NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مرة بالراحة و مرة جامد قوى

انت ناسيني خالص ليه انا انسانة وروح لحم ودم ومشاعر وأحاسيس و قلب وحب ؟
بلاش تدخله فيا جامد بعنف من اولها وتجرحنى و تزعلني و اغضب و اتألم و ازرجن واقوم من تحتيك و اقول لك أمشى روح بيتكم واطلع برة من بيتى ..
لازم تعرف وتتعلم وتحس بيا وتعاملني برقة وحنان و تقول لى كلام حلو علشان تضيع الخوف والقلق منى وانسجم و اذوب معاك و اتفتح لك بسهولة
..
تفرش لى شوية لما تحس ان شفايف فتحتى وطيظى انفتحت لك.
دخل قضيبك فيا و راسه الكبيرة دى بشويش قوى و حايلنى و زق راسه شوية بجنب ده و شوية بالجنب ده و شوية عدل . ولما راسه تدخل ارجع اسحبها طلعها تانى بشويش برة و بعد ثوانى ارجع دخلها فى طيظى اكتر من الاول تلاقيها دخلت ومعاها رقبة قضيبك اوعى تدخله وارجع اسحبه لبرة للخارج تانى شوية وبسرعة دخله و زق قضيبك كله بشويش ببطؤ للداخل خالص خالص .. و استنى انتظر ثوانى .. تلاقى وتحس ان فتحتى بتقمط عليه و تعتصره شوية شوية وترضعه رضاعة زى البيبي ، اسحب قضيبك كله بره خرجه شوية وانتظر ثوان و فرش برأسه فتحتى و ارجع دخله كله شوية واسيبه شوية دخله شوية و أسحب شوية لغاية ما يخش كله كله كله جوة خالص و جدوره تلزق فى طيظى .. سيبه جوة ثابت خالص من غير اى حركة ، ح تلاقينى اعصره جوايا واقمط عليه جوة قوى واعصره كثير قوى بقوة .. اعرف هنا انى بقيت جاهزة ليك حلو قوى
ننتقل هنا لمرحلة الاغتيال المفاجأة و إطلاق صرخة الآهات الدموية . ازاى يا حبيبى . اتبع الطريقة والتكنيك اللى بيسحب أعماق الطيظ و نفق النيك هاته برة بالخداع و النعومة التالية انتبه .. :
أسحب قضيبك برة الطيظ ٢ سم بس موش برة خالص
دخل قضيبك تانى ١ سم
أسحب قضيبك ٤ سم
دخل قضيبك تانى ٢ سم فقط
أسحب قضيبك برة ٦ سم
دخل قضيبك ٣ سم فقط
أسحب قضيبك ٨ سن
دخل قضيبك ٣ سم فقط
أسحب قضيبك ١٠ سم
دخل قضيبك ٣ سم فقط
أسحب قضيبك للخلف ١٤ سم
دخل قضيبك ٢ سم فقط
أسحب قضيبك ١٨ سم للخلف
دخل قضيبك ٢ سم فقط
فى المرحلة دى للسحب والدخول تحس ان طيظى طالعة وراك تلزق من جوة فى قمة رأس قضيبك عاوزاها باصرار و رغبة و عشق تتبعها للخارج
.
الضربة القاضية وصرخة الموت ؛ دخل قضيبك كله كله بكل قوة وشد و عزم بعنف بكل قوتك لغاية آخره تحس انه بيشق يفحت لحم لازق قوى فى بعضه و تحس ان رأس قضيبك و رقبته عدت ومرت بقوة من حلقة عضلات عاصرة قوية قابضة ح تروح منقبضة بعنف شديد جدا حوالين قضيبك عاوزة تكسره كسر و انا اصرخ قوى من اللذة العنيفة التى زلزلت كيانى كله وتلاقيني احضنك موت اكسر عضمك فى حضنى ..
انتظر شوية بقضيبك كله جوايا بدون حركة خالص
لاسحب ولا دخول
ثابت خالص
دقيقة قبلات ومص شفايف و عصير بزازى
ابدا بعدها تنيكنى بقوة تدريجية تصاعدية فى القوة و السرعة حتى تتطور الى حركة سريعة جدا بضرب قضيبك جوة قوى وانا اغنج لك واتاوه واموت واضربك من متعتى و اقول لك كمان كمان كمان قوى
ابدا مرحلة الدوران بقضيبك

يعنى يضرب بزوايا فى الاجناب داخل بطنى بقوة و أحيانا ببطؤ واسمع منى احلى غنج تقوله نتاية غايبة عن العالم واتمتع ونيكنى زى ما انت تحب ويريحك ..
.
دى طريقتى انا اعشقها وانا اتناك منك
او وانا انيك نتايا او ولد احبهم

• عجبني
  • حبيته
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: ريري2, Sahar cross dresser, Abo hassan و 13 آخرين
بلاش تدخله فيا جامد بعنف من اولها وتجرحنى و تزعلني و اغضب و اتألم و ازرجن واقوم من تحتيك و اقول لك أمشى روح بيتكم واطلع برة من بيتى ..
لازم تعرف وتتعلم وتحس بيا وتعاملني برقة وحنان و تقول لى كلام حلو علشان تضيع الخوف والقلق منى وانسجم و اذوب معاك و اتفتح لك بسهولة
..
دخل قضيبك فيا و راسه الكبيرة دى بشويش قوى و حايلنى و زق راسه شوية بجنب ده و شوية بالجنب ده و شوية عدل . ولما راسه تدخل ارجع اسحبها طلعها تانى بشويش برة و بعد ثوانى ارجع دخلها فى طيظى اكتر من الاول تلاقيها دخلت ومعاها رقبة قضيبك اوعى تدخله وارجع اسحبه لبرة للخارج تانى شوية وبسرعة دخله و زق قضيبك كله بشويش ببطؤ للداخل خالص خالص .. و استنى انتظر ثوانى .. تلاقى وتحس ان فتحتى بتقمط عليه و تعتصره شوية شوية وترضعه رضاعة زى البيبي ، اسحب قضيبك كله بره خرجه شوية وانتظر ثوان و فرش برأسه فتحتى و ارجع دخله كله شوية واسيبه شوية دخله شوية و أسحب شوية لغاية ما يخش كله كله كله جوة خالص و جدوره تلزق فى طيظى .. سيبه جوة ثابت خالص من غير اى حركة ، ح تلاقينى اعصره جوايا واقمط عليه جوة قوى واعصره كثير قوى بقوة .. اعرف هنا انى بقيت جاهزة ليك حلو قوى
ننتقل هنا لمرحلة الاغتيال المفاجأة و إطلاق صرخة الآهات الدموية . ازاى يا حبيبى . اتبع الطريقة والتكنيك اللى بيسحب أعماق الطيظ و نفق النيك هاته برة بالخداع و النعومة التالية انتبه .. :
دخل قضيبك تانى ١ سم
أسحب قضيبك ٤ سم
دخل قضيبك تانى ٢ سم فقط
أسحب قضيبك برة ٦ سم
دخل قضيبك ٣ سم فقط
أسحب قضيبك ٨ سن
دخل قضيبك ٣ سم فقط
أسحب قضيبك ١٠ سم
دخل قضيبك ٣ سم فقط
أسحب قضيبك للخلف ١٤ سم
دخل قضيبك ٢ سم فقط
أسحب قضيبك ١٨ سم للخلف
دخل قضيبك ٢ سم فقط
فى المرحلة دى للسحب والدخول تحس ان طيظى طالعة وراك تلزق من جوة فى قمة رأس قضيبك عاوزاها باصرار و رغبة و عشق تتبعها للخارج
.
الضربة القاضية وصرخة الموت ؛ دخل قضيبك كله كله بكل قوة وشد و عزم بعنف بكل قوتك لغاية آخره تحس انه بيشق يفحت لحم لازق قوى فى بعضه و تحس ان رأس قضيبك و رقبته عدت ومرت بقوة من حلقة عضلات عاصرة قوية قابضة ح تروح منقبضة بعنف شديد جدا حوالين قضيبك عاوزة تكسره كسر و انا اصرخ قوى من اللذة العنيفة التى زلزلت كيانى كله وتلاقيني احضنك موت اكسر عضمك فى حضنى ..
لاسحب ولا دخول
ثابت خالص
ابدا بعدها تنيكنى بقوة تدريجية تصاعدية فى القوة و السرعة حتى تتطور الى حركة سريعة جدا بضرب قضيبك جوة قوى وانا اغنج لك واتاوه واموت واضربك من متعتى و اقول لك كمان كمان كمان قوى

يعنى يضرب بزوايا فى الاجناب داخل بطنى بقوة و أحيانا ببطؤ واسمع منى احلى غنج تقوله نتاية غايبة عن العالم واتمتع ونيكنى زى ما انت تحب ويريحك ..
.
نفسي انيك سالب عنده الاحساس ده كله بجد انتا هيجت زبي قوي وحسيتك في حضني

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سامية سالب
..
دخل قضيبك تانى ١ سم
أسحب قضيبك ٤ سم
دخل قضيبك تانى ٢ سم فقط
أسحب قضيبك برة ٦ سم
دخل قضيبك ٣ سم فقط
أسحب قضيبك ٨ سن
دخل قضيبك ٣ سم فقط
أسحب قضيبك ١٠ سم
دخل قضيبك ٣ سم فقط
أسحب قضيبك للخلف ١٤ سم
دخل قضيبك ٢ سم فقط
أسحب قضيبك ١٨ سم للخلف
دخل قضيبك ٢ سم فقط
.
لاسحب ولا دخول
ثابت خالص

.
انت بتتناك وله بتنيك وله ايه حكايتك

• انا سخنت كده ليه
موضوع في الجون يا ساميه
فعلا دا الي لازم يحصل عشان تستمتع مع الي معاك
بجد لو انتي فاهمه دا انا نفسي تنكيني قوي بجد
أنا بفكر اصلا معرفش غير سوالب زيي ننيك بعض
هنفهم بعض احسن من الموجب وكمان هنحس ببعض

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: موجب و تبادل، Shynice6 و سامية سالب
  • عجبني
التفاعلات: Hassan demo، موجب و تبادل و Shynice6
نفسي انيك سالب عنده الاحساس ده كله بجد انتا هيجت زبي قوي وحسيتك في حضني
تعالى ياحبيبى احبك و تحبنى و اعلمك و تعلمنى فى حضنك ده الحب لذيذ قوى و يجنن

• عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر
موضوع في الجون يا ساميه
فعلا دا الي لازم يحصل عشان تستمتع مع الي معاك
بجد لو انتي فاهمه دا انا نفسي تنكيني قوي بجد
أنا بفكر اصلا معرفش غير سوالب زيي ننيك بعض
هنفهم بعض احسن من الموجب وكمان هنحس ببعض
معاك مائة فى الماية يا روحى

• حبيته
التفاعلات: Meme 7lweat
٢ سم و٣ سم
ده انتى عايزه مهندس ينيكك🤣

• بيضحكني
  • عجبني
  • لا تعليق
التفاعلات: نوني الخول، سامية سالب و Meme 7lweat
اصل انيك فن مش عن عن

• حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Shynice6 و سامية سالب
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نزيه الخاطر، موجب و تبادل و Shynice6
اوووووف
نفسي اجرب الاحساس ده

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: موجب و تبادل و سامية سالب
اوووووف
نفسي اجرب الاحساس ده
بصفتك ايه تجربه ؟
اكيد نوع واحساسها اللذات المركبة العميقة يختلف بين السالب اللى بيشفط بطيظه القضيب شفط ويعصره جوة بقوة وقسوة وحنان وشوق وجوع وجشع وطلع و منتظر اللين ينزل يغلى و يزلزل لذته
كل ده يختلف عن لذة الموجب الجامد القوى الهابج المجنون و هو يشعر بلذة لحم ودهن الطيظ وبزاز وجسم السالب وشفايفه و لسانه فى حضنه تحت أمره طرى مطاوع جميل نتاية شرقانة و معصرة ماكينة طيظ السالب تعصر و تكسر وتدشدش قضيبه خالص لدرجة أنه يصرخ فعلا و يتحايل على السالب يفك المعصرة شوية علشان الزوبر بيتقطع و مؤلم جدا داخل طيظ السالب العاشقة القوية العنيفة التى تاخذ ماتريده و تخطف الزوبر خطف وتشفطه خالص و تخنق القضيب تخليه يطلع فى الروح و هو ب يصرخ بصوت عالى زى المرة
لازم تجرب سالب فعلا بيحب و له مزاج حقيقى فى القضيب الجميل من شخص مؤدب رقيق جميل راقى ابن ناس وحبوب و خجول

• جامد
التفاعلات: نزيه الخاطر
  • انا سخنت كده ليه
ده انتى احساسك عالى اوى
الحب الحقيقى العميق جدا يبان و يظهر فى حركة القضيب جوة جسم السالب او النتاية البنوتى المستقبلة للقضيب جواه فى مطبخ و معمل و مفرمة طيظ السالب وازاى ح يعصر و ينفخ ويكسر و يقطع القضيب جواه و يوجه القضيب للحتة والنقطة و المكان الحساس قوى للذة جوة الطيظ و يمصه هناك و يهرسه

• جامد
  • حبيته
التفاعلات: نزيه الخاطر و الفاجر ٣٠
الحب الحقيقى العميق جدا يبان و يظهر فى حركة القضيب جوة جسم السالب او النتاية البنوتى المستقبلة للقضيب جواه فى مطبخ و معمل و مفرمة طيظ السالب وازاى ح يعصر و ينفخ ويكسر و يقطع القضيب جواه و يوجه القضيب للحتة والنقطة و المكان الحساس قوى للذة جوة الطيظ و يمصه هناك و يهرسه
و ده السر ان بنات و ستات كثير قوى حساسة للمشاعر دى تحب تركب فوق السالب وتنيكه و تطلب من السالب يعلمها ازى اعماقها تتلذذ وتمص القضيب وتستفيد منه وهو جواها ... ستات و بنات كثير ركبت عليا و ناكتنى علشان تتعلم وتعيش اللحظات دى معايا واقعيا

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: نزيه الخاطر و موجب و تبادل
يخرب بيتك انتى شوقتينى ليكى

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نزيه الخاطر و موجب و تبادل
تعالى خاص
آجى لك خاص ليه فى حجرة بستاير و باب مقفول علينا و سرير يتهز يترج و يقع بينا وجهازين تكييف عمالين يزنوا على دماغنا ؟؟؟؟؟
لأهه
انا عاوزاك تيجى انت وتحط عشرين كاميرا فيديو مفتوحين علينا وشغالين و وتنيكنى قدام العالم كله على الهوا اونلاين وكل الدنيا تشوفني وانا فى حضنك وانا تحتك وانت بتفشخنى و تنيكنى بكل قوتك وشبابك و رجولتك وانا اغنج لك و اشهق لك واقول لك نيكنى خللى ماما و اخواتى و حبايبى يفرحوا لى و يتمنون تنيكهم كمان بعدى
قلت ايه يا عشيقى

• نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
التفاعلات: كريم-لبوة، نزيه الخاطر و موجب و تبادل
كلام كبير للي بيفهم (y)
التبادل احلي شي يفهموا الاثنين لما ينيك ولما يتناك و الاحساس بالحالتين عندهم عالي :love:

• أتفق
التفاعلات: Sahar cross dresser
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%