NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: عراب الغرام
لا عادى بالعكس احتاجات الرجل المهمة مش الست الى تقدر تقدمها له

لكن هو عايز من الست حب و احترام و تصونه معتقدش حيعوز حاجة اكتر من كدة و دى امور مهمة مش هينة

اما غضائيين دى بهزر
الاحتياجات الي بنتكلم فيها هي احتياجات العلاقة
لاكن لو هنتكلم في للاحتياجات العامة الي الست عايزاها فا مش الراجل الي هيعرف يقدمها تخيل

بس كدة الراجل مش عاوز حاجة تانية ؟ يعني لو مقدمتش احتياجاته الجسدية هيرضي بالامر الواقع؟ طب لو مش عارفة تتفهمه عادي بردو مش مهم ؟ طب لو مش متقبلة عيوبه او مش واثقة فيه عادي ؟ طب لو العلاقة بينهم مفيهاش شغف عادي ؟؟

بلاش نحاول نبين ان الراجل سهل اوي و ان طلبات الستات كتير لان في مليون حاجة الطرفين محتاجينهم غير كدة بنضحك علي نفسنا

لو هنتكلم بجد فا الرجالة هما الي فضائيين بصراحة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاحتياجات الي بنتكلم فيها هي احتياجات العلاقة
لاكن لو هنتكلم في للاحتياجات العامة الي الست عايزاها فا مش الراجل الي هيعرف يقدمها تخيل

بس كدة الراجل مش عاوز حاجة تانية ؟ يعني لو مقدمتش احتياجاته الجسدية هيرضي بالامر الواقع؟ طب لو مش عارفة تتفهمه عادي بردو مش مهم ؟ طب لو مش متقبلة عيوبه او مش واثقة فيه عادي ؟ طب لو العلاقة بينهم مفيهاش شغف عادي ؟؟

بلاش نحاول نبين ان الراجل سهل اوي و ان طلبات الستات كتير لان في مليون حاجة الطرفين محتاجينهم غير كدة بنضحك علي نفسنا

لو هنتكلم بجد فا الرجالة هما الي فضائيين بصراحة
اول سطرين مش متفق لان فى امور لا تقوى المرأة عليها و ده واجبنا نحن الرجال نسهلها على ابست

الاحتياج الجسدى مهم بس فيه رجالة بتستحمل غيابه و فى ستات مبتستحملش غيابه و العكس صحيح فى الحالتين و كل انسان على قدر طاقته

لو مش عارفة تتفهمه او مش واثقة او مفيش شغف تبقى متنفعهوش و لا تنفع تكون له

تقبل العيوب بقى ده وجهة نظرى طالما فى عيوب و اقر الانسان ان عنده عيوب لازم يغيرها قد المستطاع و ده من حق الاخر سواء راجل او ست

الرجالة ابسط من الستات يا ياسمين فعلا بس مش معنى كدة ان الستات معقدات لا طبعا لكن طبيعتهم مختلفة تفاصيلهم اكتر و ادق

فضائيين ليه بقى 😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: Yasmin55
انتو لازم تتجادلو كل بوست😂

• بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • بيضحكني
التفاعلات: J U B A
  • بيضحكني
بينتج عنه دوامه جدالات
ياسمين دايما عندها رأى مختلف و مميز بيهمنى اعرفه
بس المهم متتعصبش 😅😅😅

• بيضحكني
سؤالى موجه للنساء و الرجال

ماذا تريد و تنتظر المرأة من الرجل

السيدات و الفتيات تجيب ماذا تريد و تنتظر من الرجل و تشرحلنا اختيارتها دى يعنى امثلة

و الرجالة و الشباب كمان يقول هو متوقع او فاهم المرأة محتاجة ايه منه و برضو بشرح ازاى حيعمل ده او يعبر عنه ازاى بالافعال
الامان والحنيه واحتواء عاطفي وفكري

اول سطرين مش متفق لان فى امور لا تقوى المرأة عليها و ده واجبنا نحن الرجال نسهلها على ابست

الاحتياج الجسدى مهم بس فيه رجالة بتستحمل غيابه و فى ستات مبتستحملش غيابه و العكس صحيح فى الحالتين و كل انسان على قدر طاقته

لو مش عارفة تتفهمه او مش واثقة او مفيش شغف تبقى متنفعهوش و لا تنفع تكون له

تقبل العيوب بقى ده وجهة نظرى طالما فى عيوب و اقر الانسان ان عنده عيوب لازم يغيرها قد المستطاع و ده من حق الاخر سواء راجل او ست

الرجالة ابسط من الستات يا ياسمين فعلا بس مش معنى كدة ان الستات معقدات لا طبعا لكن طبيعتهم مختلفة تفاصيلهم اكتر و ادق

فضائيين ليه بقى 😅😅
ايه علاقة ان الستات لا تقوي في بعض الامور ان فيه الاحتياجات الطبيعية مش الاعتماد فيها علي الراجل ؟ ولا احنا دخلنا الاحتياجات الشخصية بالاحتياجات العامة للجنسين؟ علشان احنا بنتكلم عن احتياجات الشخص زي نجاحه و احتياجه لي اثبات نفسه و و

طيب كلامك يثبت ان مش بس الحب و الاحترام هما بس احتياجات الراجل فيه احتياجات تانية كتير محتاجينها علشان العلاقة تنجح بس انت حابب تشيلها علشان تقولي احنا الرجالة بسطاء اوي بصراحة لاكن انت في علاقاتك شخصيا لو اتشالت مش هتصمد يوم

لا الرجالة كلها بسيطة ولا الستات كلها معقدة انت مقسمنا و كأننا كلنا شبه بعض ،احتياجتنا بتختلف
من شخص للتاني و كل واحد مننا لي طريقة تفكير مختلفة و رغبات مختلفة و معتقدات و مفاهيم بتأثر علينا و علي الي محتاجينه او لا

انتم مش فضائئيين ولا الستات فضائيين بس من الواضح ان انا شخصيا الي فضائية

• أتفق
التفاعلات: البرنسيسه ليدي
  • بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: J U B A، ابو اسكندر السندباد و البرنسيسه ليدي
  • بيضحكني
لا اتعصب ايه انت الوحيد الي مش بيعصبني يا اسكندر انت بتجبلي جلطة بس
لا بعد الشر عليكى يا ياسمين ان شاء **** ما تشوفى شر و ما تشوفى غير كل خير 🤩

بس ليه بقى بعمل ايه ده حتى انا سلس معاكى خالص 😅😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: البرنسيسه ليدي
جميل احتاجات مهمة و مفهومة
بس الامان امتى تحسى فعلا بيه يعنى ازاى عايزة الراجل يقدملك الامان
الامان بكون محتاجه لو الدنيا جت عليا قووي الاقي ضهر اتسند عليه ويقويني ميكسرنيش ولا يقسي عليا زياده

• عجبني
لا بعد الشر عليكى يا ياسمين ان شاء **** ما تشوفى شر و ما تشوفى غير كل خير 🤩

بس ليه بقى بعمل ايه ده حتى انا سلس معاكى خالص 😅😅😅
هدوء الرجالة ده بيعصبني 🙂

• بيضحكني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: البرنسيسه ليدي و ابو اسكندر السندباد
الفلوث يا باثا

• بيضحكني
ما انا قولت الصمت احسن بس هو مسمعش كلامي