: منظره خول اوي بس معرفش يعرف يتناك حلو ولا ايه

انا قلبي ساعتها بدأ ينبض جامد اوي اوي
و خفت لغايت ما الاسمر قال
: روح اقلع هدومك و البس قميص نوم من الي جوا
من حوا و تعالى اقعد معانا على الارض لغايت ما بيتر يجي

دخلت جوا و غيرت هدومي وانا مش متخيل ازاي ده حصل
و عندي احساس بالخوف
هما حيصوروني باعمل ايه معاهم و ايه الفيديو الي حبعته لماما

دخلت عليهم بقميص نوم كان محطوط في الحمام
كنت لابسه بس لابس من تحته فنله و بوكسر

راح الشاب المليان شوية نده عليا
الشاب المليان : ولا انت حتتشرمط اقلع يا خول الكلام ده و البس قميص النوم على اللحم

روحت قالع و بقيت حرفيا ملط مغطيني بالعافية القميص الشفاف الي انا لابسه

دخل بيتر من الباب و اول ما شافني شخر جامد
بيتر : اوف على الشرموطة .مين الي حبدأ فيكم يا شباب
الشاب الرفيع؛ هو ليه مش حالق جسمه تماما
بيتر : المرة الجايه اخليه يحلق . و غير بص الخول ده ممكن يعمل ايه

راح بيتر ببصلي كدة
بيتر : طلع الموبيل
روحت داخل جايب الموبيل من جوا و اديت بيتر الباسورد

راح.بيتر طلب مني ابوس رجلين كل الشباب و انا بمشي على اربعة

و هو كان وقتها بيصور

فضلت ابوس رجليهم و هما مستغربين
بعدها بيتر قالي تعالى كدة
و مسك قلم مركر و كتب على جسمي
"خول " و ابن الشرموطة في كل حتا في جسمي خصوصا طيزي
و فضل يصور

و يقولي ارقص و اتت باصص للكاميرا
فضلت ارقص وانا باصص للكاميرا و مرعوب

بعدها بيتر قال مين حيدخل بيه جوا
راح الشاب الملين شوية قال
: سيبهولي انا حظبطه
و خدني من ايدي دخل بيا الاوضة
الشاب : انت مكسوف يا لبوة
خالد : لا خايف بس
الشاب : متخافش حفشك و خليك متنفعش ( فضل يضحك جامد )

لقيته ماسك موبيلي و هو داخل الاوضة و نام على السرير و بدأ يصورني
قالي
: اطلب مني انك تمص زبري

انا خفت و كنت حعيط
لقيته ضربني بالقلم جامد اوي فعيطت
قالي
: قوم يا متناك اغسل وشك و تعالى اطلب مني انك تمص بشهوة و رغبة يا خول

رحت غسلت وشي و رجعت
لقيته فاتح الكاميرا و بيشاورلي اني اجي
جيت نحيته لقيته قلع البنطلون و البوكسر و زبره بان قدامي منظره يخوف
قالي
: يلا اطلب
روحت مقرب منه و باصص في الكاميرا و قايل
: ممكن امص زير حضرتك
الشاب : بوس رجلي علشان اوافق
خالد :( وانا ببوس رجله ) ممكن تسمحلي امص لحضرتك
الشاب : انت عايز تمص ليه
خالد : علشان .......
الشاب : قول علشان انا خول و رخيص
خالد : علشان انا خول و رخيص
الشاب : و ايه كمان
خالد : وابن شرموطة
ضحك الشاب و شاورلي امص
وانا رغم اني كانت اول مرة امص بس قديت و قعدت اجي على نفسي و استحمل الطعم علشان ميضربنيش و كدة
و هو كان بيصور و مبسوط اوي
لغايت ما نزل لبنه في بقي و على وشي و انا بصيت للكاميرا و اندمجت و قعدت اقول
: شكرا ان حضرتك سمحتلي باني امص
الشاب : احا ده انت شرموطة زي امك
خالد : انا اوسخ من امي انا شرموكة رخيصة

دخل بيتر علينا و هو سكران طينة و بيقول الخول يروح لامه اتصلت عليا و بتقول يروح
انا استغربت ماما معاه رقم بيتر ليه و غير بدأت اقلق هو انا حفرح ما على الفيديو ازاي

شاف بيتر اللبن على وشي قال يروح كدة لامه
قولتله
: ممكن بس استحمه و امسح الملام الي على جسمي
بيتر : لا يا ابن الشرموطة الشرموطة امك عايزك زي مانت
لولا الفضايح كانت عايزك بقميص النوم

روحت لسا بحط ايدي على وشي امسح
لقيت بيتر دخلني اوضة تانية و ضربني بالقلم
قالي استنى يا شرموطة
فتح فيديو كول مع ماما و جاب الكاميرا نحيتي
ماما : انت ظبطه فشخ و الي على وشه ده ايه
بيتر : ده لبن مايكل
ماما : يروحلي زي ما هو كدة بالبن و الكتابة
بيتر : تمام و بادقميص النوم لو حبيتي
ماما : لا لبسوه هدومه عادي

لبست هدومي و ركبت الموصلات و انا مكسوف جدا من منظري و الي على وشي لغايت ما وصلت البيت
لقيت ماما مستنياني




.....................يتابع
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: gimy2, صقر عرباوي, Ahmed Fadel و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يتم اضافة الجزء كتعليق في الجزء الأول ويتم ابلاغنا في رابط الدمج هنا لدمجه مع إضافة رابط القصة
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%