NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ع

عضوية

ضيف
خليك متأكد اننا مراحل في حياة بعض وبتعدي ايا كان بقت وحشه او حلوه بس بنعدي وبتلاقي الدنيا بتسرقك من اقرب الناس ليك بلاش نقول بتنسى لان انا مقتنعه ان مفيش حاجه بتتنسي بس ممكن نقول بنتخطى مراحل وناس كتير في حياتنا قول انت مين الشخص الي حاولت تتخطاه بكل ذكرياتكم مع بعض وحياتك شكلها عامل اذاي دلوقتي بعد ما تخطيت الشخص ده واذاي قدرة تتخطاه كل واحد يحكي عن تجربته ممكن نقدر نفيد بعض

• عجبني
التفاعلات: ياسمين...، 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و الــــــعَــــــربــــــى
خليك متأكد اننا مراحل في حياة بعض وبتعدي ايا كان بقت وحشه او حلوه بس بنعدي وبتلاقي الدنيا بتسرقك من اقرب الناس ليك بلاش نقول بتنسى لان انا مقتنعه ان مفيش حاجه بتتنسي بس ممكن نقول بنتخطى مراحل وناس كتير في حياتنا قول انت مين الشخص الي حاولت تتخطاه بكل ذكرياتكم مع بعض وحياتك شكلها عامل اذاي دلوقتي بعد ما تخطيت الشخص ده واذاي قدرة تتخطاه كل واحد يحكي عن تجربته ممكن نقدر نفيد بعض
الانفصال عمن تُحب ليس سهلاً" أبدًا، سواء كنت قد انفصلت عن شخص مهم في حياتك كصديق أو عانيت من الطلاق أو انتهاء علاقة عاطفية. في بعض الأوقات قد تشعر أنك لن تكون سعيدًا مرة ثانية أبدًا وأن هذا الشخص كان فرصتك الوحيدة لتشعر بالحب ولكنه قد ذهب؛ لا تستسلم لهذه الأفكار، فالحقيقة أنه بقليل من الإيجابية والصبر والعزم يمكنك دائمًا شق طريقك خارج ظلمة انتهاء العلاقات واختفاء الأفراد من حياتك. وحياه وبتتعااش بالنسبالي نار جوه قلبي وربنا يهون. ويعديها ع خير.

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
الانفصال عمن تُحب ليس سهلاً" أبدًا، سواء كنت قد انفصلت عن شخص مهم في حياتك كصديق أو عانيت من الطلاق أو انتهاء علاقة عاطفية. في بعض الأوقات قد تشعر أنك لن تكون سعيدًا مرة ثانية أبدًا وأن هذا الشخص كان فرصتك الوحيدة لتشعر بالحب ولكنه قد ذهب؛ لا تستسلم لهذه الأفكار، فالحقيقة أنه بقليل من الإيجابية والصبر والعزم يمكنك دائمًا شق طريقك خارج ظلمة انتهاء العلاقات واختفاء الأفراد من حياتك. وحياه وبتتعااش بالنسبالي نار جوه قلبي وربنا يهون. ويعديها ع خير.
الانفصال مثل اثر جرح او عمليه من الممكن ان يلازمك العمر كله ومن الممكن ان لا يكون له اثر

مش كل الناس مراحل في ناس بتبقي ..ومش كل المراحل وحشه في مراحل بتغيرك للاحسن ومراحل تغييرك للاسوء ف كله متوقف على اختيارك و نصيبك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لكن جرح العملية ممكن يتجمل لكن جرح القلوب لا
لا عادي بيتجمل
الدكتور بيجمل جرح العملية
والزمن بيجمل جروح القلب ممكن مش تمام بس جزء كبير

قلت بنفسك مش تمام يعني بيفضل اثره معلم في حياتنا
احيانا مش دايما
ولو دايما مينفعش اوقف حياتي واذي نفسيتي مش موت وخراب ديار
يعني هيبقا قلب ونفسيه وحياه واذيه ف الي حواليا ونكد كدا كتير
عشان كدا لو لسه اثره اوواخد جزء من التفكير والحياه لازم اسيطر عليه عشان اعرف ادي لكل حاجه حقها ومضيعش نفسي ومستقبلي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%