NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عايز اكون واقعي شويه دلوقت لاي حد مارس الجنس مع واحده ف الواحده دي مقرطسه جوزها ولو بنت ف مقرطسه ابوها صح كده طب الديوث اللي عارف او حابب ان مراته تبقي كده وتتناك بمعرفته وقدامه بنشتمه وانا هنا بقصد التناقض في الاشياء وبرضو بنقبل ب الليز بس منقبلش راجل وراجل طب ليه التناقض ده
انا اقتراحي ان ندي لكل واحد حريته في ميوله
انا علي المستوي الشخصي شوفت متحررين علي اهلهم ونكت اهلهم طب هو شخص في الحياه الطبيعيه وحش لا خالص مختلف عني وعنك لا خالص
زي قبول ان ماستر راجل وسليف بنت بس لو العكس دلدول وقرني طب ليه
بص ياصحبي احنا هنا مش في يوتوبيا المدينه الفاضله
هنا منتدي جنسي انا بحترم ميول كل واحد ومبضيقش حد لان كل واحد حياته الشخصيه شئ والجنس شئ واكيد كلنا شوفنا وجربنا ده يعني البنت اللي معاك في الشغب قلبنها اوضه نوم هناك لا حياتكو بتمشي عادي والجنس حاجه مختلفه
ف رائي لكل واحد حريته الجنسيه ولازم نحترمها ومنضيقوش وانت ب ايدك بس تتعامل مع الناس اللي انت شايف انهم مناسبين ليك واي حاجه تاني لا انتو ايه رايكو

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: سالم ابو اخته نهال, lostmind, AHMEDSALEM2 و 9 آخرين
احترام الآخرين هو الدليل علي احترام ذاتك
لو هنتكلم عن هنا فالمنتدي فالحته دي بيتفوق تفوق غير طبيعي مانع اي إساءة قد تحدث لهم حتي قبل النشر في الأقسام المدمجة بيتم انتظار موافقة المشرف ومع وجود ٣ مشرفين أو ٢علي مدار اليوم فمستحيل تحدث اي إساءة لاي شخص

انا عايز اكون واقعي شويه دلوقت لاي حد مارس الجنس مع واحده ف الواحده دي مقرطسه جوزها ولو بنت ف مقرطسه ابوها صح كده طب الديوث اللي عارف او حابب ان مراته تبقي كده وتتناك بمعرفته وقدامه بنشتمه وانا هنا بقصد التناقض في الاشياء وبرضو بنقبل ب الليز بس منقبلش راجل وراجل طب ليه التناقض ده
انا اقتراحي ان ندي لكل واحد حريته في ميوله
انا علي المستوي الشخصي شوفت متحررين علي اهلهم ونكت اهلهم طب هو شخص في الحياه الطبيعيه وحش لا خالص مختلف عني وعنك لا خالص
زي قبول ان ماستر راجل وسليف بنت بس لو العكس دلدول وقرني طب ليه
بص ياصحبي احنا هنا مش في يوتوبيا المدينه الفاضله
هنا منتدي جنسي انا بحترم ميول كل واحد ومبضيقش حد لان كل واحد حياته الشخصيه شئ والجنس شئ واكيد كلنا شوفنا وجربنا ده يعني البنت اللي معاك في الشغب قلبنها اوضه نوم هناك لا حياتكو بتمشي عادي والجنس حاجه مختلفه
ف رائي لكل واحد حريته الجنسيه ولازم نحترمها ومنضيقوش وانت ب ايدك بس تتعامل مع الناس اللي انت شايف انهم مناسبين ليك واي حاجه تاني لا انتو ايه رايكو
احترام الآخرين مع اختلاف ميولاتهم مل واحد ليه ميوله لازم نحترم ميول كل واحد

احترام الآخرين هو الدليل علي احترام ذاتك
لو هنتكلم عن هنا فالمنتدي فالحته دي بيتفوق تفوق غير طبيعي مانع اي إساءة قد تحدث لهم حتي قبل النشر في الأقسام المدمجة بيتم انتظار موافقة المشرف ومع وجود ٣ مشرفين أو ٢علي مدار اليوم فمستحيل تحدث اي إساءة لاي شخص
انتى يا استاذه فينك صباح الروقان

ذكرك لتقبل الليز عن الشواذ
😂فدي نقطة تجعلني اقف احتراما لصانعي الأفلام الاباحيه

ممكن تشوف الالاف الافلام رجل مع بنتين
وبنتين مع رجل
فده يعتبر إشارة للوعي أن عادي من الطبيعي جدا وجود بنتين مع بعض

😂🤷🏻‍♀️أسال اي شخص هيقولك طبيعي ستات مع بعض!!

فده يدل قد ايه الافلام بتأثر علينا

كمان في حته صغيرة من دافع النفسيه طبعا الست بتتميز عن الراجل في حته الجمال فممكن تلاقي رجالة كتيرة جدا جدا بتتفرج علي افلام الليز مع أن ده ملهوش علاقة بميولهم اطلاقا

ذكرك لتقبل الليز عن الشواذ
😂فدي نقطة تجعلني اقف احتراما لصانعي الأفلام الاباحيه

ممكن تشوف الالاف الافلام رجل مع بنتين
وبنتين مع رجل
فده يعتبر إشارة للوعي أن عادي من الطبيعي جدا وجود بنتين مع بعض

😂🤷🏻‍♀️أسال اي شخص هيقولك طبيعي ستات مع بعض!!

فده يدل قد ايه الافلام بتأثر علينا

كمان في حته صغيرة من دافع النفسيه طبعا الست بتتميز عن الراجل في حته الجمال فممكن تلاقي رجالة كتيرة جدا جدا بتتفرج علي افلام الليز مع أن ده ملهوش علاقة بميولهم اطلاقا
استاذه يا جدعان دارسه جوا وبرا😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
😂😂يبقي هاتلك خدامة ياعم بقي
😂ده انا بكسل اعمل فطار لياا اسكت
خلاص نساعد بعض طايب نعمل فطار مع بعض اى رايك😂😂

😂😂عيب و**** بدل ما تقولي ادفعلك فين الشهامة فين الرجولة؟!!
اختى الكبيره وميصحش انى احرجها قدام الراجل الكبير ليه احترام ويدفع٠😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اختى الكبيره وميصحش انى احرجها قدام الراجل الكبير ليه احترام ويدفع٠😂😂
😂😂احرجتني مع انك بتهبد الست مبتدفعش في وجود الراجل مهما كان اسمها دي الأصول واسأل🤷🏻‍♀️😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%