NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش ما نلبس الاحنا عايزين نلبسه

لا مش القصد البوست ده
في مواقف تانية زي التحرش والحاجات دي
هو انتي مبتعمليش حاجة غير المواقف
واصلة ولا عايزة مواصلة 🙂
وصلة ولا عايزة مواصلة 😑
متقولهاش تاني

• هممم
التفاعلات: ✨mr lover✨
اخره بصة بس
وفيه ولاد بتبقا قمر وتاخد مبادرة كلام
لكن ف مل الاحوال انت اي مشكلتك برضو مع اللبس بيثيرك ليه طب وبتبص ليه ياحبيبي
منت ف الاخر مش هتعمل حاحة اخرك تروح وتضرب عشرة وانت مستخبي
بالظبك فهو عبط والسلام

لا لا يامريم لازم ناخد رأي الشارع كله ويشوف البرا مناسبة ولا لاة
بالظبط ولازم نشوف لون البانتي مناسب للون البشرة ولا لا

مفيش حاجة اسمها السئة تعم
بطريقة تانيه واحد هيجان بسبب اللي بيشوفه طول الوقت بسبب اللي بيشوفه فمش حتفرق معاه البنت لابسه ايه بمجرد مغرايزه اشتغلت خلاص زي ما في بنات كتير علي فكره بتتحرش برجاله عادي😂

بطريقة تانيه واحد هيجان بسبب اللي بيشوفه طول الوقت بسبب اللي بيشوفه فمش حتفرق معاه البنت لابسه ايه بمجرد مغرايزه اشتغلت خلاص زي ما في بنات كتير علي فكره بتتحرش برجاله عادي😂
وهو احنا بنشوف البنات دي كويسة يعني

ما نلبس الاحنا عايزين نلبسه
بصوا يا شباب ويا بنات
في مشكلة بتحصل كل يوم في الشارع وفي البيت وفي كل حتة
التعليق السخيف علي اللبس
تلاقي واحد من دول شاف بنت لابسة ضيق او لابسة لبس مفتوح تلاقيه بص عليها وفتح بوقه وابتدي يريل ومش عارفه اي
يروح يضرب عشرة ع المنظر يفتح فيس يقول البنات ولبس البنات وكذا وكذا وغلط والعرف ، احا يسطا انت بتقول اي ما نلبس الاحنا نلبسه انت ملكش حق تقولنا اللبس ماله ولا ليك حق تبص علينا اصلا
لبسنا غلط متعلقش عليه ، لبسنا بيثيرك متبصش
هيجانك مشكلتك انت مش مشكلتنا
الولاد بتلبس شورتات وبتلبس لبس يبين صدرهم وبتلبس لبس مجسمهم وبتلبس لبس يبرز زبها ان صلح التعبير
هل احنا بنبص ونقولكم غلط وصح ؟
الحقيقه ان في بنات بتبص فعلا ولما البنت تبص الولد بيقول احا دي شرموطة وباصه علي زبي
ولما الولد يبص علي البنت وجسمها الناس والشارع والكل احا دي شرموطة دا غصب عنه انتوا شايفين هي لابسة اي

احا يسطا بجد اي الازدواجية في التفكير دي
ما هي هي نفس الفكرة وانت في الفكرتين طلعت البنت غلطانة ، حتي لما حد بيغلط الولد ويقوله عيب تلاقي دايما حد بيطلع من تحت الارض ويقولك احا ما لبسها برضو كان مش عارف اي

انا هنا مش واخده صف البنات ولا انا ضد الولاد بس لو كل واحد ركز فنفسه وبص وشاف ان مش من حق حد يدخل في خصوصيات غيره وانه يركز فنفسه وبس و**** الدنيا هتكون احسن

يجدعان من حقنا نلبس الاحنا عايزينه ومش من حق حد يعترض
لبسنا مش مناسب ليك وانت شايف اننا بنثيرك يسطا متبوصش
ولا انت اي رأيك
ينفع نبص بس بادب؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وهو احنا بنشوف البنات دي كويسة يعني
انا مش ببرر تصرف انا بس بقول اننا ليه نحط البنزين جنب النار واحد في عز احتياجه لانه يتجوز و مش قادر ماديا و شايف طول الوقت بنات لبسها مفسر اكتر مهو بيخبي فطبيعي ميبقاش بيميز بين اللي لابسه كويس و اللي لابسه ضيق هو طول الوقت في حاله اثاره جنسيه و فطرته بتميل لكونها بنت و هو ذكر عايز يتجوز

انا مش ببرر تصرف انا بس بقول اننا ليه نحط البنزين جنب النار واحد في عز احتياجه لانه يتجوز و مش قادر ماديا و شايف طول الوقت بنات لبسها مفسر اكتر مهو بيخبي فطبيعي ميبقاش بيميز بين اللي لابسه كويس و اللي لابسه ضيق هو طول الوقت في حاله اثاره جنسيه و فطرته بتميل لكونها بنت و هو ذكر عايز يتجوز
لا البتحكي فيه دا اسمه مرض

لا البتحكي فيه دا اسمه مرض
طيب هو انا قولت حاجه غير كده المتحرش مريض و البنت اللي ماشيه في الشارع بلبس بيظهر جسمها مريضه

اول حاجه الدين قال حرام يبقي حرام انتي تلبسي لبس فضفاض وهو يغض بصره تمام
انا بلبس قصير وضيق وعارفه انه غلط بس دا اول حاجه اللي مفيش فيها نقاش
تاني حاجه كتفم المجتمع بث كده

طيب هو انا قولت حاجه غير كده المتحرش مريض و البنت اللي ماشيه في الشارع بلبس بيظهر جسمها مريضه
دلوقت لو مثلا نزل في موضة الولاد فلنات وبس بنطلون جينز وفانلة دي cj بتاع جاتا هل كده هنقول ان الولاد دول مريضه

اول حاجه الدين قال حرام يبقي حرام انتي تلبسي لبس فضفاض وهو يغض بصره تمام
انا بلبس قصير وضيق وعارفه انه غلط بس دا اول حاجه اللي مفيش فيها نقاش
تاني حاجه كتفم المجتمع بث كده
مينفعش نذكر الدين هنا

انا مجبتش حاجه بعيده يقمر او جبتلك ايه مثلا دي معلومه عامه اظن!
ولو مينفعش يتم ذكره هنا يصديقتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%