NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش ما نلبس الاحنا عايزين نلبسه

لو هنتكلم في الصح الصح يعني اللي احنا غفلانين عنه
ان الرجاله تغض بصرها مهما شافت
و ان الستات تلبس بحكم دينها عشان كده بتبقي متبرجه و لو مش عارفه يعني ايه اعملي سيرش
الخلاصه : مينفعش الراجل او البنت يبصوا
يعني الراجل لو شوفت بنت لابسه مش كويس قول **** يهديها و لو تعرفها اديها نصيحه من باب الاخوة وبس
و البنات متبصش و تحاول تلبس كويس و عشان ترضي ****
يسطا انا بتكلم ان كل واحدة تلبس العايزاه سواء واسع او ضيق لكن مش بصت الراجل هي التجبرها علي حاجة وتضايقها

• أتفق
التفاعلات: بوووحمييد 🔞🔥
انا شايف الغلط عند الاتنين بس الاكتر بكتير عند البنات مهو مش طبيعي تبقي لابسه لبس كاسف ومفتوح ومبين مفاتن جسمها ومبصش مهو عندي مشاعر بردو ودي طبيعه ف الرجاله انهم ينجذبو للست عموما فما بالك بقي لو هي كشفه جسمها ومفاتنها باينه فغصب عننا هنبص ف انا مش معاكي ف حته نلبس اللي يعجبنا وكدا ف الافضل يبقي اللبس بحدود شويه وخصوصا ف الوقت دا لان الشعب كله هايج
نلبس اليعجبنا يعني كل واحدة تلبس اليريحها بدون مضايقات يعني العايزة تلبس واسع تمام عايزة تلبس ضيق تما

بصى يا مريم.... مبدئيا كلامك غلط ومش هاكلمك من ناحية الدين والكاسيات العاريات والكلام ده
ولا هاقولك انكم السبب لحالات التحرش بدليل انك لو عندك روتانا كلاسيك وفتحتى اى حفله لام كلثوم هتلاقى البنات والستات كانت بتلبس ميكرو جيب ومكنش فى تحرش جنسي ولا كلام من دة
بس دلوقتى بعد كمية المواقع الاباحيه وانتشارها وانتشار النت واستخدامه الخاطى بقى فى كمية كبت عند الشباب والبنات رهيب
مش من حق حد أنه يفرض رأى عليكى ولا انتى تفرضى رايك عليه بس فى حاجه اسمها حريتك تنتهى عندما تبدأ حريه الآخرين
وبرضو مش بتقول أن الشباب ملائكه لا فى شباب ورجالة مرضى نفسيين لو شافوه كلبة بيفصصوها حته حته بس برضو فى بنات بتزودها اوى من ناحية اللبس والميكاب والحاجات التانيه
واقولك فى بنات بتتعمد تلبس كده عشان الناس يعاكسوها
معلش طولتى عليكم بس الموضوع كبير جدا وفى كلام كتير جدا
يسطا انت كده بتغني وترد علي نفسك
ما اديك قولت ايام ام كلثوم كانو بيلبسو ميكرو جيب ومكنوش بيتحرشوا بيهم يبقا العيب الحصل في مخ الشباب مي في البنات يسطا ، غير كده في بنات بيتحرشوا بيها وبيبصوا عليها وهما لابسين لبس كويس جدا ، غير كده انا اقصد ان كل بنت تلبس العايزاه سواء واسع او ضيق دون نا تتعرض لمضايقة

ما اديك قولت ايام ام كلثوم كانو بيلبسو ميكرو جيب ومكنوش بيتحرشوا بيهم يبقا العيب الحصل في مخ الشباب مي في البنات يسطا ، غير كده في بنات بيتحرشوا بيها وبيبصوا عليها وهما لابسين لبس كويس جدا ، غير كده انا اقصد ان كل بنت تلبس العايزاه سواء واسع او ضيق دون نا تتعرض لمضايقة
لو قريتى كويس هتلاقيتى برضو رديت وقولت أن مكنش فى انتشار الاباحيه زى دلوقتى ومكنش فى قلة تربية سواء من الاب أو الأم كان فى زمان عيب وحرام ومتلبسيش كده والبسى كده لكن دلوقتى مفيش الكلام دة كلها سايحه

نلبس اليعجبنا يعني كل واحدة تلبس اليريحها بدون مضايقات يعني العايزة تلبس واسع تمام عايزة تلبس ضيق تما
اشطا بس ع الاقل يبقي فيه شوية مراعاه مش زي ما بنشوف كدا

ما نلبس الاحنا عايزين نلبسه
بصوا يا شباب ويا بنات
في مشكلة بتحصل كل يوم في الشارع وفي البيت وفي كل حتة
التعليق السخيف علي اللبس
تلاقي واحد من دول شاف بنت لابسة ضيق او لابسة لبس مفتوح تلاقيه بص عليها وفتح بوقه وابتدي يريل ومش عارفه اي
يروح يضرب عشرة ع المنظر يفتح فيس يقول البنات ولبس البنات وكذا وكذا وغلط والعرف ، احا يسطا انت بتقول اي ما نلبس الاحنا نلبسه انت ملكش حق تقولنا اللبس ماله ولا ليك حق تبص علينا اصلا
لبسنا غلط متعلقش عليه ، لبسنا بيثيرك متبصش
هيجانك مشكلتك انت مش مشكلتنا
الولاد بتلبس شورتات وبتلبس لبس يبين صدرهم وبتلبس لبس مجسمهم وبتلبس لبس يبرز زبها ان صلح التعبير
هل احنا بنبص ونقولكم غلط وصح ؟
الحقيقه ان في بنات بتبص فعلا ولما البنت تبص الولد بيقول احا دي شرموطة وباصه علي زبي
ولما الولد يبص علي البنت وجسمها الناس والشارع والكل احا دي شرموطة دا غصب عنه انتوا شايفين هي لابسة اي

احا يسطا بجد اي الازدواجية في التفكير دي
ما هي هي نفس الفكرة وانت في الفكرتين طلعت البنت غلطانة ، حتي لما حد بيغلط الولد ويقوله عيب تلاقي دايما حد بيطلع من تحت الارض ويقولك احا ما لبسها برضو كان مش عارف اي

انا هنا مش واخده صف البنات ولا انا ضد الولاد بس لو كل واحد ركز فنفسه وبص وشاف ان مش من حق حد يدخل في خصوصيات غيره وانه يركز فنفسه وبس و**** الدنيا هتكون احسن

يجدعان من حقنا نلبس الاحنا عايزينه ومش من حق حد يعترض
لبسنا مش مناسب ليك وانت شايف اننا بنثيرك يسطا متبوصش
ولا انت اي رأيك
انا مختلف تماما مع كل الكلام دا

البسي براحتك واستمتعي براحتك واللي يضرب عليك عشره يضرب براحته أهم حاجه ما يمارس اي حاجة تضايقك بشكل مباشر

الدنيا اتغيرت ليه بقه زمان كان فيه جواز للشباب والبنات في سن صغير فكان فيه اكتفاء جنسي انما دلوقتي حرمان جنسي للشباب والبنات لانهم بيتجوزو في سن كبير وبعد الاربعين كمان فالقصد ان البنات تلبس لبس محتشم علشان متثرش الغرائز الجنسيه عند الرجل هوة اصلا الراجل محروم ومتنيل بستين نيله تيجي انتي تهيجييه بزياده كمان الحاجه التانيه فيه بنات بتبقه نازله لبسه محزق وملزق وعايزه الشباب يتحرش بيها واحيانا بتوصل للنيك كمان وانتي عارفه الكلام ده طبعا

انا مش هتكلم بنظرة ذكورية ولا الكلام دة
علميا الراجل بيستثار بالنظر و لما بيشوف مناظر زي كدة لازم غصب عنه هيبص على عكس الست ممكن تشوف ١٠٠ راجل عضلات و جيم و بتاع و متبصش ليه لان الست بتستثار من ودنها و تحب تسمع الكلام الحلو
الراجل بيهيج من النظر انما الست من الكلام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتو البسو زي منتو عاوزين و احنا نبص زي محنا عاوزين
بقا بزمتكو طيز زي دي ممكن الواحد يعديها و ميبصش

Video-Capture-20240211-210318

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%