NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

DOCTOR AMR

FANTASTIC 🐉🦂
الكاتب المفضل
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعة حد جرب قبل كدا يزور عيادة دكتور نفساني

بقالي فترة حاسس إني لازم اخد الخطوة دي .. بس في نفس الوقت حاسس ان في حيط خرسانة بيني و بين أي دكتور نفساني

بمعني اني عندي مشكلة من لما كنت صغير و بحاول علي قد ما أقدر إن محدش يحس بيها .. بس بجد مؤخراً المشكلة دي بقت واخدة من حياتي حيز كبير فشخ

عارف ان كلامي معظمه ألغاز بس بجد المشكلة اللي خلتني عايز أزور دكتور نفساني هي نفسها اللي مانعاني اني أروحله .. مش فكرة اني محرج او خايف من المجتمع

لو حد جرب الموضوع دا يحكيلي تجربته يمكن تيجي بفايدة...

• عجبني
التفاعلات: Hitman 47
بص اولا مش غلط ولا عيب اننا نطلب المساعدة
من تجربه ليا بقولك الموضوع مفيد و بيساعد كتير بس الحمل هيبقي عليك انت اكتر

• عجبني
التفاعلات: DOCTOR AMR
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سعات كل واحد فينا بيوصل لمرحلة من الصمت بيبقى عايز ينفجر وده بسبب مشاكل كتير سواء من الطفوله او من الكبر بس انصحك تروح عادى لدكتور وتكلم برحتك اولا هو ميعرفكش معرفه شخصيه يعنى ونفس الوقت انك تتكلم وتحكى معاه ده فى حد ذاته هيريحك بس نصيحه بلاش تاخد ادوية مهدا او كده لان الأدوية ديه هنخليك جسد بدون انسان يعنى مفيش مشاعر

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Yasmin55 و DOCTOR AMR
انا روحت وكتبلي علي مضاد للأكتئاب بس طبعاً عنري مهاخد علاج نفسي الا اذا لزم الامر عشان ادمان وبتعمل ضعف جنسي

• عجبني

بقالي فترة حاسس إني لازم اخد الخطوة دي .. بس في نفس الوقت حاسس ان في حيط خرسانة بيني و بين أي دكتور نفساني

بمعني اني عندي مشكلة من لما كنت صغير و بحاول علي قد ما أقدر إن محدش يحس بيها .. بس بجد مؤخراً المشكلة دي بقت واخدة من حياتي حيز كبير فشخ

عارف ان كلامي معظمه ألغاز بس بجد المشكلة اللي خلتني عايز أزور دكتور نفساني هي نفسها اللي مانعاني اني أروحله .. مش فكرة اني محرج او خايف من المجتمع

اختار دكتور معروف وسيبك من رهبة البدايات
اعقلها وتوكل

• عجبني

هوا عادي نروح لدكتور باطنة او قلب او أعصاب الخ ؟
أكيد عادي لان عندنا مشكلة محتاجة حل، مش عارف ليه مبنتعاملش مع دكاترة النفسية بنفس المنهاج؟ انت حاسس فعلاً ان حياتك متأثرة بسبب الموضوع ده روح لدكتور يكون كويس وحاول تاخد منه حل او تدوروا عليه متاخدش منه مخدر حاجة تديك دوبماين وسعادة وبس لانك كدا محلتش المشكلة، روح وجرب حسيت انه كويس ومرتاح معاه تمام لأ مخسرتش حاجة علي الأقل حاولت.

• عجبني
هوا عادي نروح لدكتور باطنة او قلب او أعصاب الخ ؟
أكيد عادي لان عندنا مشكلة محتاجة حل، مش عارف ليه مبنتعاملش مع دكاترة النفسية بنفس المنهاج؟ انت حاسس فعلاً ان حياتك متأثرة بسبب الموضوع ده روح لدكتور يكون كويس وحاول تاخد منه حل او تدوروا عليه متاخدش منه مخدر حاجة تديك دوبماين وسعادة وبس لانك كدا محلتش المشكلة، روح وجرب حسيت انه كويس ومرتاح معاه تمام لأ مخسرتش حاجة علي الأقل حاولت.
فاهمك بس الفكرة ان المشكلة اللي مواجهاني هي نفس السبب اللي يمنعني اروح لدكتور نفساني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%