NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محتاجه رد مقنع بجد و****

عادي فالكلام بس وانتي بتحكي هوا بيتخيل ومش بعيد ينيكها فجسمك والعكس صحيح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عشان بيحسبوها انو كل ما عملتي سويت جوز صاحبتك حيعرف و يعرف انو الليله حيكون في دلع و كدا فبيحرجو انو حد عارف مراته حينام معاها امتى أو عملت سويت امتى

ممكن يكونوا بيجي ف مخايلتهم انكم بتعملوا سحاق

مساء الخير
عايزه اعرف ليه لما انا و صاحبتي بنعمل سويت لبعض جوزي و جوز صاحبتي بيكونو محرجين جدا من بعض مع ان معروف ان اي عروسه بتتجوز بتبقي عامله و نظيفه و الناس كلها عارفه انها عامله ؟
ايوه وجوزك يعرف ليه ولا انتم قاصدين ده
يامتحريين يبتوع المدارس

هو خايف عليكى من جوز صحبتك من الكلام بتاع صحبتك عليكى يشتهى ينكك

علشان ده عاره، مش عاوز حد يشوفه حد لو بنت زيها

أعتقد انه فكرة انه عيب تيجى سيرة حاجة زى دى ممكن تبقا هى السبب لو متحررين هيبقا عادى

عشان ده بيبقى عارفه انه هينيك النهارده والتاني ييبقى بردوا عارف انه هينيكيك النهارده ووممكن يبقوا محروجين قدامكوا يس بينهم وبين بعض عادى

مساء الخير
عايزه اعرف ليه لما انا و صاحبتي بنعمل سويت لبعض جوزي و جوز صاحبتي بيكونو محرجين جدا من بعض مع ان معروف ان اي عروسه بتتجوز بتبقي عامله و نظيفه و الناس كلها عارفه انها عامله ؟
علشان كل واحد فيهم عارف ان مراة التاني هتتناك انهاردة وانها بتجهزله نفسها بايد مراته

علشان كل واحد فيهم عارف ان مراة التاني هتتناك انهاردة وانها بتجهزله نفسها بايد مراته
ممكن

مساء الخير
لان ده الطبيعي أنهم يبقو محرجين لأن الطبيعي والعادي أنهم يغيرو عليكم

• عجبني
التفاعلات: Life selector
مساء الخير
عشان دي حاجات خاصه و ممكن تقولي لجوزك علي جسمها و برده ممكن هي تحكي عليكي

مساء الخير
اصلا انت قبل كده وصفتي لجوزك تفاصيل جسم صاحبتك، وكمان صاحبتك وصفت لجوزها تفاصيل جسمك،،، ولما اي منهم يعرف انكم عملتم سويت لبعض، بيفكر في صاحبتك وفي جسمها بعد ماعملتي ليها سويت وبيتخيل انك عملتي ليها سويت عشان هو ينام معاها وينيكها،،، واكيد بيتخيل ان جوزها بيفكر وبيتخيل نفس التخيلات معاكي، ولما بيفتكر كده بيكون محرج شويه.

• عجبني
التفاعلات: ahmed351999 و norhan
اصلا انت قبل كده وصفتي لجوزك تفاصيل جسم صاحبتك، وكمان صاحبتك وصفت لجوزها تفاصيل جسمك،،، ولما اي منهم يعرف انكم عملتم سويت لبعض، بيفكر في صاحبتك وفي جسمها بعد ماعملتي ليها سويت وبيتخيل انك عملتي ليها سويت عشان هو ينام معاها وينيكها،،، واكيد بيتخيل ان جوزها بيفكر وبيتخيل نفس التخيلات معاكي، ولما بيفتكر كده بيكون محرج شويه.
بس فيها اثاره

عشان يمكن مابحبوش حتى الحريم يبصو على اجسام حريمهم

بيقى محرج اهو فكر فيكي و انتي عريانه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%