NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش هيحصل فيه اكتر من الي حصل قبل كده سيب بكرا ل بكرا و ارمي همومك علي الي خلقك و هتلاقي الدنيا تمام
حبيبي يا خويا **** يكتبلنا الخير كلنا 🌹

• حبيته
التفاعلات: 🦂🖤 Ziad
كانت تجربه صعبه لكن اتعلمت الدرس كويس للاسف أثرت عليا ومبقتش اثق ف حد لكن محدش بيتعلم ببلاش
**** يعوضك باحسن

الوحده انا من الشخصيات اللي علاقتي سطحيه مع الناس كلها وحتي صحابي عمري مكنت مفضل عند حد حتي اهلي مبقعدتش معاهم خايف ف فرحي محدش يجيلي خايف اموت وانا لوحدي الوحده وحشه حتي وانت عايش الفكره مرعبه اه الوحده مريحاني من حجات كتير وتكبير دماغ من حجات كتير بس حرفيا انا تليفوني مبيرنش اصلا الا شغل انا بعمل باقه الدقايق مبتكلمش منها طول الشهر كام دقيقه علي بعض واغلبهم شغل برضو الوحده مرعبه ومخيفه
عارف انا كنت زيك كده انا وحيد طول عمري مليش اي اخوات و علاقتي ب الناس مش قد كده مبحبش أخرج ومش اجتماعي اوي حتا صحابي بعدو عني لكن مع الوقت اتأقلمت ومبقتش افكر ف كل ده بقت الحاجه الي تهمني اني أطور من نفسي و أنجح عشان اعمل حاجه مفيده ليا و وقتها كل التفكير ده هيروح و اول لما تنجح هتلاقي ميت واحد جمبك لكن لو وقعت كل ده هيختفي

• حبيته
التفاعلات: SHITOS_25
عارف انا كنت زيك كده انا وحيد طول عمري مليش اي اخوات و علاقتي ب الناس مش قد كده مبحبش أخرج ومش اجتماعي اوي حتا صحابي بعدو عني لكن مع الوقت اتأقلمت ومبقتش افكر ف كل ده بقت الحاجه الي تهمني اني أطور من نفسي و أنجح عشان اعمل حاجه مفيده ليا و وقتها كل التفكير ده هيروح و اول لما تنجح هتلاقي ميت واحد جمبك لكن لو وقعت كل ده هيختفي
مش قصه نجاحي من عدمه ولا فارق معايا الوحده دلوقت لاني مرتاح فيها بس مستقبليا

مش قصه نجاحي من عدمه ولا فارق معايا الوحده دلوقت لاني مرتاح فيها بس مستقبليا
زي م قولت لك اهم حاجه ركز ف نفسك و ف نجاحك و سيب الناس ل وقتها كده كده محدش منهم هيعملك حاجه وجودهم زي عدمه

زي م قولت لك اهم حاجه ركز ف نفسك و ف نجاحك و سيب الناس ل وقتها كده كده محدش منهم هيعملك حاجه وجودهم زي عدمه
مركز و**** ومش فارق معايا عيب عليك

مركز و**** ومش فارق معايا عيب عليك
بس انت مش محتاج حاجه تانيه اكتر من كده ولو علي يوم فرحك يا اخويا نزل هنا وانا واحد من الناس هاجيلك و اعملك احلا واجب يعم 😂🤍

بس انت مش محتاج حاجه تانيه اكتر من كده ولو علي يوم فرحك يا اخويا نزل هنا وانا واحد من الناس هاجيلك و اعملك احلا واجب يعم 😂🤍
اللي هيجي جمب البنطلون هفجره 😂😂

• بيضحكني
جميعنا لدينا شئ مختلف يقلقنا و يشغل تفكيرنا دوما في الحياه

ما هو الشيء الذي يقلقك ويشغل تفكيرك في هذه الحياه ؟
الموت الفجأة

جميعنا لدينا شئ مختلف يقلقنا و يشغل تفكيرنا دوما في الحياه

ما هو الشيء الذي يقلقك ويشغل تفكيرك في هذه الحياه ؟
الفلوس ههههههههههههههه

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
  • حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%