NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خالص اجلس معها وقول ليه انتي بتحبني ولا لا ولو مش بتحبني اتجوزت ليه بس اعرف ان مرتك مش شمال هي بنت حلال مفيش اي خبره في ايده البت لسه زي العجينه يعني قلت خبره مش اقدر المشكلة انك مش عرف دولعه
بصي اتكلمت بدل المره مليون بس مفيش نتيجه فا قررت اعيش معها وتبقى زي اختي ولما يجلها الشوق يبقى نعمل

مش عارف بكتب ليه وإيه اللي جابني هنا بس يمكن عشان أقول شوية كلام مع ناس ما يعرفونيش وخلاص
انا دكتور المفروض محترم ومتدين ٣٧ سنة متجوز من ١٢ سنة ومعايا ولد وبنت
تعبت كتير جدا جدا جدا في المحاولة مع زوجتي إنها تكفيني وللاسف مفيش أمل مفيش رغبة العلاقة مرة ل مرتين في الشهر ولو حلو أوي تبقى ٣
الاوضاع وضع واحد والعلاقة صامتة كل اللي ممكن تقوله عملته ولما قلت اتجوز تاني كان الرد براحتك بس تطلقني
ماعنديش وقت كافي اني اتجوز في السر لان من العيادة للبيت ومن البيت للعيادة
انا عندي رغبة جنسية قوية ومش عاوز اروح للحرام وبضطر اضعف وادخل اتفرج على افلام واتحطيت في مواقف كتير كان ممكن اعمل الحرام وهربت بس تعبت وزهقت
مش جاي اشقط وغالبا هلغي الاكونت في اقرب وقت بس بفضفض من التعب
مش هتطلق كلام وبس

تفريبا نفس القصة
اغلبنا كده
بس برضه لسه عندى امل الاقى متعتى هظا او فى اى مكان
مين عارف
نفسي في حل
تفريبا نفس القصة
اغلبنا كده
بس برضه لسه عندى امل الاقى متعتى هظا او فى اى مكان
مين عارف
للاسف دي مش حياة
انا اقدر اقول مراتي بالنسبة لأغلب الستات اللي بشوفهم مثالية ما عدا في الأنوثة والجنس
هيا قد المسؤولية والتربية والاخلاق وكل اللي ممكن تقوله لكن في موضوع العلاقة حاولت كتير هيا شايفة انها مجرد وعاء افرغ فيه رغبتي وكل اللي بتكلم فيه من تغيير وغيره كلام فاضي ومش بتسعى تتغير
وعارف رأي اللي هيقول أصل مش بتنبسط وأصل مش بتبقى راضية لا مش حاصل بس هيا طبيعة ومش بتتغير واكيد ١٢ سنة كفيلين إني اجرب كل حاجة وانا مش طالب حلول انا بس بفضفض

بصي اتكلمت بدل المره مليون بس مفيش نتيجه فا قررت اعيش معها وتبقى زي اختي ولما يجلها الشوق يبقى نعمل
منتهى القهر لما تكون حلالك قدامك ومش عارف تنبسط معاها عشان مش هينفع تحس انك كل مرة بتطلب العلاقة طلب زي اللي بيعمل اوردر أكل

• عجبني
التفاعلات: majn55 و mostafa ma
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
منتهى القهر لما تكون حلالك قدامك ومش عارف تنبسط معاها عشان مش هينفع تحس انك كل مرة بتطلب العلاقة طلب زي اللي بيعمل اوردر أكل
بس اقولك على حاجه مجربها شيل من دماغك الجنس سواء مع مراتك او غيرها وبجد هترتاح
يعني أنا شهوتي ناحيه الجنس مبقتش زي الاول مبقتش احطو في دماغي ونسيبها للظروف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%