NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال مروض الوحوش (الاشهب) ـ حتي الجزء الخامس 28/3/2023

الجديد دلوقتيي
 
انتظروو 💥🔥
 
تم الدمج ..
:
:
فضلاً وليس أمراً ..
بـ رجاء الترقيم
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
احداثه قليله فعلا
بس مقدر ظروفك
 
طب دلوقتي انت قفلت الجزء التاني على مشهد وبدأت التالت ع فلاش باك وقفلت الجزء وانت لسه مش مكمل قفلة الجزء التاني
يا ريت تاخد وقتك ف الكتابة وتكتب جزء كبير شوية لاننا حابين القصة بس مش عايزين نتوه ف احداثها ع الاقل كنت قفلت الجزء لما يروحوا الجهاز ويتعينوا
 
اهلا يجدعان رجعت ليكم بقصه جديد يارب تعجبكم القصه هتبقاا بتخش ف كذا موضوع وفيهاا فلاش باك
بخصوص نزول الاجزاء ف ان شاء **** هيبقاا جزاء كل خميس تمام
وهحاول اني م التفتش للتعليقات السلبيه واكمل القصه مع اني بتبضن بسرعه بصراحه من التعليقات دي وبتقفل منهاا ومن القصه
انا كان لياا قصتين هناا قبل دول واحد خلصت والتانيه وقفت فيه بسب شويه عيال بضان

اه عايزكم تركزو اوي ف كل كلمه بتتقال ف القصه دي

متيجو نبدأ
_______________________________________________________________________________________________________________
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_______________________________________________________________________________________________________________

اهلا ومرحب بيكم احب اعرفكم بياا انا
((موسي الدرغام والدرغام ده اسم الشهره عندي ٣٠ سنه ١٨٩سم طولي جسمي معضل ومليان ندب بسكاكين شغال ف سرك ايو سرك م تستغرب ساكن ف فلا ف التجمع الخامس بحب تربيه الحيوانات جدا وخاصه الاسود ايوا زاي مسمعت الاسود واتسميت الدرغام عشان حبي للاسود واصلا الدرغام ده اسم من اسماء الاسود المهم نرجع ليا انا عايش ف الفلا دي انا ومي لوحدناا بس معايا عم علي الغفير بتاع الفلا و في اسمهاا امنيه اه دي المربياني معا امي وده مرات عم علي بعد موت ابويا ف غشان كدا بقول عليهاا ماما ماشي تعملي اكل ولو في حاجه تتعمل ف الفلا تعملهاا وتغسلي هدومي لاني واحيد ابويا ماات من وانا صغير وكانو سايب لياا ورث كتير جداا والفلا ال انا عاييش فيهم وبرضو عشان مراتي وبنتي ماتو ودول هنعرفهم ف الاجزاء الجايه ))


معلش طولت عليكم في تعريف شخصيتي بس نعمل اي اكل العيش مر 😂😂


((ادهم صاحب عمري راجل اعمال ناجح جداا و عنده شركه اثتسمار عقاري كبيره جدا وليه شغلانه تانيه هنعرفها بعدين متجوز من يارا عندهاا ٢٩ سنه وعنده ابن اسمه نور عنده ٨ سنين شكله جميل وكيوت وانا بحبه جدا وهو بيحبيني اه نسيت اقول ليكم عنده ٣٠ سنه ))

((امي اسمهاا حياه وهيا الحياه فعلا متعلمه وكان سفييره سابقه ف السفاره المصريه ف فرنساا ))

تصدقو نسيت اقول اني كنت عاييش ف فرنساا ٤ سنين

متيجو نبداء القصه بقاا عشان اناا حسسكم اتبضضانتو مني لموخذه


نبدا قصتناا عل الصبح كدااا امنيه بتصحيني وعماله تخبط عل باب الاوضه بتاعتي

وتقول :يموسي اصحاا يلا بقاا عشان صاحبك الاستاذ ادهم تحت عايزك

.انا :حاضر يا ماما صحيت اهو قوليله هياخد دوش وينزلك واعملي فطار وقهوه من ايدك الحلوه دي معلش

امنيه :من عيوني ي حبيبي وانت تأمر بس واناا انفذ

انا :تسلم عيونك ي ست الكل

المهم قومت خدت دوش ولبست ونزلت لادهم ف الدور الارضي ف الفلا علي السفره

دخلت عليه وقولتله اذيك ي ادهم تعاله يلا عشان نفطر واه هتتكلم ف نفسس الموضوع يبقاا م ليه لازمه انا خلاص بح كان فيه وخلص بس بسرعه معلش عشان انا عايز اقوم ااكل الولاد عشان معاد اكلهم

ادهم: الحمد**** ودي اول حاجه
تاني حاجه اه نفس الحووار هو انا ورايا اي اتكلم فيه غيره
والولاد دول م هترجع غير وهماا واكلينك ف يوم

انا: يبقاا بلاهاا قاعده ي ادهم واتفضل
ويسيدي اماا يكلوني متجيش عزايا وبعدين اشك اصلا اني يتعملي عزا وهونا لياا حد يعملي عزا اصلا بسببكم انتو انتو ال دخلتوني ف سكه اناا م لياا فيه اصلا والنتيجه اهي لواحدي
ومره واحده بزعيق روحت قايل ماما انا طالع عند الولاد ابعتيلي اكلهم براا بعد ازنك


وطلعت برا الفلا ف الجنينه بس ف نفس الوقت كان جواا الفلا ف حوار داير بين امنيه و ادهم

امنيه لادهم :معلش ي استاذ ادهم انت عارف ال بيجرا ليه اماة بتتكلم ف السيره دي م تزعل منه هو و**** بيحبك بس ال حصله م قليل وانت عارف

ادهم :: استاذ اي بس ي امي وبعدين انتي عارفه ان انا عمري م ازعل منه ده اخوياا وصاحب عمري ازعل منه ازاي بس انا زعلان علي حاجه واحد واخد بكللريوس هندسه الطترونيه ف الميجاترونكس ويشتغل ف سرك وهو اصلا مش محتاج الفلوس بتاعت السرك موسي اغني مني ي امي م محتاج فلوس اي ال يخليه يروح سرك ويشتغل بتاع اسود ويقدم فقرات فيه

امنيه :معلش يبني نعمل اي وبعدين انت عارف ان حياه م بتقوله لا علي حاجه

ادهم :صحيح هياا فين كدا م باينه انهارده يعني

امنيه :ف الشغل بقا نعمل اي

ادهم :طيب استاذن انا بس معلش حاولي تعقليه شويه

المهم امنيه خلصت معاه وجابت الكل بتاع الاسود وهو كان لحمه و فراخ

واه هم كانو ٣ اسود

اكبر واحد وده اسمه الدرغام عنده ٥ سنين وده اول اسد انا ربيته طوله حوالي متر ولونه اصفر غامق والطرح بتاعته ال ف اخر شعره لونهاا اسود

والتاني وده الاشهب وده اسد هيميلايا ولون ابيض كله عنده ٣ سنين نفس طول الدرغام بلظبط وده اكتر اسد بحبه

والتالته ودي نتايه واسمهاا كلارا عندهاا ٤ سنين ودي مرات الدرغام وطوله ٨٠ سم



اه نسيت اوصفلكم الفلا بتاعتناا هياا مكونه من دورين تمام الدور الاول فيه الاصاله والمطبخ واوضه فيهاا اكل وكل مستلزمات الاسود وحمام
والدور التاني فيه اربع اوض انا اوضه وامي اوضه واوضتين لو في ضيوف وكدا
والجنينه فيه ركن زرع وركن حمام سباح بس عليه نظام صاله مغطاه كدا متغاطي يعني
وباقي الفلا معمول قفص كبير للاسود واه بليل الدرغام بيطلع من الاسد هو والاشهب يلفو ف الفلا لحد الصبح وبعدي اول م الصبح يطلع يخشه القفص ويستنو عم علي يصحا يقفل عليهم


المهم دخلت عليهم القفص وابتديت العب معاهم وكنت بلعب م الاشهب كتير جدا لحد م امنيه جابت الاكل خادته منهاا ومشيت وانا ابتديتت ااكلهم وروقت عليهم وبعد الاكل نضفتهم وسيبتهم وطلعت دخلت الفلا وطلعت خدت دوش وغيرت ونزلت الصاله ولاقتيت امي قاعده مع امنيه و دخلت قعدت معاهم وقبوست امي من راسهم


وقولت: وحشتني ي حياتي عامله اي ف شغلك م قلتلك ميت مره تسيبيه بقا وتقعدي من شغلك ده احنا اصلا م محتجين فلوس ي حياتي ولا انت لسه صغيره عل كدا
(اه نسيت اقولكم امي عندهاا ٥٠ سنه امي متجوزه ابوياا وهي عندهاا ١٨ سنه كانت شغاله عند ابويا وهياا يتيمه وحبهاا واتجوزهاا وابوياا بسببهاا عمل معا اهله جنايه وقاطعهم)

امي : وانت كظان ي حبيبي وكل ما لياا وبعدين يبني مناا قولتلك انا مكمله ف شغلي لاني حباه م زيك وبعدين سيبك من سني انا لسه في النفس ي واد معجزتش لسه

انا : ربناا يديكي طول العمر ي حياتي انتي

المهم فضلناا نتكلم كتير لحد الغداء اتغديناا وانا طلعت لبست ونزلت دخلت الجراج ركبت العربيه الدودج النص نقل عشان فيها قفص حديد مكان الصندوق وليهاا سلم كدا عشان الاسود يقعدو فيهاا لحد اماا نوصل ال سرك ال هو اصلا م بعيد عن الفلا بتاعتناا كلهاا نص ساعه بلغربيه ونوصل المهم الدرغام هو وكلارا بيركبو ف الصندوق و الاشهب بيركب علي الكرسي ال جمبي عشان لسه صغير وبعدين انا عودته علي كدا اصلا

المهم وانا ماشي ف الطريق لقيت لجنه انا استغربت انا اول مرا الاقي لجنه هناا بس م حطيت ف بالي اصل اصلا اناا معايا حصانه علي العرببه عشان امي سفيره و الاسود مرخصه اصلا

المهم كملت مشي بلعربيه لحد م الظابط وقفنا وانا نزلت الازاز

وقالي ** ** وانت بقاا يلا انت معاك رخصه للاسود ال معاك دي ولا لا وانزلي كدا وهات رخصك


انا :ولا انت حضرتك بتقول اناا يلا

هو : اه يلا اما بكلم حد غيرك انت يعني ولا اي

انا :: لا تمم اوي لا يباشا انا ولا معاياا رخصه ولا الاسود مرخصه ولا انا نازل ف حضرتك تقدر تنزلني بلقوه ده لو عرفت
واه قبل اي حاجه انا بس عايز اعرفك انك لو لمست العربيه انا م مسؤال تعلي ال هيحصلك وحاجه كمان انا اصلا معايا حصانه علي العربيه ولو بقاا رفعت مسدس عليياا **** يرحمك

وانا بتكلم كا ن هو حط ايده عليا جوا الازاز راح الاشهب عمل عليه زئير ورح عمل مخالبه عليه الظابط اترعب والدرغام هو وكلارا اماا سمعو زئير الاشهب دنهمم يطنطو علي قفص نحيه الشباك بتةعي ويعملو زئير هم كمان الظباط بتوع الكمين خافو واحد منهم مسك الاسلكي بتاعهم وكلم مأمور القسم وطلب قوه بسرعه وقاله ان فيي عربيه فيهاا ٣ اسود و مجرم قصده علياا اناا يعني المهم فضلنا علي الحال ده حوالي رب ساعه وانا عمال احاول اهدي فيهم من الشباك الداخلي وهم م سألين فياا اصلا

المهم القوه جات ومأمور القسم جاه معاهم وكان معاه حوال عربيتين من الكبار بتوع الامن المركزي ده شاف لون النمر بتاعت العربيه

وقال ::ينهارك اسود ي حسن وده الظابط ال وقفني ايه ال انت هببته ده انت عارف انت موقف اي انت موقف عربيه دبلوماسيه هتجبلنا رفد كلناا وجيه عندي وقال انا اسف يموسي بيه علي سوء التفهم ال حصل ده تقدر حضرتك تتحرك

انا :تمام ي حضرت المأمور عابد شكرا ليك جدا مع السلامه

حسن بعد ما مشيت انت بتعمل اي يا بابا ازاي تمشيه ده معاه ٣ اسود م مراخصيين و العربيه كمان م مرخصه

عابد :رخص اي يبن الهبله انت م شايف لون النمر بتةعت العربيه ولا اي دي عربيه دبلوماسيه اولا يعني ثانياا امه تبقاا حياه هانم سفيره كانت ف السفاره المصريه ف فرنساا وابوه من اغني رجال الاعمال ف مصر ده لو مكانش اغناهم وال انت موقفه ده يبقاا الدرغام عارف يعني اي طبعاا يبقاا ازاي لسود م مرخصه بقاا

حسن بصدمه :::احاا ده الدرغام كسم كدا

ابوه بصله

راح حسن قايل معلش ي جحاج نسيتك انا اسف


عابد : كسم اليوم ال انت دخلت فيه شرطه تلي كسم غباء امك ي عم غور من وشي انت تحمد **** انك م اتكات من الاسود بتاعته


حسن :ماشي ي حجيجه سلام .

حسن راح الكمين للظباط وعابد خد القوه ورجع الاقسم تاني وانا كنت وصلت الرك ودخلت الاسود القفصه وطلعت علي مكتب صاحبت السيرك وكانت اسمهاا نهي

ونهي قالت :اي ي موسي التاخير ده م انت عارف انك وراك حفله براييفت الأول ليه كدا اول مرا الدرغام يخلف معاد


انا معلش ي نونو كان عندي حوار كدا وخلص علي خير الحمد****


انا::مقولتليش صحيح هو مين ال انتي عمله ليه حافله برايفت ده وجايباني بدري مخصوص عشانه ده حد مهم ولا اي

نهي :: بص بصراحه هو بنتي و وحده صاحبته وصاحبتها دي عيد ميلادها انهارده وهياا كان نفسهاا تتصور معاا اسد وبنتي حبت تحقق حلمهاا ف انت اهتم بلموضوع ده بقاا

انا :احاا ينهي هو انا فاضي ليكو انتي وبنتك انت انتي عارفه عشان نزلت بدري انهارده كان هيحصل مجزره عشان لقيت كمين وحصل حوار بسبك وانتي جيباني عشان هديه

نهي :موسي معلش بس اعمل اي انت عارف الشغل وبعدين انا اسفه علي الحصل واناا هعوضك بلفلوس ال تطلبهااا .

هناا اناا سمعت كداا وطلعت فيهاا بزعيق :نهي اعقلي كد انتي عارفه ال انا م محتاج الجنيه منك وانتى عارفه ال اناا لو عايز دلوقتي اشتري السيرك كاش هشتريه وه عشان الكلام ده انا محجوز بعد كداا

سيبتهاا ومشيت وانا طالع نن باب المكتب قبلت بنتهاا ودي اسمهاا جيسي عندهاا ٢٥ سنه ولقيت معاهاا وحده تقول للقمر قوم وانا اقعد مكانك بس انا م كنت مركز لحد مجيسي

قالت:: موسي حبيبي عامل اي وجت باستني و حضنتني وقالت وحشتين ي وحش كدا م تسأل علي جيسي حبيبتك لا انا زعلانه منك

انا :: معلش ي جيسي انا اسف ب س انا ماشي وم جاي هناا تاني وابقي عقلي امك وفهيمهاا مين هو الدرغام
((جيسي هي الوحيده برا عيلتي ال تعرف شخصيتي الحقيقيه اصلا وده سبب تعرفي عليهاا وهياا عرفتني عل امهاا ))

جيسي :: لا
طلما وصالت للاسم ده يبقا حصل جنايه ممكن بس عشان خاطر حبيبتك تستنا هناا معا حور وانا هخش بس ثانيه

طلع اسمهاا حور وهياا كانت حور فعلا اسم علي مسماا اول م جيسي دخلت ال مكتب وانا كنت بخطف نظر عليها من تحت لتحت كدا وهيا عماله تبص عليا وقلقانه ان اناا امشي عشان هياا عايز تتصور م الاسد م عارف ليه كدا بس توقعت انهاا بتفكر افكار طفوليه مين مننا وهو صغير م كان عايز يتصور معاا الاسد ويربيه كمان بي هياا يدي علي شكلها انهاا حاجه وعشرين سنه ف سكت مثلا ٢٦


عند جيسي ونهي دخلت جيسي علي نهي المكتب وكانت نهي قاعده زعلانه وبتعايط

وقالت جيسيي :: انتي هببتي اي اناا م قولتلك ميت مراا ركزي ف كل كلمه انتى بتقوليهاا معاا ده مخصوص عشان ده بيقفش ف كل كلمه وبعدين انت وصلتي الحوار باسم الدرغام ازاى اي ال حصل


نهي ::وهيا بتعيط اناا م عارفه هو كان جاي متعصب وم طايق نفسه بس برغم كدا كلمني بحنيه زاى مهو متعود وبعدين انا بتكلم معه علي التفاصيل بتاعتكو اتجنن واتعصب ودنه يقول انا م فاضي للعب العيال ده وانا كان هيحصل مجزره عشان لقيت كمين وحصل حوار وبعدين انا رضيت عليه وقولت ليه هعوضك بل تطلبه وهزود ليك الفلوس

جيسي سمعت كداا برقت وقالت ::انتي غبيه تقولي ليهاا كداا انت عارفه ان هو م معاه فلوس ده لو عاز يشتري مصر بل فيهاا ه يشتري وبعدين انا قولتلك انا ال هتكلم معاه انت بتتكلمي معاه ليا بقاا

نهي ::ال حصل بقاا هنعمل اي ف الحوار ده


جيسي:: اناا هتصرف ملكيش فيه وطلعت ليناا برا


كنت انا واقف مولع سجاره وحور مركزه معايا اوي

جيسي جت ليا وقالت:: حبيبي ممكن معلش متخدش علي كلام ماما وتكمل شغلك انا اسفه بلنيابه عنها عشان خاطري وبعدين هتكسفني قدام ضيوفناا والاجانب


انا بصيت لياا وقمت قايل : جيسي اخر مرا هستحمل كلام امك عشان خطرك انتي بس وانتي عارفه معزتك عندي ثم اي الاجناب دي هياا القمر منين وبصيت ناحيه حور ال بدورهاا اتكسفت وخدودهاا احمرت ودورت وشهاا الناحيه التانيه من الكسوف


جيسي : لا يحبيبي مفيش معاكسة الفتيات انت بتاعي وبس فاهم ولا اي ثم حور من الامارات وطانت عايشه ف مصر بس حصل مشاكل وراحت الامارات وبعدين رجعت تاني علي هناا

المهم قولت ليهم يلا خشو القاعه ال في اي بي عشان العرض عشان نخلص عشان اخدكم اعزمكم علي غدا

واتكلمت الحور ال اول مسمعت صوتهاا حسيت قد اي انا عايز انيك فيها وافشخ لحمهاا كله بصوتها ال هيجني اووي ده

: وقالت لا معلش دي اول مرا المفروض العزومه علينا احناا وكفايه انك هتكمل ال حفله عشانا

انا قولت : وانا موافق ي اميرتي بس انا ال ادفع الحساب ف الاخر
حور اتكسفت وجيسي اتكلمت

وقالت : جرا اي يممحون انت يبقاا كدا لازمتها اي منت برضو ال حاسبت وبعدين خفف علي البت هاا انت اي م راحم حاجه ويلا خش

انا :شديتهاا لحضني وبوستها وقولت ليهاا ف ودنها جرا اي يوحش الغيرخ دي وبعدين انت عارفه اي حاجه من طرفك بكون عايز اكلهاا اكل

جيسي وهيا بتعض علي شفايفهاا احح بحبك طيب سيبني عشان البنت ال واقفه دي وبليل هاجي عندك حاضر ونعيش معاا بعض


خلاص يحور هو هيدفع وبعدين ده علي قلبه قد كداا ومعاه فلوس موت م هيجرا حاجه لو عزمناا ب ٣ او ٤ الف جنيه دول اكل اسود ف يوم

المهم حور خدت جيسي ودخلو القاعه ال في اي بي وانا روحت عشان ادخل الاسود القاعه القفص بتاع القاعه ودخلتهم القاعه وابتديت اخش القفص و ال اسود دخلت و حور مبهوره ب جمال الاشهب ولونه وعماله تصور

متيجو نروح فلاش باك كدا من ٣ سنين ونعرف اناا و جيسي عرفناا بعض ازاي
_______________________________________________________________________________________________________________
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅______________________________________________________________________________________________________________

كنت ف يوم قاعد ف كافيه ف التجمع وبعمل شويه شغل علي اللاب بتاعي وانا بعمل الشغل لاقيت واحد بتقولي لو سمحت

فبصيت عليهاا لقيت هيا جيسي وكانت معيطه وعيونها حمرا من كتر العياط وكلمهاا كله ال بتتكلمه بعياط بس عشان م افضل اقول


وبتقولي :معلش لو عطلتك بس انا من ساعت من ساعت مدخلت الكافيه ولقيت حضرتك باصص ف الاب و عمال تفتح صفحات والشاشه تغمق وتكتب بسرعه جداا هو معلش ف السوال يعني بتفهم ف الهكر لاني وقعه ف مصيبه وعايزه اطلع منهاا

انا استغربت كلمهاا وشكيت وقولت ممكن تكون حد زقها علياا عشان توقعني مناا معايا فلوس موت ويبتزوني وياخدو فلوس مني
فقولت :لا انا م هاك بس انا اعرف واحد هاك محترف بس ممكن اعرف اي هياا مشكلتك وهنحلهااا بأذن **** يعني

جيسي : مشكلتي بص انا كنت متصور صور لنفسي ف البيت من غير هدوم وبهدوم داخلي وكظا وفي و** واحد عمل هاك علي فوني وسحب الصور ودلوقتي بيتزني انا اجبله ١٠ مليون جنيه واناا و** مفارق معاياا الفلوس بس الشرط التاني هو ال ازمهاا عايز عايز ينام معاياا و يفتحني وابات معاه لمده شهر كامل


انا هناا الدم فار ف جسمي وقولت ليها :ممكن بعد ازنك تيجي معاياا نروح للراجل ده بس قبل ده انا بس عايز فونك لحظه

وخدت منهاا الفون ووصلته علي الاب ولقيت فعلا ان الفون مركوب واتسحب منه داتاا يعني هياا بتتكلم صح وبعدين خدتها بعد م حاسبت على حسبهاا وحسابي ورحت طالع علي شقه ف برج كدا ف التجمع الخامس ف الدور ال ٢٠ والاخير من البرج ودي شقتي ايوا ي رايق زاي منت اتوقعت اناا هاك محترف وكنت مشهور علي الديب ويب ب اسم اول م حد يسمعه يترعب كان اسمي ..

《《♧فولكر♧》》

جيسي اول مدخلت الشقه وم لقت حد قالت :: هو هو انت جااايبني هناا ليه هو انت عايز مني اي


انا : اهدي اهدي انا م عايز منك اي حاجه انا جاي هناا عشان اسعدك
انا اه هاك ومحترف كمان بس اولا م ينفع كنت اساعدك هناك
ثانياا كنت لازم اتاكد منك الاول افرضي كنتي مزقوقه علياا
ثالثا انا عايز اعرفك انك اول واحده ف الحيا او واحد يخش الشقه دي اصلا ولا تعرفي طريقها
انا وثقت فيكي وهسعدك اتمني م تخذلني ولا تطارني ارميكي للاسود يكلوكي حياه
وعايز اعرفك حاجه تاني انا اصلا ..................................................

جيسي ::و** هكون قد الثقه وانشاء ** تكون دي بدايه حلوه مبناا وانا م كنت عايزه اعرف عنك حاجه اصلا


انا ::تعالي معايا نخش الوضه دي وم تخافي وشيلي اي حاجه من دماغك

دخلناا الاوضه ودي كانت اوضه عباره عن ٦ اجهازه من احد الاجهاز ف العالم ساعتها ومتوصلين ببعض وقدمهم ماك بوك
المهم ابتديت اشتغال وكنت بلظبط دقيقه ونص كنت جايب الواد من اللينك ال بعتهولها وكنت جبت عنوانه وبعتله رساله اول ميفتح الجهاز تظهر ليه ويحرق ليه الجهاز بس بعد مبعتله فيرس اي جهاز اتبعتله اي حاجه من عنده يتحرق جهازه علي طول

انت الان ف حضرت 《《♧فولكر ♧》》

ودي كان نص الرساله ال اتبعتت ليه

المهم خدت جيسي وطلعنا علي العنوان ودخلت علي البيت ال الواد بيقعد فيه وقولت لجيسي تنزل تحت تستنا ف العربيه

وطلعت للواد وكسرت الباب ولقيت الواد اتفزع وقال انت مين قولته انا ...................... قدامي يلا عشان م انيك ال جابت امك دلوقتي


المهم الواد نزل معاياا ورميتهوتحت رجل جيسي وقولت

: اهو قدمك اعملي فيه ال نفسك فيه

جيسي كلته بل قلم وتفت عليه وانا اخدته ونزلت سلمت ف القسم وطلعنا الشقه تاني

وجيسي قالت::انت خلصتني من مصيبه وانا محقوقالك ف انت اولى بل كان هو عايز يعمله علي الاقل انت انا حسيت معاك بل امان
وابتدت تقلع هدومهاا

روحت مزعق:: وقايل انتيانت هبله البسي هدومك تاني م انا ال استغل زنقه واحده البسي بقول ولا اغضب ربناا

جيسي : بس انا عايز اعكل كدا معاك ويعم لو علي غضب **** انت ممكن نطتب ورقه عرفي

انا : عرفي دي اكبر حرام الجواز اشهار ي قطه عايز كده نروح دلوقتي علي مأزون ونكتب كتبنا وتبقي مراتي وحلالي غير كدا لا

لاموخذه بقاا يولاد نكمل الفلاش باك الجزاء ال جاي عشان ال جزاء ده خلاص هنحط ليه التشويق وخلاص

نرجع للوقت الحالي وانا بقدم العرض حور دخلت لقفص وقربت مني بس اول مدخلت كان ف عيون تانيه عليه وهياا عيون كلارا ال اول مهيا قربت مني كانت عيا نطت عليه وهتاكل فيها انا قولت بزعيق
حووووور

ويتري ي هل تري اي ال هيحصل ده هنعرفه الجزاء القادم يوم الخميس

عايز كله يقول رأيه ف القصه اكمل ولا لا بكل حياديه وصدق

انجوي 🖤🔥🦅

سلااام
_________________________________________________________________________________________________________🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_________________________________________________________________________________________________________

اهلا ومرحبا بكم ي اصحابي ف قصتناا
بحب اشكر كل ال كتب علي القصه وقال كلمه حلوه

المفروض الجزء ده يكون يوم الخميس بس انا عشان تشجعيكم لياا هنزله السبت بس الجزء ال بعده م عرفش ظروفي هتبقاا اي ف كداا ده ممكن ينزل قبل الخميس او الخميس

متيجي كدا عشان م تتوه مني كدا اقولك علي موسي قبل منبداء الجزء بتعنا

موسي ي زميلي احنا عرفنا ليه اسمين هل يترا في تاني ولا لا هنعرف ف الاجزاء الجاي

اول اسم وده 《الدرغام》 ودي شخصيه غامضه احنا منعرفش عنها حاجه دلوقتي بس هنعرف الجزء ده

تاني اسم وهو 《فولكر》وده احنا عرفنا انه هاكر واسم بيرعب اي حد بس م عرفنا الاسم ده اتعمل ازاي ف الجزء ده هنعرف كدا

ف الجزء برضو هنعرف مين مراته وبنته وماتو ازاي

متيجو نبداء

الجزء الثاني

_______________________________________________________________________________________________________________🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_______________________________________________________________________________________________________________

وقفناا الجزاء الفات ف الفلاش باك ...سيبك من الوقت الحالي ي صديقي دلوقتي

جيسي ::يعني انت عايز تتجوزني عشان تنام معايا طيب انت ليه م بتفكر دلوقتي طلما طلبت كدا منك عشان ساعدتني
ممكن بعد متتجوزني واي حد يساعدني انام معاه

انا :م هيحصل لانك م شرموطه انتي دلوقتى لقيتي معايا الامان ال كنتي مفتقداها ف عشان كدا بتعملي كدا انا عارف انا بقول اي انا فاهم كل حاجه ي ال انتي لحد دلوقتي م قولتي ليا اسمك


جيسي: اسمي ياسمين بس ناديني زاى م انت عايز بس انا عايزه افهم حاجه دلوقتي لو عملنا زاى منت عايز واتجوزناا هنعمل اي بمعني هنعيش ازاى فين حياتنا هتبقاا عامله ازاى منا عايز افهم

انا ::بصي يستي اولا انا هقولك جيسي
ثانيا انتي عايزه تعيشي فين .هنا ف البرج ده ف الفلا بتاعتنا بس هتعيشي معا امي او مع ولدتك ف بيتك او اي مكان ده متوقف عليكي انتي
اه بس قبل اي حاجه اوعي فيوم تفكري تعملي حاجه م اكون عارفه ولا تكوني فاكره اني عشان سيبك بمزاجك تعملي حاجه غلط

جيسي :ماشي ي حبيبي ال انت شايفه بس انا عايزه اعيش هناا ف الشقه دي
بس م يلا ولا اي اصل انا م عارفهحاسه انسي من تحت بياكلني قوي وم عارفه انا انا ليه بقيت كدا انا عمري مقولت كدا ولا اعرف اي حاجه بس معاك بحس باكلان من تحت اوى وعايزه افضل اهرش فيه اوي

انا :يلا ي قطتي وده م اكلان ولا حاجه ده هيجان يقتي انتي كدا هيجانه

المهم روحت كتبت الكتاب انا وهيا وطلعنا علي الشقه تاني بعد مجبت شويه كباب وكفته وحجات للتلاجه وكدا عشان ال هتعيش هنا دي

اول مطلعنا من الاسانسير ودخلنا الشقه وحطيت الشنط لقيت القطه جت عليا جرى ومسكت شفايف كانت عماله تبوس بس وهيا بتبوس من قل الخبره كانت بتعض ف شفايفي

المهم انا قولت يبنتي اهدي ف اي هو انا هطير ولا اي م نخش كل واحد ناخد دوش ونروق ع حلنا ولا اي ي قطه ورجت بايسهاا من شفايفها
روحي يلا الوضه الكبيره التانيه م اوضه الاجهزه

اه صحيح تعالي هنا

انا: اول حاجه انتي اوضه الاجهزه ملكيش دعوه بيهاا خالص لحد منا اعلمك عليهم وتتعلميي وتبقا تحت امرك غير كدا لا
وبعدين احنا خلصنا حوارك خلاص وكل حاجه وانتي مراتي دلوقتي ف انا لازم افهم عنك كل حاجه ولازم اعرف حوار الصور ده

جيسي:الصور دي و** انا كنت متصورهاا لنفسي و** عشان اشوف جسمي بقا عامل ازاي وبعدين انت هتدربني وتخليني زايك بتفاهه وفرح طفولي

انا :خلاص ي قطه هعلمك يلا بقاا خشي خدي دش ولبسي حاجه حلوه
اخخ نسيت نجيب لبس هنعمل اي
ولا اقولك م لازم لبس احناا هنقلع كدا كدا ف م مشكله خلصي وانزلى تحت البطانيه بسرعه عشان انا هموت واكلك يلا

بيني وبين نفسي

اي الدرغام ولا اقولك يموسي ولا اقولك فولكر انت ليه متعلق بيهاا كدا انت ناسي الحبايب ولا اي انت ناسي ال جصل ليهم طيب هتعمل اي هتنساا سنتين راحو من حياتك هتنساا بنتك ومراتك هتنسا شغلك هتنسا انت كنت اي انت كنت مصنف من اخطر ١٠ اشخص ف اخهزه المخابرات ف العالم

ايوا يصديقي الدرغام اسم الشهره بتاعه وهو ف شغله من شجاعته وانه كان عامل زاى السد وعشان كدا اول اسد جابه سماه الدرغام

مراه وبنته ماتو بسب شغله اه هويه اكتشفت واتقتلو عشان يضغطو عليه

نرجع للفلاش باك انا فوقت من سرحني وقولت لازم اعرفه لازم الجوازه دي تبقا سر لازم م يحصل ليها حاجه زاي الحبايب

المهم خلصت الدوش ودخلت الوضه وانا لابس البرنس بس علي الحم من غير اي هدوم وراشش اكس ومولع الدونيا لقيت قمر نايم تغطي وشعرها حرير مفرود علي وشها والسرير
صفرت وقولت احا انت بجد انت بقيتي مراتي وبتاعتيي انا بجد لا دنا كدا لازم احبسك ف البيت عشان محدش يشوف الجمال ده ولا يعكسه

متيجو نوصف (( انا ولا ديوث ولا خول بس دي قصه وملاهاش علاقه ب حقيقه شخصيتنا ))

شعرها لونه بني مدي علي لون اصفر كدا جسمها لونه برونز مغمق كداا شويه وبزازها من النوع الواقف وكبيره نسبيا وطيزهها صغيره طبعا كسهاا لونه برونز))

متيجي نسكيب الاحداث دي بقا عشان انا فصلت اتخيلو بقا انتو الباقي واه ده كدا كل الجنس ال ف القصه عشان دي اصلا م جنسيه

المهم عملنا واحد تمام وخدتها وقعدتها ف البانيو وانا كنت مليه مايه سخنه وحاطط فيه مطهر ليهاا قعدتها فيه شويه حلوين وبعدين دخلت انا وهيا علي السرير تاني وخدتها ف حضني وعمال ايدي تروح وتيجي علي شعرهاا وابوس دماغهاا

وقولت : عايزين نتفق بقا انت هتعيشي حياتك ازاي ولازم امك تعرف ولا انتي م ناويه تقولي ليها ولا اي عشان بس افهم وفي حاجه انا عايز اقولهالك ولازم تعرفي ونقرر هل هنكمل ولا لا

قبل اي حاجه انا كنت متجوز ومخلف وبنتي ومرتي اتخطفو واتقتلو بس بعد اما تعذبو تعزييب محدش شافه ولا هشوفه غير ال عملو كداا واحد واحد

وانا م عايز اننا نشهر الجواز عشان كدا م عايزك يحصلك حاجه انتي كمان ف امي وامك بس ال يعرفو غير كداا لا
واه حاجه كمان انتي قدامك شهر بس تقعديه هنا عشان بعد كدا هنروح الفلا بتاعتنتا
ها رئيك اي هتكملي معايا ولا لا


جيسي ::انا هكمل معاك وم هسيبك ولو على مراتك وبنتك ف **** يرحهمهم هنجيب حقهم سوا انا وانت
مكان منت عايزني اقعد هتلاقيني
ومتسألش انا ليه متعلقه بيك كدا بس صدقني انا زات نفسي معرفش بس الاكيد اني اتحرمت من ابوياا من وانا صغيره ملقتش حد حماني ولا اهتم بياا زيك ممكن اكون لاقيت معاك حنيه كانت غايبه عني ممكن اكون لاقيت معاك اهتمام غاب عني من زمان

خلاص ي جيسي ال انتي عايزها هيحصل قومي بس اعلمك الاشويه حجات هتنفعك


معلش يولاد هجري بس شهر من الاحداث بتاعتي الفلاش باك عشان انا زهقت ونرجع نكلم تاني

بعد شهر كانت جيسي اتعلم الاهاك ب اساسيته وكل حاجه ليه علاقه فيه واتدربت كمان تدريبات علي القتال والدفاع عن النفس والكلام ده وكدا نقدر نقول انها داخله علي الاحت اف بس لسه شويه
المهم اليوم الاخير ف الشهر دخلت صاحتها وقولت

جيسي اصحي يقطتي اصحي بقا وانا ببوس فيها


:حاضر يحبيبي صحيت اهو

انا :قومي بقا كفايه كسل انا حضرت الفطار يلا عشان نفطر ورانا مشوار مهم قبل منروح الفيلا


المهم قامت وفطرنا والفطار م خلي من لعب وهزار وحب وبوس وتقفيش علي خفيف

ودخلت لبست ونزلنا ونا شايل شنط الهدوم بتاعتها ال هيا كانت جبتهم من عند امهاا وانا اشتريت ليها هيا شايله شنطه الماك بوك بتاعي والماك بوك بتاعهاا منا جبت ليها واحد

ورحنا علي بيت امها وده المشوار عشان هما كانو زعلانين من بعض معرفش ليه بس كان لازم اصالحهم

صالحتهم ودار الحوار الاتي

انا :هاا ينهي لسه مصره انك م تيجي تعيشي معانا احنا خلاص هنروح الفيلا انهاردهوالفيلا واسعه وبعدين حتي لو م واسعه هتتغير ف لمح البصر عادي

نهي :: لا يحبيبي انا هعيش ف بيتي احسن من اي بيت تاني بس م تخاف خميس وجمعه هجيهم عندكو وامشي السبت الصبح يعني م حوار

جيسي : يماما بقا انتي لسه زاى م انتي م عايزه تتغيري ابدا عمالين نتحايل عليكي وانت برضو ال فدماغك لازم يمشي علي العموم براحتك.

المهم قعدنا شويه كدا معاها وخدت جيسي وطلعت الاول بس واحنا ف الطريق قولت ليهاا


انا :: جيسي اي رئيك نروح نجيب هديه من محل الدهب ال هناك ده عشان عيد ميلاد ماما بكرا يحبيبتي وانت ال تنقيها عشان انتي زوقكك حلو يقطتي انتي


جيسي :يلا مفيش مشكله وكانت بتقولها بحزن كدا لان هيا كمان عيد ميلادها بكرا بس نعمل اي هيا فكره ان انا معرفش


المهم روحنا المحل وكان فيه طقمين الماظ حلوين نيك وعجبني الاتتنين بصراحه ف انا عرضت عليها الاتنين تختار وهيا قالت


جيسي:: **** جمال اوي الاتنين بس ده شكله هيبقا عليها احسن بس هم م دول غاللين اوي يحبيبي


جيسي فعلا اختارت ال كانت انا منقيه لامي والتاني كان هيكون احسن عليها ف حمدت **** انها اختارت التاني لامي


انا :مفيش حاجه تغلي عليهاا دي امي ي جيسي في اي روحت مشاور لياقوت الجواهرجي علي الاتنين وهو فهم ولف الاول بتاع امي وحاسبت عليه ومشيت بس اول موصلت العربيه

انا :: اوف شوفي من كلامك نستيني المفتاح دي بقت حاجه تقرف اتفضلي استني هنا اخش اجيب المفتاح وحسابنا اما نوصل البيت


المهم دخلت لياقوت تاني عشان اخد الطقم بتاع جيسي عشان عيد ميلادها وحطيته ف الكيسه بتاعت امي برضو وقلت عند العربيه لاقيتها بتعايط

زعقت ليها وقولت اسكتي م كفايه ال عملتيه بتفرجي علياا الناس كمان يلا اركبي و انا من جواياا بتقطع علي البيحصل مني فيهاا بس اعمل اي لازم اسبك الدور اوي

المهم طول الطريق بتعيط وانا عامل بارد وم معبرهاا واول موصلناا الفلا وعم علي فتح ليناا الباب قولت ليهاا


:خشي علي طول تسألي امنيه علي الوضه بتاعتي فين وتطلعي تاخدى دوش وتجهزي ليا عشان عايزك انهارده فاهمه ولا لا


جيسي: حاضر بس ونبي م تزعل مني م قصدي ال انت فهمته


المهم جيسي نزلت من العربيه. وطلعت علي طول وهياا معيطه عل الاوضه امي استغربت ال بيحصل هياا وامنيه

وانا دخلت عليها علطول روحت بوست اديهاا وادتهاا الطقم بتاعهاا وهياا فرحت بيه جدا وونا بدهولها قولت ليهاا اتفضلي يا حياتي وكل سنه وانتي طيبه وكل سنه وانتي منوره حياتي وكل سنه وانتي ف حياتي ي حياتي انتي كلهاا ورحت بايس دماغهاا


امي :وانت طيب يحبييبي وتفضل معياا و فوسطناا وعقبال يارب مشيل عيالك تاني واوعي تزعل علي الكلام الضربه ال تموت تقوي وانت قوي يبن بطني وانا عارفه انك تقدر تطلع من كل الحزن وكل حاجه
بس هياا البت دي داخله معيطه وبتجري ليه بس عشان افهم بس

انا:لا ولا اي حاجه بس انا عملت فيها مقلب اصل عيد ميلادها هيا كمان انهارده وهيا متعرفش اني عارف ف حبيت ابضنها بس عشان اعرف اتحرك براحتي واعرف افاجئها براحتي بس اوعي تخافي ي امي جيسي فعيني

يلا اسيبك انا بقاا واطع عشان اصالحهاا و اديهاا هديتهاا يلا سلام ي غاليه

منرجع لموضعنا بقاا المهم طلعت فوق عند ال بت جيسي ولاقيتها قمر حرفيااا وهياا خدوهاا حمرا من كتر العياط ومستحميه ولابسه لانجري لونه اسود جامد نيك

المهم دخلت عملت معاها واحد تمام وبعد مخلصت واخدها ف حضني قولت

ها ي قطتي انت معيطه ليه ليه كدا تقطعي قلبي وانت عماله تعيطي ينفع كدا قطه ذايك تعيط
م عيب وهو انا ي هبله هزعل اانك تخافي علي فلوسي بس انتي غبيه اوي م ملاحظه اني مطلعلك اصلا طقمين عشانك انتي وامي ي غبيه ايوا م تبصي ليا اصل عيد ميلاد القطه بتاعتي بكرا ف نفس عيد ميلاد الحياه بتاعتي
بحبك ي قطتي كل سنه وانت معاياا وكل سنه وانت طيبه وهبله كدا وكل سنه وانا بحبك وهحبك حبيبت قلبي وملكه عمري وقلبي
قومي بقاا هاتي ال طقم ده من الشنطه ال هناك ده عشان الملكه تلبس الطقم بتاعهاا يلا يبت بسرعه

المهم خدتها ف حضني بعد مفتحت الهديه ال هياا اصلا شافتهاا ف صباح الفل ونمناا ف خلاص كداا

_______________________________________________________________________________________________________________


وقفناا عند اما حور دخلت القفص و كلارا نطت عليها وقعتها ف الارض ولسه هتعضهاا من رقبتها وانا كنت بزعق وبقول حووووووور

هنا كان ف حد لي رئي تاني وهو كان الاشهب 🦁🦁
نط علي كلارا وقعهاا من فوق حور بسرعه قبل متعمل حاجه ف حور وانا شديت حور بسرعه من علي الارض جمب ال الباب بتاع القفص وطلعتهاا برا والدرغام كان هو والشهب بيضربو كلارا.
بس انا زعقت فيهم كلهم سكتو وبعدو عن بعض لان انا عارف ان كلارا م تقصد تعمل حاجه لحور بس عشان موقف الكمين بتاع الصبح هياا كان اعصبهاا تعبهاا و مشتت م عارفه تعمل اي ف ظهر منها رد الفعل ده م اكتر

معلومه علي جمب بس كدا

((الحيوانات ي زميل بتحس بكل كلامنا وبتفهم كويس. اوي وكمان عندها حزن وفرح وغضب وهدوء. الحيوان زاي راي النسان بلظبط بس الفرق ال بناا و بنهم اننا معظم الناس بتعرف تظبط درجات غضبهم درجات الحزن بنعرف نظبط مودناا نظبظ افعلاناا هم لا هم م زيناا ف اوعي ف يوم تضرب حيوان اوي تفتري عليك زاي مثلا الكلب البلدي بتاع الشارع لم بتضربه وتفتري عليه بيحصل منهم اي ساعتهاا هتلاقيه بدون تفكير عضك وبرضو انت بتخليهاا ياخد عن اليشر فكره وحشه ف تلاثقي الكللابب البلدي دي اول انسان تشوفه تجري وراه عشان تعضه من كميه الاذه النفسي ال هياا خدته من انسان معقد وغير سوي ومريض نفسي وف الاخر بيحصل مننا كبشر اي ناحيه الكللابب او اي حيوان نقتله او نديله سم ليه بقاا نوصل الموضع لكدا ليه نموت روح بدون حق مننا بس هنعمل اي عيشنا ف جهل وتخلف عيشنا ف مجتمع زباله بمعني الكلمه حرفيا كسم ده مجتمع ول يجننك ان عايز البلد ترتقي البلد ترتقي ازاي طول مفيهاا نجاسه وتدليس البلد هتتقدم أزاي واحنا بنمشي بلواسطه. والمحسوبيه البلد محتاجه تطهير داخلي قبل التطهير الخارجي احنا بعاد اوي اوي عن اي درجات تقدم ))

وده كان رئي ف بلدنا ومجتمعناا ال ملوش قيمه اللاذمه علي الاطلاق

تعالو نرجع لموضعناا بدل وجع القلب ده ف حاجه عمرهاا مهتتغير ابدا

المهم كلارا عملت كدا عشان انا قولت السبب فوق دخلتهم القفص الرئيسي بتاع العربيه و لااشهب ركب جمب كرسي السواق ورجعت دخلت تاني لحور اشوف اي الحصل ليهاا اصلا كانت جيسي كعاهاا بعد مطلعت من ال قفص
روحت اطمن عليها كان عنده صدمه عصبيه المهم خدت عربيه جيسي ورحت ودتهاا المستشفي غشان يدوهاا مهدئ عشان اروحهاا بس هياا من الصدمه كانت رافضه الحركه ف انا خليت جيسي تجيبهاا معانا علي الفلا لحد متبقي كويسة هما بعربيه جيسي وانا بعربيتي بلاسود وصلت انا و جيسي ف نفس الوقت و حوور من المهدئ والمنوم ال اداهولهاا الدكتور كانت نايمه 💤 💤💤
م حاسه ب اي حاجه خالص انا دخلت الاول دخلت الاسود القفاص بتاعتهم وروحت شيلت حوور وطلعتهاا الاوضه بتاعتي وحطيتها علي السرير ونزلت تاني لامي ودار الحوار التالي


مين دي يبني واي الحصل ليهاا وجبتها هنا ليه

انا :دي ي امي صاحبت جيسي ال جيسي كانت قاعده عندها امبارح وجت من الامارات وانا كنت بعمل عرض بس كلارا كانت اعصابها تعبانه وحصلي منها رد فعل وحش بس الاشهب قام ب الواجب وخلص الحوار وهيا جالها صدمه عصبيه وانا ودتهاا المستشفي ودهاا مهدئ ومنوم وهياا دلةقتي نايمه فوق لحد متخف وترجع بيتها وحياتهاا

امي ::ماشي يحبيبي بس في حوار كدا انا سمعت ان ادهم جيه هنا انت يبني م نااوي تتعدل ولا اي وترجع شغلك تاني ولا اي


انا :ماما انا م عايز اتكلم ف الحوار ده الحوار ده م لياا دعوه بيه انا م راجع تاني خلاص

امي :لا هترجع انت بتضييع عارف يعني اي واحد يكون من اقوي واحسن ١٠ ظباط مخابرات ويبقا شغال ف سرك عارف يعني اي ابن سفيره شغال ف سرك عارف يعني اي ابن ناصر الاشهب شغال ف سيرك انت عارف انك عمال تخرف وانا مستحمل وم برفضلك حاجه بس خلاص انت لازم تتغير من بكرا هتنزل شغلك تاني خلاص كفايه كدا ٥ سنين ضاعو من عمرك فاهم كفاييه

انا : بقاا دلوقتي جايه تعايرني ماشي يا امي ال انتي شايفه صح انا هعمله ماشي عن اذنك هطلع انام عشان عندي شغل


امي بعد منا مشيت عيطت عشان هياا عارفه اني م هرجع شغلي تاني ال اما اتجرح وم كانت عايزه الجرح يبقاا منهاا هيا

المهم طلعت الاوضه التانيه من اوض الضيوف ومسكت الماك بوك بتاعي وبعت كود اشارات لل جهاز بتاع المخابرات انهم يتولصلو معاياا والكود كان جواه رساله عباره عن

《《 من الدرغام الي النمر الاسود ف صباح اليوم التالي سوف يأتي فولكر الي مبني الجهاز لتكملت عماله السابق ولا كن ليس بمفرده بل معه الملكه لوسي ولاكن توخو الحذر اراكم صباحااا 》》

عندهم ف الجهاز هناك وصلت الرساله والمسؤلل عن سيرفرات الجهاز هناك شافهاا وجري علي العقرب والعقرب هناااا هي شخصيه غامضه محدش يعرفه غير الرئيس بس انا اي حد ف مصر ميعرفوش


المسؤال وهنسميه نائل

:: ي فندم ي فندم الحقني ف مصيبه هتحصل بكرا وم عارف ابداء منين ساعدتك

العقرب :قول يبني انجز م وقته لعب عيال اي الحصل كل حاجه وليهاا حل

نائل:يباشاا انا وصلي رساله مشفره دلوقتي وكانت من الدرغام بس فيهاا حاجه م مفهومه كدا مش عارف اي هياا

العقرب :مستغرب الدرغام كلمك طيب قال اي

نائل :قال ان بكرا فولكر والملكه لوسي جايين مبني الجهاز بكرا يكمله شغلهم

العقرب : بستغراب فولكر ولوسي م دول الهاك بتوع الديب ويب

احاا ورجع ابتسم يديني شكلناا هنعمل هنشوف ثنائيه خارقه

روح يبني ابعت ليه الرساله دي ...

《《من العقرب الي الدرغام نحن ف انتظار ثنائيه الجحيم وف انتظار اعاده الامجد نحن ف انتظار العظيم فولكر وملكته ننحن ف انتظاركم نراكم صباحا توخو الحذر 》》


نائل: ازاي طيب هنتعامل مع ناس من الديب ويب دي اخرتنا ي عقرب شويه عيال لا راحو ولا جم هندخلهم وسطيناا

العقرب :نائل ي حبيبي انت متعين بقالك هنا قد اي ...

نائل : سنتين يفندم

العقرب :تعرف مين كان قبلك

نائل ::طبعا الأسطورة بتاعتنا الدرغام هو ف غيره ده هو ال معلمنا كل حاجه كان بيخش يدينا كورسات ويعلمن نظري وعملي كمان

العقرب : اهو فولكر ده بقا الدرغام بنفسه ميعرفش يسد معاه لان فولكر اصلا هو الدرغام بس الجانب المخييف منه الجانب الشمال منه بمعني اصح انت تعرف معني انه قالك ان فولكر ال هيبقاا موجود م الدرغام اي
ان خلاص كلمه الرحمه او سماح اتمسحت من قاموس الانسان ده حاول علي قد متقدر تبعد عنه لانه هيبقا جاي هو تحت ضعط نفسي
حاول م تبين ليه انك عرفت حاجه ّ

نائل : احا يعني الدرغام هو فولكر لا دكدا شكلهم داخلين علي ايام سودا بس احسن فل نتمني لهم الاسوا
تمم يفندم اسيبك ترتاح وطلع نائل والعقرب نام ونائل رح اطمن ونام هو كمان بس كانت ف دوريه تانيه قاعد علي السيرفرات


نرجع عندي اما شوفت الرساله ابتسمت ونمت عشان اصحي الصؤح وجيسي جت تصحني وانا قولت ليهاا

...........................

جيسي : بتقول ايه

طيب احنا هنقف هنا لحد دلوقني انا عايز اقلكم اني كان عندي محضرات وانا اتعولقت ومروحتش عشان اخلص الجزء ده

يارب القي تقدير


اشوفكم علي خير يوم الخميس كدا
لو الجديد خلص قبل هنزله

عايز رئيكم وعايز كله يتوقع اي ال هيحصل مين قتل مراته وبنته مين ال ايامهم سوده دول

المتوقع صح هعمله شخصيه معانا يلا يولاد ابداعو

يلا انجوي


_____________________________________________________________________________ 🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_____________________________________________________________________________



حباااايب قلبي جيت ليكو بلجزء الجديد عاملين اي ي ابطال
جزئنا انهارده هو مختلف شويه
جزئنا انهارده بيحكي عن شخصيه او اسم الدرغام
كل حاجه بخصوص الاسم هتتقال ف الجزاء ده عشان هي لحد دلوقتي شخصيه غامضه لينا
منعرفش عنها حاجه كل ال نعرفه انها بتعمل رعب بس
انما حصل لها اي عشان تكون بتبث الرعب كدا هنعرف
و**** يجدعان انا مخنوق موت ومطفي بس هاجي علي نفسي عشان الاجزاء ال فاضله ف السلسه الاولى
متيجي نبداء قصتنا

_______________________________________________________________________________________________________________🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁_______________________________________________________________________________________________________________


الجزء الثالث


في يوم من الايام كان يجلس بطلنا بلتحديد ف الرابع عشر من يناير العائد لسنه ٢٠٠٠ (١٤/١/٢٠٠٠)
كان ف اول شبابه يجلس ف مدرج كليته وحيدا مع جهازه اللاب توب ف مدرج السنه الرابعه بعد سنه اعدادي فهي السنه الاخيره لهو في هندسه ميكانيكه قسم ميجا ترونكس فهو قسم لايمكن ان تجلس وحيدا فيه فهو يكاد يكون مستحيل الخروج منه من شده صعوبه ولاكن بطلنا لم يكن يكترث حوله زكان محدقاا ف لابه يلا يكترث لاشي واذا بشي يصصطدم ف واجههه اجل كما توقعت كان هناك شله تضم ٣ شباب و٤ فتيات وكان أحد الشبان القي عليه زجاجه ماء فارغه ونظر لها بطلنا بملامح بارده وقال لها

اعتذر علي ما فعلته والا اتيت لك والقنتك درسا لن تنساه يوم


لاموخذه يجدعان حبيت ابضن نفسي شويه معلش نرجع بقا لطريقتنا

اي ده يزميلي ال أنت عملته ده قول انا اسف بد ل ماجي افشخ كسمك

الواد : انت بتقول اي يبن المتناك انت دنا هنيك ال جابك يعلق

وفي هذه اللحظه لام نلاحظ موسي الا وهو رقد فوق ذالك الشاب المشاكس الذي لا يعلم ماذا يجري لها
ونفوق هنا علي موسي وهو بياخد رجل بنت متناكه ف ظهره من واحد ابن قحبه من صحاب العلق ال كنت بنيك فيه من شويه
وعدوغري يولاد انتو اخواتى م هخبي عليكو حاجه انا خدت ف اليوم ده من التنين التانين علقه بنت متناكه ومحدش لاحقني منهم غير الامن بس بعد اي كنت ايدي الشمال متجبسه و عندي كسر ف منخيري ناتج عن رجل بنت متناكه من شويه شراميط خدوني علي خوانا ورحت المستشفي اتعالجت واتجبست ايدي ومنخير ادالي ماسك البسه علي دماغي ست شهور كنت عامل زاي بتوع النينجا دول حضرتك

بس انا افتكرت حاجه مهم جدا وانا بتشال كان الامن بيقول ليهم كفايه وروحو الحقو محمد مصطفي

بس امسك فيها دي بقاا

المهم بعد مظبط حالي رجعت البيت امنيه شافتني كدا صوتت وجريت علياا وبتقول

اي ده انت اي العمل فيك كداا يلاهوي يلاهوي دي امك هطين عيشتك


انا يوليه استني بس احا اللاب بتاعي فين

امنيه :يوه سلامتك وسلامه نظرك منت شايله ف ايدك اهو ولا انت بتتريق علياا بقاا

انا ::ايه انا شايله ........ وهنا يزميلي كنت انا اصلا وقعت مغمي عليا بسب الماسك ده لاني عندي ديق تنفس والجيوب الانفيه عندي ف زمه ****

المهم امنيه صوتت وعلي جوزها ددخل الفلا جري علس صوتها وقال

في اي يوليه انتي اي ال حصل للواد

امنيه معرفش شيله بسرعه دخله علي اوضته عقبال متصل علي الدكتور واتصل علي امه تيجي تشوف حل ليه

امنيه اتصلت علي امي وعلي الدكتور وامي كانت جت قبل الدكتور ودخلت جري علياا وسألت امني علي ال جرى وامنيه قالت ليه علي ال حصل

امي طيب اتصلي علي الدكتور بسرعه

امنيه هو انا لسه هستنا زمانه علي وصول بس انا عايزه اعرف ال حصل عشان يحصله كدا

امي هو غالباا بسب الماسك ده عشان ابني عنده ضييق تنفس والجيوب الانفيه عنده بايظه


المهم الدكتور جيه وكشف علياا وقال ال امي قالته بس هو زود حاجه

بصي ي مدام حياه مخبيش عليكي ابنك حاله مناخيره حارجه عنده كسر مضاعف والكسر ده هيقعد حوالي من ٦ الي ٨ شهور وده طبعا معا عدم خلعع الماسك الي لتلاقي العلاج والمراهم فقط و بحالخ ابنك غ كدا صعب يلبسه نص ساعه علي بعض ف انت لازم تدورى علي قطعه كدا تثبت المناخر بس طبعا دي م هتلاقيها ف مصر القطعه دي م موجده عير بكميات ضئيله جدا ف انا م عارف اي ال هيحصل **** معاكو


امي طيب يدكتور لو م جبنا القطعه دي اي ال هيجرا بس لو م ثبتنها واشتغلنا علي الدوا والمراهم

.يفندم علمياا مناخير ابنك عمرهاا مهيتلائم الكسر غير بكدا


امي تمم يدكتور انا هتصرف .
الدكتور مشي وانا نايم وامي طلعت تفكر ف حل وكلمت ناس ف السفاره عشان يدورو عليها وقالو ليها من شهر ل ٣ عقبال ميلاقو حاجه

تاني يوم كنت صحيت وانا حاسسس بوجع غريب ف منا خيري طلعت من الوضه ونزلت تحت الصاله امنيه اول م شافتني قالتلي سلامتك كدا تققلني عليك .
انا هو اي الحصل تاني حكت لياا علي الحصل

انا امنيه ونبي هتلاي اللاب بتاعي من الوضه انا عندي حل للقطعه دي بس بسرعه

راحت امنيه جابت اللاب

وانا مسكت اللاب بتاعي وابتديت اغير اي بي الجهاز عشان اخش علي الدارك ويب


((اه انا سيت اقول ليكو من وانا عندي ١٨ سنه وانا باخد كورسات اونلاين هاك عشان انا بحب الهاك اوي واخد حوال ٢٠ كورس مكلفني حوالي ٢٠٠٠٠٠ دولار أمريكي عشان من عشرين واحد مختلفين عن بعض
عشان اخد عصارت وخبرات كل حد لحد م بقيت فولكر غير اني اصلا بعد مخلصت ال٢٠ كورس ابتديت اعمل انا حاجات وامرن نفسي علي حاجات بمعني اصح ابتديت اطوور من نفسي لحد موصلت لوضعي الان ))


نرجع لموضعنا

المهم غيرت اي بي الجهازز وفتحت ال دارك ويب ودخلت قسم الطب والادوات الطبيه وانا بضور علي القطعه الدكتور قال عليهاا دي بس م لاقي اي حاجه بعد حرفياا اربع ساعات من التدوير لاقيت دكتور اسمه مارتن عامل اعلان للاجهازه ال هو مخترعها ولاقيته بصراحه مخترع حاجات كويسه جدا زاي مثلا رجل حديد بسينسور بيتزرع ف الرجل عشان ياخد اوامر من المخ وتبقا زايها زاي الرجل العاديه
ولاقيته كمان مكتش كف ايد نفس الحوار
دخلت كلمته ودار الحوار التالي الحوار هيبقاا بالانجليزي بس عندن عرض ترجمه عربي عيب يابا عليك ه احنا اي حد ولا اي

انا ::هاي دوك مارتن اي اخبارك ياريت تبقا كويس .

مارتن : اهلا بك انا باحسن حال بماذا استطيع خدمتك .

انا : حبيبي ي دوك انا اعاني من كسر مضاعف ف الانف ولاكن ليست المشكله هنا .

مارتن : كلام جميل اذا ما هياا المشكله وكيف يمكنني مساعدتك .

انا :المشكله هيا ي دوك اني مريض بل جيوب الانفيه وايضا عندي ضيق ف التنفس ف الماسك ال دوك ال انا كشفت عنده ركبهولي بيخلين افقد الوعي ف انا بدور علي قطعه كدا عامله زاى الكتاامه بتاعت الانف تتركب تلم الدنيا و م تاثر علياا .

مارتن:اسف يرجوله بس ال انت بتقوله ده علمياا بيقول انك جاهل عشان مفيش حاجه اسمهاا كدا
بس عمليا انا عندي رئي تاني احنا ممكن نعمل عمليه عامله زاي شرايح ومساميرر ف الانف ودي بس هيا لسه جديده بس مضمون ونسبه النجاح ٩٠ ف الميه والعشره ف الميه دي م تفتكر نسبه كبيره دي بس عشان اول مرا تتعمل ف نسبتهاا كدا بس الموضوع مكلف لانه احنا هنطر نخش عمليتين لانك بعد الشريح والمسامير بعدها من شهر هتخش عمليه تغك الشرايح وكدا وفنفس الوقت عمليه تجميل .

انا :طب يدكتور انت متاكد من الكلام ده والتكلفه كام بس عشان اعمل حسابي بس

مارتن :عيب عليك انا الدوك هيا شاكب راكب تتكلف مليون اخضر ٩٥٠ انا و٥٠ للدوك بتاع التجميل بمصاريف السفر لانك هتيجي عندي ف المانيا

انا: لا يدوك انا م هينفع معليا حوار السفر ده انا عايزك تيجي تعملها عندي ف القصر ونجهزها ليك بكل ال انت طالبه و النت اايزه ممكن نزود المبلغ للمليون ونص

مارتن : تمم يرجوله م مشكله حدد انت بس دنيتك وقولي وانا جاهز ف اي وقت

انا: خلصاا يدوك هشوف دنيتي وهكلمك

قفلت معاه كانت الساعه وصلت ٧ بليل وانا طالع الساعه ٢ الظهر قومت دخلت جواا نديت علي امنيه وجت

انا معلش ي امنيه ايي لقمه كدا عشان انا ميت من الجوع وارهاق من كتر التدوير علي القطعه دي

امنيه : من عيني طيب طمني لقيت حاجه ولا لا واي العمل

انا : اه طبعاا هو انا هسيب الحوار من دماغي لا لقيت بس م قطعه ولا حاجه انا هعمل عمليه زراعه شرايح ومسامير ف منخيري وبعدين افكهم واعمل عمليع تجميل والحوار خلصان بس هيتكلف كتيير اوي وم عارف الفلوس دي هجابهاا منين بس انا

امنيه : طب حلو ودي نسبه النجاح كام وهتتكلف كام

انا: هتتكلف مليون ونص بس دولار ونسبه النجاح ٩٠ ف الميه بس هياا غاليه كدا عشان الدكاتره هايجو هنا يعملها ف القصر هنا عشان م اطلع من الفلا الا وانا سليم

امنيه ::طيب علي خيره ** بلشفاء العاجل ان شاء ** وهتعمل اى ف فلوس العمليه

انا :: هستني بس امي تيجي وافاتحها ف الحوار بس اما تيجي ناديني انا هطلع الاوضه بتاعتي عايز اعمل حاجه مهمه بس

سيبتها وطلعت فتحت اللاب بس بعد محطيته علي الشاحن ومسكت الفيس وابتديت ادور علي اسم الواد ال انا سمعته ساعت الخناقه ف الكليه

مسكت السيرش بس م سيرش ال جنرال لا انا مسكت سيرش ف جروب الجامعه بتاعي وزاى متوقعت طلع ليا النانوس بس انا م كنت محتاجه هو ف حاجه انا كنت محتاج الاتني التانين ال خدوني علي خوانه دول

المهم فضلت اقلب ف الاك بتاعه لحد ملقيت صوره ليهم هم التلاته وهو عامل ليهم منشن بس قفشت فيهم بس خدن اسم الاتنين وهم زاى الهبل عشان الشقط وكدا ظاهرين ارقام فونتهم علي الجنرال ف الفيس بوك

بس ف واحد فيهم عيله تقيله ف البلد عيلته كلها ميري وتقيله وده كان ال ضربني ف وشي بلرجل وكان اسمها ابراهيم حامد مصطفي الجارحى ايوا هياا عيله الجارحي دي تقيله وليهاة ف كل قسم يعني امن دوله تلاقي مخابرات تلاقي بس ده هنكتشفه بعدين انا عرفت ازاى ف الكليه الحربيه تلاقي والكليه الجويه تلاقي ف الجيش العام تلاقي عيله متفرعه ومسيطره علي كل فروع الحكومه بس بصراحه بلقانون والنزاهه وملهومش ف الظلم



عيلته تقيله فشخ بس م مشكله هي موته ولا اكتر
دخلت علي الواتس بتاعه وبعت ليه صوره متحركه جنسيه لواحده انا حاطط صورتها معموله فيك يععني وانا عارف انه زاي الاهبل هيدوس عليها وحصل الكلام ال انا متوقعه بس يسيدي كنت سحبت الداتا كلها بتاعته من الفون

والصدمه ال عرفتها الواد ده طلع جااي مع الواد التاني ال ضربني برضو

بس ف حاجه تانيه انا اكتشفتهاا ودي دايقتني اوي بصراحه عنده كميه نقص م طبيعي الواد مكلم صاحبه وصاحبه مدايثه علي اخته ف الشات والواد مصور اخته لصاحبه ال بينيكه

انا خنا فكرت ف فكره تانيه خالص فكره برا الصندوق انا مسكت الفون بتاع الدارك الانا بتكلم منه عليه وهو مان فيه رقم امريكي وكلمت رقم ابو الواد هنقول الجارحي ((بس عشان انا دلوقتي علي الطلاق بكتب وانا برا من علي الفون م التاب و اصلا صوابعي بتوع ايدي اليمين بايظه وبكتب بالعافيه اصلا وانا ناسي اسم الواد وابوه اصلا تمم
فسمحوني معلش ))

المهم كلمت من الرقم ده وهو رد ودار الحوار التالي

انا :اهلا يا جارحي باشا و**** انا قولت اكلمك واخليك تلحق بنتك من مصيبه هتحصل ليهاا بسب ابنك المعرص

الجارحي :انت مين يبني واي الهيجصل لبنتي وليه بسب ابني وبتشتم فيه ليه

انا:انا يا باشا واحد ابنك ازاني جامد وهيخليني اعمل عمليات باتنين مليون دولار ف حاجه هو م كان ليه فيه اصلا بس نعمل اي الحمقه والمنظره كان عايز يشقط واحده تنيكه باين ولا اي المهم يباشا انا ابديت ادور ورا ابنك ولاقيت حاجات جاتلي علي طبق من دهب والمشكله اني م اقدر اتصرف فيها لانها شرفك وانا م ارضا حد يضرب ف شرفه ومن مين من اقرب الناس ليه من ابنك بيصور بنتك وهيا قاعده براحتها ف بيتك و بيصور وهيا ف الحمام وبيصور هدومها الداخليه
لصاحبه ال هو ف الاساس بينيك ابنك برضو

الجارحي :انت بتتكلم جدا طيب اي ال اثبات الكلام ده ولو انت ببتكلم بجد جبت الحاجات دي ازاي وطلما يبني هو ازاك كدا ليه م تستغل الحوار ده ف صالحك

انا:هبعتلك كل اليثيت دلوقتي بعد مقفل معاك و اقولك انا م استغليت ليه لاني والحمد**** معايا فلوس م مشكلتي فلوس العمليه ولا اي حاجه انا كانت مشكلتي حقي وبس وجبته منين الكلام ده انا ال جبته بعد مخترقته بص يفندم انا حبيتك لانك غلبان م ليك ذنب افضح عرضك بسب عيل نجس م طمر فيه الربايه ولا الفلوس
برضو بنتك م ليهاا ذنب اني افضحهاا وابوظ ليهاا حياتها ال لسه بتبدي اصلا
انا يباشا عارف عيلتك شغلتها اي وانا كمان شغلتي زايكو بس بطريقتي انا فولكر اسأل عليه اي حد ف عيلتك
سلام يباشا وصل تحياتي لبنت حضرتك وقول ليهاا اني اسف اني شفت جسمها بس مش ذنبي انا وانا ولا اكني شفته وياريت لو تعتبرني ابنك بدل العرص التاني
وقفلت المكلمه وبعت ليه كل حاجه


عنده هو بعد مشاف كل حاجه الضغط عليه عليه واغمي عليه. وبنته طلعه بلصدفه شافت ال ابوها واقع مغمي عليه جرييت عليه حاول تفوقوه وهو فاق وبنته قالت ليه

في اي يبابا اي ال جرا ليك بس عشان يغمي عليك

الاب بص علي برائت بنته وقال مفيش يبنتي حاجه انت تعبت بس وخلاص كل حاجه راحت لحالها انا تمام دلوقتي قومي انتي شوفي كنتي رايحه فين
البنت لسه ف اول عمرها دي كانت. ف اولي ثانوي لسه بس قمر

(( ودي يصديقي حاجه بتحصل ف حياتنا العاديه مينفع يزميلي عشان شهوتك تعمل حاجه زاي دي اهلك فلبيت بيبقو قاعدين بهدوم خفيفه مثلا او اينا كان عيب انك تصور حرمت بيتك عيب انك تهتك عرضك عيب ده كله عشان الشهوه تبوظ حياه انسان عشان الشهوه تدمر حياتك ليه كدا يصاحبي فكر ف البتتمله هتستفاد اي اما واحد من ال انت بتبعت ليه صور امك اختك مراتك بنتك يفضح بنتك هتستفاد اي اما تدمر حياه اي حد فيهم
ارجع لعقلك يبن الناس ))


المهم الراجل مسك الفون بتاعه ورن علي ابنه وقال تعاله علي البيت حالا وقفل ف وشه السكه م. قادر يسمع صوته وبعديه ران علي اخوه وقاله انزلي انا ف مصيبه وعايزك تقف جامبي بسرعه

اخوه قفل معاه ونزله ف ثانيه. وقاله في اي بس انت رعبتني هناا ابو الواد حكا كل حاجه حصلت ليه مني وقاله علي ال ابنه عمله. واخوه كان عنده مشاعر مبين الاستغراب من موقفي ومبين العصبيه والعفرته من ناحيه ابن اخوه ومبين العطف والحزن علي بنت اخوه ال ف بدايه حياته وعلي اخوه ف ابنه الوحيد وال بيعمله

ابوه الواد ::هاا هنعمل اي انا م عارف انيل اي انا ف مصيبه

اخوه :و**** انا شايف ان الواد ده كويس وانه م استغل ال غلطه الشنيعه ال ابنك عملهاا فوق كل ده هو قالك اسمه اي

ابو الواد :اسمه فولكر وبعدين قالي اعتبرني ابنك وخلي اي حد من العيله يسأل علي الاسم

اخوه :؛احا انت قولت فولكر ده بقاله سنتين بيعمل عمليات علي بنوك اسرائليه ويوزع الفلوس علي الغلابه وعلي المقاومه الفلسطينيه واحنا بقالنا سنه كامله بندور عليه عشان نجند معانا ف الجهاز مش انت معاك رقم ليه رن عليه كدا وادهوني اكلمه م هوا قالك اعتبرني زاي ابنك


ابو الواد رن علياا وانا بصراحه كنت ناووي م ارد بس رديت م عارف ليه رديت عليه


انا : ايوا ي جارحي باشا خير

الجارحي :كل خير يبني انا عايز اقابلك لاني محتاج مساعدتك ف الموضع ده

انا : و**** يباشا ان م بعرف انزل بسب ابنك

الجارحي :م مشكله قولي عنوانك وانا اجيلك

انا:تجيلي عشان اساعدك ولا تقبض عليا يباش بتهمه انتهاك خصوصيه الغير

الجارحي : لا ولا اي حاجه من دي هتحصل انا عايزك تساعدني زاي مقولت ودي كلمت ثقه

انا :تمام يباشا العنوان التجمع الخامس فلا السفيره حياه

الجارحي :انت ابن السفيره حياه سفيره مصر ف فرنساا

انا:اه انا مستنيك يباشا بس قبل اي حاجه انا عارف انت جاي ليه وانا موافق بس يكون رسمي و ف الخفي يعني من تحت لتحت سلام يباشا وبلغ تحياتي ل سياده اللواء


الجارحي واخوه
اي ده هو الحصل ده بجد احنا وصلنا ليه بس احا اي ده هو عرف منين اني معاك وعرف منين اني لواء
لا الواد ده م سهل هو عمتا مخترق تلفونك وخو سامعناا داوقتي

انا بعت ليهم رساله ايموشن ضحك 😂😂😂😂😂وقولت ليه
اتاخرت اوي ي سياده الواء علي اكتشافي مستنيكم دلوقتي ف الفلا

هم ضحكو وطلعو اتحركو من عندهم وصولو عندي ف حوالي ساعه زمن وانا كنت مدي امر ل عم علي يدخلهم علي طول

ودخلو وجم عندي علي الاوضه كنت انا قاعد علي السرير ماسك الماك بوك وشي حرفياا بايظ

الجارحي :انا اول حاجه عايز اشكرك علي ال عملته معايا ومعا بنتي
تاني حاجه عايز اتاسف علي ا لحصل من الخول ابني
تالت حاجه انا زاي مقولت ليك عايزك معايا ف الشغل ورسمي يسيدي و الخفي زاي منت طالب قولت اي

انا : معاك يباشا بس اديني شهر ونص اكون عملت عملياتي والدنيا بقت احسن

هنقف لحد هناا

سلام ممني ليكو انا عارف اني مقصر ف الجزاء ده بس م بايدي و**** انا ايدي مفشوخه رغم كدا حولت اخلص الجزاء علي قد مقدر هو م قليل ولا بلعكس زاي زاي الفات بس احداث قليله شويه صغيرا

اه حاجه كمان كدا احنا قفلنا حوار الدرغام ب🔒🔐. عرفنا هو اتعين ازاي وعن شخصيته وازاي عرفنا اتعلم الهاك ازاي كمان
اشرفكو علي خير يوم الثلاثاء ان شاء ****

سلااااااااام

انجوي ❤️‍🔥🖤🔥

________________________________________________________________________________________________________________________🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁________________________________________________________________________________________________________________________

كمل يا برنس​

 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهلا يجدعان رجعت ليكم بقصه جديد يارب تعجبكم القصه هتبقاا بتخش ف كذا موضوع وفيهاا فلاش باك
بخصوص نزول الاجزاء ف ان شاء **** هيبقاا جزاء كل خميس تمام
وهحاول اني م التفتش للتعليقات السلبيه واكمل القصه مع اني بتبضن بسرعه بصراحه من التعليقات دي وبتقفل منهاا ومن القصه
انا كان لياا قصتين هناا قبل دول واحد خلصت والتانيه وقفت فيه بسب شويه عيال بضان

اه عايزكم تركزو اوي ف كل كلمه بتتقال ف القصه دي

متيجو نبدأ
_______________________________________________________________________________________________________________
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_______________________________________________________________________________________________________________

اهلا ومرحب بيكم احب اعرفكم بياا انا
((موسي الدرغام والدرغام ده اسم الشهره عندي ٣٠ سنه ١٨٩سم طولي جسمي معضل ومليان ندب بسكاكين شغال ف سرك ايو سرك م تستغرب ساكن ف فلا ف التجمع الخامس بحب تربيه الحيوانات جدا وخاصه الاسود ايوا زاي مسمعت الاسود واتسميت الدرغام عشان حبي للاسود واصلا الدرغام ده اسم من اسماء الاسود المهم نرجع ليا انا عايش ف الفلا دي انا ومي لوحدناا بس معايا عم علي الغفير بتاع الفلا و في اسمهاا امنيه اه دي المربياني معا امي وده مرات عم علي بعد موت ابويا ف غشان كدا بقول عليهاا ماما ماشي تعملي اكل ولو في حاجه تتعمل ف الفلا تعملهاا وتغسلي هدومي لاني واحيد ابويا ماات من وانا صغير وكانو سايب لياا ورث كتير جداا والفلا ال انا عاييش فيهم وبرضو عشان مراتي وبنتي ماتو ودول هنعرفهم ف الاجزاء الجايه ))


معلش طولت عليكم في تعريف شخصيتي بس نعمل اي اكل العيش مر 😂😂


((ادهم صاحب عمري راجل اعمال ناجح جداا و عنده شركه اثتسمار عقاري كبيره جدا وليه شغلانه تانيه هنعرفها بعدين متجوز من يارا عندهاا ٢٩ سنه وعنده ابن اسمه نور عنده ٨ سنين شكله جميل وكيوت وانا بحبه جدا وهو بيحبيني اه نسيت اقول ليكم عنده ٣٠ سنه ))

((امي اسمهاا حياه وهيا الحياه فعلا متعلمه وكان سفييره سابقه ف السفاره المصريه ف فرنساا ))

تصدقو نسيت اقول اني كنت عاييش ف فرنساا ٤ سنين

متيجو نبداء القصه بقاا عشان اناا حسسكم اتبضضانتو مني لموخذه


نبدا قصتناا عل الصبح كدااا امنيه بتصحيني وعماله تخبط عل باب الاوضه بتاعتي

وتقول :يموسي اصحاا يلا بقاا عشان صاحبك الاستاذ ادهم تحت عايزك

.انا :حاضر يا ماما صحيت اهو قوليله هياخد دوش وينزلك واعملي فطار وقهوه من ايدك الحلوه دي معلش

امنيه :من عيوني ي حبيبي وانت تأمر بس واناا انفذ

انا :تسلم عيونك ي ست الكل

المهم قومت خدت دوش ولبست ونزلت لادهم ف الدور الارضي ف الفلا علي السفره

دخلت عليه وقولتله اذيك ي ادهم تعاله يلا عشان نفطر واه هتتكلم ف نفسس الموضوع يبقاا م ليه لازمه انا خلاص بح كان فيه وخلص بس بسرعه معلش عشان انا عايز اقوم ااكل الولاد عشان معاد اكلهم

ادهم: الحمد**** ودي اول حاجه
تاني حاجه اه نفس الحووار هو انا ورايا اي اتكلم فيه غيره
والولاد دول م هترجع غير وهماا واكلينك ف يوم

انا: يبقاا بلاهاا قاعده ي ادهم واتفضل
ويسيدي اماا يكلوني متجيش عزايا وبعدين اشك اصلا اني يتعملي عزا وهونا لياا حد يعملي عزا اصلا بسببكم انتو انتو ال دخلتوني ف سكه اناا م لياا فيه اصلا والنتيجه اهي لواحدي
ومره واحده بزعيق روحت قايل ماما انا طالع عند الولاد ابعتيلي اكلهم براا بعد ازنك


وطلعت برا الفلا ف الجنينه بس ف نفس الوقت كان جواا الفلا ف حوار داير بين امنيه و ادهم

امنيه لادهم :معلش ي استاذ ادهم انت عارف ال بيجرا ليه اماة بتتكلم ف السيره دي م تزعل منه هو و**** بيحبك بس ال حصله م قليل وانت عارف

ادهم :: استاذ اي بس ي امي وبعدين انتي عارفه ان انا عمري م ازعل منه ده اخوياا وصاحب عمري ازعل منه ازاي بس انا زعلان علي حاجه واحد واخد بكللريوس هندسه الطترونيه ف الميجاترونكس ويشتغل ف سرك وهو اصلا مش محتاج الفلوس بتاعت السرك موسي اغني مني ي امي م محتاج فلوس اي ال يخليه يروح سرك ويشتغل بتاع اسود ويقدم فقرات فيه

امنيه :معلش يبني نعمل اي وبعدين انت عارف ان حياه م بتقوله لا علي حاجه

ادهم :صحيح هياا فين كدا م باينه انهارده يعني

امنيه :ف الشغل بقا نعمل اي

ادهم :طيب استاذن انا بس معلش حاولي تعقليه شويه

المهم امنيه خلصت معاه وجابت الكل بتاع الاسود وهو كان لحمه و فراخ

واه هم كانو ٣ اسود

اكبر واحد وده اسمه الدرغام عنده ٥ سنين وده اول اسد انا ربيته طوله حوالي متر ولونه اصفر غامق والطرح بتاعته ال ف اخر شعره لونهاا اسود

والتاني وده الاشهب وده اسد هيميلايا ولون ابيض كله عنده ٣ سنين نفس طول الدرغام بلظبط وده اكتر اسد بحبه

والتالته ودي نتايه واسمهاا كلارا عندهاا ٤ سنين ودي مرات الدرغام وطوله ٨٠ سم



اه نسيت اوصفلكم الفلا بتاعتناا هياا مكونه من دورين تمام الدور الاول فيه الاصاله والمطبخ واوضه فيهاا اكل وكل مستلزمات الاسود وحمام
والدور التاني فيه اربع اوض انا اوضه وامي اوضه واوضتين لو في ضيوف وكدا
والجنينه فيه ركن زرع وركن حمام سباح بس عليه نظام صاله مغطاه كدا متغاطي يعني
وباقي الفلا معمول قفص كبير للاسود واه بليل الدرغام بيطلع من الاسد هو والاشهب يلفو ف الفلا لحد الصبح وبعدي اول م الصبح يطلع يخشه القفص ويستنو عم علي يصحا يقفل عليهم


المهم دخلت عليهم القفص وابتديت العب معاهم وكنت بلعب م الاشهب كتير جدا لحد م امنيه جابت الاكل خادته منهاا ومشيت وانا ابتديتت ااكلهم وروقت عليهم وبعد الاكل نضفتهم وسيبتهم وطلعت دخلت الفلا وطلعت خدت دوش وغيرت ونزلت الصاله ولاقتيت امي قاعده مع امنيه و دخلت قعدت معاهم وقبوست امي من راسهم


وقولت: وحشتني ي حياتي عامله اي ف شغلك م قلتلك ميت مره تسيبيه بقا وتقعدي من شغلك ده احنا اصلا م محتجين فلوس ي حياتي ولا انت لسه صغيره عل كدا
(اه نسيت اقولكم امي عندهاا ٥٠ سنه امي متجوزه ابوياا وهي عندهاا ١٨ سنه كانت شغاله عند ابويا وهياا يتيمه وحبهاا واتجوزهاا وابوياا بسببهاا عمل معا اهله جنايه وقاطعهم)

امي : وانت كظان ي حبيبي وكل ما لياا وبعدين يبني مناا قولتلك انا مكمله ف شغلي لاني حباه م زيك وبعدين سيبك من سني انا لسه في النفس ي واد معجزتش لسه

انا : ربناا يديكي طول العمر ي حياتي انتي

المهم فضلناا نتكلم كتير لحد الغداء اتغديناا وانا طلعت لبست ونزلت دخلت الجراج ركبت العربيه الدودج النص نقل عشان فيها قفص حديد مكان الصندوق وليهاا سلم كدا عشان الاسود يقعدو فيهاا لحد اماا نوصل ال سرك ال هو اصلا م بعيد عن الفلا بتاعتناا كلهاا نص ساعه بلغربيه ونوصل المهم الدرغام هو وكلارا بيركبو ف الصندوق و الاشهب بيركب علي الكرسي ال جمبي عشان لسه صغير وبعدين انا عودته علي كدا اصلا

المهم وانا ماشي ف الطريق لقيت لجنه انا استغربت انا اول مرا الاقي لجنه هناا بس م حطيت ف بالي اصل اصلا اناا معايا حصانه علي العرببه عشان امي سفيره و الاسود مرخصه اصلا

المهم كملت مشي بلعربيه لحد م الظابط وقفنا وانا نزلت الازاز

وقالي ** ** وانت بقاا يلا انت معاك رخصه للاسود ال معاك دي ولا لا وانزلي كدا وهات رخصك


انا :ولا انت حضرتك بتقول اناا يلا

هو : اه يلا اما بكلم حد غيرك انت يعني ولا اي

انا :: لا تمم اوي لا يباشا انا ولا معاياا رخصه ولا الاسود مرخصه ولا انا نازل ف حضرتك تقدر تنزلني بلقوه ده لو عرفت
واه قبل اي حاجه انا بس عايز اعرفك انك لو لمست العربيه انا م مسؤال تعلي ال هيحصلك وحاجه كمان انا اصلا معايا حصانه علي العربيه ولو بقاا رفعت مسدس عليياا **** يرحمك

وانا بتكلم كا ن هو حط ايده عليا جوا الازاز راح الاشهب عمل عليه زئير ورح عمل مخالبه عليه الظابط اترعب والدرغام هو وكلارا اماا سمعو زئير الاشهب دنهمم يطنطو علي قفص نحيه الشباك بتةعي ويعملو زئير هم كمان الظباط بتوع الكمين خافو واحد منهم مسك الاسلكي بتاعهم وكلم مأمور القسم وطلب قوه بسرعه وقاله ان فيي عربيه فيهاا ٣ اسود و مجرم قصده علياا اناا يعني المهم فضلنا علي الحال ده حوالي رب ساعه وانا عمال احاول اهدي فيهم من الشباك الداخلي وهم م سألين فياا اصلا

المهم القوه جات ومأمور القسم جاه معاهم وكان معاه حوال عربيتين من الكبار بتوع الامن المركزي ده شاف لون النمر بتاعت العربيه

وقال ::ينهارك اسود ي حسن وده الظابط ال وقفني ايه ال انت هببته ده انت عارف انت موقف اي انت موقف عربيه دبلوماسيه هتجبلنا رفد كلناا وجيه عندي وقال انا اسف يموسي بيه علي سوء التفهم ال حصل ده تقدر حضرتك تتحرك

انا :تمام ي حضرت المأمور عابد شكرا ليك جدا مع السلامه

حسن بعد ما مشيت انت بتعمل اي يا بابا ازاي تمشيه ده معاه ٣ اسود م مراخصيين و العربيه كمان م مرخصه

عابد :رخص اي يبن الهبله انت م شايف لون النمر بتةعت العربيه ولا اي دي عربيه دبلوماسيه اولا يعني ثانياا امه تبقاا حياه هانم سفيره كانت ف السفاره المصريه ف فرنساا وابوه من اغني رجال الاعمال ف مصر ده لو مكانش اغناهم وال انت موقفه ده يبقاا الدرغام عارف يعني اي طبعاا يبقاا ازاي لسود م مرخصه بقاا

حسن بصدمه :::احاا ده الدرغام كسم كدا

ابوه بصله

راح حسن قايل معلش ي جحاج نسيتك انا اسف


عابد : كسم اليوم ال انت دخلت فيه شرطه تلي كسم غباء امك ي عم غور من وشي انت تحمد **** انك م اتكات من الاسود بتاعته


حسن :ماشي ي حجيجه سلام .

حسن راح الكمين للظباط وعابد خد القوه ورجع الاقسم تاني وانا كنت وصلت الرك ودخلت الاسود القفصه وطلعت علي مكتب صاحبت السيرك وكانت اسمهاا نهي

ونهي قالت :اي ي موسي التاخير ده م انت عارف انك وراك حفله براييفت الأول ليه كدا اول مرا الدرغام يخلف معاد


انا معلش ي نونو كان عندي حوار كدا وخلص علي خير الحمد****


انا::مقولتليش صحيح هو مين ال انتي عمله ليه حافله برايفت ده وجايباني بدري مخصوص عشانه ده حد مهم ولا اي

نهي :: بص بصراحه هو بنتي و وحده صاحبته وصاحبتها دي عيد ميلادها انهارده وهياا كان نفسهاا تتصور معاا اسد وبنتي حبت تحقق حلمهاا ف انت اهتم بلموضوع ده بقاا

انا :احاا ينهي هو انا فاضي ليكو انتي وبنتك انت انتي عارفه عشان نزلت بدري انهارده كان هيحصل مجزره عشان لقيت كمين وحصل حوار بسبك وانتي جيباني عشان هديه

نهي :موسي معلش بس اعمل اي انت عارف الشغل وبعدين انا اسفه علي الحصل واناا هعوضك بلفلوس ال تطلبهااا .

هناا اناا سمعت كداا وطلعت فيهاا بزعيق :نهي اعقلي كد انتي عارفه ال انا م محتاج الجنيه منك وانتى عارفه ال اناا لو عايز دلوقتي اشتري السيرك كاش هشتريه وه عشان الكلام ده انا محجوز بعد كداا

سيبتهاا ومشيت وانا طالع نن باب المكتب قبلت بنتهاا ودي اسمهاا جيسي عندهاا ٢٥ سنه ولقيت معاهاا وحده تقول للقمر قوم وانا اقعد مكانك بس انا م كنت مركز لحد مجيسي

قالت:: موسي حبيبي عامل اي وجت باستني و حضنتني وقالت وحشتين ي وحش كدا م تسأل علي جيسي حبيبتك لا انا زعلانه منك

انا :: معلش ي جيسي انا اسف ب س انا ماشي وم جاي هناا تاني وابقي عقلي امك وفهيمهاا مين هو الدرغام
((جيسي هي الوحيده برا عيلتي ال تعرف شخصيتي الحقيقيه اصلا وده سبب تعرفي عليهاا وهياا عرفتني عل امهاا ))

جيسي :: لا
طلما وصالت للاسم ده يبقا حصل جنايه ممكن بس عشان خاطر حبيبتك تستنا هناا معا حور وانا هخش بس ثانيه

طلع اسمهاا حور وهياا كانت حور فعلا اسم علي مسماا اول م جيسي دخلت ال مكتب وانا كنت بخطف نظر عليها من تحت لتحت كدا وهيا عماله تبص عليا وقلقانه ان اناا امشي عشان هياا عايز تتصور م الاسد م عارف ليه كدا بس توقعت انهاا بتفكر افكار طفوليه مين مننا وهو صغير م كان عايز يتصور معاا الاسد ويربيه كمان بي هياا يدي علي شكلها انهاا حاجه وعشرين سنه ف سكت مثلا ٢٦


عند جيسي ونهي دخلت جيسي علي نهي المكتب وكانت نهي قاعده زعلانه وبتعايط

وقالت جيسيي :: انتي هببتي اي اناا م قولتلك ميت مراا ركزي ف كل كلمه انتى بتقوليهاا معاا ده مخصوص عشان ده بيقفش ف كل كلمه وبعدين انت وصلتي الحوار باسم الدرغام ازاى اي ال حصل


نهي ::وهيا بتعيط اناا م عارفه هو كان جاي متعصب وم طايق نفسه بس برغم كدا كلمني بحنيه زاى مهو متعود وبعدين انا بتكلم معه علي التفاصيل بتاعتكو اتجنن واتعصب ودنه يقول انا م فاضي للعب العيال ده وانا كان هيحصل مجزره عشان لقيت كمين وحصل حوار وبعدين انا رضيت عليه وقولت ليه هعوضك بل تطلبه وهزود ليك الفلوس

جيسي سمعت كداا برقت وقالت ::انتي غبيه تقولي ليهاا كداا انت عارفه ان هو م معاه فلوس ده لو عاز يشتري مصر بل فيهاا ه يشتري وبعدين انا قولتلك انا ال هتكلم معاه انت بتتكلمي معاه ليا بقاا

نهي ::ال حصل بقاا هنعمل اي ف الحوار ده


جيسي:: اناا هتصرف ملكيش فيه وطلعت ليناا برا


كنت انا واقف مولع سجاره وحور مركزه معايا اوي

جيسي جت ليا وقالت:: حبيبي ممكن معلش متخدش علي كلام ماما وتكمل شغلك انا اسفه بلنيابه عنها عشان خاطري وبعدين هتكسفني قدام ضيوفناا والاجانب


انا بصيت لياا وقمت قايل : جيسي اخر مرا هستحمل كلام امك عشان خطرك انتي بس وانتي عارفه معزتك عندي ثم اي الاجناب دي هياا القمر منين وبصيت ناحيه حور ال بدورهاا اتكسفت وخدودهاا احمرت ودورت وشهاا الناحيه التانيه من الكسوف


جيسي : لا يحبيبي مفيش معاكسة الفتيات انت بتاعي وبس فاهم ولا اي ثم حور من الامارات وطانت عايشه ف مصر بس حصل مشاكل وراحت الامارات وبعدين رجعت تاني علي هناا

المهم قولت ليهم يلا خشو القاعه ال في اي بي عشان العرض عشان نخلص عشان اخدكم اعزمكم علي غدا

واتكلمت الحور ال اول مسمعت صوتهاا حسيت قد اي انا عايز انيك فيها وافشخ لحمهاا كله بصوتها ال هيجني اووي ده

: وقالت لا معلش دي اول مرا المفروض العزومه علينا احناا وكفايه انك هتكمل ال حفله عشانا

انا قولت : وانا موافق ي اميرتي بس انا ال ادفع الحساب ف الاخر
حور اتكسفت وجيسي اتكلمت

وقالت : جرا اي يممحون انت يبقاا كدا لازمتها اي منت برضو ال حاسبت وبعدين خفف علي البت هاا انت اي م راحم حاجه ويلا خش

انا :شديتهاا لحضني وبوستها وقولت ليهاا ف ودنها جرا اي يوحش الغيرخ دي وبعدين انت عارفه اي حاجه من طرفك بكون عايز اكلهاا اكل

جيسي وهيا بتعض علي شفايفهاا احح بحبك طيب سيبني عشان البنت ال واقفه دي وبليل هاجي عندك حاضر ونعيش معاا بعض


خلاص يحور هو هيدفع وبعدين ده علي قلبه قد كداا ومعاه فلوس موت م هيجرا حاجه لو عزمناا ب ٣ او ٤ الف جنيه دول اكل اسود ف يوم

المهم حور خدت جيسي ودخلو القاعه ال في اي بي وانا روحت عشان ادخل الاسود القاعه القفص بتاع القاعه ودخلتهم القاعه وابتديت اخش القفص و ال اسود دخلت و حور مبهوره ب جمال الاشهب ولونه وعماله تصور

متيجو نروح فلاش باك كدا من ٣ سنين ونعرف اناا و جيسي عرفناا بعض ازاي
_______________________________________________________________________________________________________________
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅______________________________________________________________________________________________________________

كنت ف يوم قاعد ف كافيه ف التجمع وبعمل شويه شغل علي اللاب بتاعي وانا بعمل الشغل لاقيت واحد بتقولي لو سمحت

فبصيت عليهاا لقيت هيا جيسي وكانت معيطه وعيونها حمرا من كتر العياط وكلمهاا كله ال بتتكلمه بعياط بس عشان م افضل اقول


وبتقولي :معلش لو عطلتك بس انا من ساعت من ساعت مدخلت الكافيه ولقيت حضرتك باصص ف الاب و عمال تفتح صفحات والشاشه تغمق وتكتب بسرعه جداا هو معلش ف السوال يعني بتفهم ف الهكر لاني وقعه ف مصيبه وعايزه اطلع منهاا

انا استغربت كلمهاا وشكيت وقولت ممكن تكون حد زقها علياا عشان توقعني مناا معايا فلوس موت ويبتزوني وياخدو فلوس مني
فقولت :لا انا م هاك بس انا اعرف واحد هاك محترف بس ممكن اعرف اي هياا مشكلتك وهنحلهااا بأذن **** يعني

جيسي : مشكلتي بص انا كنت متصور صور لنفسي ف البيت من غير هدوم وبهدوم داخلي وكظا وفي و** واحد عمل هاك علي فوني وسحب الصور ودلوقتي بيتزني انا اجبله ١٠ مليون جنيه واناا و** مفارق معاياا الفلوس بس الشرط التاني هو ال ازمهاا عايز عايز ينام معاياا و يفتحني وابات معاه لمده شهر كامل


انا هناا الدم فار ف جسمي وقولت ليها :ممكن بعد ازنك تيجي معاياا نروح للراجل ده بس قبل ده انا بس عايز فونك لحظه

وخدت منهاا الفون ووصلته علي الاب ولقيت فعلا ان الفون مركوب واتسحب منه داتاا يعني هياا بتتكلم صح وبعدين خدتها بعد م حاسبت على حسبهاا وحسابي ورحت طالع علي شقه ف برج كدا ف التجمع الخامس ف الدور ال ٢٠ والاخير من البرج ودي شقتي ايوا ي رايق زاي منت اتوقعت اناا هاك محترف وكنت مشهور علي الديب ويب ب اسم اول م حد يسمعه يترعب كان اسمي ..

《《♧فولكر♧》》

جيسي اول مدخلت الشقه وم لقت حد قالت :: هو هو انت جااايبني هناا ليه هو انت عايز مني اي


انا : اهدي اهدي انا م عايز منك اي حاجه انا جاي هناا عشان اسعدك
انا اه هاك ومحترف كمان بس اولا م ينفع كنت اساعدك هناك
ثانياا كنت لازم اتاكد منك الاول افرضي كنتي مزقوقه علياا
ثالثا انا عايز اعرفك انك اول واحده ف الحيا او واحد يخش الشقه دي اصلا ولا تعرفي طريقها
انا وثقت فيكي وهسعدك اتمني م تخذلني ولا تطارني ارميكي للاسود يكلوكي حياه
وعايز اعرفك حاجه تاني انا اصلا ..................................................

جيسي ::و** هكون قد الثقه وانشاء ** تكون دي بدايه حلوه مبناا وانا م كنت عايزه اعرف عنك حاجه اصلا


انا ::تعالي معايا نخش الوضه دي وم تخافي وشيلي اي حاجه من دماغك

دخلناا الاوضه ودي كانت اوضه عباره عن ٦ اجهازه من احد الاجهاز ف العالم ساعتها ومتوصلين ببعض وقدمهم ماك بوك
المهم ابتديت اشتغال وكنت بلظبط دقيقه ونص كنت جايب الواد من اللينك ال بعتهولها وكنت جبت عنوانه وبعتله رساله اول ميفتح الجهاز تظهر ليه ويحرق ليه الجهاز بس بعد مبعتله فيرس اي جهاز اتبعتله اي حاجه من عنده يتحرق جهازه علي طول

انت الان ف حضرت 《《♧فولكر ♧》》

ودي كان نص الرساله ال اتبعتت ليه

المهم خدت جيسي وطلعنا علي العنوان ودخلت علي البيت ال الواد بيقعد فيه وقولت لجيسي تنزل تحت تستنا ف العربيه

وطلعت للواد وكسرت الباب ولقيت الواد اتفزع وقال انت مين قولته انا ...................... قدامي يلا عشان م انيك ال جابت امك دلوقتي


المهم الواد نزل معاياا ورميتهوتحت رجل جيسي وقولت

: اهو قدمك اعملي فيه ال نفسك فيه

جيسي كلته بل قلم وتفت عليه وانا اخدته ونزلت سلمت ف القسم وطلعنا الشقه تاني

وجيسي قالت::انت خلصتني من مصيبه وانا محقوقالك ف انت اولى بل كان هو عايز يعمله علي الاقل انت انا حسيت معاك بل امان
وابتدت تقلع هدومهاا

روحت مزعق:: وقايل انتيانت هبله البسي هدومك تاني م انا ال استغل زنقه واحده البسي بقول ولا اغضب ربناا

جيسي : بس انا عايز اعكل كدا معاك ويعم لو علي غضب **** انت ممكن نطتب ورقه عرفي

انا : عرفي دي اكبر حرام الجواز اشهار ي قطه عايز كده نروح دلوقتي علي مأزون ونكتب كتبنا وتبقي مراتي وحلالي غير كدا لا

لاموخذه بقاا يولاد نكمل الفلاش باك الجزاء ال جاي عشان ال جزاء ده خلاص هنحط ليه التشويق وخلاص

نرجع للوقت الحالي وانا بقدم العرض حور دخلت لقفص وقربت مني بس اول مدخلت كان ف عيون تانيه عليه وهياا عيون كلارا ال اول مهيا قربت مني كانت عيا نطت عليه وهتاكل فيها انا قولت بزعيق
حووووور

ويتري ي هل تري اي ال هيحصل ده هنعرفه الجزاء القادم يوم الخميس

عايز كله يقول رأيه ف القصه اكمل ولا لا بكل حياديه وصدق

انجوي 🖤🔥🦅

سلااام
_________________________________________________________________________________________________________🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_________________________________________________________________________________________________________

اهلا ومرحبا بكم ي اصحابي ف قصتناا
بحب اشكر كل ال كتب علي القصه وقال كلمه حلوه

المفروض الجزء ده يكون يوم الخميس بس انا عشان تشجعيكم لياا هنزله السبت بس الجزء ال بعده م عرفش ظروفي هتبقاا اي ف كداا ده ممكن ينزل قبل الخميس او الخميس

متيجي كدا عشان م تتوه مني كدا اقولك علي موسي قبل منبداء الجزء بتعنا

موسي ي زميلي احنا عرفنا ليه اسمين هل يترا في تاني ولا لا هنعرف ف الاجزاء الجاي

اول اسم وده 《الدرغام》 ودي شخصيه غامضه احنا منعرفش عنها حاجه دلوقتي بس هنعرف الجزء ده

تاني اسم وهو 《فولكر》وده احنا عرفنا انه هاكر واسم بيرعب اي حد بس م عرفنا الاسم ده اتعمل ازاي ف الجزء ده هنعرف كدا

ف الجزء برضو هنعرف مين مراته وبنته وماتو ازاي

متيجو نبداء

الجزء الثاني

_______________________________________________________________________________________________________________🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_______________________________________________________________________________________________________________

وقفناا الجزاء الفات ف الفلاش باك ...سيبك من الوقت الحالي ي صديقي دلوقتي

جيسي ::يعني انت عايز تتجوزني عشان تنام معايا طيب انت ليه م بتفكر دلوقتي طلما طلبت كدا منك عشان ساعدتني
ممكن بعد متتجوزني واي حد يساعدني انام معاه

انا :م هيحصل لانك م شرموطه انتي دلوقتى لقيتي معايا الامان ال كنتي مفتقداها ف عشان كدا بتعملي كدا انا عارف انا بقول اي انا فاهم كل حاجه ي ال انتي لحد دلوقتي م قولتي ليا اسمك


جيسي: اسمي ياسمين بس ناديني زاى م انت عايز بس انا عايزه افهم حاجه دلوقتي لو عملنا زاى منت عايز واتجوزناا هنعمل اي بمعني هنعيش ازاى فين حياتنا هتبقاا عامله ازاى منا عايز افهم

انا ::بصي يستي اولا انا هقولك جيسي
ثانيا انتي عايزه تعيشي فين .هنا ف البرج ده ف الفلا بتاعتنا بس هتعيشي معا امي او مع ولدتك ف بيتك او اي مكان ده متوقف عليكي انتي
اه بس قبل اي حاجه اوعي فيوم تفكري تعملي حاجه م اكون عارفه ولا تكوني فاكره اني عشان سيبك بمزاجك تعملي حاجه غلط

جيسي :ماشي ي حبيبي ال انت شايفه بس انا عايزه اعيش هناا ف الشقه دي
بس م يلا ولا اي اصل انا م عارفهحاسه انسي من تحت بياكلني قوي وم عارفه انا انا ليه بقيت كدا انا عمري مقولت كدا ولا اعرف اي حاجه بس معاك بحس باكلان من تحت اوى وعايزه افضل اهرش فيه اوي

انا :يلا ي قطتي وده م اكلان ولا حاجه ده هيجان يقتي انتي كدا هيجانه

المهم روحت كتبت الكتاب انا وهيا وطلعنا علي الشقه تاني بعد مجبت شويه كباب وكفته وحجات للتلاجه وكدا عشان ال هتعيش هنا دي

اول مطلعنا من الاسانسير ودخلنا الشقه وحطيت الشنط لقيت القطه جت عليا جرى ومسكت شفايف كانت عماله تبوس بس وهيا بتبوس من قل الخبره كانت بتعض ف شفايفي

المهم انا قولت يبنتي اهدي ف اي هو انا هطير ولا اي م نخش كل واحد ناخد دوش ونروق ع حلنا ولا اي ي قطه ورجت بايسهاا من شفايفها
روحي يلا الوضه الكبيره التانيه م اوضه الاجهزه

اه صحيح تعالي هنا

انا: اول حاجه انتي اوضه الاجهزه ملكيش دعوه بيهاا خالص لحد منا اعلمك عليهم وتتعلميي وتبقا تحت امرك غير كدا لا
وبعدين احنا خلصنا حوارك خلاص وكل حاجه وانتي مراتي دلوقتي ف انا لازم افهم عنك كل حاجه ولازم اعرف حوار الصور ده

جيسي:الصور دي و** انا كنت متصورهاا لنفسي و** عشان اشوف جسمي بقا عامل ازاي وبعدين انت هتدربني وتخليني زايك بتفاهه وفرح طفولي

انا :خلاص ي قطه هعلمك يلا بقاا خشي خدي دش ولبسي حاجه حلوه
اخخ نسيت نجيب لبس هنعمل اي
ولا اقولك م لازم لبس احناا هنقلع كدا كدا ف م مشكله خلصي وانزلى تحت البطانيه بسرعه عشان انا هموت واكلك يلا

بيني وبين نفسي

اي الدرغام ولا اقولك يموسي ولا اقولك فولكر انت ليه متعلق بيهاا كدا انت ناسي الحبايب ولا اي انت ناسي ال جصل ليهم طيب هتعمل اي هتنساا سنتين راحو من حياتك هتنساا بنتك ومراتك هتنسا شغلك هتنسا انت كنت اي انت كنت مصنف من اخطر ١٠ اشخص ف اخهزه المخابرات ف العالم

ايوا يصديقي الدرغام اسم الشهره بتاعه وهو ف شغله من شجاعته وانه كان عامل زاى السد وعشان كدا اول اسد جابه سماه الدرغام

مراه وبنته ماتو بسب شغله اه هويه اكتشفت واتقتلو عشان يضغطو عليه

نرجع للفلاش باك انا فوقت من سرحني وقولت لازم اعرفه لازم الجوازه دي تبقا سر لازم م يحصل ليها حاجه زاي الحبايب

المهم خلصت الدوش ودخلت الوضه وانا لابس البرنس بس علي الحم من غير اي هدوم وراشش اكس ومولع الدونيا لقيت قمر نايم تغطي وشعرها حرير مفرود علي وشها والسرير
صفرت وقولت احا انت بجد انت بقيتي مراتي وبتاعتيي انا بجد لا دنا كدا لازم احبسك ف البيت عشان محدش يشوف الجمال ده ولا يعكسه

متيجو نوصف (( انا ولا ديوث ولا خول بس دي قصه وملاهاش علاقه ب حقيقه شخصيتنا ))

شعرها لونه بني مدي علي لون اصفر كدا جسمها لونه برونز مغمق كداا شويه وبزازها من النوع الواقف وكبيره نسبيا وطيزهها صغيره طبعا كسهاا لونه برونز))

متيجي نسكيب الاحداث دي بقا عشان انا فصلت اتخيلو بقا انتو الباقي واه ده كدا كل الجنس ال ف القصه عشان دي اصلا م جنسيه

المهم عملنا واحد تمام وخدتها وقعدتها ف البانيو وانا كنت مليه مايه سخنه وحاطط فيه مطهر ليهاا قعدتها فيه شويه حلوين وبعدين دخلت انا وهيا علي السرير تاني وخدتها ف حضني وعمال ايدي تروح وتيجي علي شعرهاا وابوس دماغهاا

وقولت : عايزين نتفق بقا انت هتعيشي حياتك ازاي ولازم امك تعرف ولا انتي م ناويه تقولي ليها ولا اي عشان بس افهم وفي حاجه انا عايز اقولهالك ولازم تعرفي ونقرر هل هنكمل ولا لا

قبل اي حاجه انا كنت متجوز ومخلف وبنتي ومرتي اتخطفو واتقتلو بس بعد اما تعذبو تعزييب محدش شافه ولا هشوفه غير ال عملو كداا واحد واحد

وانا م عايز اننا نشهر الجواز عشان كدا م عايزك يحصلك حاجه انتي كمان ف امي وامك بس ال يعرفو غير كداا لا
واه حاجه كمان انتي قدامك شهر بس تقعديه هنا عشان بعد كدا هنروح الفلا بتاعتنتا
ها رئيك اي هتكملي معايا ولا لا


جيسي ::انا هكمل معاك وم هسيبك ولو على مراتك وبنتك ف **** يرحهمهم هنجيب حقهم سوا انا وانت
مكان منت عايزني اقعد هتلاقيني
ومتسألش انا ليه متعلقه بيك كدا بس صدقني انا زات نفسي معرفش بس الاكيد اني اتحرمت من ابوياا من وانا صغيره ملقتش حد حماني ولا اهتم بياا زيك ممكن اكون لاقيت معاك حنيه كانت غايبه عني ممكن اكون لاقيت معاك اهتمام غاب عني من زمان

خلاص ي جيسي ال انتي عايزها هيحصل قومي بس اعلمك الاشويه حجات هتنفعك


معلش يولاد هجري بس شهر من الاحداث بتاعتي الفلاش باك عشان انا زهقت ونرجع نكلم تاني

بعد شهر كانت جيسي اتعلم الاهاك ب اساسيته وكل حاجه ليه علاقه فيه واتدربت كمان تدريبات علي القتال والدفاع عن النفس والكلام ده وكدا نقدر نقول انها داخله علي الاحت اف بس لسه شويه
المهم اليوم الاخير ف الشهر دخلت صاحتها وقولت

جيسي اصحي يقطتي اصحي بقا وانا ببوس فيها


:حاضر يحبيبي صحيت اهو

انا :قومي بقا كفايه كسل انا حضرت الفطار يلا عشان نفطر ورانا مشوار مهم قبل منروح الفيلا


المهم قامت وفطرنا والفطار م خلي من لعب وهزار وحب وبوس وتقفيش علي خفيف

ودخلت لبست ونزلنا ونا شايل شنط الهدوم بتاعتها ال هيا كانت جبتهم من عند امهاا وانا اشتريت ليها هيا شايله شنطه الماك بوك بتاعي والماك بوك بتاعهاا منا جبت ليها واحد

ورحنا علي بيت امها وده المشوار عشان هما كانو زعلانين من بعض معرفش ليه بس كان لازم اصالحهم

صالحتهم ودار الحوار الاتي

انا :هاا ينهي لسه مصره انك م تيجي تعيشي معانا احنا خلاص هنروح الفيلا انهاردهوالفيلا واسعه وبعدين حتي لو م واسعه هتتغير ف لمح البصر عادي

نهي :: لا يحبيبي انا هعيش ف بيتي احسن من اي بيت تاني بس م تخاف خميس وجمعه هجيهم عندكو وامشي السبت الصبح يعني م حوار

جيسي : يماما بقا انتي لسه زاى م انتي م عايزه تتغيري ابدا عمالين نتحايل عليكي وانت برضو ال فدماغك لازم يمشي علي العموم براحتك.

المهم قعدنا شويه كدا معاها وخدت جيسي وطلعت الاول بس واحنا ف الطريق قولت ليهاا


انا :: جيسي اي رئيك نروح نجيب هديه من محل الدهب ال هناك ده عشان عيد ميلاد ماما بكرا يحبيبتي وانت ال تنقيها عشان انتي زوقكك حلو يقطتي انتي


جيسي :يلا مفيش مشكله وكانت بتقولها بحزن كدا لان هيا كمان عيد ميلادها بكرا بس نعمل اي هيا فكره ان انا معرفش


المهم روحنا المحل وكان فيه طقمين الماظ حلوين نيك وعجبني الاتتنين بصراحه ف انا عرضت عليها الاتنين تختار وهيا قالت


جيسي:: **** جمال اوي الاتنين بس ده شكله هيبقا عليها احسن بس هم م دول غاللين اوي يحبيبي


جيسي فعلا اختارت ال كانت انا منقيه لامي والتاني كان هيكون احسن عليها ف حمدت **** انها اختارت التاني لامي


انا :مفيش حاجه تغلي عليهاا دي امي ي جيسي في اي روحت مشاور لياقوت الجواهرجي علي الاتنين وهو فهم ولف الاول بتاع امي وحاسبت عليه ومشيت بس اول موصلت العربيه

انا :: اوف شوفي من كلامك نستيني المفتاح دي بقت حاجه تقرف اتفضلي استني هنا اخش اجيب المفتاح وحسابنا اما نوصل البيت


المهم دخلت لياقوت تاني عشان اخد الطقم بتاع جيسي عشان عيد ميلادها وحطيته ف الكيسه بتاعت امي برضو وقلت عند العربيه لاقيتها بتعايط

زعقت ليها وقولت اسكتي م كفايه ال عملتيه بتفرجي علياا الناس كمان يلا اركبي و انا من جواياا بتقطع علي البيحصل مني فيهاا بس اعمل اي لازم اسبك الدور اوي

المهم طول الطريق بتعيط وانا عامل بارد وم معبرهاا واول موصلناا الفلا وعم علي فتح ليناا الباب قولت ليهاا


:خشي علي طول تسألي امنيه علي الوضه بتاعتي فين وتطلعي تاخدى دوش وتجهزي ليا عشان عايزك انهارده فاهمه ولا لا


جيسي: حاضر بس ونبي م تزعل مني م قصدي ال انت فهمته


المهم جيسي نزلت من العربيه. وطلعت علي طول وهياا معيطه عل الاوضه امي استغربت ال بيحصل هياا وامنيه

وانا دخلت عليها علطول روحت بوست اديهاا وادتهاا الطقم بتاعهاا وهياا فرحت بيه جدا وونا بدهولها قولت ليهاا اتفضلي يا حياتي وكل سنه وانتي طيبه وكل سنه وانتي منوره حياتي وكل سنه وانتي ف حياتي ي حياتي انتي كلهاا ورحت بايس دماغهاا


امي :وانت طيب يحبييبي وتفضل معياا و فوسطناا وعقبال يارب مشيل عيالك تاني واوعي تزعل علي الكلام الضربه ال تموت تقوي وانت قوي يبن بطني وانا عارفه انك تقدر تطلع من كل الحزن وكل حاجه
بس هياا البت دي داخله معيطه وبتجري ليه بس عشان افهم بس

انا:لا ولا اي حاجه بس انا عملت فيها مقلب اصل عيد ميلادها هيا كمان انهارده وهيا متعرفش اني عارف ف حبيت ابضنها بس عشان اعرف اتحرك براحتي واعرف افاجئها براحتي بس اوعي تخافي ي امي جيسي فعيني

يلا اسيبك انا بقاا واطع عشان اصالحهاا و اديهاا هديتهاا يلا سلام ي غاليه

منرجع لموضعنا بقاا المهم طلعت فوق عند ال بت جيسي ولاقيتها قمر حرفيااا وهياا خدوهاا حمرا من كتر العياط ومستحميه ولابسه لانجري لونه اسود جامد نيك

المهم دخلت عملت معاها واحد تمام وبعد مخلصت واخدها ف حضني قولت

ها ي قطتي انت معيطه ليه ليه كدا تقطعي قلبي وانت عماله تعيطي ينفع كدا قطه ذايك تعيط
م عيب وهو انا ي هبله هزعل اانك تخافي علي فلوسي بس انتي غبيه اوي م ملاحظه اني مطلعلك اصلا طقمين عشانك انتي وامي ي غبيه ايوا م تبصي ليا اصل عيد ميلاد القطه بتاعتي بكرا ف نفس عيد ميلاد الحياه بتاعتي
بحبك ي قطتي كل سنه وانت معاياا وكل سنه وانت طيبه وهبله كدا وكل سنه وانا بحبك وهحبك حبيبت قلبي وملكه عمري وقلبي
قومي بقاا هاتي ال طقم ده من الشنطه ال هناك ده عشان الملكه تلبس الطقم بتاعهاا يلا يبت بسرعه

المهم خدتها ف حضني بعد مفتحت الهديه ال هياا اصلا شافتهاا ف صباح الفل ونمناا ف خلاص كداا

_______________________________________________________________________________________________________________


وقفناا عند اما حور دخلت القفص و كلارا نطت عليها وقعتها ف الارض ولسه هتعضهاا من رقبتها وانا كنت بزعق وبقول حووووووور

هنا كان ف حد لي رئي تاني وهو كان الاشهب 🦁🦁
نط علي كلارا وقعهاا من فوق حور بسرعه قبل متعمل حاجه ف حور وانا شديت حور بسرعه من علي الارض جمب ال الباب بتاع القفص وطلعتهاا برا والدرغام كان هو والشهب بيضربو كلارا.
بس انا زعقت فيهم كلهم سكتو وبعدو عن بعض لان انا عارف ان كلارا م تقصد تعمل حاجه لحور بس عشان موقف الكمين بتاع الصبح هياا كان اعصبهاا تعبهاا و مشتت م عارفه تعمل اي ف ظهر منها رد الفعل ده م اكتر

معلومه علي جمب بس كدا

((الحيوانات ي زميل بتحس بكل كلامنا وبتفهم كويس. اوي وكمان عندها حزن وفرح وغضب وهدوء. الحيوان زاي راي النسان بلظبط بس الفرق ال بناا و بنهم اننا معظم الناس بتعرف تظبط درجات غضبهم درجات الحزن بنعرف نظبط مودناا نظبظ افعلاناا هم لا هم م زيناا ف اوعي ف يوم تضرب حيوان اوي تفتري عليك زاي مثلا الكلب البلدي بتاع الشارع لم بتضربه وتفتري عليه بيحصل منهم اي ساعتهاا هتلاقيه بدون تفكير عضك وبرضو انت بتخليهاا ياخد عن اليشر فكره وحشه ف تلاثقي الكللابب البلدي دي اول انسان تشوفه تجري وراه عشان تعضه من كميه الاذه النفسي ال هياا خدته من انسان معقد وغير سوي ومريض نفسي وف الاخر بيحصل مننا كبشر اي ناحيه الكللابب او اي حيوان نقتله او نديله سم ليه بقاا نوصل الموضع لكدا ليه نموت روح بدون حق مننا بس هنعمل اي عيشنا ف جهل وتخلف عيشنا ف مجتمع زباله بمعني الكلمه حرفيا كسم ده مجتمع ول يجننك ان عايز البلد ترتقي البلد ترتقي ازاي طول مفيهاا نجاسه وتدليس البلد هتتقدم أزاي واحنا بنمشي بلواسطه. والمحسوبيه البلد محتاجه تطهير داخلي قبل التطهير الخارجي احنا بعاد اوي اوي عن اي درجات تقدم ))

وده كان رئي ف بلدنا ومجتمعناا ال ملوش قيمه اللاذمه علي الاطلاق

تعالو نرجع لموضعناا بدل وجع القلب ده ف حاجه عمرهاا مهتتغير ابدا

المهم كلارا عملت كدا عشان انا قولت السبب فوق دخلتهم القفص الرئيسي بتاع العربيه و لااشهب ركب جمب كرسي السواق ورجعت دخلت تاني لحور اشوف اي الحصل ليهاا اصلا كانت جيسي كعاهاا بعد مطلعت من ال قفص
روحت اطمن عليها كان عنده صدمه عصبيه المهم خدت عربيه جيسي ورحت ودتهاا المستشفي غشان يدوهاا مهدئ عشان اروحهاا بس هياا من الصدمه كانت رافضه الحركه ف انا خليت جيسي تجيبهاا معانا علي الفلا لحد متبقي كويسة هما بعربيه جيسي وانا بعربيتي بلاسود وصلت انا و جيسي ف نفس الوقت و حوور من المهدئ والمنوم ال اداهولهاا الدكتور كانت نايمه 💤 💤💤
م حاسه ب اي حاجه خالص انا دخلت الاول دخلت الاسود القفاص بتاعتهم وروحت شيلت حوور وطلعتهاا الاوضه بتاعتي وحطيتها علي السرير ونزلت تاني لامي ودار الحوار التالي


مين دي يبني واي الحصل ليهاا وجبتها هنا ليه

انا :دي ي امي صاحبت جيسي ال جيسي كانت قاعده عندها امبارح وجت من الامارات وانا كنت بعمل عرض بس كلارا كانت اعصابها تعبانه وحصلي منها رد فعل وحش بس الاشهب قام ب الواجب وخلص الحوار وهيا جالها صدمه عصبيه وانا ودتهاا المستشفي ودهاا مهدئ ومنوم وهياا دلةقتي نايمه فوق لحد متخف وترجع بيتها وحياتهاا

امي ::ماشي يحبيبي بس في حوار كدا انا سمعت ان ادهم جيه هنا انت يبني م نااوي تتعدل ولا اي وترجع شغلك تاني ولا اي


انا :ماما انا م عايز اتكلم ف الحوار ده الحوار ده م لياا دعوه بيه انا م راجع تاني خلاص

امي :لا هترجع انت بتضييع عارف يعني اي واحد يكون من اقوي واحسن ١٠ ظباط مخابرات ويبقا شغال ف سرك عارف يعني اي ابن سفيره شغال ف سرك عارف يعني اي ابن ناصر الاشهب شغال ف سيرك انت عارف انك عمال تخرف وانا مستحمل وم برفضلك حاجه بس خلاص انت لازم تتغير من بكرا هتنزل شغلك تاني خلاص كفايه كدا ٥ سنين ضاعو من عمرك فاهم كفاييه

انا : بقاا دلوقتي جايه تعايرني ماشي يا امي ال انتي شايفه صح انا هعمله ماشي عن اذنك هطلع انام عشان عندي شغل


امي بعد منا مشيت عيطت عشان هياا عارفه اني م هرجع شغلي تاني ال اما اتجرح وم كانت عايزه الجرح يبقاا منهاا هيا

المهم طلعت الاوضه التانيه من اوض الضيوف ومسكت الماك بوك بتاعي وبعت كود اشارات لل جهاز بتاع المخابرات انهم يتولصلو معاياا والكود كان جواه رساله عباره عن

《《 من الدرغام الي النمر الاسود ف صباح اليوم التالي سوف يأتي فولكر الي مبني الجهاز لتكملت عماله السابق ولا كن ليس بمفرده بل معه الملكه لوسي ولاكن توخو الحذر اراكم صباحااا 》》

عندهم ف الجهاز هناك وصلت الرساله والمسؤلل عن سيرفرات الجهاز هناك شافهاا وجري علي العقرب والعقرب هناااا هي شخصيه غامضه محدش يعرفه غير الرئيس بس انا اي حد ف مصر ميعرفوش


المسؤال وهنسميه نائل

:: ي فندم ي فندم الحقني ف مصيبه هتحصل بكرا وم عارف ابداء منين ساعدتك

العقرب :قول يبني انجز م وقته لعب عيال اي الحصل كل حاجه وليهاا حل

نائل:يباشاا انا وصلي رساله مشفره دلوقتي وكانت من الدرغام بس فيهاا حاجه م مفهومه كدا مش عارف اي هياا

العقرب :مستغرب الدرغام كلمك طيب قال اي

نائل :قال ان بكرا فولكر والملكه لوسي جايين مبني الجهاز بكرا يكمله شغلهم

العقرب : بستغراب فولكر ولوسي م دول الهاك بتوع الديب ويب

احاا ورجع ابتسم يديني شكلناا هنعمل هنشوف ثنائيه خارقه

روح يبني ابعت ليه الرساله دي ...

《《من العقرب الي الدرغام نحن ف انتظار ثنائيه الجحيم وف انتظار اعاده الامجد نحن ف انتظار العظيم فولكر وملكته ننحن ف انتظاركم نراكم صباحا توخو الحذر 》》


نائل: ازاي طيب هنتعامل مع ناس من الديب ويب دي اخرتنا ي عقرب شويه عيال لا راحو ولا جم هندخلهم وسطيناا

العقرب :نائل ي حبيبي انت متعين بقالك هنا قد اي ...

نائل : سنتين يفندم

العقرب :تعرف مين كان قبلك

نائل ::طبعا الأسطورة بتاعتنا الدرغام هو ف غيره ده هو ال معلمنا كل حاجه كان بيخش يدينا كورسات ويعلمن نظري وعملي كمان

العقرب : اهو فولكر ده بقا الدرغام بنفسه ميعرفش يسد معاه لان فولكر اصلا هو الدرغام بس الجانب المخييف منه الجانب الشمال منه بمعني اصح انت تعرف معني انه قالك ان فولكر ال هيبقاا موجود م الدرغام اي
ان خلاص كلمه الرحمه او سماح اتمسحت من قاموس الانسان ده حاول علي قد متقدر تبعد عنه لانه هيبقا جاي هو تحت ضعط نفسي
حاول م تبين ليه انك عرفت حاجه ّ

نائل : احا يعني الدرغام هو فولكر لا دكدا شكلهم داخلين علي ايام سودا بس احسن فل نتمني لهم الاسوا
تمم يفندم اسيبك ترتاح وطلع نائل والعقرب نام ونائل رح اطمن ونام هو كمان بس كانت ف دوريه تانيه قاعد علي السيرفرات


نرجع عندي اما شوفت الرساله ابتسمت ونمت عشان اصحي الصؤح وجيسي جت تصحني وانا قولت ليهاا

...........................

جيسي : بتقول ايه

طيب احنا هنقف هنا لحد دلوقني انا عايز اقلكم اني كان عندي محضرات وانا اتعولقت ومروحتش عشان اخلص الجزء ده

يارب القي تقدير


اشوفكم علي خير يوم الخميس كدا
لو الجديد خلص قبل هنزله

عايز رئيكم وعايز كله يتوقع اي ال هيحصل مين قتل مراته وبنته مين ال ايامهم سوده دول

المتوقع صح هعمله شخصيه معانا يلا يولاد ابداعو

يلا انجوي


_____________________________________________________________________________ 🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_____________________________________________________________________________



حباااايب قلبي جيت ليكو بلجزء الجديد عاملين اي ي ابطال
جزئنا انهارده هو مختلف شويه
جزئنا انهارده بيحكي عن شخصيه او اسم الدرغام
كل حاجه بخصوص الاسم هتتقال ف الجزاء ده عشان هي لحد دلوقتي شخصيه غامضه لينا
منعرفش عنها حاجه كل ال نعرفه انها بتعمل رعب بس
انما حصل لها اي عشان تكون بتبث الرعب كدا هنعرف
و**** يجدعان انا مخنوق موت ومطفي بس هاجي علي نفسي عشان الاجزاء ال فاضله ف السلسه الاولى
متيجي نبداء قصتنا

_______________________________________________________________________________________________________________🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁_______________________________________________________________________________________________________________


الجزء الثالث


في يوم من الايام كان يجلس بطلنا بلتحديد ف الرابع عشر من يناير العائد لسنه ٢٠٠٠ (١٤/١/٢٠٠٠)
كان ف اول شبابه يجلس ف مدرج كليته وحيدا مع جهازه اللاب توب ف مدرج السنه الرابعه بعد سنه اعدادي فهي السنه الاخيره لهو في هندسه ميكانيكه قسم ميجا ترونكس فهو قسم لايمكن ان تجلس وحيدا فيه فهو يكاد يكون مستحيل الخروج منه من شده صعوبه ولاكن بطلنا لم يكن يكترث حوله زكان محدقاا ف لابه يلا يكترث لاشي واذا بشي يصصطدم ف واجههه اجل كما توقعت كان هناك شله تضم ٣ شباب و٤ فتيات وكان أحد الشبان القي عليه زجاجه ماء فارغه ونظر لها بطلنا بملامح بارده وقال لها

اعتذر علي ما فعلته والا اتيت لك والقنتك درسا لن تنساه يوم


لاموخذه يجدعان حبيت ابضن نفسي شويه معلش نرجع بقا لطريقتنا

اي ده يزميلي ال أنت عملته ده قول انا اسف بد ل ماجي افشخ كسمك

الواد : انت بتقول اي يبن المتناك انت دنا هنيك ال جابك يعلق

وفي هذه اللحظه لام نلاحظ موسي الا وهو رقد فوق ذالك الشاب المشاكس الذي لا يعلم ماذا يجري لها
ونفوق هنا علي موسي وهو بياخد رجل بنت متناكه ف ظهره من واحد ابن قحبه من صحاب العلق ال كنت بنيك فيه من شويه
وعدوغري يولاد انتو اخواتى م هخبي عليكو حاجه انا خدت ف اليوم ده من التنين التانين علقه بنت متناكه ومحدش لاحقني منهم غير الامن بس بعد اي كنت ايدي الشمال متجبسه و عندي كسر ف منخيري ناتج عن رجل بنت متناكه من شويه شراميط خدوني علي خوانا ورحت المستشفي اتعالجت واتجبست ايدي ومنخير ادالي ماسك البسه علي دماغي ست شهور كنت عامل زاي بتوع النينجا دول حضرتك

بس انا افتكرت حاجه مهم جدا وانا بتشال كان الامن بيقول ليهم كفايه وروحو الحقو محمد مصطفي

بس امسك فيها دي بقاا

المهم بعد مظبط حالي رجعت البيت امنيه شافتني كدا صوتت وجريت علياا وبتقول

اي ده انت اي العمل فيك كداا يلاهوي يلاهوي دي امك هطين عيشتك


انا يوليه استني بس احا اللاب بتاعي فين

امنيه :يوه سلامتك وسلامه نظرك منت شايله ف ايدك اهو ولا انت بتتريق علياا بقاا

انا ::ايه انا شايله ........ وهنا يزميلي كنت انا اصلا وقعت مغمي عليا بسب الماسك ده لاني عندي ديق تنفس والجيوب الانفيه عندي ف زمه ****

المهم امنيه صوتت وعلي جوزها ددخل الفلا جري علس صوتها وقال

في اي يوليه انتي اي ال حصل للواد

امنيه معرفش شيله بسرعه دخله علي اوضته عقبال متصل علي الدكتور واتصل علي امه تيجي تشوف حل ليه

امنيه اتصلت علي امي وعلي الدكتور وامي كانت جت قبل الدكتور ودخلت جري علياا وسألت امني علي ال جرى وامنيه قالت ليه علي ال حصل

امي طيب اتصلي علي الدكتور بسرعه

امنيه هو انا لسه هستنا زمانه علي وصول بس انا عايزه اعرف ال حصل عشان يحصله كدا

امي هو غالباا بسب الماسك ده عشان ابني عنده ضييق تنفس والجيوب الانفيه عنده بايظه


المهم الدكتور جيه وكشف علياا وقال ال امي قالته بس هو زود حاجه

بصي ي مدام حياه مخبيش عليكي ابنك حاله مناخيره حارجه عنده كسر مضاعف والكسر ده هيقعد حوالي من ٦ الي ٨ شهور وده طبعا معا عدم خلعع الماسك الي لتلاقي العلاج والمراهم فقط و بحالخ ابنك غ كدا صعب يلبسه نص ساعه علي بعض ف انت لازم تدورى علي قطعه كدا تثبت المناخر بس طبعا دي م هتلاقيها ف مصر القطعه دي م موجده عير بكميات ضئيله جدا ف انا م عارف اي ال هيحصل **** معاكو


امي طيب يدكتور لو م جبنا القطعه دي اي ال هيجرا بس لو م ثبتنها واشتغلنا علي الدوا والمراهم

.يفندم علمياا مناخير ابنك عمرهاا مهيتلائم الكسر غير بكدا


امي تمم يدكتور انا هتصرف .
الدكتور مشي وانا نايم وامي طلعت تفكر ف حل وكلمت ناس ف السفاره عشان يدورو عليها وقالو ليها من شهر ل ٣ عقبال ميلاقو حاجه

تاني يوم كنت صحيت وانا حاسسس بوجع غريب ف منا خيري طلعت من الوضه ونزلت تحت الصاله امنيه اول م شافتني قالتلي سلامتك كدا تققلني عليك .
انا هو اي الحصل تاني حكت لياا علي الحصل

انا امنيه ونبي هتلاي اللاب بتاعي من الوضه انا عندي حل للقطعه دي بس بسرعه

راحت امنيه جابت اللاب

وانا مسكت اللاب بتاعي وابتديت اغير اي بي الجهاز عشان اخش علي الدارك ويب


((اه انا سيت اقول ليكو من وانا عندي ١٨ سنه وانا باخد كورسات اونلاين هاك عشان انا بحب الهاك اوي واخد حوال ٢٠ كورس مكلفني حوالي ٢٠٠٠٠٠ دولار أمريكي عشان من عشرين واحد مختلفين عن بعض
عشان اخد عصارت وخبرات كل حد لحد م بقيت فولكر غير اني اصلا بعد مخلصت ال٢٠ كورس ابتديت اعمل انا حاجات وامرن نفسي علي حاجات بمعني اصح ابتديت اطوور من نفسي لحد موصلت لوضعي الان ))


نرجع لموضعنا

المهم غيرت اي بي الجهازز وفتحت ال دارك ويب ودخلت قسم الطب والادوات الطبيه وانا بضور علي القطعه الدكتور قال عليهاا دي بس م لاقي اي حاجه بعد حرفياا اربع ساعات من التدوير لاقيت دكتور اسمه مارتن عامل اعلان للاجهازه ال هو مخترعها ولاقيته بصراحه مخترع حاجات كويسه جدا زاي مثلا رجل حديد بسينسور بيتزرع ف الرجل عشان ياخد اوامر من المخ وتبقا زايها زاي الرجل العاديه
ولاقيته كمان مكتش كف ايد نفس الحوار
دخلت كلمته ودار الحوار التالي الحوار هيبقاا بالانجليزي بس عندن عرض ترجمه عربي عيب يابا عليك ه احنا اي حد ولا اي

انا ::هاي دوك مارتن اي اخبارك ياريت تبقا كويس .

مارتن : اهلا بك انا باحسن حال بماذا استطيع خدمتك .

انا : حبيبي ي دوك انا اعاني من كسر مضاعف ف الانف ولاكن ليست المشكله هنا .

مارتن : كلام جميل اذا ما هياا المشكله وكيف يمكنني مساعدتك .

انا :المشكله هيا ي دوك اني مريض بل جيوب الانفيه وايضا عندي ضيق ف التنفس ف الماسك ال دوك ال انا كشفت عنده ركبهولي بيخلين افقد الوعي ف انا بدور علي قطعه كدا عامله زاى الكتاامه بتاعت الانف تتركب تلم الدنيا و م تاثر علياا .

مارتن:اسف يرجوله بس ال انت بتقوله ده علمياا بيقول انك جاهل عشان مفيش حاجه اسمهاا كدا
بس عمليا انا عندي رئي تاني احنا ممكن نعمل عمليه عامله زاي شرايح ومساميرر ف الانف ودي بس هيا لسه جديده بس مضمون ونسبه النجاح ٩٠ ف الميه والعشره ف الميه دي م تفتكر نسبه كبيره دي بس عشان اول مرا تتعمل ف نسبتهاا كدا بس الموضوع مكلف لانه احنا هنطر نخش عمليتين لانك بعد الشريح والمسامير بعدها من شهر هتخش عمليه تغك الشرايح وكدا وفنفس الوقت عمليه تجميل .

انا :طب يدكتور انت متاكد من الكلام ده والتكلفه كام بس عشان اعمل حسابي بس

مارتن :عيب عليك انا الدوك هيا شاكب راكب تتكلف مليون اخضر ٩٥٠ انا و٥٠ للدوك بتاع التجميل بمصاريف السفر لانك هتيجي عندي ف المانيا

انا: لا يدوك انا م هينفع معليا حوار السفر ده انا عايزك تيجي تعملها عندي ف القصر ونجهزها ليك بكل ال انت طالبه و النت اايزه ممكن نزود المبلغ للمليون ونص

مارتن : تمم يرجوله م مشكله حدد انت بس دنيتك وقولي وانا جاهز ف اي وقت

انا: خلصاا يدوك هشوف دنيتي وهكلمك

قفلت معاه كانت الساعه وصلت ٧ بليل وانا طالع الساعه ٢ الظهر قومت دخلت جواا نديت علي امنيه وجت

انا معلش ي امنيه ايي لقمه كدا عشان انا ميت من الجوع وارهاق من كتر التدوير علي القطعه دي

امنيه : من عيني طيب طمني لقيت حاجه ولا لا واي العمل

انا : اه طبعاا هو انا هسيب الحوار من دماغي لا لقيت بس م قطعه ولا حاجه انا هعمل عمليه زراعه شرايح ومسامير ف منخيري وبعدين افكهم واعمل عمليع تجميل والحوار خلصان بس هيتكلف كتيير اوي وم عارف الفلوس دي هجابهاا منين بس انا

امنيه : طب حلو ودي نسبه النجاح كام وهتتكلف كام

انا: هتتكلف مليون ونص بس دولار ونسبه النجاح ٩٠ ف الميه بس هياا غاليه كدا عشان الدكاتره هايجو هنا يعملها ف القصر هنا عشان م اطلع من الفلا الا وانا سليم

امنيه ::طيب علي خيره ** بلشفاء العاجل ان شاء ** وهتعمل اى ف فلوس العمليه

انا :: هستني بس امي تيجي وافاتحها ف الحوار بس اما تيجي ناديني انا هطلع الاوضه بتاعتي عايز اعمل حاجه مهمه بس

سيبتها وطلعت فتحت اللاب بس بعد محطيته علي الشاحن ومسكت الفيس وابتديت ادور علي اسم الواد ال انا سمعته ساعت الخناقه ف الكليه

مسكت السيرش بس م سيرش ال جنرال لا انا مسكت سيرش ف جروب الجامعه بتاعي وزاى متوقعت طلع ليا النانوس بس انا م كنت محتاجه هو ف حاجه انا كنت محتاج الاتني التانين ال خدوني علي خوانه دول

المهم فضلت اقلب ف الاك بتاعه لحد ملقيت صوره ليهم هم التلاته وهو عامل ليهم منشن بس قفشت فيهم بس خدن اسم الاتنين وهم زاى الهبل عشان الشقط وكدا ظاهرين ارقام فونتهم علي الجنرال ف الفيس بوك

بس ف واحد فيهم عيله تقيله ف البلد عيلته كلها ميري وتقيله وده كان ال ضربني ف وشي بلرجل وكان اسمها ابراهيم حامد مصطفي الجارحى ايوا هياا عيله الجارحي دي تقيله وليهاة ف كل قسم يعني امن دوله تلاقي مخابرات تلاقي بس ده هنكتشفه بعدين انا عرفت ازاى ف الكليه الحربيه تلاقي والكليه الجويه تلاقي ف الجيش العام تلاقي عيله متفرعه ومسيطره علي كل فروع الحكومه بس بصراحه بلقانون والنزاهه وملهومش ف الظلم



عيلته تقيله فشخ بس م مشكله هي موته ولا اكتر
دخلت علي الواتس بتاعه وبعت ليه صوره متحركه جنسيه لواحده انا حاطط صورتها معموله فيك يععني وانا عارف انه زاي الاهبل هيدوس عليها وحصل الكلام ال انا متوقعه بس يسيدي كنت سحبت الداتا كلها بتاعته من الفون

والصدمه ال عرفتها الواد ده طلع جااي مع الواد التاني ال ضربني برضو

بس ف حاجه تانيه انا اكتشفتهاا ودي دايقتني اوي بصراحه عنده كميه نقص م طبيعي الواد مكلم صاحبه وصاحبه مدايثه علي اخته ف الشات والواد مصور اخته لصاحبه ال بينيكه

انا خنا فكرت ف فكره تانيه خالص فكره برا الصندوق انا مسكت الفون بتاع الدارك الانا بتكلم منه عليه وهو مان فيه رقم امريكي وكلمت رقم ابو الواد هنقول الجارحي ((بس عشان انا دلوقتي علي الطلاق بكتب وانا برا من علي الفون م التاب و اصلا صوابعي بتوع ايدي اليمين بايظه وبكتب بالعافيه اصلا وانا ناسي اسم الواد وابوه اصلا تمم
فسمحوني معلش ))

المهم كلمت من الرقم ده وهو رد ودار الحوار التالي

انا :اهلا يا جارحي باشا و**** انا قولت اكلمك واخليك تلحق بنتك من مصيبه هتحصل ليهاا بسب ابنك المعرص

الجارحي :انت مين يبني واي الهيجصل لبنتي وليه بسب ابني وبتشتم فيه ليه

انا:انا يا باشا واحد ابنك ازاني جامد وهيخليني اعمل عمليات باتنين مليون دولار ف حاجه هو م كان ليه فيه اصلا بس نعمل اي الحمقه والمنظره كان عايز يشقط واحده تنيكه باين ولا اي المهم يباشا انا ابديت ادور ورا ابنك ولاقيت حاجات جاتلي علي طبق من دهب والمشكله اني م اقدر اتصرف فيها لانها شرفك وانا م ارضا حد يضرب ف شرفه ومن مين من اقرب الناس ليه من ابنك بيصور بنتك وهيا قاعده براحتها ف بيتك و بيصور وهيا ف الحمام وبيصور هدومها الداخليه
لصاحبه ال هو ف الاساس بينيك ابنك برضو

الجارحي :انت بتتكلم جدا طيب اي ال اثبات الكلام ده ولو انت ببتكلم بجد جبت الحاجات دي ازاي وطلما يبني هو ازاك كدا ليه م تستغل الحوار ده ف صالحك

انا:هبعتلك كل اليثيت دلوقتي بعد مقفل معاك و اقولك انا م استغليت ليه لاني والحمد**** معايا فلوس م مشكلتي فلوس العمليه ولا اي حاجه انا كانت مشكلتي حقي وبس وجبته منين الكلام ده انا ال جبته بعد مخترقته بص يفندم انا حبيتك لانك غلبان م ليك ذنب افضح عرضك بسب عيل نجس م طمر فيه الربايه ولا الفلوس
برضو بنتك م ليهاا ذنب اني افضحهاا وابوظ ليهاا حياتها ال لسه بتبدي اصلا
انا يباشا عارف عيلتك شغلتها اي وانا كمان شغلتي زايكو بس بطريقتي انا فولكر اسأل عليه اي حد ف عيلتك
سلام يباشا وصل تحياتي لبنت حضرتك وقول ليهاا اني اسف اني شفت جسمها بس مش ذنبي انا وانا ولا اكني شفته وياريت لو تعتبرني ابنك بدل العرص التاني
وقفلت المكلمه وبعت ليه كل حاجه


عنده هو بعد مشاف كل حاجه الضغط عليه عليه واغمي عليه. وبنته طلعه بلصدفه شافت ال ابوها واقع مغمي عليه جرييت عليه حاول تفوقوه وهو فاق وبنته قالت ليه

في اي يبابا اي ال جرا ليك بس عشان يغمي عليك

الاب بص علي برائت بنته وقال مفيش يبنتي حاجه انت تعبت بس وخلاص كل حاجه راحت لحالها انا تمام دلوقتي قومي انتي شوفي كنتي رايحه فين
البنت لسه ف اول عمرها دي كانت. ف اولي ثانوي لسه بس قمر

(( ودي يصديقي حاجه بتحصل ف حياتنا العاديه مينفع يزميلي عشان شهوتك تعمل حاجه زاي دي اهلك فلبيت بيبقو قاعدين بهدوم خفيفه مثلا او اينا كان عيب انك تصور حرمت بيتك عيب انك تهتك عرضك عيب ده كله عشان الشهوه تبوظ حياه انسان عشان الشهوه تدمر حياتك ليه كدا يصاحبي فكر ف البتتمله هتستفاد اي اما واحد من ال انت بتبعت ليه صور امك اختك مراتك بنتك يفضح بنتك هتستفاد اي اما تدمر حياه اي حد فيهم
ارجع لعقلك يبن الناس ))


المهم الراجل مسك الفون بتاعه ورن علي ابنه وقال تعاله علي البيت حالا وقفل ف وشه السكه م. قادر يسمع صوته وبعديه ران علي اخوه وقاله انزلي انا ف مصيبه وعايزك تقف جامبي بسرعه

اخوه قفل معاه ونزله ف ثانيه. وقاله في اي بس انت رعبتني هناا ابو الواد حكا كل حاجه حصلت ليه مني وقاله علي ال ابنه عمله. واخوه كان عنده مشاعر مبين الاستغراب من موقفي ومبين العصبيه والعفرته من ناحيه ابن اخوه ومبين العطف والحزن علي بنت اخوه ال ف بدايه حياته وعلي اخوه ف ابنه الوحيد وال بيعمله

ابوه الواد ::هاا هنعمل اي انا م عارف انيل اي انا ف مصيبه

اخوه :و**** انا شايف ان الواد ده كويس وانه م استغل ال غلطه الشنيعه ال ابنك عملهاا فوق كل ده هو قالك اسمه اي

ابو الواد :اسمه فولكر وبعدين قالي اعتبرني ابنك وخلي اي حد من العيله يسأل علي الاسم

اخوه :؛احا انت قولت فولكر ده بقاله سنتين بيعمل عمليات علي بنوك اسرائليه ويوزع الفلوس علي الغلابه وعلي المقاومه الفلسطينيه واحنا بقالنا سنه كامله بندور عليه عشان نجند معانا ف الجهاز مش انت معاك رقم ليه رن عليه كدا وادهوني اكلمه م هوا قالك اعتبرني زاي ابنك


ابو الواد رن علياا وانا بصراحه كنت ناووي م ارد بس رديت م عارف ليه رديت عليه


انا : ايوا ي جارحي باشا خير

الجارحي :كل خير يبني انا عايز اقابلك لاني محتاج مساعدتك ف الموضع ده

انا : و**** يباشا ان م بعرف انزل بسب ابنك

الجارحي :م مشكله قولي عنوانك وانا اجيلك

انا:تجيلي عشان اساعدك ولا تقبض عليا يباش بتهمه انتهاك خصوصيه الغير

الجارحي : لا ولا اي حاجه من دي هتحصل انا عايزك تساعدني زاي مقولت ودي كلمت ثقه

انا :تمام يباشا العنوان التجمع الخامس فلا السفيره حياه

الجارحي :انت ابن السفيره حياه سفيره مصر ف فرنساا

انا:اه انا مستنيك يباشا بس قبل اي حاجه انا عارف انت جاي ليه وانا موافق بس يكون رسمي و ف الخفي يعني من تحت لتحت سلام يباشا وبلغ تحياتي ل سياده اللواء


الجارحي واخوه
اي ده هو الحصل ده بجد احنا وصلنا ليه بس احا اي ده هو عرف منين اني معاك وعرف منين اني لواء
لا الواد ده م سهل هو عمتا مخترق تلفونك وخو سامعناا داوقتي

انا بعت ليهم رساله ايموشن ضحك 😂😂😂😂😂وقولت ليه
اتاخرت اوي ي سياده الواء علي اكتشافي مستنيكم دلوقتي ف الفلا

هم ضحكو وطلعو اتحركو من عندهم وصولو عندي ف حوالي ساعه زمن وانا كنت مدي امر ل عم علي يدخلهم علي طول

ودخلو وجم عندي علي الاوضه كنت انا قاعد علي السرير ماسك الماك بوك وشي حرفياا بايظ

الجارحي :انا اول حاجه عايز اشكرك علي ال عملته معايا ومعا بنتي
تاني حاجه عايز اتاسف علي ا لحصل من الخول ابني
تالت حاجه انا زاي مقولت ليك عايزك معايا ف الشغل ورسمي يسيدي و الخفي زاي منت طالب قولت اي

انا : معاك يباشا بس اديني شهر ونص اكون عملت عملياتي والدنيا بقت احسن

هنقف لحد هناا

سلام ممني ليكو انا عارف اني مقصر ف الجزاء ده بس م بايدي و**** انا ايدي مفشوخه رغم كدا حولت اخلص الجزاء علي قد مقدر هو م قليل ولا بلعكس زاي زاي الفات بس احداث قليله شويه صغيرا

اه حاجه كمان كدا احنا قفلنا حوار الدرغام ب🔒🔐. عرفنا هو اتعين ازاي وعن شخصيته وازاي عرفنا اتعلم الهاك ازاي كمان
اشرفكو علي خير يوم الثلاثاء ان شاء ****

سلااااااااام

انجوي ❤️‍🔥🖤🔥

________________________________________________________________________________________________________________________🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁________________________________________________________________________________________________________________________

كمل يا برنس​

 
افتح صفحتك يازعيم علشان القصص مبتفتحش
 
طب دلوقتي انت قفلت الجزء التاني على مشهد وبدأت التالت ع فلاش باك وقفلت الجزء وانت لسه مش مكمل قفلة الجزء التاني
يا ريت تاخد وقتك ف الكتابة وتكتب جزء كبير شوية لاننا حابين القصة بس مش عايزين نتوه ف احداثها ع الاقل كنت قفلت الجزء لما يروحوا الجهاز ويتعينوا
بص يصاحبي بعض الناس هنا عا فين الظروف ال انا فيهاا انا ايدي اليمين بايظه خالص والجزاء ده واخد مني ٩ ساعات كتابه ف الشمال م مش قدرت اكمل اكتر من كدا
 
  • عجبني
التفاعلات: الشَّــــــاعِـر🖋️
بص يصاحبي بعض الناس هنا عا فين الظروف ال انا فيهاا انا ايدي اليمين بايظه خالص والجزاء ده واخد مني ٩ ساعات كتابه ف الشمال م مش قدرت اكمل اكتر من كدا
يا صاحبي الف سلامه عليك وانا قولت ف تعليقي خد وقتك حتى لو كام يوم بس تنزل بجزء تقيل
 
  • حبيته
التفاعلات: M o u s a
  • عجبني
التفاعلات: الشَّــــــاعِـر🖋️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%