NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• جامد
التفاعلات: I'm Klein
  • حبيته
التفاعلات: JULIUS CESAR
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تقريبا

• محزن
هتعمل احسن منه .. قيمته ف صاحبه لا ف القاب ولا نقط ولا اي شئ و انت سيزر مش اي حد يعني
ابقى شاركنا هنا كتير .. أو على الأقل معايا لو نزلت حاجه انا بحب اتكلم معاك

• حبيته
هتعمل احسن منه .. قيمته ف صاحبه لا ف القاب ولا نقط ولا اي شئ و انت سيزر مش اي حد يعني
مش كدا..... هو بان مؤقت...

بجد تسلم على كلامك الحلو دا.... ليا الشرف يا اخويا،
🙏🙏🙏🙏

• حبيته
انا مش صاحب الإشكالية
لكن ك راي شخصي اشوف أنه كل الاحتمالات واردة لكن لازم الطرفين يعملوا مجهود عشان بعض ..
بشوف ساعات ستات تقول خد حد شبهك ووو .. و هي لو خدته نسوانجي ولا خمورجي ولا ولا ولا يقولولها لو بيحبك هيتغير عشانك ف ببقى واقف عاجز قدام التناقض ف الفعل وبما انك انثى ف ممكن تفيدينا ف النقطه دي .. ازاي لو الراجل طلب من الست تتغير نقوله شوف حد شبهك ولو هي اللي عاوزاه يتغير نقوله لو بتحبها اتغير عشانها؟
الي بتحب بجد عمرها ماتقوله الرد ده
انا كست برد عليك التغيير بيجي تلقائي لانها بتحبه والي تقوله شوف حد شبهك واللله عمرها ماحبت الشخص ده
وبعدين اسفة يعني الي تقول الرد ده لا تصلح كزوجة

• أتفق
يقول صاحبنا.....
ف فتره سابقه ف حياتي عرفت واحده كانت بالنسبالي حاجه كبيره جدا لدرجه اني كنت بستكترها على نفسي .. كنا متفاهمين جدا و كل حاجه فيها مثاليه بالنسبالي بشكل رهيب لكن كطبيعه العلاقات ظهر خلاف ف حاجه بالنسبالي مش هينفع اعديها و عشان حبيتها و اتعلقت بيها حاولت اننا نتكلم ف الموضوع بحيث اننا نوصل لحل مرضي وان كان مش مناسب بشكل كامل .. لكنها فهمت من الموضوع اني بحاول اغير فيها و سابتني دورت عليها ف كل حته بعدها معرفتش اوصلها و الحقيقه أنه رغم طول مده البعاد الا اني لسه بحبها وعندي امل ترجع ..
سؤالي هنا .. هل عمر حد فيكم ف موقف مشابهه يحب حد كامل الاوصاف إلا ف نقطه معينه ف كل حاجه تتهد ؟
هل لو اتنازلت عشان ترضيها و تكمل معاها كنت هتعرف تعيش مرتاح ؟ " حاجه مفصليه بالنسبالك"
هل بعد الغياب ده ممكن ترجع؟ ولو رجعت اتصرف ازاي معاها ؟ " لسه بحبها وعايش على الامل ده ف لا تجرحني ولا تجرحها"
صباح الخيرات عمو ضياء

• بيضحكني
الي بتحب بجد عمرها ماتقوله الرد ده
انا كست برد عليك التغيير بيجي تلقائي لانها بتحبه والي تقوله شوف حد شبهك واللله عمرها ماحبت الشخص ده
وبعدين اسفة يعني الي تقول الرد ده لا تصلح كزوجة
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
كان لازم كميه الورود دي على ردك العقلاني جدا

• أتفق
التفاعلات: Sense 🌹queen
  • حبيته
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
  • حبيته
  • حبيته
يقول صاحبنا.....
ف فتره سابقه ف حياتي عرفت واحده كانت بالنسبالي حاجه كبيره جدا لدرجه اني كنت بستكترها على نفسي .. كنا متفاهمين جدا و كل حاجه فيها مثاليه بالنسبالي بشكل رهيب لكن كطبيعه العلاقات ظهر خلاف ف حاجه بالنسبالي مش هينفع اعديها و عشان حبيتها و اتعلقت بيها حاولت اننا نتكلم ف الموضوع بحيث اننا نوصل لحل مرضي وان كان مش مناسب بشكل كامل .. لكنها فهمت من الموضوع اني بحاول اغير فيها و سابتني دورت عليها ف كل حته بعدها معرفتش اوصلها و الحقيقه أنه رغم طول مده البعاد الا اني لسه بحبها وعندي امل ترجع ..
سؤالي هنا .. هل عمر حد فيكم ف موقف مشابهه يحب حد كامل الاوصاف إلا ف نقطه معينه ف كل حاجه تتهد ؟
هل لو اتنازلت عشان ترضيها و تكمل معاها كنت هتعرف تعيش مرتاح ؟ " حاجه مفصليه بالنسبالك"
هل بعد الغياب ده ممكن ترجع؟ ولو رجعت اتصرف ازاي معاها ؟ " لسه بحبها وعايش على الامل ده ف لا تجرحني ولا تجرحها"
بص هو من الاساس محدش فينا كاامل
احنا بشر مفيش حد كامل غير **** بس
وانت بتقول انها كانت متكامله الاوصاف
معادا نقطه واحده كان لازم قبل متفكر تكلمها حتي
تبص لنفسك وتشوف ان كامل او لاء لو كامل وده
مستحيل خلاص عدل عليها وخليها تتغير لقيت
نفسك مش كاامل خلاص انتم كده زي بعض

بص هو من الاساس محدش فينا كاامل
احنا بشر مفيش حد كامل غير **** بس
وانت بتقول انها كانت متكامله الاوصاف
معادا نقطه واحده كان لازم قبل متفكر تكلمها حتي
تبص لنفسك وتشوف ان كامل او لاء لو كامل وده
مستحيل خلاص عدل عليها وخليها تتغير لقيت
نفسك مش كاامل خلاص انتم كده زي بعض
المقصود ب كامل الاوصاف هنا مش أنه شخص خارق مثلا.. الكمال لله وحده.. المقصود أنه
متماشي مع شخصيتي أو مناسب ليا ض.. عيوبي هي عيوبها أو متقبلها و العكس صحيح عيوبها هي عيوبي أو انا متقبلها.. أما بالنسبة لفكره نمشيها ومنوقفش على الحاجه دي ف هي حاجه جوهريه مش حاجه فرعيه ينفع نعديها

المقصود ب كامل الاوصاف هنا مش أنه شخص خارق مثلا.. الكمال لله وحده.. المقصود أنه
متماشي مع شخصيتي أو مناسب ليا ض.. عيوبي هي عيوبها أو متقبلها و العكس صحيح عيوبها هي عيوبي أو انا متقبلها.. أما بالنسبة لفكره نمشيها ومنوقفش على الحاجه دي ف هي حاجه جوهريه مش حاجه فرعيه ينفع نعديها
انا فاااهم قصدك
ع العموم **** يهدي بالك ويعوضك خير باذن ****

• حبيته
التفاعلات: BABA YAGA

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%