NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

النياك الصغير

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
23 أكتوبر 2023
المشاركات
25
مستوى التفاعل
47
الإقامة
مصر
نقاط
179
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قصتي بدأت من بداية أولي ثانوي
انا اسمي مصطفى عندي 20 سنة من محافظة...... عايش مع امي و ابويا ( ابويا اسمه احمد عنده ٥٠ سنة بيشتغل ف السياحة ف بيسافر كتير )
(امي عندها ٤٠ سنة مدرسة ابتدائية امي مالهالش دور ف اول القصة ف الأجزاء الجاية هتبقي مهمة جدا)
(انا عشت حياتي ف القاهره قبل ما ننقل ف اسكندريه علشان الكلية بتاعتي و علشان ماما عاوزة تغير المدرسة بتاعتها)
الحلقة الاولي في بيت جدي عز (والد ابويا )
جدي ده ساكن ف القاهرة و الاحداث دي قديمة
كان يوم ٢٠١٧/٦/١٥
الساعه ٨ الصبح
جدتي : اصحي يا مصطفى الساعه بقت ٨ انت هتفضل نايم
انا : حد يصحي حد الساعة ٨ يا جدتي
جدتي : اصحي بطل كسل
انا : اديني صحيت يا جدتي اطلعي و انا جاي وراكي
جدتي : اوعي تتأخر علشان الفطار جاهز
طلعت علشان أفطر مع جدتي و جدي
جدي : صباح الخير يا مصطفى هتعمل اي النهارده
انا : صباح الخير مش عارف ممكن انزل مع صحابي علشان نلعبوا حجز كورة
جدتي : لا مافيش خروج غير لما تجيب الطلبات
انا : أوامرك يا جدتي انتي تامري 😂
جدي : ايوه كده انت بتسمعلها كل حاجه
جدتي : اخرج انت براها
انا : انا أقوم أنا علشان استحمي لحد ما تجهزي
خدت دش و نزلت جبت الطلبات و كلمت صاحبي حسام علشان الحجز
حسام : الو فينك يا درش
انا : اديني ف البيت انت فين
حسام : انا كمان ف البيت بجهز و هستناك
انا : تمام بس اوعي تضرب عشرة علشان الحجز 😂
حسام : عيب عليك انا هكسر الحجز
انا : كده ابدا اقلق
عديت علي حسام و روحنا الحجز و انا كنت حريف ف ماخسرناش اي ماتش
علي (صاحبي التاني) : عاش عليك يا درش انت كسرت الحجز
حسام : و نسيت دوري ف الجون ولا اي يا واضي 😡
علي : لا ياعم انت كنت تيرشتيجن ف الجون يا عم
انا : طب يلا بينا نروحوا علشان انا أتعبت
حسام: طب و فيلم السكس الي جهزته
علي : ايوه كده يا حوس انت كده تفهمني
انا : ليكم نفس ف سكس و احنا لسه مخلصين حاجز خلوها بكره احسن
حسام : ماتبقاش غلس و يلا بينا علشان البيت عندي فاضي
علي : بص خليها بكره احسن علشان اتاخرنا
حسام : الي انتوا شايفينه بس لو مالقيتش حد بكره هتفرج علي الفيلم و امسحه
انا : تعرف لو عملت كده هنيكك
حسام : انا قولت و انتوا حورين
علي : يلا بقي علشان اروح
روحنا لما وصلت لقيت جدي و جدتي نايمين دخلت استحميت و قعدت علي السرير
كلمت علي ابويا و امي اطمنت عليهم (نسيت اقولكم هم سافروا يتفسحوا مع بعض )
فاتحت التليفون شوية و قعدت اقلب فيه و فتحت اشوف فيلم سكس 😂 ل ممثلة مايا خليفة 🤤🥵
و انا بسمعه لقيت في طلب صداقه باسم بنت مشوفتوش و كملت الفيلم خلصته و نمت ( نسيت أن في طلب صداقه الجالي )
يوم ٢٠١٧/٦/١٦
الساعه ٨ الصبح
نفس الحوار مع جدتي أنها تصحيني بدري
صحيت و أفطرت و اطلعت ل اشوف الحمام الي مربيه
نزلت راحت جدتي قالتلي : خد الكيس ده وديه لعمتك فتحية
انا : بس دي ساكنة بعيد يا جدتي
جدتي : خد ميكروباص علي حسابي
انا : برضو بعيد انا هاخد مترو
جدتي : ماشي يا لمض خد بقي الكيس
انا نزلت و خدت المترو و قطعت تذكرة دخلت المترو كان زحمة و مالقيتش مكان اقعد فيه
عدي ربع ساعة و المترو اتحرك مرة وحدة لقيت بطل وقفت قدامي ( جسمها قصير تيجي ١٦٠ بزازها كبيرة و وسطها ملفوف و كانت لابسة بنطلون جينز ضيق مبين فردتين طيزها و جسمها ابيض و عينها زرقة)
انا الصراحة رواحت لزقت فيها و بعدين بعدت قولت اشوف هتتكلم ولا لا
انا كان زوبري هيقطع البنطلون ( زوبري ٢٠ سنتي و العروق باظا فيه )
هي ماتكلمتش روحت عملت كده تاني متكلمتش ثانيه لقيتها بترجع نحيتي انا روحت لزقت زوبري ف طيزها و هي بدأت تحك طيزها علي زوبري انا بصيت حوليا مالقيتش حد واخد باله روحت قافش ف صدرها و ضميتها ليا اوي و هي جسمها بدأ يسخن و بدأت تحرك طيزها علي زوبري
لقيت أن المحطة قربت روحت بعدت عنها علشان الناس روحت ساحبها من أيدها وسط الزحمة و اطلعت برا المترو
هي : انت واخدني علي فين
انا : اسكتي و تعالي ورايا
كملت لحد م وصلت عند حمام السيدات
هي : انت جبتني هنا ليه
انا : ادخلي دلوقتي و ادخلي جوء اي حمام فيهم و افتحي الباب حتة صغيرة
هي : ماشي 🤭
هي دخلت و انا قعدت مراقب الجو خمس دقايق
انا دخلت و لقيت باب مفتوح حتة عرفت انها هي انا روحت دخلت
هي : انت مجنون انت هتعمل اي
انا : هكمل الي بدأته
هي : افرض حد شافنا يا مجنون
انا : متخافيش محدش هياخد بالوا
هي : طب افرض .......
انا مخلتهاش تكمل روحت ساحبها نحيتي و خدتها ف بوسة و بدأت أمص كل شفة لو حديها و بدأت أمص ف لسانها
هي : يخرب بيتك انا رجلي سابت
انا رحت بدأت الحس ف رقبتها و ايدي بتفك زراير القميص بدأت اقرب من ودانها و رحت اقيلها ( جسمك طلقة يا شرموطة )
هي : طب نيك الشرموطة علشان مش قدرة
انا روحت مقلعها البرا (👙يعني السنتيانة)
و بدأت أمص صدرها روحت بدأت ف الناحية اليمين و ايدي بتقافش ف الفردة الشمال
و هي شغالة تشد علي شعر راسي
بدأت اعض حلمتها ( كانت وردية زي لون بربي ) براحة و هي شغالة تطلع اهات و كل شوية تزيد
بدأت أفك زراير البنطلون بتاعها و نزلت البنطلون و حطيت ايدي علي كسها لقيته غرقان من عسلها
نزلت و حوشت الكلوت عن كسها و بدأت أمص ف كسها و ادوق عسلها و هي بدأت تشد علي شعري و تتلوي و اهاتها عليت
هي : ارحمني بقي و دخله
انا مش سامعها و شغال أمص ف كسها بدأت ادخل لساني جوا كسها
هي : اوف دخل زوبرك بقي مكان لسانك النار ده
انا وقفت خدت شفايفها في بوسة طويلة لحد ما ريقي اتروي من شفايفها
نزلتها علشان تمص زوبري و هي كانت حريفة بنت ال لبوة
و بدأت أشد شعرها و بدأت انيك بوقها و دخلته لحد الاخر و ثبتها علي كده لحد ما كان نفسها هيطلع و بعدين طلعته
هي : يخرب بيت زوبرك دا كبير اقوي
انا روحت وقفتها و خليتها سندت علي الباب و طيزها نحيتي و روحت نزلت أمص كسها و بعدين خدت عسل كسها و حطيته علي زوبري و روحت حطيته فيها مرة وحدة
هي : اااااه يخرب بيتك مش تدخله براحة
انا رحت ماسك وسطها و بدأت ارزع فيها
هي : ايوه كده نيكني اوي نيك كسي ال شرموط عاوزاك تقطعني
انا : عاوزة تتناكي يا لبوة
هي : ايوه انا شرموطة متناكة ارزعني جامد
لفيتها نحيتي و رفعت رجلها الشمال و دخلت زوبري فيها
بقيت ماسك بايدي الشمال طيزها و ايدي اليمين رافع رجلها
بدأت أمص ف صدرها و انا بنيكها
هي : زبك دخل اوي هيوصل لبطني
انا بدأت ازود السرعة
هي : براحة طيب اوف ااااااه
انا : هنيكك زي أن دي اخر مرة هنيك فيها
هي : كسي ااااااه اوف انت احسن واحد ناكني
انا روحت شايلها و بدأت ارزع فيها جامد لحد ما صوت تخبيط لحمنا بقي عالي
هي: نزلني انا خلاص هجيب
نزلتها و راحت اتنفضت و غرقت الدنيا بعسلها و نزلت الحس كسها و هو بينقط عسلها
هي : انت لسه فيك حيل بعد كل ده انا مش قادرة اقف علي رجلي
انا : احنا لسه عملنا حاجة
هي : كل ده و معاملناش انا حاسة أننا قاعدين هنا لينا يوم
انا : طب يلا انا لسه مجبتش
هي : انا جبت ٤ مرات و انت لسه ماجبتش يخرب بيتك
انا رحت لفيتها و رحت راشق زبي ف كسها و بدأت ارزع جامد فيها
هي : اووووووف اححح كسي اتهري من زبك
انا زودت سرعتي و قعدت ارزع فيها يجي ١٠ دقائق و رحت كبيت نافورة لبن جوا كسها
هي : اوف 🔥🥵 يخرب بيت لبنك سخن مولع 🫦
انا : اتكيفتي يا لبوة
هي : انا اول مرة احس اني طايرة انت احسن واحد ناكني في مصر
انا : ليه انتي كده بطل جمهورية 😄
هي : اومال يبني انت فاكر ايه انت بس اسال عن مني البطل و الناس تقولك بس انت الصراحة وحش
انا : لا انا اعجبك و اعجب مصر كلها .. هاتي رقمك علشان لو ننزل سواء
هي : اكتب ********015
هي لبست و انا لبست و طلعت برا و قبل ما تمشي اديتها ضربة علي طيزها
انا كملت مشواري ل بيت عمتي

....... .......نهاية الجزء الاول
...... ..........الي القاء ف الجزء التاني
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Sina, Hicham Yoseef792008, Aol و 18 آخرين
قصتي بدأت من بداية أولي ثانوي
انا اسمي مصطفى عندي 20 سنة من محافظة...... عايش مع امي و ابويا ( ابويا اسمه احمد عنده ٥٠ سنة بيشتغل ف السياحة ف بيسافر كتير )
(امي عندها ٤٠ سنة مدرسة ابتدائية امي مالهالش دور ف اول القصة ف الأجزاء الجاية هتبقي مهمة جدا)
(انا عشت حياتي ف القاهره قبل ما ننقل ف اسكندريه علشان الكلية بتاعتي و علشان ماما عاوزة تغير المدرسة بتاعتها)
الحلقة الاولي في بيت جدي عز (والد ابويا )
جدي ده ساكن ف القاهرة و الاحداث دي قديمة
كان يوم ٢٠١٧/٦/١٥
الساعه ٨ الصبح
جدتي : اصحي يا مصطفى الساعه بقت ٨ انت هتفضل نايم
انا : حد يصحي حد الساعة ٨ يا جدتي
جدتي : اصحي بطل كسل
انا : اديني صحيت يا جدتي اطلعي و انا جاي وراكي
جدتي : اوعي تتأخر علشان الفطار جاهز
طلعت علشان أفطر مع جدتي و جدي
جدي : صباح الخير يا مصطفى هتعمل اي النهارده
انا : صباح الخير مش عارف ممكن انزل مع صحابي علشان نلعبوا حجز كورة
جدتي : لا مافيش خروج غير لما تجيب الطلبات
انا : أوامرك يا جدتي انتي تامري 😂
جدي : ايوه كده انت بتسمعلها كل حاجه
جدتي : اخرج انت براها
انا : انا أقوم أنا علشان استحمي لحد ما تجهزي
خدت دش و نزلت جبت الطلبات و كلمت صاحبي حسام علشان الحجز
حسام : الو فينك يا درش
انا : اديني ف البيت انت فين
حسام : انا كمان ف البيت بجهز و هستناك
انا : تمام بس اوعي تضرب عشرة علشان الحجز 😂
حسام : عيب عليك انا هكسر الحجز
انا : كده ابدا اقلق
عديت علي حسام و روحنا الحجز و انا كنت حريف ف ماخسرناش اي ماتش
علي (صاحبي التاني) : عاش عليك يا درش انت كسرت الحجز
حسام : و نسيت دوري ف الجون ولا اي يا واضي 😡
علي : لا ياعم انت كنت تيرشتيجن ف الجون يا عم
انا : طب يلا بينا نروحوا علشان انا أتعبت
حسام: طب و فيلم السكس الي جهزته
علي : ايوه كده يا حوس انت كده تفهمني
انا : ليكم نفس ف سكس و احنا لسه مخلصين حاجز خلوها بكره احسن
حسام : ماتبقاش غلس و يلا بينا علشان البيت عندي فاضي
علي : بص خليها بكره احسن علشان اتاخرنا
حسام : الي انتوا شايفينه بس لو مالقيتش حد بكره هتفرج علي الفيلم و امسحه
انا : تعرف لو عملت كده هنيكك
حسام : انا قولت و انتوا حورين
علي : يلا بقي علشان اروح
روحنا لما وصلت لقيت جدي و جدتي نايمين دخلت استحميت و قعدت علي السرير
كلمت علي ابويا و امي اطمنت عليهم (نسيت اقولكم هم سافروا يتفسحوا مع بعض )
فاتحت التليفون شوية و قعدت اقلب فيه و فتحت اشوف فيلم سكس 😂 ل ممثلة مايا خليفة 🤤🥵
و انا بسمعه لقيت في طلب صداقه باسم بنت مشوفتوش و كملت الفيلم خلصته و نمت ( نسيت أن في طلب صداقه الجالي )
يوم ٢٠١٧/٦/١٦
الساعه ٨ الصبح
نفس الحوار مع جدتي أنها تصحيني بدري
صحيت و أفطرت و اطلعت ل اشوف الحمام الي مربيه
نزلت راحت جدتي قالتلي : خد الكيس ده وديه لعمتك فتحية
انا : بس دي ساكنة بعيد يا جدتي
جدتي : خد ميكروباص علي حسابي
انا : برضو بعيد انا هاخد مترو
جدتي : ماشي يا لمض خد بقي الكيس
انا نزلت و خدت المترو و قطعت تذكرة دخلت المترو كان زحمة و مالقيتش مكان اقعد فيه
عدي ربع ساعة و المترو اتحرك مرة وحدة لقيت بطل وقفت قدامي ( جسمها قصير تيجي ١٦٠ بزازها كبيرة و وسطها ملفوف و كانت لابسة بنطلون جينز ضيق مبين فردتين طيزها و جسمها ابيض و عينها زرقة)
انا الصراحة رواحت لزقت فيها و بعدين بعدت قولت اشوف هتتكلم ولا لا
انا كان زوبري هيقطع البنطلون ( زوبري ٢٠ سنتي و العروق باظا فيه )
هي ماتكلمتش روحت عملت كده تاني متكلمتش ثانيه لقيتها بترجع نحيتي انا روحت لزقت زوبري ف طيزها و هي بدأت تحك طيزها علي زوبري انا بصيت حوليا مالقيتش حد واخد باله روحت قافش ف صدرها و ضميتها ليا اوي و هي جسمها بدأ يسخن و بدأت تحرك طيزها علي زوبري
لقيت أن المحطة قربت روحت بعدت عنها علشان الناس روحت ساحبها من أيدها وسط الزحمة و اطلعت برا المترو
هي : انت واخدني علي فين
انا : اسكتي و تعالي ورايا
كملت لحد م وصلت عند حمام السيدات
هي : انت جبتني هنا ليه
انا : ادخلي دلوقتي و ادخلي جوء اي حمام فيهم و افتحي الباب حتة صغيرة
هي : ماشي 🤭
هي دخلت و انا قعدت مراقب الجو خمس دقايق
انا دخلت و لقيت باب مفتوح حتة عرفت انها هي انا روحت دخلت
هي : انت مجنون انت هتعمل اي
انا : هكمل الي بدأته
هي : افرض حد شافنا يا مجنون
انا : متخافيش محدش هياخد بالوا
هي : طب افرض .......
انا مخلتهاش تكمل روحت ساحبها نحيتي و خدتها ف بوسة و بدأت أمص كل شفة لو حديها و بدأت أمص ف لسانها
هي : يخرب بيتك انا رجلي سابت
انا رحت بدأت الحس ف رقبتها و ايدي بتفك زراير القميص بدأت اقرب من ودانها و رحت اقيلها ( جسمك طلقة يا شرموطة )
هي : طب نيك الشرموطة علشان مش قدرة
انا روحت مقلعها البرا (👙يعني السنتيانة)
و بدأت أمص صدرها روحت بدأت ف الناحية اليمين و ايدي بتقافش ف الفردة الشمال
و هي شغالة تشد علي شعر راسي
بدأت اعض حلمتها ( كانت وردية زي لون بربي ) براحة و هي شغالة تطلع اهات و كل شوية تزيد
بدأت أفك زراير البنطلون بتاعها و نزلت البنطلون و حطيت ايدي علي كسها لقيته غرقان من عسلها
نزلت و حوشت الكلوت عن كسها و بدأت أمص ف كسها و ادوق عسلها و هي بدأت تشد علي شعري و تتلوي و اهاتها عليت
هي : ارحمني بقي و دخله
انا مش سامعها و شغال أمص ف كسها بدأت ادخل لساني جوا كسها
هي : اوف دخل زوبرك بقي مكان لسانك النار ده
انا وقفت خدت شفايفها في بوسة طويلة لحد ما ريقي اتروي من شفايفها
نزلتها علشان تمص زوبري و هي كانت حريفة بنت ال لبوة
و بدأت أشد شعرها و بدأت انيك بوقها و دخلته لحد الاخر و ثبتها علي كده لحد ما كان نفسها هيطلع و بعدين طلعته
هي : يخرب بيت زوبرك دا كبير اقوي
انا روحت وقفتها و خليتها سندت علي الباب و طيزها نحيتي و روحت نزلت أمص كسها و بعدين خدت عسل كسها و حطيته علي زوبري و روحت حطيته فيها مرة وحدة
هي : اااااه يخرب بيتك مش تدخله براحة
انا رحت ماسك وسطها و بدأت ارزع فيها
هي : ايوه كده نيكني اوي نيك كسي ال شرموط عاوزاك تقطعني
انا : عاوزة تتناكي يا لبوة
هي : ايوه انا شرموطة متناكة ارزعني جامد
لفيتها نحيتي و رفعت رجلها الشمال و دخلت زوبري فيها
بقيت ماسك بايدي الشمال طيزها و ايدي اليمين رافع رجلها
بدأت أمص ف صدرها و انا بنيكها
هي : زبك دخل اوي هيوصل لبطني
انا بدأت ازود السرعة
هي : براحة طيب اوف ااااااه
انا : هنيكك زي أن دي اخر مرة هنيك فيها
هي : كسي ااااااه اوف انت احسن واحد ناكني
انا روحت شايلها و بدأت ارزع فيها جامد لحد ما صوت تخبيط لحمنا بقي عالي
هي: نزلني انا خلاص هجيب
نزلتها و راحت اتنفضت و غرقت الدنيا بعسلها و نزلت الحس كسها و هو بينقط عسلها
هي : انت لسه فيك حيل بعد كل ده انا مش قادرة اقف علي رجلي
انا : احنا لسه عملنا حاجة
هي : كل ده و معاملناش انا حاسة أننا قاعدين هنا لينا يوم
انا : طب يلا انا لسه مجبتش
هي : انا جبت ٤ مرات و انت لسه ماجبتش يخرب بيتك
انا رحت لفيتها و رحت راشق زبي ف كسها و بدأت ارزع جامد فيها
هي : اووووووف اححح كسي اتهري من زبك
انا زودت سرعتي و قعدت ارزع فيها يجي ١٠ دقائق و رحت كبيت نافورة لبن جوا كسها
هي : اوف 🔥🥵 يخرب بيت لبنك سخن مولع 🫦
انا : اتكيفتي يا لبوة
هي : انا اول مرة احس اني طايرة انت احسن واحد ناكني في مصر
انا : ليه انتي كده بطل جمهورية 😄
هي : اومال يبني انت فاكر ايه انت بس اسال عن مني البطل و الناس تقولك بس انت الصراحة وحش
انا : لا انا اعجبك و اعجب مصر كلها .. هاتي رقمك علشان لو ننزل سواء
هي : اكتب ********015
هي لبست و انا لبست و طلعت برا و قبل ما تمشي اديتها ضربة علي طيزها
انا كملت مشواري ل بيت عمتي

....... .......نهاية الجزء الاول
...... ..........الي القاء ف الجزء التاني
كمل يا باشا ويا ريت ما تتأخر
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: محمد محمود ابو عيدان و Simon3
قصتي بدأت من بداية أولي ثانوي
انا اسمي مصطفى عندي 20 سنة من محافظة...... عايش مع امي و ابويا ( ابويا اسمه احمد عنده ٥٠ سنة بيشتغل ف السياحة ف بيسافر كتير )
(امي عندها ٤٠ سنة مدرسة ابتدائية امي مالهالش دور ف اول القصة ف الأجزاء الجاية هتبقي مهمة جدا)
(انا عشت حياتي ف القاهره قبل ما ننقل ف اسكندريه علشان الكلية بتاعتي و علشان ماما عاوزة تغير المدرسة بتاعتها)
الحلقة الاولي في بيت جدي عز (والد ابويا )
جدي ده ساكن ف القاهرة و الاحداث دي قديمة
كان يوم ٢٠١٧/٦/١٥
الساعه ٨ الصبح
جدتي : اصحي يا مصطفى الساعه بقت ٨ انت هتفضل نايم
انا : حد يصحي حد الساعة ٨ يا جدتي
جدتي : اصحي بطل كسل
انا : اديني صحيت يا جدتي اطلعي و انا جاي وراكي
جدتي : اوعي تتأخر علشان الفطار جاهز
طلعت علشان أفطر مع جدتي و جدي
جدي : صباح الخير يا مصطفى هتعمل اي النهارده
انا : صباح الخير مش عارف ممكن انزل مع صحابي علشان نلعبوا حجز كورة
جدتي : لا مافيش خروج غير لما تجيب الطلبات
انا : أوامرك يا جدتي انتي تامري 😂
جدي : ايوه كده انت بتسمعلها كل حاجه
جدتي : اخرج انت براها
انا : انا أقوم أنا علشان استحمي لحد ما تجهزي
خدت دش و نزلت جبت الطلبات و كلمت صاحبي حسام علشان الحجز
حسام : الو فينك يا درش
انا : اديني ف البيت انت فين
حسام : انا كمان ف البيت بجهز و هستناك
انا : تمام بس اوعي تضرب عشرة علشان الحجز 😂
حسام : عيب عليك انا هكسر الحجز
انا : كده ابدا اقلق
عديت علي حسام و روحنا الحجز و انا كنت حريف ف ماخسرناش اي ماتش
علي (صاحبي التاني) : عاش عليك يا درش انت كسرت الحجز
حسام : و نسيت دوري ف الجون ولا اي يا واضي 😡
علي : لا ياعم انت كنت تيرشتيجن ف الجون يا عم
انا : طب يلا بينا نروحوا علشان انا أتعبت
حسام: طب و فيلم السكس الي جهزته
علي : ايوه كده يا حوس انت كده تفهمني
انا : ليكم نفس ف سكس و احنا لسه مخلصين حاجز خلوها بكره احسن
حسام : ماتبقاش غلس و يلا بينا علشان البيت عندي فاضي
علي : بص خليها بكره احسن علشان اتاخرنا
حسام : الي انتوا شايفينه بس لو مالقيتش حد بكره هتفرج علي الفيلم و امسحه
انا : تعرف لو عملت كده هنيكك
حسام : انا قولت و انتوا حورين
علي : يلا بقي علشان اروح
روحنا لما وصلت لقيت جدي و جدتي نايمين دخلت استحميت و قعدت علي السرير
كلمت علي ابويا و امي اطمنت عليهم (نسيت اقولكم هم سافروا يتفسحوا مع بعض )
فاتحت التليفون شوية و قعدت اقلب فيه و فتحت اشوف فيلم سكس 😂 ل ممثلة مايا خليفة 🤤🥵
و انا بسمعه لقيت في طلب صداقه باسم بنت مشوفتوش و كملت الفيلم خلصته و نمت ( نسيت أن في طلب صداقه الجالي )
يوم ٢٠١٧/٦/١٦
الساعه ٨ الصبح
نفس الحوار مع جدتي أنها تصحيني بدري
صحيت و أفطرت و اطلعت ل اشوف الحمام الي مربيه
نزلت راحت جدتي قالتلي : خد الكيس ده وديه لعمتك فتحية
انا : بس دي ساكنة بعيد يا جدتي
جدتي : خد ميكروباص علي حسابي
انا : برضو بعيد انا هاخد مترو
جدتي : ماشي يا لمض خد بقي الكيس
انا نزلت و خدت المترو و قطعت تذكرة دخلت المترو كان زحمة و مالقيتش مكان اقعد فيه
عدي ربع ساعة و المترو اتحرك مرة وحدة لقيت بطل وقفت قدامي ( جسمها قصير تيجي ١٦٠ بزازها كبيرة و وسطها ملفوف و كانت لابسة بنطلون جينز ضيق مبين فردتين طيزها و جسمها ابيض و عينها زرقة)
انا الصراحة رواحت لزقت فيها و بعدين بعدت قولت اشوف هتتكلم ولا لا
انا كان زوبري هيقطع البنطلون ( زوبري ٢٠ سنتي و العروق باظا فيه )
هي ماتكلمتش روحت عملت كده تاني متكلمتش ثانيه لقيتها بترجع نحيتي انا روحت لزقت زوبري ف طيزها و هي بدأت تحك طيزها علي زوبري انا بصيت حوليا مالقيتش حد واخد باله روحت قافش ف صدرها و ضميتها ليا اوي و هي جسمها بدأ يسخن و بدأت تحرك طيزها علي زوبري
لقيت أن المحطة قربت روحت بعدت عنها علشان الناس روحت ساحبها من أيدها وسط الزحمة و اطلعت برا المترو
هي : انت واخدني علي فين
انا : اسكتي و تعالي ورايا
كملت لحد م وصلت عند حمام السيدات
هي : انت جبتني هنا ليه
انا : ادخلي دلوقتي و ادخلي جوء اي حمام فيهم و افتحي الباب حتة صغيرة
هي : ماشي 🤭
هي دخلت و انا قعدت مراقب الجو خمس دقايق
انا دخلت و لقيت باب مفتوح حتة عرفت انها هي انا روحت دخلت
هي : انت مجنون انت هتعمل اي
انا : هكمل الي بدأته
هي : افرض حد شافنا يا مجنون
انا : متخافيش محدش هياخد بالوا
هي : طب افرض .......
انا مخلتهاش تكمل روحت ساحبها نحيتي و خدتها ف بوسة و بدأت أمص كل شفة لو حديها و بدأت أمص ف لسانها
هي : يخرب بيتك انا رجلي سابت
انا رحت بدأت الحس ف رقبتها و ايدي بتفك زراير القميص بدأت اقرب من ودانها و رحت اقيلها ( جسمك طلقة يا شرموطة )
هي : طب نيك الشرموطة علشان مش قدرة
انا روحت مقلعها البرا (👙يعني السنتيانة)
و بدأت أمص صدرها روحت بدأت ف الناحية اليمين و ايدي بتقافش ف الفردة الشمال
و هي شغالة تشد علي شعر راسي
بدأت اعض حلمتها ( كانت وردية زي لون بربي ) براحة و هي شغالة تطلع اهات و كل شوية تزيد
بدأت أفك زراير البنطلون بتاعها و نزلت البنطلون و حطيت ايدي علي كسها لقيته غرقان من عسلها
نزلت و حوشت الكلوت عن كسها و بدأت أمص ف كسها و ادوق عسلها و هي بدأت تشد علي شعري و تتلوي و اهاتها عليت
هي : ارحمني بقي و دخله
انا مش سامعها و شغال أمص ف كسها بدأت ادخل لساني جوا كسها
هي : اوف دخل زوبرك بقي مكان لسانك النار ده
انا وقفت خدت شفايفها في بوسة طويلة لحد ما ريقي اتروي من شفايفها
نزلتها علشان تمص زوبري و هي كانت حريفة بنت ال لبوة
و بدأت أشد شعرها و بدأت انيك بوقها و دخلته لحد الاخر و ثبتها علي كده لحد ما كان نفسها هيطلع و بعدين طلعته
هي : يخرب بيت زوبرك دا كبير اقوي
انا روحت وقفتها و خليتها سندت علي الباب و طيزها نحيتي و روحت نزلت أمص كسها و بعدين خدت عسل كسها و حطيته علي زوبري و روحت حطيته فيها مرة وحدة
هي : اااااه يخرب بيتك مش تدخله براحة
انا رحت ماسك وسطها و بدأت ارزع فيها
هي : ايوه كده نيكني اوي نيك كسي ال شرموط عاوزاك تقطعني
انا : عاوزة تتناكي يا لبوة
هي : ايوه انا شرموطة متناكة ارزعني جامد
لفيتها نحيتي و رفعت رجلها الشمال و دخلت زوبري فيها
بقيت ماسك بايدي الشمال طيزها و ايدي اليمين رافع رجلها
بدأت أمص ف صدرها و انا بنيكها
هي : زبك دخل اوي هيوصل لبطني
انا بدأت ازود السرعة
هي : براحة طيب اوف ااااااه
انا : هنيكك زي أن دي اخر مرة هنيك فيها
هي : كسي ااااااه اوف انت احسن واحد ناكني
انا روحت شايلها و بدأت ارزع فيها جامد لحد ما صوت تخبيط لحمنا بقي عالي
هي: نزلني انا خلاص هجيب
نزلتها و راحت اتنفضت و غرقت الدنيا بعسلها و نزلت الحس كسها و هو بينقط عسلها
هي : انت لسه فيك حيل بعد كل ده انا مش قادرة اقف علي رجلي
انا : احنا لسه عملنا حاجة
هي : كل ده و معاملناش انا حاسة أننا قاعدين هنا لينا يوم
انا : طب يلا انا لسه مجبتش
هي : انا جبت ٤ مرات و انت لسه ماجبتش يخرب بيتك
انا رحت لفيتها و رحت راشق زبي ف كسها و بدأت ارزع جامد فيها
هي : اووووووف اححح كسي اتهري من زبك
انا زودت سرعتي و قعدت ارزع فيها يجي ١٠ دقائق و رحت كبيت نافورة لبن جوا كسها
هي : اوف 🔥🥵 يخرب بيت لبنك سخن مولع 🫦
انا : اتكيفتي يا لبوة
هي : انا اول مرة احس اني طايرة انت احسن واحد ناكني في مصر
انا : ليه انتي كده بطل جمهورية 😄
هي : اومال يبني انت فاكر ايه انت بس اسال عن مني البطل و الناس تقولك بس انت الصراحة وحش
انا : لا انا اعجبك و اعجب مصر كلها .. هاتي رقمك علشان لو ننزل سواء
هي : اكتب ********015
هي لبست و انا لبست و طلعت برا و قبل ما تمشي اديتها ضربة علي طيزها
انا كملت مشواري ل بيت عمتي

....... .......نهاية الجزء الاول
...... ..........الي القاء ف الجزء التاني
كمل يابرنس أية الابداع والتميز كمل وطول في الجزء
 
استمر

Jq330Ab.md.jpg Jq331Nj.jpg Jq33EDx.md.jpg Jq33lHu.md.jpg Jq33MoQ.md.jpg Jq33VVV.md.jpg Jq33hKP.md.jpg Jq33jl1.jpg Jq33wUF.md.jpg Jq33OHg.md.jpg Jq33eRa.md.jpg Jq33vDv.md.jpg Jq33UVp.md.jpg Jq33SxR.md.jpg
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: let's do it 💋, Sina, غريب عن العالم و 4 آخرين
قصتي بدأت من بداية أولي ثانوي
انا اسمي مصطفى عندي 20 سنة من محافظة...... عايش مع امي و ابويا ( ابويا اسمه احمد عنده ٥٠ سنة بيشتغل ف السياحة ف بيسافر كتير )
(امي عندها ٤٠ سنة مدرسة ابتدائية امي مالهالش دور ف اول القصة ف الأجزاء الجاية هتبقي مهمة جدا)
(انا عشت حياتي ف القاهره قبل ما ننقل ف اسكندريه علشان الكلية بتاعتي و علشان ماما عاوزة تغير المدرسة بتاعتها)
الحلقة الاولي في بيت جدي عز (والد ابويا )
جدي ده ساكن ف القاهرة و الاحداث دي قديمة
كان يوم ٢٠١٧/٦/١٥
الساعه ٨ الصبح
جدتي : اصحي يا مصطفى الساعه بقت ٨ انت هتفضل نايم
انا : حد يصحي حد الساعة ٨ يا جدتي
جدتي : اصحي بطل كسل
انا : اديني صحيت يا جدتي اطلعي و انا جاي وراكي
جدتي : اوعي تتأخر علشان الفطار جاهز
طلعت علشان أفطر مع جدتي و جدي
جدي : صباح الخير يا مصطفى هتعمل اي النهارده
انا : صباح الخير مش عارف ممكن انزل مع صحابي علشان نلعبوا حجز كورة
جدتي : لا مافيش خروج غير لما تجيب الطلبات
انا : أوامرك يا جدتي انتي تامري 😂
جدي : ايوه كده انت بتسمعلها كل حاجه
جدتي : اخرج انت براها
انا : انا أقوم أنا علشان استحمي لحد ما تجهزي
خدت دش و نزلت جبت الطلبات و كلمت صاحبي حسام علشان الحجز
حسام : الو فينك يا درش
انا : اديني ف البيت انت فين
حسام : انا كمان ف البيت بجهز و هستناك
انا : تمام بس اوعي تضرب عشرة علشان الحجز 😂
حسام : عيب عليك انا هكسر الحجز
انا : كده ابدا اقلق
عديت علي حسام و روحنا الحجز و انا كنت حريف ف ماخسرناش اي ماتش
علي (صاحبي التاني) : عاش عليك يا درش انت كسرت الحجز
حسام : و نسيت دوري ف الجون ولا اي يا واضي 😡
علي : لا ياعم انت كنت تيرشتيجن ف الجون يا عم
انا : طب يلا بينا نروحوا علشان انا أتعبت
حسام: طب و فيلم السكس الي جهزته
علي : ايوه كده يا حوس انت كده تفهمني
انا : ليكم نفس ف سكس و احنا لسه مخلصين حاجز خلوها بكره احسن
حسام : ماتبقاش غلس و يلا بينا علشان البيت عندي فاضي
علي : بص خليها بكره احسن علشان اتاخرنا
حسام : الي انتوا شايفينه بس لو مالقيتش حد بكره هتفرج علي الفيلم و امسحه
انا : تعرف لو عملت كده هنيكك
حسام : انا قولت و انتوا حورين
علي : يلا بقي علشان اروح
روحنا لما وصلت لقيت جدي و جدتي نايمين دخلت استحميت و قعدت علي السرير
كلمت علي ابويا و امي اطمنت عليهم (نسيت اقولكم هم سافروا يتفسحوا مع بعض )
فاتحت التليفون شوية و قعدت اقلب فيه و فتحت اشوف فيلم سكس 😂 ل ممثلة مايا خليفة 🤤🥵
و انا بسمعه لقيت في طلب صداقه باسم بنت مشوفتوش و كملت الفيلم خلصته و نمت ( نسيت أن في طلب صداقه الجالي )
يوم ٢٠١٧/٦/١٦
الساعه ٨ الصبح
نفس الحوار مع جدتي أنها تصحيني بدري
صحيت و أفطرت و اطلعت ل اشوف الحمام الي مربيه
نزلت راحت جدتي قالتلي : خد الكيس ده وديه لعمتك فتحية
انا : بس دي ساكنة بعيد يا جدتي
جدتي : خد ميكروباص علي حسابي
انا : برضو بعيد انا هاخد مترو
جدتي : ماشي يا لمض خد بقي الكيس
انا نزلت و خدت المترو و قطعت تذكرة دخلت المترو كان زحمة و مالقيتش مكان اقعد فيه
عدي ربع ساعة و المترو اتحرك مرة وحدة لقيت بطل وقفت قدامي ( جسمها قصير تيجي ١٦٠ بزازها كبيرة و وسطها ملفوف و كانت لابسة بنطلون جينز ضيق مبين فردتين طيزها و جسمها ابيض و عينها زرقة)
انا الصراحة رواحت لزقت فيها و بعدين بعدت قولت اشوف هتتكلم ولا لا
انا كان زوبري هيقطع البنطلون ( زوبري ٢٠ سنتي و العروق باظا فيه )
هي ماتكلمتش روحت عملت كده تاني متكلمتش ثانيه لقيتها بترجع نحيتي انا روحت لزقت زوبري ف طيزها و هي بدأت تحك طيزها علي زوبري انا بصيت حوليا مالقيتش حد واخد باله روحت قافش ف صدرها و ضميتها ليا اوي و هي جسمها بدأ يسخن و بدأت تحرك طيزها علي زوبري
لقيت أن المحطة قربت روحت بعدت عنها علشان الناس روحت ساحبها من أيدها وسط الزحمة و اطلعت برا المترو
هي : انت واخدني علي فين
انا : اسكتي و تعالي ورايا
كملت لحد م وصلت عند حمام السيدات
هي : انت جبتني هنا ليه
انا : ادخلي دلوقتي و ادخلي جوء اي حمام فيهم و افتحي الباب حتة صغيرة
هي : ماشي 🤭
هي دخلت و انا قعدت مراقب الجو خمس دقايق
انا دخلت و لقيت باب مفتوح حتة عرفت انها هي انا روحت دخلت
هي : انت مجنون انت هتعمل اي
انا : هكمل الي بدأته
هي : افرض حد شافنا يا مجنون
انا : متخافيش محدش هياخد بالوا
هي : طب افرض .......
انا مخلتهاش تكمل روحت ساحبها نحيتي و خدتها ف بوسة و بدأت أمص كل شفة لو حديها و بدأت أمص ف لسانها
هي : يخرب بيتك انا رجلي سابت
انا رحت بدأت الحس ف رقبتها و ايدي بتفك زراير القميص بدأت اقرب من ودانها و رحت اقيلها ( جسمك طلقة يا شرموطة )
هي : طب نيك الشرموطة علشان مش قدرة
انا روحت مقلعها البرا (👙يعني السنتيانة)
و بدأت أمص صدرها روحت بدأت ف الناحية اليمين و ايدي بتقافش ف الفردة الشمال
و هي شغالة تشد علي شعر راسي
بدأت اعض حلمتها ( كانت وردية زي لون بربي ) براحة و هي شغالة تطلع اهات و كل شوية تزيد
بدأت أفك زراير البنطلون بتاعها و نزلت البنطلون و حطيت ايدي علي كسها لقيته غرقان من عسلها
نزلت و حوشت الكلوت عن كسها و بدأت أمص ف كسها و ادوق عسلها و هي بدأت تشد علي شعري و تتلوي و اهاتها عليت
هي : ارحمني بقي و دخله
انا مش سامعها و شغال أمص ف كسها بدأت ادخل لساني جوا كسها
هي : اوف دخل زوبرك بقي مكان لسانك النار ده
انا وقفت خدت شفايفها في بوسة طويلة لحد ما ريقي اتروي من شفايفها
نزلتها علشان تمص زوبري و هي كانت حريفة بنت ال لبوة
و بدأت أشد شعرها و بدأت انيك بوقها و دخلته لحد الاخر و ثبتها علي كده لحد ما كان نفسها هيطلع و بعدين طلعته
هي : يخرب بيت زوبرك دا كبير اقوي
انا روحت وقفتها و خليتها سندت علي الباب و طيزها نحيتي و روحت نزلت أمص كسها و بعدين خدت عسل كسها و حطيته علي زوبري و روحت حطيته فيها مرة وحدة
هي : اااااه يخرب بيتك مش تدخله براحة
انا رحت ماسك وسطها و بدأت ارزع فيها
هي : ايوه كده نيكني اوي نيك كسي ال شرموط عاوزاك تقطعني
انا : عاوزة تتناكي يا لبوة
هي : ايوه انا شرموطة متناكة ارزعني جامد
لفيتها نحيتي و رفعت رجلها الشمال و دخلت زوبري فيها
بقيت ماسك بايدي الشمال طيزها و ايدي اليمين رافع رجلها
بدأت أمص ف صدرها و انا بنيكها
هي : زبك دخل اوي هيوصل لبطني
انا بدأت ازود السرعة
هي : براحة طيب اوف ااااااه
انا : هنيكك زي أن دي اخر مرة هنيك فيها
هي : كسي ااااااه اوف انت احسن واحد ناكني
انا روحت شايلها و بدأت ارزع فيها جامد لحد ما صوت تخبيط لحمنا بقي عالي
هي: نزلني انا خلاص هجيب
نزلتها و راحت اتنفضت و غرقت الدنيا بعسلها و نزلت الحس كسها و هو بينقط عسلها
هي : انت لسه فيك حيل بعد كل ده انا مش قادرة اقف علي رجلي
انا : احنا لسه عملنا حاجة
هي : كل ده و معاملناش انا حاسة أننا قاعدين هنا لينا يوم
انا : طب يلا انا لسه مجبتش
هي : انا جبت ٤ مرات و انت لسه ماجبتش يخرب بيتك
انا رحت لفيتها و رحت راشق زبي ف كسها و بدأت ارزع جامد فيها
هي : اووووووف اححح كسي اتهري من زبك
انا زودت سرعتي و قعدت ارزع فيها يجي ١٠ دقائق و رحت كبيت نافورة لبن جوا كسها
هي : اوف 🔥🥵 يخرب بيت لبنك سخن مولع 🫦
انا : اتكيفتي يا لبوة
هي : انا اول مرة احس اني طايرة انت احسن واحد ناكني في مصر
انا : ليه انتي كده بطل جمهورية 😄
هي : اومال يبني انت فاكر ايه انت بس اسال عن مني البطل و الناس تقولك بس انت الصراحة وحش
انا : لا انا اعجبك و اعجب مصر كلها .. هاتي رقمك علشان لو ننزل سواء
هي : اكتب ********015
هي لبست و انا لبست و طلعت برا و قبل ما تمشي اديتها ضربة علي طيزها
انا كملت مشواري ل بيت عمتي

....... .......نهاية الجزء الاول
...... ..........الي القاء ف الجزء التاني
فين الحزء الثاني يابرنس
 
فين باقي القصه
 
قصتي بدأت من بداية أولي ثانوي
انا اسمي مصطفى عندي 20 سنة من محافظة...... عايش مع امي و ابويا ( ابويا اسمه احمد عنده ٥٠ سنة بيشتغل ف السياحة ف بيسافر كتير )
(امي عندها ٤٠ سنة مدرسة ابتدائية امي مالهالش دور ف اول القصة ف الأجزاء الجاية هتبقي مهمة جدا)
(انا عشت حياتي ف القاهره قبل ما ننقل ف اسكندريه علشان الكلية بتاعتي و علشان ماما عاوزة تغير المدرسة بتاعتها)
الحلقة الاولي في بيت جدي عز (والد ابويا )
جدي ده ساكن ف القاهرة و الاحداث دي قديمة
كان يوم ٢٠١٧/٦/١٥
الساعه ٨ الصبح
جدتي : اصحي يا مصطفى الساعه بقت ٨ انت هتفضل نايم
انا : حد يصحي حد الساعة ٨ يا جدتي
جدتي : اصحي بطل كسل
انا : اديني صحيت يا جدتي اطلعي و انا جاي وراكي
جدتي : اوعي تتأخر علشان الفطار جاهز
طلعت علشان أفطر مع جدتي و جدي
جدي : صباح الخير يا مصطفى هتعمل اي النهارده
انا : صباح الخير مش عارف ممكن انزل مع صحابي علشان نلعبوا حجز كورة
جدتي : لا مافيش خروج غير لما تجيب الطلبات
انا : أوامرك يا جدتي انتي تامري 😂
جدي : ايوه كده انت بتسمعلها كل حاجه
جدتي : اخرج انت براها
انا : انا أقوم أنا علشان استحمي لحد ما تجهزي
خدت دش و نزلت جبت الطلبات و كلمت صاحبي حسام علشان الحجز
حسام : الو فينك يا درش
انا : اديني ف البيت انت فين
حسام : انا كمان ف البيت بجهز و هستناك
انا : تمام بس اوعي تضرب عشرة علشان الحجز 😂
حسام : عيب عليك انا هكسر الحجز
انا : كده ابدا اقلق
عديت علي حسام و روحنا الحجز و انا كنت حريف ف ماخسرناش اي ماتش
علي (صاحبي التاني) : عاش عليك يا درش انت كسرت الحجز
حسام : و نسيت دوري ف الجون ولا اي يا واضي 😡
علي : لا ياعم انت كنت تيرشتيجن ف الجون يا عم
انا : طب يلا بينا نروحوا علشان انا أتعبت
حسام: طب و فيلم السكس الي جهزته
علي : ايوه كده يا حوس انت كده تفهمني
انا : ليكم نفس ف سكس و احنا لسه مخلصين حاجز خلوها بكره احسن
حسام : ماتبقاش غلس و يلا بينا علشان البيت عندي فاضي
علي : بص خليها بكره احسن علشان اتاخرنا
حسام : الي انتوا شايفينه بس لو مالقيتش حد بكره هتفرج علي الفيلم و امسحه
انا : تعرف لو عملت كده هنيكك
حسام : انا قولت و انتوا حورين
علي : يلا بقي علشان اروح
روحنا لما وصلت لقيت جدي و جدتي نايمين دخلت استحميت و قعدت علي السرير
كلمت علي ابويا و امي اطمنت عليهم (نسيت اقولكم هم سافروا يتفسحوا مع بعض )
فاتحت التليفون شوية و قعدت اقلب فيه و فتحت اشوف فيلم سكس 😂 ل ممثلة مايا خليفة 🤤🥵
و انا بسمعه لقيت في طلب صداقه باسم بنت مشوفتوش و كملت الفيلم خلصته و نمت ( نسيت أن في طلب صداقه الجالي )
يوم ٢٠١٧/٦/١٦
الساعه ٨ الصبح
نفس الحوار مع جدتي أنها تصحيني بدري
صحيت و أفطرت و اطلعت ل اشوف الحمام الي مربيه
نزلت راحت جدتي قالتلي : خد الكيس ده وديه لعمتك فتحية
انا : بس دي ساكنة بعيد يا جدتي
جدتي : خد ميكروباص علي حسابي
انا : برضو بعيد انا هاخد مترو
جدتي : ماشي يا لمض خد بقي الكيس
انا نزلت و خدت المترو و قطعت تذكرة دخلت المترو كان زحمة و مالقيتش مكان اقعد فيه
عدي ربع ساعة و المترو اتحرك مرة وحدة لقيت بطل وقفت قدامي ( جسمها قصير تيجي ١٦٠ بزازها كبيرة و وسطها ملفوف و كانت لابسة بنطلون جينز ضيق مبين فردتين طيزها و جسمها ابيض و عينها زرقة)
انا الصراحة رواحت لزقت فيها و بعدين بعدت قولت اشوف هتتكلم ولا لا
انا كان زوبري هيقطع البنطلون ( زوبري ٢٠ سنتي و العروق باظا فيه )
هي ماتكلمتش روحت عملت كده تاني متكلمتش ثانيه لقيتها بترجع نحيتي انا روحت لزقت زوبري ف طيزها و هي بدأت تحك طيزها علي زوبري انا بصيت حوليا مالقيتش حد واخد باله روحت قافش ف صدرها و ضميتها ليا اوي و هي جسمها بدأ يسخن و بدأت تحرك طيزها علي زوبري
لقيت أن المحطة قربت روحت بعدت عنها علشان الناس روحت ساحبها من أيدها وسط الزحمة و اطلعت برا المترو
هي : انت واخدني علي فين
انا : اسكتي و تعالي ورايا
كملت لحد م وصلت عند حمام السيدات
هي : انت جبتني هنا ليه
انا : ادخلي دلوقتي و ادخلي جوء اي حمام فيهم و افتحي الباب حتة صغيرة
هي : ماشي 🤭
هي دخلت و انا قعدت مراقب الجو خمس دقايق
انا دخلت و لقيت باب مفتوح حتة عرفت انها هي انا روحت دخلت
هي : انت مجنون انت هتعمل اي
انا : هكمل الي بدأته
هي : افرض حد شافنا يا مجنون
انا : متخافيش محدش هياخد بالوا
هي : طب افرض .......
انا مخلتهاش تكمل روحت ساحبها نحيتي و خدتها ف بوسة و بدأت أمص كل شفة لو حديها و بدأت أمص ف لسانها
هي : يخرب بيتك انا رجلي سابت
انا رحت بدأت الحس ف رقبتها و ايدي بتفك زراير القميص بدأت اقرب من ودانها و رحت اقيلها ( جسمك طلقة يا شرموطة )
هي : طب نيك الشرموطة علشان مش قدرة
انا روحت مقلعها البرا (👙يعني السنتيانة)
و بدأت أمص صدرها روحت بدأت ف الناحية اليمين و ايدي بتقافش ف الفردة الشمال
و هي شغالة تشد علي شعر راسي
بدأت اعض حلمتها ( كانت وردية زي لون بربي ) براحة و هي شغالة تطلع اهات و كل شوية تزيد
بدأت أفك زراير البنطلون بتاعها و نزلت البنطلون و حطيت ايدي علي كسها لقيته غرقان من عسلها
نزلت و حوشت الكلوت عن كسها و بدأت أمص ف كسها و ادوق عسلها و هي بدأت تشد علي شعري و تتلوي و اهاتها عليت
هي : ارحمني بقي و دخله
انا مش سامعها و شغال أمص ف كسها بدأت ادخل لساني جوا كسها
هي : اوف دخل زوبرك بقي مكان لسانك النار ده
انا وقفت خدت شفايفها في بوسة طويلة لحد ما ريقي اتروي من شفايفها
نزلتها علشان تمص زوبري و هي كانت حريفة بنت ال لبوة
و بدأت أشد شعرها و بدأت انيك بوقها و دخلته لحد الاخر و ثبتها علي كده لحد ما كان نفسها هيطلع و بعدين طلعته
هي : يخرب بيت زوبرك دا كبير اقوي
انا روحت وقفتها و خليتها سندت علي الباب و طيزها نحيتي و روحت نزلت أمص كسها و بعدين خدت عسل كسها و حطيته علي زوبري و روحت حطيته فيها مرة وحدة
هي : اااااه يخرب بيتك مش تدخله براحة
انا رحت ماسك وسطها و بدأت ارزع فيها
هي : ايوه كده نيكني اوي نيك كسي ال شرموط عاوزاك تقطعني
انا : عاوزة تتناكي يا لبوة
هي : ايوه انا شرموطة متناكة ارزعني جامد
لفيتها نحيتي و رفعت رجلها الشمال و دخلت زوبري فيها
بقيت ماسك بايدي الشمال طيزها و ايدي اليمين رافع رجلها
بدأت أمص ف صدرها و انا بنيكها
هي : زبك دخل اوي هيوصل لبطني
انا بدأت ازود السرعة
هي : براحة طيب اوف ااااااه
انا : هنيكك زي أن دي اخر مرة هنيك فيها
هي : كسي ااااااه اوف انت احسن واحد ناكني
انا روحت شايلها و بدأت ارزع فيها جامد لحد ما صوت تخبيط لحمنا بقي عالي
هي: نزلني انا خلاص هجيب
نزلتها و راحت اتنفضت و غرقت الدنيا بعسلها و نزلت الحس كسها و هو بينقط عسلها
هي : انت لسه فيك حيل بعد كل ده انا مش قادرة اقف علي رجلي
انا : احنا لسه عملنا حاجة
هي : كل ده و معاملناش انا حاسة أننا قاعدين هنا لينا يوم
انا : طب يلا انا لسه مجبتش
هي : انا جبت ٤ مرات و انت لسه ماجبتش يخرب بيتك
انا رحت لفيتها و رحت راشق زبي ف كسها و بدأت ارزع جامد فيها
هي : اووووووف اححح كسي اتهري من زبك
انا زودت سرعتي و قعدت ارزع فيها يجي ١٠ دقائق و رحت كبيت نافورة لبن جوا كسها
هي : اوف 🔥🥵 يخرب بيت لبنك سخن مولع 🫦
انا : اتكيفتي يا لبوة
هي : انا اول مرة احس اني طايرة انت احسن واحد ناكني في مصر
انا : ليه انتي كده بطل جمهورية 😄
هي : اومال يبني انت فاكر ايه انت بس اسال عن مني البطل و الناس تقولك بس انت الصراحة وحش
انا : لا انا اعجبك و اعجب مصر كلها .. هاتي رقمك علشان لو ننزل سواء
هي : اكتب ********015
هي لبست و انا لبست و طلعت برا و قبل ما تمشي اديتها ضربة علي طيزها
انا كملت مشواري ل بيت عمتي

....... .......نهاية الجزء الاول
...... ..........الي القاء ف الجزء التاني
واحدو أول مرة تشوفها تنزل جواها ليه؟ بس حلو كمل
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصه حلوه ورائعه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%