NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كمان شريكه الخيانه فيها مشاكل وبتقولوا العيب فينا لا..اسكيوزمي بقا دا انتوا اساس المشاكل😂😂😂
حتى لو صح الصح في مرحلة بتوصل للمشاكل مع شريكة الخيانة ههههه
تركيبة دماغكم غريبة الصراحة 😁😂

جميعنا لدينا شئ مختلف يقلقنا و يشغل تفكيرنا دوما في الحياه

ما هو الشيء الذي يقلقك ويشغل تفكيرك في هذه الحياه ؟
يوم الحساب

• عجبني
التفاعلات: $.KHA LED.$ و 🦂🖤 Ziad
عدم نجاحي
مش غلط انك تقلق وتفكر ف عدم نجاحك لكن الغلط انك متحاربش وتقعد متعملش حاجه عشان تنج اسعي و اعمل الي عليك و متشيلش هم و هتفرج وتحقق الي انت عاوزه

ان الواحد بيجاهد كثير و يحقق قليل
غباء
مش غباء ده رزق و نصيب و الي انت شايفه قليل بالنسبة ل غيرك كتير و مع الوقت هتلاقي ثمار مجهودك ده

فراق الأقرباء ومنهم أبويا **** يديلوا طولت العمر
الموضوع صعب ولكن دي دنيا وكلنا هنروح خليك عارف كده ربناا يديلهم طولت العمر

يوم الحساب
يوم الحساب كده كده جاي وكل واحد لازم يدفع مشاريبه وحاجة كويسه انك تقلقي منه عشان تعملي حسابه و تحاولي تقللي مشاريبك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع صعب ولكن دي دنيا وكلنا هنروح خليك عارف كده ربناا يديلهم طولت العمر
عارف يغالي بس انا أبويا ده اغلي شخص في دنيتي كلها

يااارب بس عاوز اقولك نصيحه من اخ الإنسان لما بيحس أن هو واخد اهتمام زياده و ضامن الي قدامه بيتغير عليه و يمرمطه معاه عشان بيبقا عارف أنه ميقدرش يستغنا عنه فهماني ؟

• أتفق
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
يااارب بس عاوز اقولك نصيحه من اخ الإنسان لما بيحس أن هو واخد اهتمام زياده و ضامن الي قدامه بيتغير عليه و يمرمطه معاه عشان بيبقا عارف أنه ميقدرش يستغنا عنه فهماني ؟
وفيه اللي بيقدر وبيحبك اكتر وبيخلص ليك

بكره كده كده جاي يبقا لي نقلق نفسنا بيه و نشيل همه
احنا شايلين هم الي هيحصل فيه
لكن احنا عارفين انه جاي اكيد الدنيا مابتوقفش

احنا شايلين هم الي هيحصل فيه
لكن احنا عارفين انه جاي اكيد الدنيا مابتوقفش
مش هيحصل فيه اكتر من الي حصل قبل كده سيب بكرا ل بكرا و ارمي همومك علي الي خلقك و هتلاقي الدنيا تمام

• حبيته
التفاعلات: SHITOS_25
جميعنا لدينا شئ مختلف يقلقنا و يشغل تفكيرنا دوما في الحياه

ما هو الشيء الذي يقلقك ويشغل تفكيرك في هذه الحياه ؟
الوحده انا من الشخصيات اللي علاقتي سطحيه مع الناس كلها وحتي صحابي عمري مكنت مفضل عند حد حتي اهلي مبقعدتش معاهم خايف ف فرحي محدش يجيلي خايف اموت وانا لوحدي الوحده وحشه حتي وانت عايش الفكره مرعبه اه الوحده مريحاني من حجات كتير وتكبير دماغ من حجات كتير بس حرفيا انا تليفوني مبيرنش اصلا الا شغل انا بعمل باقه الدقايق مبتكلمش منها طول الشهر كام دقيقه علي بعض واغلبهم شغل برضو الوحده مرعبه ومخيفه

• عجبني
التفاعلات: 🦂🖤 Ziad
  • محزن
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%