NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Levi Ackerman

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كان في موضوع منشور عن أمتي تقول عن البنت شرموطه (مع احترامي لناشر الموضوع وكل الكومنتات) انا دلوقتى مش فاهم ليه في ناس بتقول علي ست أنها شرموطه لما تتناك اللي هو احا ما لو متناكتش مين اللي هيتناك حضرتك ولا انا ولا الاستاذ اللي قاعد هناك ومفيش اي ذكر لدور الراجل في الموضوع معادا أن احنا بنتعب زينا زيكم في العلاقه 😅اللي هو الشرموطه ديه بتشرمط نفسها بنفسها ولا كأنها بتتكاثر ذاتيا فهل حد عنده تفسير للموضوع ده ؟

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Mazen Nour و monster kafka
كان في موضوع منشور عن أمتي تقول عن البنت شرموطه (مع احترامي لناشر الموضوع وكل الكومنتات) انا دلوقتى مش فاهم ليه في ناس بتقول علي ست أنها شرموطه لما تتناك اللي هو احا ما لو متناكتش مين اللي هيتناك حضرتك ولا انا ولا الاستاذ اللي قاعد هناك ومفيش اي ذكر لدور الراجل في الموضوع معادا أن احنا بنتعب زينا زيكم في العلاقه 😅اللي هو الشرموطه ديه بتشرمط نفسها بنفسها ولا كأنها بتتكاثر ذاتيا فهل حد عنده تفسير للموضوع ده ؟
بقدروناش وبقدروش تعبنا😂

• بيضحكني
التفاعلات: Mazen Nour و Levi Ackerman
  • بيضحكني
التفاعلات: Mazen Nour و monster kafka
زي القطط بياكلوا وينكروا 😂
ما حنا بنخسر اجود الفيتامينات والبروتينات لنصنع لبن متكامل ونضيعه عشان نسعد ست بالاخير ينكرونا🥲😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Mazen Nour و Levi Ackerman
الموضوع دا بالتعليقات اللي فيه خليتني أضحك جدا

:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%