NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دلوقتي انا مبادل وبميل اني اكون سالب اكتر الحقيقة انا بقلق من المقابلة جدا وبقالي كتير مقابلتك للسبب ده وانا بجد محتاج ارتاح محتاج اعمل سكس واتناك فشخ بجد ومش لاقي حل ق بدور على حد بيبيع ديلدو او اي حاجة اقدر اريح بيها نفسي او لو حد عنده طريقة يقولها ضروري عشان على اخري

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: كسكوسى, el-korsan, تبادل هارد اوي و 3 آخرين
دلوقتي انا مبادل وبميل اني اكون سالب اكتر الحقيقة انا بقلق من المقابلة جدا وبقالي كتير مقابلتك للسبب ده وانا بجد محتاج ارتاح محتاج اعمل سكس واتناك فشخ بجد ومش لاقي حل ق بدور على حد بيبيع ديلدو او اي حاجة اقدر اريح بيها نفسي او لو حد عنده طريقة يقولها ضروري عشان على اخري
تعالى خاص

• عجبني
التفاعلات: فحل على مرات اخويا و The_Cuck
تعال خاص عندى الحل اقسملك

تعالى ننيك ونفشخ بعض

• عجبني
التفاعلات: ناهض الفحل
تعبت من البحث عن حد يفتحنى ويخلينى مومس

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%