NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بحب الستات الكبيره

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
17 مارس 2022
المشاركات
36
مستوى التفاعل
6
نقاط
3
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اسمي مريم ابلغ من العمر 29 عاما
جسدي بشبه جسد الفنانة مني ذكي بشرتي بيضاء
شعري اسود ناعم .. عيوني عسلية ..
دائما ملابسي قصيرة لاني ولدت وتربيت في بيئة شبه متحرره
ماما ارملة فقد توفي ابي بعد وولدتي بأربعة اشهر فقط وتزوجت ماما بعد وفاة بابا بعام واحد من رجل اخر الذي انجب منها اخي ملاك البالغ من العمر الإن 26
تزوجت من ابن عمي مينا ولكن توفي زوجي بعد عامان من زواجنا في حادث سيارة ورجعت مرة اخري للعيش مع ماما وزوجها
واخي ملاك
ماما سيده تبلغ من العمر الخمسين ولكن جسدها وملامحها لم يكن الا لسيدة في الأربعين.. فقد كانت تهتم جدآ بمظهرها وملابسها .. جسدها ليس مترهل او به تجاعيد .. فقد كانت ذو جسد مشدود
عمو سمير زوج ماما ... شخص متفتح وسيم هو ايضآ يقرب من ماما في العمر فقد كان اكبر منها بعمان فقط
ماما لم تنجب من زوجها عمو سمير غير اخي ملاك واتفقوا بعد ذلك علي الاكتفاء بي وبأخي وعدم الأنجاب مرة اخري كان عمو سمير يعشق ووالدتي جدآ ولم يميز بيني وبين اخي في المعاملة

عمو سمير كان دائم السفر بحكم عملة فهو صاحب شركة استيراد وتصيدير فكان دائم السفر لأتمام الصفقات للشركة و الي ماذلك

حياتنا كانت مرفهة جدا ووالدتي لم تكن من النساء التي تهتم بكل تفصيل اولادها
فقد كانت تعطينا ما نريد دون ان تسأل لماذا
وكنا نخرج وقتما نشاء مع من نشاء من اصدقائنا.. عشنا حياه مرفهة بكل ما تحمل الكلمة من معاني

ملابس من احدث الماركات فسح وخروجات
لم ينقصنا شئ سواي شئ واحد .. هو العنايه والأهتمام ومراقبة تصرفتنا
فقد كانت حياتنا بلا رقيب
والدتي مهتمة بحياتها واصدقائها .. وزوج والدتي مهتم بعملة

كبرنا وترعرنا في بيئة لم نتعلم منها سوي الأخذ فقط ولم نتعلم العطاء. لم نتعلم سوي اننا ناخذ ما نريد وقت ما نريد

................ بدايه القصة ... وستكون بالعامية اللغة التي اجيدها ...............

احنا عاشيين في فيلا في احدي الأحياء الراقية جدا
الدور الأرضي ريسبشن كبير. ومطبخ علي اليمين. واوضتين تقريبا محدش بينام فيهم مع انهم مفروشين علي احدث طراز و اوضة مكتب عمو سمير .. بيخلص فيها شغلة احيانا لما بيكون في البيت وفي الأوضة مكتبة لان عمو سمير كان من الناس اللي بتحب تقرا ديما

والدور الأول من الفيلا فيه الأوضه بتاعتي واوضة اخويا ملاك ... واوضة بتاعة عمو سمير وماما ... وطبعا كل اوضة فيها الحمام بتاعها الخاص بيها

...........

كان عندي في الوقت ده 22 سنة واخي ملاك 19 سنة وده قبل زواجي ب ثلاث سنوات سنة وكان ليا شلة صحاب بنات متعودين ديمآ بنخرج ونتفسح تقريبا كل يوم
صحابي كانوا من نفس سني ونفس ظروفي تقريبآ اصدقاء الطبقة الراقية

اتعرفنا علي شباب في نفس عمرنا وكنا كل يوم نخرج في مكان شكل ..
خروجة ورا خروجة وسهر للساعة اتنين ارجع القي ماما يا اما مشغولة عالنت بتكلم صاحبتها .. يا اما نايمة او خارجة مع صاحبتها او مع عمو سمير في سهرات سواء عمل او سهرة خاصة بيهم .. كنت اطلع الأوضة بتاعتي القي اخويا اوقات نايم علي سريري اصحيه يروح الأوضة بتاعتة علشان ينام فيها وافضل اتخانق معاه ايه اللي بيخليك تمام في اوضتي
وكنت بكمل سهري للصبح اتكلم مع اصحابي الشباب عالفيس او علي الواتس
كان ليا صديق عالفيس اسمة بيتر كان اكتر واحد بتكلم معاه وكان الكلام بينا في الأول مؤدب لكن مع استمرار الكلام بينا والشهور اخدنا علي بعض وبقينا بنتقابل وبنخرج
وبعد ما كل واحد فينا يروح بيتة كنا نرجع نكمل كلامنا عالنت

مع الوقت تحولت العلاقة بيني وبين بيتر من صداقة ل استلطاف الي مشاعر
وبينا منقدرش نستغني عن بعض ولا نفوت يوم من غير ما نتقابل او نكمل كلامنا عالنت اللي كان بيوصل للصبح احيانآ

في يوم واحنا خارجين انا وبيتر قابلنا اصحابي البنات بالصدفة كانوا سهرانين في نفس المكان اللي احنا قاعدين فيه
اصحابي جم سلموا عليا وسلموا عليه وعرفتهم بيه وهو اتعرف عليهم وكملنا السهرة في اليوم ده مع بعض ومن يومها بيتر اوقات كان بيخرج معانا واوقات انا وهو لوحدنا
مع مرور الوقت والشهور بدأت احس ان بيتر بدأ يتعمد يلمس جسمي واحنا ماشيين
في البداية كنت بتكسف لكن مع استمرار لمساتة واوقات كلامة اللي كلة ايحاءأت جنسية وتغزل في جسمي بدأت اشعر بمتعة
واضحك او اقولة احنا في الشارع ميصحش كدة

وفي يوم بعد ما سبتة وفي اليوم ده واحنا ماشين حسيت بصباعة ايده واحنا ماشيين جنب بعض بيخبط بين في فخادي .. مكنتش متأكدة هل هو قاصد ولا كانت بالصدفة ... بس الحركة دي اتكررت كتير وفي منهم مره صوابعة لمست تحت بطني .. ايزة كسي بس مكسوفة اقول ههههه روحت البيت قلعت هدومي ولبست ترنج خفيف بنام بيه وطلعت عالسرير فردت جسمي وفتحت موبايلي لقيتة باعتلي رسالة عالواتس
بيتر :: مريوم انتي في روحتي
انا :: اه يابيتر انا خلاص في البيت
طب بقولك ايه انا عايز نتكلم فيديو
انا :: ايه ياعم انت مشبعتش مني مأنا كنت لسة معاك
بيتر :: بصراحة لا خالص والنهاردة بالذات حاسس نفسي هموت واكون معاكي دلوقت
انا :: هههههههه انت سخن يابني ولا ايه ... اشمعني يعني النهاردة
بيتر :: انتي هتستعبطي بقي ؟ ما انتي عارفة
انا :: عارفة ايه ؟ بجد مالك فيك ايه النهاردة مش عارفة
بيتر :: يعني محستيش بيا واحنا ماشيين
انا :: يابني انت هتقول الغاز ... ماتنجز وتقولي مالك
بيتر :: يعني محستيش بصوابعي وهي بتلمس الكوكو
انا ::انت هتمثل بقي وبعدين مش هتبطل بقي ام السفالة بتاعتك دي هههههه
بيتر :: كدة يبقي حسيتي
انا :: بصراحة حسيت بس ظنيت فيك ظن طلع غلط وافتكرتك متقصدش ههههه
بيتر :: طب هكلمك فيديو
انا :: لا مينفعش خالص
وانا بكلمة الباب بتاع الأوضة بتاعتي اتفتح واخويا ملاك صحي من النوم
ملاك :: بتكلمي مين يا مريم
انا :: انت مالك .. هو انا بسألك بتكلم مين
ملاك:: ايه المز ولا ايه
انا :: لا ده الماي فريند
ملاك :: اها .. طب بقولك ايه انا جعان ماتقومي تعمليلي اي حاجة اكولها
انا :: لا ده اخوي ملاك جعان هههههه
ملاك :: يلا بقي وبعدين ارجعي اتكلمي التليفون مش هيطير
انا :: روح المطبخ فيه اكل معمول انا لسة اكلة من شوية
ملاك :: ماشي يازفتة بس ابقي افتكريها وراح مزغزني وانا انترت من عالسرير وانا بضحك.. وملاك خرج
انا :: ايوة كنا بنقول ايه بقي ؟
بيتر :: هو ملاك خرج
انا :: ايوة يا سيدي جعان وفيه اكل في المطبخ
بيتر :: عارفة انا دلوقت بحسد ملاك اخوكي
انا :: ههههههههه اشمعني
بيتر :: علشان علي طول بيشوفك وبيمتع عيونة بيكي وانتي في البيت
انا :: انا اختة يابني يعني اكيد مش هيبصلي زي ما انت بتبصلي
بيتر :: بس كفاية انة بيشوفك وانتي لابسة لبس البيت واكيد بيكون اللبس يعني
انا :: ههههههههه انت علي طول كدة تفكيرك في اللبس والجسم يا سافل
بيتر :: بت انا عايز اشوفك دلوقت اشمعني ملاك اخوكي
انا :: عارفة هتفضل تزن ومش هتسكت .. استني لما اشوف السماعة بتاعتي فين .. واكيد هلاقي ملاك وخدها
قومت وفضلت ادور علي السماعة في الأوضة ملقتهاش عرفت ان ملاك اخويا وخدها معاه
انا :: ملاك السماعة بتاعتي فين
ملاك :: معايا كنت بسمع بيها قبل ما انام..
ملاك :: لا لا استني انا هجبهالك وراح سايب الأكل وجري عالاوض جابلي السماعة
انا :: كذه مرة اقولك ابقي دور علي سماعتك مش تضيعها وتاخد سماعتي
ملاك :: طيب ياختي روحي شوفي صاحبك
انا :: اييييي عيل غلس
دخلت وحطيت السماعة في الفون واتصلت فيديو ب بيتر
بيتر :: ايه ده انتي لابسة ترنج
انا :: هههههههه اومال انت كنت فاكرني هكون لابسة ايه
بيتر :: قميص نوم مثلا هههه
انا :: طب البسلك فنلة كدة عيب ههههه
انا :: شوفتي بقي انا احسن منك ازاي ومش بخبي جسمي عنك ازاي
انا :: ضحكت ضحكة عالية اوي وبعدين قولت يخرب بيتك خلتني ضحكت وماما او عمو سمير ممكن يصحوا كدة
بيتر :: هي الأوضة بتاعتك مقفولة ؟
انا :: اه ليه بتسأل
بيتر :: طب انا عايز اشوف الدندو
انا :: دندو في عينك يا سافل .. بطل بقي انت ايه
بيتر :: علشان خاطري نفسي اشوفة اوي
انا :: لا اتكسف بجد
بيتر :: طب انتي عارف اني بتاعي واقف علي اخره دلوقت
انا :: هههههههه يابني هو علي طول واقف ... انت حيحان
بيتر :: تحبي تشوفيه
انا :: انت اكيد اتجننت يا بيتر .. هههههه
بيتر :: انا مجنون علي فكرة وانتي عارفة.. وراح منزل الكاميرا علي زبه
انا اول ما شفتة
يخرب بيتك يا مجنون ايه اللي انت عملتة ده
حسيت ان اعصابي كلها باظت .. زبه كان تخين وكبير ومكنتش متوقعة انة هيعمل كدة بجد
بيتر :: يلا بقي وريني الدندوه
انا :: انا هقفل دلوقت اخويا جاي
وقفلت معاه وانا كل اعصابي بايظة وشكل زب بيتر قدام عيني

قفلت مع بيتر وحطيت الفون جنب مني وكل شوية ابص علي الفون وانا مش قادرة اتلم علي اعصابي وحسيت بنار بتغلي في بزازي ... شوية لقيت صوت اشعارات الواتس
فتحت .. لقيت بيتر مصور زبه كذا صورة وعمال يكتب انه نفسه يحط زبه بين شفايفي وامصه وانه لو جنبي عالسرير كان نزل بأيده وقلعني البنطلون ونزل علي كسي يلحسه
بدأت احس ان كسي بدأ يجيب ميا وانا بقرا الكلام بتاعة وكل شوية افتح الصور اتفرج عليها والنار مسكت في جسمي وكسي ولقيت ايدي دخلت تحت البنطلون وبقيت عمالة ادعك في بظري وطلعت بزازي وبقيت عمالة افعص فيهم .. وبيتر لسة عمال يكتب ويتخيل ومخليني انا كمان اتخيل اللي بيعملة فيا لغاية ما صور زبه وهو جايبهم علي ايده
بيتر بعد ما جابهم وارتاح بطل يبعت رسايل وانا كسي مولع وبزازي بتاكلني اوي وكان نفسي اجيب ايه حاجة احطها في كسي علشان ارتاح .. لكني لسة بنت

نمت بعد ما فضلت ادعك في كسي انا بتخيل كل كلمة كتبها بيتر. وكل صورة شفتها لزبه
تاني يوم صحيت علي صوت ماما..
صباح الخير يا ماما
ماما :: صباح ايه بس ياحبيبتي احنا بقينا بعد الضهر
انا :: انتي بردو خارجة يا ماما
ماما :: اه يا حبيبتي الأكل معمول في المطبخ ولما اخوكي يصحي ابقي قوليلو الأكل في المطبخ
انا :: بردو رايحة لصحابك
ماما :: ايوة وهروح اعمل شوية شوبنج
انا :: طب انا محتاجة 200جنيه علشان هخرج مع صحابي
ماما : خدي يا قلب ماما ال 200 وادي دول كمان ل ملاك لما يصحي
ماما مشيت وانا قومت دخلت اخدت شاور ولبست شورت وبضاي حملات ومبين بطني وصورتي. وبعدين دخلت
اصحي اخويا اللي ديما حاطط ايده تحت الشورت وانا كل مره اصحيه واضربة علي ايده واقولة عيب كدة
انا وملاك كانت العلاقة بينا مش علاقة اخوات علي قد ماهي علاقة اصحاب واصحاب جامدين اوي مع بعض ومش
بتكسف منة... او بمعني اصحي كان بينا هزار وضحك غير اي اخوات بحكم التربية الفريه اللي اتربينا عليها
بس مش قلة ادب وكدة لا هزار عادي
كلام بينا بردو عادي. مثلا يحكيلي علي بنت شافها وعجبتة .. يقولها مثلا دي عليها هنش ابن حرام ... الدندو بتاعها فاجر وكدة

صحيت ملاك بعد ما خبطت علي ايده وبسبب الصور بتاعة بيتر امبارح بالليل معرفش ليه ركزت بعنية علي زبه اللي كان واقف تحت الشورت
ملاك :: طيب خلاص صحيت... ماما بتعمل اكل ولا ايه
انا :: مامتك نزلت زي كل يوم
ملاك :: مشيت من غير تديني فلوس
انا :: لا سابتلك معايا 200 جنيه.. يلا بقي قوم علشان مش هعمل اكل مرتين انا
ملاك :: طيب اعمليلي الأكل علي ما اقوم اتشطف والبس هدومي علشان نازل
ملاك :: ايوه رايح انا وصحابي كافيه وبعدين هنطلع عالنادي
دخلت سخنت الأكل وقعدنا انا وهو فطرنا وبعدين قام ملاك ملاك نزل يقابل صحابه وانا قعدت في الشقة لوحدي افتكرت صور بيتر روحت دخلت الأوضة اخدت التليفون من علي السرير وقعدت اقلب في الصور وانا بمصمص في شفايفي
علي الساعة 3 عمو سمير جه من برا
وكان بينده علي ماما فاكرها موجوده
انا :: ايوة ياعمو سمير ماما مش موجوده خرجت مع صحاباتها
عمو سمير :: طب ياحبيبتي انا هتصل بيها
انا :: انت جعان اعملك اكل
عمو :: لا يا حبيبتي . لو فنجان قهوة مظبوط من ايدك العسل دي يبقي ياريت
انا :: ياسلام بس كدة ..حاضر من عنيا ...
عمو :: الو ايوة يا شيري انتي فين
ماشي بس اعملي حسابك متتأخريش بقي علشان خروجة بالليل.. اه يا حبيبتي مأنتي عارفة اني بخلص مع توفيق بيه صفقة مهمة وخروجة النهاردة دي مخصوص علشانة
انا :: ايه ده انتوا خارجين الليلة ياعمو سمير .. طب انا عايزه اجي معاكم
عمو :: مينفعش يا حبيبتي ده عشاء عمل
انا :: طب ما ماما علي طول بتشاركك حفلات وعشاء العمل
عمو:: علشان ماما شريكتي في كل حاجة... مراتي وحبيبتي وكل اللي احنا فيه ده هي شريكة فيه
انا :: ايه ده ياعمو ده اسمة تفرقة عنصرية ههههههههه
عمو :: ههههههه مانتي ليكي صحابك وملاك له صحابة وكل يوم خروجات حد فينا بيقولكم متخرجوش
انا :: الصراحة لا ياعمو... طب عايز مني حاجة تانية
عمو :: لا انا هشرب القهوة وهعمل شوية شغل في مكتبي وبعدين هطلع انام شوية

طلعت انا الأوضة بتاعتي وفتحت اللاب بتاعي وقعدت عالفيس شوية
وبعدين صاحبتي ناهد اتصلت بيا
ناهد :: الو يا مريم
انا :: ايوة ياناهد .. عاملة ايه
ناهد :: كويسة .. بقولك ايه الليلة الشلة بتاعتنا هتتجمع وهنسهر في الكافيه بتاعنا
انا :: ماشي نتقابل هناك
ناهد :: ما تجيبي بيتر معاكي يا مريم
انا ::هقول له وشوف كدة هيجي ولا لا
ناهد :: من ساعة ما اتعرفتي علي بيتر ده وانتي مبقتيش بتخرجي معانا زي الأول
انا :: ليه بقي ده صاحبي زي ما انتوا صحابي مفيش بينا علاقة علي فكرة
ناهد :: يعني مفيش بينكم اي مشاعر بذمتك
انا :: لا مفيش يابنتي هكدبك عليكي ليه يعني؟

قفلت مع ناهد واتصلت ب بيتر
الو ايوة يابيتر بقولك انا والشلة رايحيين الكافيه بتاعنا بالليل هتخرج معانا
بيتر :: انا اصلا زعلان منك
انا :: زعلان مني انا .. ليه ؟
بيتر :: امبارح قفلتي بحجة ان اخوكي داخل عليكي وانا طول الليل عمال ابعتلك وانتي مش معبراني
انا :: اسكت علشان انت امبارح خلتني بايظة خالص واعصابي مكنتش قادرة اتلم عليها
بيتر :: يا سلام اومال مكنش باين عليكي ليه .. مفيش ولا اي رد
انا :: يعني انت كنت عايزني ارد اقول ايه .. ماهو انت مكنتش شايف شكلي كان عامل ازاي
بيتر :: كان عامل ازاي طيب
انا :: ههههههه لا مش هقولك
بيتر :: طب علي فكرة انا بجد زعلان منك
انا :: لا متزعلش حقك عليا
بيتر :: لا هعمل ايه بيها ايه حقك عليا دي ... انا عايز اشوف الدندوه
انا :: يووووه بقي يابيتر بقولك مش هقدر .. بتكسف
بيتر :: طب سلام بقي
انا :: سلام ايه .. هو انت هتتقمص بقي وتعمل فيها زعلان
بيتر :: انا فعلا زعلان
انا :: طب خلاص اقفل وانا هبعتلك الصورة بس توعدني تمسحها علي طول
قومت قفلت الباب بالمفتاح وقلعت وصورت صدري وانا لابسة السنتيان
وبعت الصورة ل بيتر علي الواتس
شوية بيتر رد عليا
انتي بتضحكي عليا ؟ انا عايز اشوف بزازك كلها
قلعت السنتيان وصورت بزازي وانا مخبية نصهم بأيدي
بيتر :: يالهوووي علي اللي بتشوقني وبتسقيني الميا بالقطارة
انا :: هههههههه طب هتمسح الصور من عندك ومش هتاخدهم
بيتر :: بأمانة مش هاخدهم وهمسحهم
بسرعة بقي يخرب بيتك وقفتي زبي
انا :: هو واقف زي امباح كده وحطيت ايموشن اني مكسوفة
بيتر :: علي اخره
انا روحت مصورة بزازي كذا صوره وبعدين بعتهملة
بيتر :: اوووف يخرب بيت حلمة بزازك
عارفة يا يا مريم
انا :: يعني عجبوك بجد ؟
بيتر :: عجبوني بس دا انا هموووت من الهيجان دلوقت
عارفة زبي دلوقت انا حاسس انة عايز يجيلك من الموبايل
انا :: يخرب بيتك بوظتلي اعصابي تاني
بيتر :: المهم طيب زبي عجبك
انا :: انا بتكسف ياعم انت ههههههه
بيتر :: كدة خلاص يبقي لازم اشوفك بالليل ولوحدنا مش حابب اخرج مع الشلة
انا :: لا مش هينفع انا قولتلهم هخرج معاهم
 
  • عجبني
التفاعلات: K lion
فين باقث القصه ولعتني😂
 
ياريت تكملها
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%