NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صباح الخير......
ده اول موضوع انشره هنا بس حسيت اني لازم اتكلم فيه عشان قليلين اللي بياخدوا بالهم من النقطة دي
انا موجب و دوري في العلاقة أكون مايسترو زي اللي بيكون في حفلات الاوبرا و زبي و ايدي و شفايفي هما العصايه بتاعتي اللي بتحكم بيها في الفرقه اللي هي السالب و مع كل دخول لزبي السالب بيعزف لحن الاهات و البوس له لحن مختلف و التقفيش له لحن مختلف و كذلك البعبوص
باختصار كل حاجه لها لحن و صوت بيظهر مع التنهيده و كل اه من السالب و انا بعشق اني اعزف على كل اوتار جسم السالب عشان اطلع اجمل ألحان و بعرف اني حققت هدفي لما الاقي عين السالب قلبت من المتعة و عقله راح حته تانيه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: دكر بجد, سامي سالب, el-korsan و 8 آخرين
استاااااذ

• عجبني
التفاعلات: Africano28
صباح الخير......
ده اول موضوع انشره هنا بس حسيت اني لازم اتكلم فيه عشان قليلين اللي بياخدوا بالهم من النقطة دي
انا موجب و دوري في العلاقة أكون مايسترو زي اللي بيكون في حفلات الاوبرا و زبي و ايدي و شفايفي هما العصايه بتاعتي اللي بتحكم بيها في الفرقه اللي هي السالب و مع كل دخول لزبي السالب بيعزف لحن الاهات و البوس له لحن مختلف و التقفيش له لحن مختلف و كذلك البعبوص
باختصار كل حاجه لها لحن و صوت بيظهر مع التنهيده و كل اه من السالب و انا بعشق اني اعزف على كل اوتار جسم السالب عشان اطلع اجمل ألحان و بعرف اني حققت هدفي لما الاقي عين السالب قلبت من المتعة و عقله راح حته تانيه
بجد مووجب فاااهم اووى

• عجبني
التفاعلات: Africano28
يخربيت دماغك الجاحدة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صباح الخير......
شكلك أستاذ

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%