NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

علاء الدينن

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي مشكلة في فكرة الدياثة ودايماً بحاول ابطل وما بقدر اذا حدا ممكن يساعد يا ريت يبعثلي

• عجبني
التفاعلات: فحل موجب للسالب والديوث، Merrak و doctor_massage
معتقدش هتلاقي حد يساعد
هتلاقي المعظم هيستغل تفكيرك ويثبت الفكره الي في دماغك

• أتفق
التفاعلات: الجنتل حوده و زبي مولع فشخ
عندي مشكلة في فكرة الدياثة ودايماً بحاول ابطل وما بقدر اذا حدا ممكن يساعد يا ريت يبعثلي
بطل بورن فترة عشان وانت بتتفرج تلقائي عقلك بيقارن اجسام الممثلات باجسام اهلك وبيثبت الفكرة ده غير الافلام الكتير عن الدياثة الي بتحفز الفكرة بدماغك بطل فترة دماغك يتعافى فيها

• أتفق
  • انا معترض
التفاعلات: الجنتل حوده، زبي مولع فشخ و Kιɳg Jr
بص اي حاجه تفكرك بموضوع ده بطله او لما تحس بموضوع ده افتكر اكتر حاجه مقرفه في حياتك قدر الإمكان ما تفكرش فيها عارف إن موضع صعب بس حاول علي ادي ماتقدر

بطل بورن فترة عشان وانت بتتفرج تلقائي عقلك بيقارن اجسام الممثلات باجسام اهلك وبيثبت الفكرة ده غير الافلام الكتير عن الدياثة الي بتحفز الفكرة بدماغك بطل فترة دماغك يتعافى فيها
اتفق برضو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا دكتور وساعدت ناس كتير يبطلو ميول دي
اهم حاجه تكون عايز تبطل وجواك رغبه دي
لو كدا ابعتلي هنا ونتكلم واسمعك واساعدك

بص اي حاجه تفكرك بموضوع ده بطله او لما تحس بموضوع ده افتكر اكتر حاجه مقرفه في حياتك قدر الإمكان ما تفكرش فيها عارف إن موضع صعب بس حاول علي ادي ماتقدر
المشكله ان اكيد اهله هما اللي حولوه لكدا
فمهمي حاول ان يبعد اكيد هيشوف مناظر في البيت ترجعه تاني والموضوع بيبقي غصبن عن الواحد بس نعمل ايه

• أتفق
التفاعلات: الجنتل حوده
المشكله ان اكيد اهله هما اللي حولوه لكدا
فمهمي حاول ان يبعد اكيد هيشوف مناظر في البيت ترجعه تاني والموضوع بيبقي غصبن عن الواحد بس نعمل ايه
المشكله ان ارجوع بيبقي اشد من الاول

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%