NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة ماما من كامل الاحترام الى العهر و دياثتى الجزء الثالث عشر

ايرين

نسوانجى قديم
عضو
نسوانجي قديم
الجزء الثالث عشر​

كريم ده يعتبر قواد . هو بياخد فلوس من الناس اللى بينيكوا سوميه . ازاى الشهوه تعمينا انا و ماما و تتناك منه ؟ فى فرق كبير بينه و بين امير . امير احنا ضامنين انه مش هيتكلم ابدا و لا هيفضح سرنا . لكن كريم ده قواد . يعنى لو لقى فلوس بأى طريقه من ورا ماما هيبيعها فورا . و هيبقى ماسك علينا حاجه يقدر يهددنا بيها . و بعدين فى الورطة دى . هنعمل ايه ؟؟
ماما خدت بالها انى سرحان .
ماما : مالك يا ميدو . انا بقلق لما بتسرح كده
انا : عايز اكلمك شويه لوحدنا
كانت سوميه وقتها فى الحمام و كريم قاعد على الكنبه بيشرب سيجارة .
ماما : فى ايه ؟
انا : مش هنا . لما ندخل الحمام و نطلع بلاش نعمل حاجة تانى معاهم خلينا نطلع الشاطئ شوية نتكلم .
ماما : ماشى
خرجت سوميه و دخلت انا استحميت بسرعه و بعدها ماما دخلت و بعد ماطلعنا قولتلهم عايزين نقعد على الشاطئ شوية . خرجنا فعلا و قعدنا على الشاطئ .
ماما : قول بقى فى ايه قلقتنى
انا : انتى عارفه كريم ده بيشتغل ايه ؟
ماما : ايه ؟ هو مقالش شغله
انا : لأ بيشتغل قواد على سوميه . الشغل التانى ده حاجة جانبيه بالنسبه ليهم
ماما : و احنا دخلنا ايه
انا : واحد زى ده كل اهتمامه بالفلوس و لو لقى فلوس هاتجيله منك مثلا ممكن يهددنا باللى حصل ده
ماما : يانهار اسود . طيب و هنعمل ايه لو حصل كده
انا : انا لسه بفكر و مش عارف نعمل ايه
ماما : انا لايمكن اعمل كده .
انا : سيبينى افكر شويه .
كنا قاعدين قدام البحر و ورانا الاوض اللى دخلنا واحده منها . لقيت الناس هنا كلها بتتعامل على ان الموضوع ده عادى . الناس بتدخل و تخرج و كأن اللى بيعملوه ده حاجة عاديه جدا . بيتقابلوا على الشاطئ او فى المايه و يدخلوا الاوضه ينيكوا بعض و بعدها يخرجوا يسلموا على بعض و كل واحد يروح لحاله . حاجة عجيبه مكنتش متوقع اشوفها فى اى مكان فى العالم مش بس فى مصر . ازاى ناس تتشارك فى سرير واحد و ينيكوا بعض و بعدها ينسوا كل حاجة عن بعض و لا كأنهم اتقابلوا قبل كده . كان نفسى يكون ده حالنا مع كريم و سوميه . سوميه !! ازاى نسيتها ؟ انا شاغل نفسى بكريم و بس و ناسى سوميه خالص . سوميه هى اللى اصرت نيجى هنا النهارده و اكيد ده كان علشان نقابل كريم . هى مرتبه معاه كل ده ؟ ياترى مرتبين ايه تانى ؟
قطع تفكيرى ان سوميه قعدت جنبى و بقت على شمالى و ماما على يمينى .
سوميه : ايه سرحان فى ايه يا حبيبى ؟
انا : هو انا باين عليا قوى كده
ماما : مانا قولتلك بيبان عليك لما بتسرح
انا : ممكن يا ماما تسيبينى شويع عايز اتكلم مع سوميه
فهمت ماما انى مبفكرش بشكل جنسى دلوقتى و انى بفكر فى الورطة اللى احنا فيها علشان كده من غير كلام كتير او حتى هزار قامت و نزلت المايه و سابتنى انا و سوميه
سوميه : عايز نتكلم فى ايه . ماتيجى نتكلم فى الاوضه
انا : لأ انا عايز اكلمك بجد هنا مش فى الاوضه
سوميه : فى ايه ؟
انا : انتى كنتى مرتبه كل ده مع كريم ؟
سوميه : مرتبين ايه
انا : ان احنا نيجى و نعمل اللى حصل من شويه ده
سوميه : ههههههههه . و انت غيران من كريم ولا ايه
انا : انا باتكلم بجد . انتوا عايزين ايه
سوميه : مالك يا واد ؟ ماتقول فى ايه على طول
انا : من غير ماتزعلى
سوميه : قول على طول
انا : كريم ده قواد و انا قلقان انه يهددنا انا و ماما بعد كده
سوميه : هههههههههههههههه
انا : بتضحكى على ايه
سوميه : انت فاكر كريم بقى عنده بيت دعاره و مشغل فى نسوان شمال و البيت كله نور احمر و دخان و الرجاله داخلين خارجين
انا : من غير هزار . انا باكلمك بجد
سوميه : بص يا ميدو . اللى انت بتقوله ده مش اللى بينى و بين كريم
انا : امال ايه
سوميه : بص انا هاحكيلك من الاول خالص . زمان اول ماجينا اسكندريه و زى ماقولتلكوا ان اهل كريم رفضوا جوازه منى و رفضوا يصرفوا عليه حتى هنا كنا واخدين شقه ايجار و قاعدين من غير عفش كمان . و لما جه معاد الايجار مكنش معانا فلوس تكفى لكن صاحب العماره هو اللى خلانا نبدأ الشغل ده بأنه عرض علينا ينيكنى فى مقابل فلوس الايجار . بعدها كريم لقى شغل لكن كان بيصرف علينا بالعافيه و طبعا الايجار كنت انا اللى بدفعه علشان نوفر فلوسه . بعدها كريم طلب من صاحب العماره يشوفله مكتب يفتحه و يضيف ايجاره على ايجار الشقه و فعلا ده اللى حصل . فى خلال كام شهر كان كريم فتح و شغل مكتب المحاسبه ده و بقى يجيلنا فلوس احسن شويه و انا كنت بشتغل معاه فى المكتب و لقينا ان علشان نتقدم فى الشغل لازم نفس الطريقه . زباين كبار جدا و ليهم وزنهم مش هيتعاملوا مع مكتب جديد مالوش اسم . لكن بسهره مع ده و ليله مع ده و حتى اسبوع مع ده لو كان يستاهل بقوا يتعاملوا معانا و شوية شوية بقالنا اسم كبير .طبعا هتقولى امال كملتوا فى كده ليه . احنا فعلا حاولنا نوقف اللى بنعمله علشان مانتمسكش لكن اتفاجئنا بأن اللى عملولنا اسم كبير يقدروا يهدوا الاسم ده و يرجعونا لمكان مابدأنا تانى . لكن مفيش شقه دعاره لينا و لا ستات و لا نور احمر . هههههههههههه
قعدت سوميه تضحك تانى و انا لسه متفاجئ من كلامها . ايه العالم ده
سوميه : ماتقلقش . اولا داليا دى صاحبه عمرى و اكيد مش هضرها يعنى و ثانيا احنا مش بنشتغل مع اى حد دول مجموعه محدده و انا بس اللى بشتغل معاهم مش اى حد معاه فلوس وخلاص
انا : طيب و كريم ؟
سوميه : ماله
انا : مش جايز يضغط علينا علشان يجبر ماما تشتغل معاكوا
سوميه : لأ طبعا . اولا الناس اللى احنا شغالين معاهم دول عارفنى من زمان لكن مش اى واحده قدامهم هيعملوا معاها كده .
انا : و ثانيا ؟
سوميه : ثانيا بقى ياسيدى . زى ما امك صاحبه عمرى . امك حلم عمر كريم . من و احنا فى الكليه و هو هايج عليها
انا : و انتى مش غيرانه عليه
سوميه : لأ . هو هايج عليها لكن كريم حبنى انا
افتكرت علاقتنا انا و ماما و لقيت انها شبههم بس هما عشاق و احنا ام و ابنها
سوميه : وانت مش غيران على امك
انا : بصى زى ماحكيتيلى هاحكيلك . العلاقه بينى و بين امى مش علاقه ام و ابنها و خلاص
سوميه : يا راجل ؟ تصدق مخدتش بالى خالص
حسيت بهبل اللى بقوله . احنا كنا مع بعض على نفس السرير اكيد هى عارفه ان علاقتنا مختلفه
انا : سيبينى اكمل . زى مانتى عارفه ان كريم بيحبك و مش غيرانه عليه انا عارف ان ماما بتحبنى و مش غيران عليها
سوميه : خلاص اتطمنت من ناحيتى انا و كريم .
انا : اه
سوميه : طيب بص كده للبحر
بصيت لقيت كريم و ماما فى البحر . كانوا حاضنين بعض و ماما لافه رجليها حوالين وسط كريم كأنه شايلها فى المايه و بيبوسوا بعض . فى ثوانى كان زبرى انتفض و وقف .
سوميه : ماتيجى على الاوضه بقى .
انا : ......
مكنتش مركز هى بتقول ايه لأنى كنت متابع ماما و هى بتبوس كريم . مش اول مره اشوفها كده لكن احنا من شويه صغيرين كنا قلقانين منه و ماما بتقول يا نهار اسود . دلوقتى بتبوسه عادى كده ؟
كان كريم شايل ماما زى ماهما كده و طلعوا من المايه و بقوا قدامنا .
كريم : احنا رايحين الاوضه . هتيجوا ولا ايه ؟
ماما : نزلنى دقيقه .
نزلها كريم و جات ماما توشوشنى فى ودنى
ماما : انا عارفه اننا قلقانين منهم بس انا مش قادره اقاوم يا ميدو .
انا : انا اتطمنت من سوميه و هابقى اطمنك بعد مانمشى .
باستنى ماما من خدى و قامت على طول نطت على كريم اللى شالها زى ماكانوا تانى .
سوميه : يلا يابنى بقى ولا انت هتفضل قاعد كده
قومت انا وسوميه ماشيين وراهم . وصلنا الاوضه . نزل كريم ماما على السرير و قلع المايوه بتاعه و قلعها . انا واقف قدام السرير و مش قادر اشيل عينى من عليهم . حست سوميه انها لو ماعملتش كل حاجة بنفسها مش هتتناك دلوقتى . قلعتنى هى المايوه و نزلت تمص زبرى . كان كريم نايم على السرير و ماما نايمه عكسه . هو بيلحسلها و هى بتمص زبره . قلعت سوميه المايوه بتاعها و بعد مامصت زبرى كويس زقتنى فبقيت قاعد على الكنبه اللى قدام السرير و نطت قعدت على زبرى و انا مش شايل عينى من على ماما و كريم .
كريم : يخربيتك كسك ده ادمان
مردتش ماما عليه و كملت مص .
قام كريم و خلاها نايمه زى ماهى و نام على ضهرها و بقى بينيك كسها من ورا .
ماما : امممممممم
كانت ماما دلوقتى نايمه على بطنها و وشها ليا و كريم نايم فوقيها . و انا قاعد على الكنبه باصصلها و سوميه فوق زبرى
ماما : ااااااااااااااه . بالراحه يا كريم
كريم : مش قادر يا داليا . كسك جامد قوى
حسيت ان كريم هايج بشكل مش عادى و كانت سوميه جابت مرتين و هى على زبرى و جسمها ساب فنزلتها من على زبرى و بقيت قاعد بتفرج و سوميه نايمه جنبى .
قام كريم و قولت خلاص هيجيب . لكن لقيته زق ماما و نزل من على السرير و شد ماما خلاها بقت جنبى على الكنبه لكن قاعده بالعكس . نزل يلحس كسها و يبعبص طيزها بايده . قام كريم و مسك زبره و بدأ يدخله .
ماما : ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه . طيزى لأ يا كريم
بصيت كويس لقيت كريم بيدخل زبره فى طيزها مش فى كسها زى ماكنت فاكر .
كريم : معلش يا دودو طيزك مهيجانى قوى
ماما : الحقنى يا ميدو مش قادره استحمل
كان كريم كل ده مدخلش الا راس زبره بس فى طيزها

انا : استحملى يا ماما
كريم : طيزها جامده قوى يا ميدو . حاسسها بتعصر زبرى . مش قادر لازم ادخله
بدا كريم يزق زبره لغايه مادخله كله و ماما عماله تتأوه و تشخر لغايه ماتعودت عليه و بدأ كريم يسرع من حركته و عروق جسمه كلها بانت و حسيت انه خلاص هيجيب .
طلع زبره من طيزها و لقيت ماما وقعت على الارض . سندتها و قومتها و كان كريم فى حاله شبه الوحش . مسكها من ايدى و زقها على السرير و نطر لبنه عليها . كانت اول مره اشوف واحد ينطر الكميه دى كلها مره واحده .
كنت هيجت و بقيت على اخرى فمسكت سوميه اللى كانت لسه نايمه و دخلت زبرى فى كسها مره واحده . فاقت سوميه و انا زبرى فى كسها و مفيش خمس دقايق و جيبت جوه كسها . لفيت بوشى لقيت كريم بينيك ماما تانى على السرير . استغربت ازاى يقدر انه ينطر الكميه دى كلها و بعدها ينيك تانى على طول .
كان بينيك فى كسها و ماما مستمتعه جدا

ماما : كمان يا حبيبى . كسى بيحبك . مش قادره خالص
كريم : لبوه قوى . زبرى مش قادر يسيبك
فضل كريم كده ربع ساعه كمان و جاب في كسها المره دى . قام من عليها و جه قعد على الكنبه جنبى
كريم : معلش يا ميدو بس مقدرتش استحمل
انا : ولا يهمك بس لازم تقولى بتعمل كده ازاى
كريم : ماشى بس ارتاح شويه دلوقتى
انا : ماشى
كانت سوميه قامت من جنبنا و بتلحس وش ماما الغرقان فى لبن كريم و بعد ماخلصت نزلت تشفط لبنه من كسها و ده هيج ماما قوى
ماما : بتعملى ايه يا شرموطة
سوميه : عايزه اشفط لبنه يا داليا
ماما : بالراحه طيب انا كسى اتهرى منه
سوميه : ماابنك هرى كسى و ماتكلمتش . استحملى شويه يا وسخه
ماما : هو ميدو جاب فين
سوميه : فى كسى . ايه عايزه تشفطيه ولا ايه
حسينا ان ماما اتكسفت من كلام سوميه لكن سوميه من غير كلام حطت كسها على وش امى و بقوا هما الاتنين بيشفطوا اللبن من بعض
خلصوا شفط قومنا كلنا استحمينا و لبسنا و مشينا .
وصلنا كريم و سوميه لحد البيت و قالولنا بكره هيعدوا علينا يوصلونا لو هنمشى و يقعدوا معانا لو قاعدين .
طلعنا البيت و اتصلت بأمير علشان اعرف هيعمل ايه
امير : بص يا ميدو انا هاجى بكره على العصر كده و نمشى بعد بكره الصبح بقى
انا : ماشى يا امير
روحت بلغت ماما باللى قاله امير و كانت تعبانه قوى فدخلت نامت على طول و روحت انا كمان انام و انا بفكر فى بكره .
ايه ده . هو احنا لخبطنا كل حاجة ولا ايه ؟ هنتصرف فى بكره ازاى ؟

• عجبني
التفاعلات: Adham sabry و ahlawy77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%