NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مارفل النهايه ومتهزرش انت بقالك سنه منزلتش حاجه ومتعملش فيهما من بنما زي مقولتلك ليك عندي شكارة خيار
انا نزلت كابتن اميركا كامله عقبال ماتخلص قرايتها هتلاقي مارفل النهايه اللي اتغير اسمها لثور راجناروك نزلت

لسا مارفل مش هتخلص دلوقتي

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: 7am0 و El_5dewy
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و 7am0
فين كابتن امريكا

• عجبني
التفاعلات: 7am0 و عضو محذوف 78635
فين كابتن امريكا
نزلت في قسم القصص

• عجبني
التفاعلات: 7am0
و النعمه عسل

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 7am0 و عضو محذوف 78635
ايه خلصتها وولا لسا 😁
انا مبكتبش التعليق الا لما اقراء السلسله كله .
انا مستنى سى الاستاذ ثور راجناروك يكرم اصله

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و 7am0
انا نزلت كابتن اميركا كامله عقبال ماتخلص قرايتها هتلاقي مارفل النهايه اللي اتغير اسمها لثور راجناروك نزلت

لسا مارفل مش هتخلص دلوقتي
انا لسه عند كلامي نزل اول جزء من ثور زي مكان نازل وليك شكارة خيار

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
انا مبكتبش التعليق الا لما اقراء السلسله كله .
انا مستنى سى الاستاذ ثور راجناروك يكرم اصله
كام ساعه كدا وهتلاقي اول جزء في ثور راجناروك علشان دي انا اخر حاجه وقفت عندها فمش هتبقي سلسله كامله 😅

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
انا لسه عند كلامي نزل اول جزء من ثور زي مكان نازل وليك شكارة خيار
ماتقلش من الخيار بقي الخيار مابيتعباش في شكاير

الخيار بيتعبي في اااااااا

احا هو الخيار بيتعبي في ايه 😂

يا اخى حرام عليك تعمل فى ميرنا كده ده دى العسل الى فى القصة يلا منك لله يا شيخ 😂

عليا الطلاق انت عالمى ايه يا عم ده انت افكارك كل برة الصندوق يعني مخنلف عن باقى القصص كلها سلام بقا عشان بجرى على السلسلة السابعة

• بيضحكني
يا اخى حرام عليك تعمل فى ميرنا كده ده دى العسل الى فى القصة يلا منك لله يا شيخ 😂

عليا الطلاق انت عالمى ايه يا عم ده انت افكارك كل برة الصندوق يعني مخنلف عن باقى القصص كلها سلام بقا عشان بجرى على السلسلة السابعة
انا دي قمرااااايه قمرايه روووحي روووحي رووووحي 😂

يابني اهدي يابني قطعت نفسي 😂

• بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا دي قمرااااايه قمرايه روووحي روووحي رووووحي 😂

يابني اهدي يابني قطعت نفسي 😂
و**** انت الى قطعت نفسنا 😂

• بيضحكني
ودي ايه السلسلة الفشيخة دي عاش عليك يسطا اروح للسلسلة السابعة بقا علشان الحق التامنة يلا معطلكش👋😂♥️

• بيضحكني
ودي ايه السلسلة الفشيخة دي عاش عليك يسطا اروح للسلسلة السابعة بقا علشان الحق التامنة يلا معطلكش👋😂♥️
اقعد انت اتنططلي في كل سلسله شويه تغيب يوم كدا كامل وترجع تقولي سامووو عليكو السلسله جامده وتجري علي اللي بعدها حتي من غير ماتشرب شاي 😁 😁

اقعد انت اتنططلي في كل سلسله شويه تغيب يوم كدا كامل وترجع تقولي سامووو عليكو السلسله جامده وتجري علي اللي بعدها حتي من غير ماتشرب شاي 😁 😁
ياعم متقلقش مانا قربت للتامنة اهو وهنشرب وناكل خيار وناكل بقسماط وهنتدلع متقلقش انت بس خليك مفوق معايا علشان هبضنك الايام الجاية كل شوية اقولك نزل جزء 😂😂

• بيضحكني
ياعم متقلقش مانا قربت للتامنة اهو وهنشرب وناكل خيار وناكل بقسماط وهنتدلع متقلقش انت بس خليك مفوق معايا علشان هبضنك الايام الجاية كل شوية اقولك نزل جزء 😂😂
جاري تفعيل وضع * من عينيا حاضر هينزل قريب * 😁

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%