NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة ماما من كامل الاحترام الى العهر و دياثتى الجزء السادس عشر

ايرين

نسوانجى قديم
عضو
نسوانجي قديم
الجزء السادس عشر

طلع بابا و اتغدينا و انتهى اليوم من غير احداث مهمه . على مدار الاسابيع اللى بعد كده كانت ماما مكتفيه بمره فى الاسبوع مع امير و مرة او اتنين مع عم سعيد اللى عشمته بنيكة فى طيزها و بتستمتع كل مره بتعذبه و تقوله استنى المرة الجايه . خلصت السنة الدراسيه و خدنا الاجازة و بعد كام اسبوع من الاجازة اقترح بابا اننا نروح اسكندريه نصيف .
ماما : ليه ماحنا قبل الامتحانات سافرنا هناك
بابا : انتوا سافرتوا كام يوم انا ماسفرتش معاكوا . و بعدين فيها ايه . ماحنا كل سنة بنسافر فى اجازة محمد نصيف اسبوعين تلاته
ماما : خلاص براحتك
حسيت ان ماما متضايقه اننا هنسافر فكلمتها على جنب
انا : فى ايه يا ماما
ماما : مكنتش عايزه نسافر .
انا : ليه
ماما : مانت عارف
انا : عارف ايه
ماما : امير مش هينفع ييجى معانا
انا : ليه
ماما : انا كلمت امه امبارح و قالتلى انهم كانوا بيسافروا عند اختها كل سنه بس السنادى مش هينفع علشان جوز اختها لسه ميت و ده اللى امير راحله لما كنا هناك
انا : و فيها ايه
ماما : و سعيد طبعا مينفعش يروح معانا
انا : مش فاهم برضه ايه المشكله
ماما : المشكله انى مقدرش اصبر من غير نيك . استريحت
كنت فاهم طبعا ايه المشكله بس كنت عايزها هى اللى تقول
انا : هههههههه . انتى نسيتى كريم
ماما : انت نسيت ان ابوك معانا . هاقوله ده كريم صاحبى مثلا
انا : انتى لما بتبقى متعصبه مبتعرفيش تفكرى . فين افكارك بتاعت قبل كده .
ماما : محمد انا مش فايقه للكلام ده دلوقتى
انا : خلاص عموما انا كنت لقيتلك حل بس طالما مش عايزه بلاش
ماما : قول ايه الحل ده
انا : لا مش هقول و انتى متعصبه
ماما : خلاص هديت . قول بقى
انا : لا
ماما : قول بقى يا ميدو و حياتى عندك
انا : ماشى . انتى هتعرفى بابا على سوميه و كريم على ان سوميه صاحبتك و كريم ده جوزها
ماما : و بعدين
انا : و بعدين ايه ماخلاص كده كريم و بابا اتعرفوا على بعض من غير مشاكل
ماما : ايوه و هاقعد مع كريم لوحدنا و ينيكنى هناك ازاى .
انا : نبقى نتصرف فى الموضوع ده هناك
فعلا تانى يوم سافرنا و وصلنا اسكندريه بدرى . كلمت سوميه
انا : الو
سوميه : ازيك يا ميدو . اخباركوا ايه و اخبار امك الشرموطة اللى بتكلمنى مرة فى الشهر دى ايه
انا : احنا كويسين و فى اسكندريه دلوقتى
سوميه : ربع ساعه و اكون عندكوا فى الشقه . وحشتنى قوى
انا : لأ اهدى كده و اعقلى . ابويا معانا . انا اللى هاجيلك و عايز كريم يبقى موجود علشان نتفق هنعمل ايه
سوميه : ماشى . احنا فى الفيلا اللى جيت فيها قبل كده . هنستناك
قفلت معاها و قولت لبابا انى هاروح اقابل ناس اصحابى و قولت لماما انى هتفق مع كريم و سوميه
نزلت و روحت فعلا الفيلا و دخلت سلمت على كريم و سوميه اللى اول ماشفتنى نطت عليا بقيت شايلها و هى بتبوس فيا
كريم : يا وسخة اهدى شويه نشوف هيقول ايه الاول
سوميه : وحشتنى يا بن الشرموطة
كريم : و الشرموطة وحشتنى كمان يا ميدو
نزلت سوميه و قعدنا علشان نتكلم
انا : دلوقتى احنا غير المرة اللى فاتت . ابويا معانا و اللى حصل قبل كده مينفعش دلوقتى .
سوميه : و هتعملوا ايه
انا : ماما هتعرفكوا على بابا على اساس انك صاحبتها و كريم يبقى جوزك
سوميه : ماشى دى مفيهاش حاجة
انا : بعد كده بقى نشوف هنقدر نخرج من غيره امتى و نقابلكوا
كريم : بس كده هتبقى اوقات قليله .
انا : احسن من مفيش خالص
كريم : ماشى
سوميه : خلاص كده اتفقنا
لقيتها مسكت فى زبرى من فوق البنطلون . مسكت انا ايديها و قولتلها فاضل اخر حاجة
سوميه : ايه
انا : هنقابلكوا ازاى و فين
سوميه : مش مهم دلوقتى
شدت ايدها من على ايدى و فكت حزامى و فى ثوانى كانت قلعتنى البنطلون و بدأت تمص زبرى
كريم : معلش يا ميدو . سوميه هايجة قوى عليك
انا : انا هاريحها دلوقتى .
على بال ماخلصت الكلمتين دول كانت هى قلعت ملط و نامت على الارض و فاتحه رجليها ليا
سوميه : مش بالكلام يا ميدو . ورينى
كان كريم جاب مخده و حطها تحت راسها و بقى قاعد جنبها ماسك ايديها و انا نزلت الحس كسها .
سوميه : احححح . حلو يا ميدو . كمل
كملت لحس فى كسها لغايه ماحسيت انها هتجيب فسرعت حركة لسانى و دخلت صباعى فى كسها لغايه ماجابت و شخرت و ريحت دماغها على المخده . قومت و بليت زبرى بميه كسها و بدأت ادخله واحده واحده لغايه مادخل كله و بدأت انيكها بالراحه و اسرع نفسى واحده واحده لغايه مالقيتها هاجت تانى و رفعت نفسها بقت حاضنانى و بتبوسنى . نزلتها شوية و بقيت بمص بزازها و هى بتلعب فى شعرى لغايه ماجابتهم تانى و انا كمان كنت قربت اجيب فطلعت زبرى و نطرت على بطنها و لقيت كريم بيلحس اللبن من على بطنها .
سيبتهم و قومت البس انا و اتفقت مع كريم انهم كمان ساعه و لا اتنين سوميه تكلم ماما فى التليفون و يجيوا الشقه بعدها .
روحت البيت و فعلا سوميه كلمت ماما . و بعد ما قفلت معاها راحت تكلم بابا
ماما : سوميه صاحبتى من ايام الجامعه هتيجى تزورنا هى و جوزها
بابا : هى بتصيف هنا هى كمان ؟
ماما : لأ هما عايشين هنا و قابلناهم انا و ميدو المرة اللى فاتت بس طبعا مقدرتش اعزمهم عندنا فى البيت و انت مش معانا
بابا : طيب كويس انك عزمتيهم دلوقتى علشان بالليل هاخرج اقابل سمير صاحبى على القهوة .
قولت فى نفسى كويس يبقى بعد ما بابا ينزل يجيولنا .
رن جرس الباب و كان كريم و سوميه وصلوا . فتحت استقبلهم و كان بابا فى الصاله و ماما دخلت تغير هدومها . دخل كريم و سوميه و سلموا على بابا و شوية و ماما خرجت . كانت لابسه جلابيه عاديه و فوقيها حجابها .عرفت ماما بابا على سوميه و كريم و شويه و قومنا علشان نتغدى . قعد بابا على راس السفرة و ماما جنبه و انا جنبها و كريم جنب بابا من الناحيه التانيه و جنبه سوميه و قعدنا ناكل و نتكلم بشكل طبيعى . شوية و حسيت ان سومية بتبصلى و عايزه تقولى حاجة و بعدين لقيتها بتبص لتحت . فهمت انها عايزانى ابص تحت . و فعلا بصيت لتحت لقيت رجل كريم بتلعب على جلابيه ماما من قدام و مكنش صعب افهم ان رجلها هى كمان بتلعب على بنطلونه . كان مستحيل بابا يشوفهم لأنها جنبه لكن وضع الكرسى مختلف . يعنى انا و سوميه شايفينهم علشان وضع كراسينا زى كراسيهم لكن بابا لأ . بهدوء كملوا اللى بيعملوا لغايه ماخلصنا اكل و قامت ماما و سوميه دخلوا المطبخ يعملوا شاى و قعدنا انا و كريم و بابا . بعد الشاى دخلت ماما و سوميه المطبخ تانى و فضلنا احنا بره
كريم : متشكرين على اليوم الجميل ده يا حاج و عايزينه يتكرر تانى عندنا بقى
بابا : اكيد هيحصل
كريم : نقوم نمشى احنا بقى
بابا : ليه انتوا منورينا
كريم : لا كفايه كده بقى و نقوم احنا
قام كريم و قال لبابا انه هينده سوميه مراته من المطبخ
بابا : وصله يا محمد يابنى
خدت كريم و دخلنا المطبخ كانت ماما و سوميه واقفين
كريم : احنا هنمشى بقى دلوقتى
ماما : ماشى . انا اتفقت مع سوميه اول ماهينزل هاكلمكوا تطلعوا .
كريم : طيب ماتيجى دلوقتى على السريع كده
ماما : اعقل و استنى بعدين
كريم : اعقل ازاى يا داليا . انا اول مارجلى لمستك و لقيت انك مش لابسه اندر تحت الجلابيه قولت لازم انيكك
ماما : اهدى و لما تيجوا تانى هنعمل اللى انت عايزه
خد كريم سوميه و خرجوا . كان بابا دخل الاوضه يلبس علشان ينزل
انا : انتى مالبستيش اندر ليه
ماما : علشان اخليه على نار لغايه ماييجى تانى . ههههههه
انا : رجعتى لخططك و افكارك تانى
ماما : بس بقى ابوك جاى
خرج بابا بعد مالبس و قالنا انه هينزل . بمجرد مانزل كلمت ماما سوميه و مفيش دقايق وكانوا طلعولنا تانى .
فتحت الباب و كان كريم عامل زى طور هايج زقنى و دخل جرى يحضن ماما .
كريم : وحشتينى يا لبوة
ماما : مانت كنت لسه هنا من عشر دقايق
كريم : وحشنى كسك . و مد ايده قفش كسها من فوق الجلابيه
ماما : حححح. وانت كمان وحشته قوى
كانت سوميه دخلت و قفلت الباب
سوميه : يخربيوتكوا الناس هتتفرج عليكوا كده .
كريم : مقدرتش امسك نفسى من صاحبتك دى
جت سوميه و بدات تمسك فى زبرى . كنت لسه نايكها الصبح و معنديش رغبه انيكها بس كان عندى رغبه اتفرج اكتر . حست سوميه بكده لما لقيتنى مش متجاوب معاها .
سوميه بصوت واطى : مالك يا ميدو
انا : عايز اتفرج بس دلوقتى
سوميه : بتحب تتفرج عليها
انا : اه
سوميه : انا هافشخهالك دلوقتى
راحت سوميه ناحيه ماما و كريم اللى كانوا على الكنبه دلوقتى و لسه حاضنين بعض و كريم بيرفع جلابيه ماما . شدت سوميه الجلابيه و بقت ماما ملط قدامهم و كريم بيبوسها و قافش فى بزازها و نزلت سوميه على الارض تلحس كسها . قام كريم و قلع هو كمان و قعد تانى جنب ماما . بقت ماما ماسكه زبره و هو قافش فى بزازها و سوميه حاطه ايديها على ايد ماما فوق زبر كريم و وشها على كس ماما بتلحسه . دقايق و كانت ماما بتترعش و بتقفل رجلها على راس سوميه جامد . قام كريم و فتح رجلين ماما و شد سوميه لورا و دخل زبره فى كس ماما .
ماما : وحشنى زبرك قوى
كريم : هاديهولك كله يا لبوة
قامت سوميه من على الارض و وقفت ورا كريم و بدأت تلحس طيزه
كريم : بتعملى ايه يا لبوة انتى كمان
ماما : كملى اللى بتعمليه يا سوميه لحسن ده هيجه قوى
بصتلى سوميه و كأنها بتقولى مش قولتلك هافشخهالك و بعدين كملت لحس فى طيز كريم اللى هاج جدا من الحركه دى و بقى بيتحرك بعنف و ماما بقى جسمها كله بيتهز مع كل حركه لكريم لغايه ماجابت تانى و زبر كريم لسه فى كسها . فى وسط المدعكه دى سمعت باب الشقه بيفتح . يانهار اسود . احنا فى الصالون يعنى بابا فى ثوانى هيكون هنا . خرجت علشان اتصرف بسرعه و قولتلهم محدش يتحرك من هنا .
روحت عند الباب كان بابا و عم سمير صاحبه . سلمت على عم سمير و هما لسه على الباب و خدت بابا اكلمه من غير ماعم سمير يعرف .
بابا : فى ايه و موقفنا على الباب ليه
انا : ماما جوه فى الصالون و قاعده بلبس البيت العادى و انت جيت من غير ماتقول
بابا : خدلها طرحه و لا حاجة و خلاص
انا : مينفعش هى قاعده بجلابيه قصيره .
بابا : يعنى اطرد الراجل يعنى
انا : لأ . ادخلوا الصاله و مطتلعوش الا لما اجيلكوا تكون ماما دخلت اوضتها .
بابا : ماشى
خد بابا عم سمير و دخلوا الصاله و روحت انا على الصالون . كان كريم و سوميه و ماما لبسوا هدومهم .
كريم : هنتصرف ازاى دلوقتى
انا : انا دخلتهم الصاله دلوقتى
سوميه : يبقى نمشى احنا بقى قبل مايطلعوا من الصاله .
ماما : مينفعش . الصاله فى وش الباب و لو روحتوا على الباب هيشوفوكوا .
انا : انتوا تدخلوا اوضتى و هاقفل عليكوا دلوقتى و لما ضيف بابا يمشى نشوف هتخرجوا ازاى .
دخلتهم اوضتى و قفلت عليهم و ماما راحت اوضتها تلبس . خرجت ماما بعد مالبست و روحنا للصاله سلمنا على صاحب بابا و راحت ماما تعملهم حاجة يشربوها
انا : بس مش عوايدكوا تيجوا البيت بدرى كده
بابا : لقينا الجو برد قوى قلنا نطلع احسن
سمير : ماقولتلك يابو محمد ان العضمه كبرت و متستحملش هوا اسكندريه بالليل .
بابا : انت اللى عضمتك كبرت يا سمير
سمير : فشر . ده انا لسه امبارح كنت مع واحده فى العشرينات قطعتها .
بابا : مش بقولك كبرت و بتخرف .
سمير: ولا كبرت و لا حاجة بقولك قطعتها
بابا : ازاى و انت متجوز يا سمير . و مين دى اللى رضيت بيك
سمير : و فيها ايه انى متجوز . مكفى مراتى و عندى زياده كمان اكفى غيرها . و اى واحده تتمنانى . انا صحيح كبرت لكن عندى اللى يتعبهم و يخليهم هما اللى يجروا ورايا
بابا : عمك سمير بيخرف يا ميدو متصدقوش .
سمير:ولا بخرف ولا حاجة . و لو تحبوا اوريكوا كمان موافق
بابا : تورينا ايه يا راجل يا مجنون .اقفل بقى على الموضوع ده مراتى زمانها جايه
جت ماما و قدمت الشاى لعم سمير و لبابا و شوفت فى عين عم سمير نظره انا عارفها كويس . نظرة شوفتها فى عين امير قبل كده . و عرفت انه هيثبت فعلا اذا كان كبر و لا لأ . بس افتكرت كريم و سوميه اللى جوا دول . هنخرجهم ازاى ؟

ت ماما و قدمت الشاى لعم سمير و لبابا و شوفت فى عين عم سمير نظره انا عارفها كويس . نظرة شوفتها فى عين امير قبل كده . و عرفت انه هيثبت فعلا اذا كان كبر و لا لأ . بس افتكرت كريم و سوميه اللى جوا دول . هنخرجهم ازاى ؟

مش بتشجعونى خالص كده مش عاوزين باقى القصة ولا أيه

• عجبني
التفاعلات: Adham sabry, JOUL, ahlawy77 و 2 آخرين
كمل القصص مشوقة جدا اتوقع امك تكون حامل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متابع في صمت بس محتاج اعرف كريم وسمية حيخرجوا ازي

• عجبني
التفاعلات: ايرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%