NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماذا تفعل لو كنت مكانى

جواد جامح مسلسل بالحب

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
نا مش عارفة اقول اية وعارفة الردود هايبقا عاملة إزاي
بس انا فعليا مش لاقية حل
انا بقيت بعمل علاقات شات مع اكتر من واحد
كلها تسلية ولعب عيال وعمري ما هابعت صور ولا اي حاجه زي كدة
لكن المبدء نفسو صعب
اني بقيت بمارس إباحية مع شباب ع النت !!!!! وبعرض روحي لأشكال زبالة بتطلب مني حجات وحشة جدا وبيشتمونني بالاب والام وانا ساكتة ومكملة وعااادي
انا عمري ما توقعت كدة ابدااا وطول عمري كنت محترمة وشاطرة وأخلاقي بيضرب بيها المثل
انا مش عارفة حصللي اية
هل. دة اصلا حقيقتي وكانت مستخبية مستنيه فرصة علشان تطلع
ولا دي ظروف وهيا السبب ف كدة
والمصيبة كلها ان اخواتي كلهم حصل معاهم نفس المصيبة وكلهم وقعين في نفس البلاء دة وماحدش منهم عارف يخرج من الورطة دي
وماحدش قيهم يعرف اني عرفت عنو حاجة
احنا أبونا شيخ وملتزمين وبيت ديني و****
وأقسم ب**** ماعرف سبب كدة اييية
وفعليا هيا حاجة غريبة وما تتصدقش ابداااااا علينا خصوصا انو كلنا !!!!!!
طب انا افهم ان شخص واحد ينتكس أها اتنين مقبولة لكن خمسة ؟؟؟!!!
وكل واحد في دوامتو ومفكر ماحدش يعرف عنو حاجة وعامل دور البرئ الي مافيهوش غلطة وهوا حياتو كلها معاصي وذنوب خلوات وبلاوي سوداااااء
انا ماعرفش الحل اية ولا اية السبب وقصة اني مش لوحدي بس الي بعمل الذنب دة مصعبة أووووي اني ارجع لربنا مخلياني حسة ان حتا لو رجعت ما فيه اخواتي لسا في نفس الدائرة ويا عالم هايوصلو فيها لغاية فين،،،،
ومنهم وحدة متجوزة هيا كلامها مع الناس مش اباحيات زي الباقين لكن بتتكلم مع رجالة كتييير جدا بغرض شهواني وكلنا فهمين دة وياما نصحناها ترد تقولنا يعني هاتعمل اية وهيا متجوزة واحد لا بيحل ولا بيربط ومحتاجة حد يحسسها بانوثتها.......
لغاية ما ابويا عرف وحلف انو ما هايكلمها تاني وهيا مازالت مصممة ع الأفعال دي
والكلام بينها وبين الرجالة دي بيبدء بحجة انها بتحكيلهم مشاكلها وهم يساعدوها تحلها لان ماعندهاشش حد يساعدها ولا يسمعلها وأبوها وجوزها غلابة مالهمش في اي حاجة وبعد كدة الكلام بيوصل بينهم لسكك مش كويسة خاااالص وهم الي بيبعدو وكل مرة تنعاد الكرة مع راجل جديد وبتكلم أكتر من راجل في نفس الوقت
والي بعدها مطلقة وعملت الي اسوء من كدة بكتييير والموضوع وصل لصور وصوت وحجات أتحرج أذكرها.....
والي بعديهم أخويا متزوج ونفس الحالة إباحية وكلام مع بنات في نفس المواضيع وشذوذ وارف....
واختي الي قبلي وأنا نفس الوضع برضو
بس احنا لسا مارتبطناش ولا دخلنا في علاقات حقيقية
وماكنتش أصدق حتا ع نفسي اني اوصل لاني أكلم رجالة في كدة
وأكتر من واحد،،،، والي عايز صور والي صوت والي يشتمني
والي يقلي هانتقابل أمتا
وانا اعشمو اني هاقابلو قريب ونتفق ع كل حاجة وبعد كدة أعملو بلوك واختفي وأشوف غيرو
دة غير اني بشوف مواقع مش كويسة وبقيت بتفرج كتيير وبدخل من حاجة لحاجة لغاية أماوصلت للشذوذ برضو وبقيت بتفاعل معاة والحجات الطبيعية الي **** شرعها أصلا مش عجباني !!!!!!!!
وأنا أصلا كان عندي المبدء لاني عندي انحرافات معينة لاكن قبل المواقع دي ماكنتش بتعمق اوي فيها ولا ببحث في حاجة أصلا لكن بعد أما بقيت بخش عليهم الانحرافات دي زادت أووووي ومابقتش عارفة اوقفها ولا امنعها
أنا قرفت اووووووي
و**** عارفة انو غلط وحرام والستر له فرص وبتخلص
بس انا مش قادرة ولا عارفة الاقي حل
باخد قرار وببعد اوووي وبمنع كل دة بس آخرو يومين
حتا قفلت المواقع دي من النت ومنعتها خاالص وبتصرف وارجعها
وكل دة من اكونتات فيك وكل شوية اما اتوب امسح الاك ويومين واعمل واحد غيرو لغاية أما بقا عندي داخل في ال 40 أكونت فيك ومش عاااااارفة الحل اييييية ساعدوني والنبي عشان خاطر ابويا وأمي حتا مش عشاني انا ماستاهلش
اي حلول والنبي غير الدكتور لاني مش هاقدر اروح لدكتورة واقول كل دة حتا لو كانت ست

• عجبني
  • محزن
  • جامد
التفاعلات: اللواء, samerdena, lastfrend و 47 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نا مش عارفة اقول اية وعارفة الردود هايبقا عاملة إزاي
بس انا فعليا مش لاقية حل
انا بقيت بعمل علاقات شات مع اكتر من واحد
كلها تسلية ولعب عيال وعمري ما هابعت صور ولا اي حاجه زي كدة
لكن المبدء نفسو صعب
اني بقيت بمارس إباحية مع شباب ع النت !!!!! وبعرض روحي لأشكال زبالة بتطلب مني حجات وحشة جدا وبيشتمونني بالاب والام وانا ساكتة ومكملة وعااادي
انا عمري ما توقعت كدة ابدااا وطول عمري كنت محترمة وشاطرة وأخلاقي بيضرب بيها المثل
انا مش عارفة حصللي اية
هل. دة اصلا حقيقتي وكانت مستخبية مستنيه فرصة علشان تطلع
ولا دي ظروف وهيا السبب ف كدة
والمصيبة كلها ان اخواتي كلهم حصل معاهم نفس المصيبة وكلهم وقعين في نفس البلاء دة وماحدش منهم عارف يخرج من الورطة دي
وماحدش قيهم يعرف اني عرفت عنو حاجة
احنا أبونا شيخ وملتزمين وبيت ديني و****
وأقسم ب**** ماعرف سبب كدة اييية
وفعليا هيا حاجة غريبة وما تتصدقش ابداااااا علينا خصوصا انو كلنا !!!!!!
طب انا افهم ان شخص واحد ينتكس أها اتنين مقبولة لكن خمسة ؟؟؟!!!
وكل واحد في دوامتو ومفكر ماحدش يعرف عنو حاجة وعامل دور البرئ الي مافيهوش غلطة وهوا حياتو كلها معاصي وذنوب خلوات وبلاوي سوداااااء
انا ماعرفش الحل اية ولا اية السبب وقصة اني مش لوحدي بس الي بعمل الذنب دة مصعبة أووووي اني ارجع لربنا مخلياني حسة ان حتا لو رجعت ما فيه اخواتي لسا في نفس الدائرة ويا عالم هايوصلو فيها لغاية فين،،،،
ومنهم وحدة متجوزة هيا كلامها مع الناس مش اباحيات زي الباقين لكن بتتكلم مع رجالة كتييير جدا بغرض شهواني وكلنا فهمين دة وياما نصحناها ترد تقولنا يعني هاتعمل اية وهيا متجوزة واحد لا بيحل ولا بيربط ومحتاجة حد يحسسها بانوثتها.......
لغاية ما ابويا عرف وحلف انو ما هايكلمها تاني وهيا مازالت مصممة ع الأفعال دي
والكلام بينها وبين الرجالة دي بيبدء بحجة انها بتحكيلهم مشاكلها وهم يساعدوها تحلها لان ماعندهاشش حد يساعدها ولا يسمعلها وأبوها وجوزها غلابة مالهمش في اي حاجة وبعد كدة الكلام بيوصل بينهم لسكك مش كويسة خاااالص وهم الي بيبعدو وكل مرة تنعاد الكرة مع راجل جديد وبتكلم أكتر من راجل في نفس الوقت
والي بعدها مطلقة وعملت الي اسوء من كدة بكتييير والموضوع وصل لصور وصوت وحجات أتحرج أذكرها.....
والي بعديهم أخويا متزوج ونفس الحالة إباحية وكلام مع بنات في نفس المواضيع وشذوذ وارف....
واختي الي قبلي وأنا نفس الوضع برضو
بس احنا لسا مارتبطناش ولا دخلنا في علاقات حقيقية
وماكنتش أصدق حتا ع نفسي اني اوصل لاني أكلم رجالة في كدة
وأكتر من واحد،،،، والي عايز صور والي صوت والي يشتمني
والي يقلي هانتقابل أمتا
وانا اعشمو اني هاقابلو قريب ونتفق ع كل حاجة وبعد كدة أعملو بلوك واختفي وأشوف غيرو
دة غير اني بشوف مواقع مش كويسة وبقيت بتفرج كتيير وبدخل من حاجة لحاجة لغاية أماوصلت للشذوذ برضو وبقيت بتفاعل معاة والحجات الطبيعية الي **** شرعها أصلا مش عجباني !!!!!!!!
وأنا أصلا كان عندي المبدء لاني عندي انحرافات معينة لاكن قبل المواقع دي ماكنتش بتعمق اوي فيها ولا ببحث في حاجة أصلا لكن بعد أما بقيت بخش عليهم الانحرافات دي زادت أووووي ومابقتش عارفة اوقفها ولا امنعها
أنا قرفت اووووووي
و**** عارفة انو غلط وحرام والستر له فرص وبتخلص
بس انا مش قادرة ولا عارفة الاقي حل
باخد قرار وببعد اوووي وبمنع كل دة بس آخرو يومين
حتا قفلت المواقع دي من النت ومنعتها خاالص وبتصرف وارجعها
وكل دة من اكونتات فيك وكل شوية اما اتوب امسح الاك ويومين واعمل واحد غيرو لغاية أما بقا عندي داخل في ال 40 أكونت فيك ومش عاااااارفة الحل اييييية ساعدوني والنبي عشان خاطر ابويا وأمي حتا مش عشاني انا ماستاهلش
اي حلول والنبي غير الدكتور لاني مش هاقدر اروح لدكتورة واقول كل دة حتا لو كانت ست
لا تعليق منى شخصيا الى الان كله مؤجل الى ما بعد العيد

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Cool samy, عاشق النساء الجميل, Merrak و 3 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%