NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اجيلك كمان شهرين تكون راجعت عليهم وافتكرت براحتك 😂
انا خلصت قراية السلسلة الثالثة وهقري دلوقتي الرابعة وبكره الصبح الخامسة وافنجرز و هستني بليل الجديد 🙂🤗

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ha tem، 7am0 و عضو محذوف 78635
  • عجبني
التفاعلات: Ha tem
انا خلصت قراية السلسلة الثالثة وهقري دلوقتي الرابعة وبكره الصبح الخامسة وافنجرز و هستني بليل الجديد 🙂🤗
السرعه اللي انت هتتعود عليها دي تنساها بقي بعد كدا علشان هيبقي جزء كل سنه مره وسلملي علي الحجج والاعذار 😂

• الكلام ده مش عجبني
  • عجبني
التفاعلات: 7am0 و Hanter
منور باصحابه ياحبي

سؤال بس هي المره اللي انت حاطتها في الصوره مصدرالنا طيازها كدا ليه 😂

عارف لو تحرك الصوره شويه وتجيب طيزها عند النص بالظبط حينها ساصيبها باسهم العشق ❤️
و لو مش عاجباك نغيرها خالص يا كبير

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 7am0 و عضو محذوف 78635
اخيرا رجعت انا مصدقتش عيني و**** بقالي كتير بدور عليك ، واحدة عضوية ذهبية و عضوية اكبر هبيد في مصر هنا يبني 😂😂 اهلا برجوعك يرايق ❤️❤️❤️

• حبيته
التفاعلات: عضو محذوف 78635
بصراحة الناس كانت بتقول قصه مارفل حلوة وفاجرة وبتاع وانا كنت بضحك عليهم علشان في بالي أنك ناقل شخصيات مارفل بس بعد ما قريتها اكتشفت أني مغفل القصه روعه والاجمل هو الهزار اللي في النص كتفم الضحك يا جدع يا ريت متتاخرش بالسلسلة السابعه طلامة خلصانة ومرحب برجوعك

• بيضحكني
  • عجبني
السرعه اللي انت هتتعود عليها دي تنساها بقي بعد كدا علشان هيبقي جزء كل سنه مره وسلملي علي الحجج والاعذار 😂
لا احب اعرفك ان السلسلة الخامسة تعتبر خلصتها انزل بالجديد 😠

• عجبني
التفاعلات: Ha tem و 7am0
يستا اي كسم الفجر دا القصه دي جابتلي تعب اعصاب

• عجبني
  • بيضحكني
اخيرا رجعت انا مصدقتش عيني و**** بقالي كتير بدور عليك ، واحدة عضوية ذهبية و عضوية اكبر هبيد في مصر هنا يبني 😂😂 اهلا برجوعك يرايق ❤️❤️❤️
اخوووووووويا ❤️

ياعممممم اقععددددد عضويه ذهبيه ايه وانا جبت كاس العالم لمصر ماكسم دي قصه 😂

اميجووس بريجوووس

• بيضحكني
التفاعلات: Pregoo
بصراحة الناس كانت بتقول قصه مارفل حلوة وفاجرة وبتاع وانا كنت بضحك عليهم علشان في بالي أنك ناقل شخصيات مارفل بس بعد ما قريتها اكتشفت أني مغفل القصه روعه والاجمل هو الهزار اللي في النص كتفم الضحك يا جدع يا ريت متتاخرش بالسلسلة السابعه طلامة خلصانة ومرحب برجوعك
ودا يعلمنا ان اللي يضحك في الاخر هو الكسبان 😂

احا هنقل شخصيات مارفل يعني هكتب ثثم حلق ايرون مان في الفضاء مستدعيا جيوش الاورك 😁

يدوم عليك الضحكه يابروووووووو وانا مستنيك في كابتن اميركا تكون خلصت الملحمه اللي انت فيها دي

• بيضحكني
التفاعلات: 7am0
يستا اي كسم الفجر دا القصه دي جابتلي تعب اعصاب
اهدي يااحا كدا وخد نفس عمييييق وقول ورايا : ملعون ابوكي ياقصه جبتيلي تعب اعصصصصصاصااصاصاصااصاصاصاب

مالك بس في ايه 😅

• بيضحكني
التفاعلات: Elza7im و 7am0
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

احا هنقل شخصيات مارفل يعني هكتب ثثم حلق ايرون مان في الفضاء مستدعيا جيوش الاورك 😁

يدوم عليك الضحكه يابروووووووو وانا مستنيك في كابتن اميركا تكون خلصت الملحمه اللي انت فيها دي
طبعا لو قولتلك اني مخلص الملحمه مش هتصدق وتاخد الافجر انا قريت كابتن أمريكا ل الجزء السابع :ROFLMAO::ROFLMAO:

• عجبني
  • بيضحكني

ويااااه لو تبعت لينك تويتر اللي كنت بتنزل فيه تبقي عملت الصح:whistle:🙃

• عجبني
  • محزن
مارفل النهايه ومتهزرش انت بقالك سنه منزلتش حاجه ومتعملش فيهما من بنما زي مقولتلك ليك عندي شكارة خيار

• عجبني
  • بيضحكني
طبعا لو قولتلك اني مخلص الملحمه مش هتصدق وتاخد الافجر انا قريت كابتن أمريكا ل الجزء السابع :ROFLMAO::ROFLMAO:
😂 😂 😂 😂 😂 خد الكبيره اوووووي بقي ان كابتن اميركا نزلت ولحد الجزء العاشر

• عجبني
التفاعلات: 7am0

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%