NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال ماتش اعتزال - حتى الجزء التاسع 19/3/2024

يسطا عيب عليك اكيد مقصدش كدا الفكرة اني بكتب الجزء و انشره علي طول ف لو في مشكلة في النشر تبقا من الكتابة
و من ناحية الكتابة كنت في المستشفي بقالي فترة حتي كنت بفتح كل فين و فين
ما علينا الجزء نزل و عايز رأيك فيه 💜
الف سلامه عليك يخويا وتقوم بالسلامه ان شاء **** + الجزء فااجر ب امانه عظمه كالمعتاد منك يخويا🤍👑

• حبيته
التفاعلات: DOCTOR AMR
انا لسه عند رأيي انت كاتب نصاب وبتضحك علينا وتقولنا انك اول مره 😂😂
بس انت محتررررف اصل ازاي اول مره يعني 😂😂
الجزء جامد فشخ يا صديقي ومستني السابع ❤️❤️✌🏼

• بيضحكني
جذء إجرام استمر بلاش تأخير

• حبيته
ايداع و تشويق
استمر
منتظرين مزيد من الابداع

• حبيته
ممتعة لاقصى درجة

• حبيته
كلمة مبدع .. قليلة ..
كلمة مُبهر قليلة ايضا ..بحقك ..
انت فنان ساحر مبهر مبدع عظيم .. لا اجد كلمة توفيك حقك للأبداع الذي قرأته ..
نجحت بنقلي في الحزء السادس من الضحك والابتسام للمواقف الجميلة الخفيفة الدم بين عمر و شروق او جداله مع زينهم وتحديه له بالكلام ..او موقف عمر باشا حين نشن على كأس الماء فوق رأس حازم لشدة نجاحك بتصويرك للمشهد لم اتوقف عن الضحك على حازم 😁
وثم نقلتني لاجواء الحزن والجدية ومنها مقتل نادر امام اخيه .. و مقتل ام شروق .. واصابة شروق بجروح..
كنت اشاهد مسلسل درامي يشدني من بداية الحلقة حتى نهاية التتر.. لكثررة احداثه المهمة الدسمة .. وكل شيء فيها مترابط .. كما توقعت..لأنك فنان .. وتعرف كيف تستخدم ادواتك وحروفك ولا تحشو مجرد حشو في الجزء .. وهذه هي اصول المهنة التي اتقنتها انت بكل حرفية و ابدعت فيها أيما أبداع ..
يا صديقي لكثرة اعجابي بالجزء انا واثق اني سأعيد قراءته اكثر من مرة لأني واثق بأني سأكتشف مع كل مرة أشياء جديدة رائعة ولها حتما هدف و غاية سيتضح في الأجزاء القادمة ..
سأنتظر قادمك بفارغ الصبر .. وانهض من مكاني وارفع لك القبعة وانحني ..لك احتراما ثم اصفق بشكل متواصل على تحفتك الجديدة ..
أحسنت .. احسنت .. احسنت .. برافو .. برافو كبيرة يا فنان .. افضل كاتب من وجهة نظري على الأطلاق ..في الوقت الحالي .. واتوقع لك ان تكون الأفضل في كل الأوقات ..

@مشرف قصص
اتمنى من المشرفين تثبيت القصة لروعتها و جمال حبكتها

تحياتي للجميع

• حبيته
جزء اكثر من رائع

• حبيته
يا عزيزي يا صديقي يا ايها الكاتب العظيم المتنكر في زي المبتدأ😁 أنني أشكو أليك روعاتك المتسببه في ذوبان قلبي🥰
جمدان يا مان و**** اكتر من اللي كنت متوقعاه ١٠٠ مليون مرة حرفيًا 💖 القصة عبارة عن تحفة فنية متكاملة 🌷انت قدرت توفر بيئة ومناخ مناسبة عشان تحصد اجمل ازهار تيلوب علي وجه الارض😱 حرفيًا أنا جالي صداع من العظمة و**** 😅ياجماعة هذا ذوقي هذا الغموض اللامتناهي وسط الأحداث الشيقة 😁يالهووي بجد يالهووي كل العظمة دي والتحفة الفنية دي والقصة دي وبلغة الطب هي في طورها الأولي😱🥵كالمحن في الطيب قصتك حرفيا كالجرثومة التي غزت عقلي وسيطرة علي خلاياه العصبية فكل الذي اذكره في فصي الامامي هو عمر الصافي 🥶💖

• حبيته
ااحمم 😁اي العبط اللي فوق ده😂😂
المهم يعني متتأخرش في الجديد عشان انت بقصتك رويت شبقي و متحمسه جدا جدا بجد

ومنك لله يا زفت عشان انا اصلا كنت متوقعه أنه هيحب شروق خلاص ده انت رخممممم جدا جداا جدااااااا كمان جدااااااااااااااااا
😂بس ولا يهمك أما نشوف ملك
ومستنيه لقاء العمالقه الابطال🌷👏🏻

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: DOCTOR AMR و mado2023
  • عجبني
التفاعلات: Abdul32
الف سلامه عليك يخويا وتقوم بالسلامه ان شاء **** + الجزء فااجر ب امانه عظمه كالمعتاد منك يخويا🤍👑
حبيبي تسلم 💜
أنفع كاتب يعني 😂🤔

انا لسه عند رأيي انت كاتب نصاب وبتضحك علينا وتقولنا انك اول مره 😂😂
بس انت محتررررف اصل ازاي اول مره يعني 😂😂
الجزء جامد فشخ يا صديقي ومستني السابع ❤️❤️✌🏼
يسطا دي حرفياً تاني قصة اخدها بجدية و اكمل فيها عندي واحدة قبلها بس مش داخلة دماغي مؤخراً
سعيد فشخ انها عجبتك 💜

• حبيته
التفاعلات: PepOoz69
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلمة مبدع .. قليلة ..
كلمة مُبهر قليلة ايضا ..بحقك ..
انت فنان ساحر مبهر مبدع عظيم .. لا اجد كلمة توفيك حقك للأبداع الذي قرأته ..
نجحت بنقلي في الحزء السادس من الضحك والابتسام للمواقف الجميلة الخفيفة الدم بين عمر و شروق او جداله مع زينهم وتحديه له بالكلام ..او موقف عمر باشا حين نشن على كأس الماء فوق رأس حازم لشدة نجاحك بتصويرك للمشهد لم اتوقف عن الضحك على حازم 😁
وثم نقلتني لاجواء الحزن والجدية ومنها مقتل نادر امام اخيه .. و مقتل ام شروق .. واصابة شروق بجروح..
كنت اشاهد مسلسل درامي يشدني من بداية الحلقة حتى نهاية التتر.. لكثررة احداثه المهمة الدسمة .. وكل شيء فيها مترابط .. كما توقعت..لأنك فنان .. وتعرف كيف تستخدم ادواتك وحروفك ولا تحشو مجرد حشو في الجزء .. وهذه هي اصول المهنة التي اتقنتها انت بكل حرفية و ابدعت فيها أيما أبداع ..
يا صديقي لكثرة اعجابي بالجزء انا واثق اني سأعيد قراءته اكثر من مرة لأني واثق بأني سأكتشف مع كل مرة أشياء جديدة رائعة ولها حتما هدف و غاية سيتضح في الأجزاء القادمة ..
سأنتظر قادمك بفارغ الصبر .. وانهض من مكاني وارفع لك القبعة وانحني ..لك احتراما ثم اصفق بشكل متواصل على تحفتك الجديدة ..
أحسنت .. احسنت .. احسنت .. برافو .. برافو كبيرة يا فنان .. افضل كاتب من وجهة نظري على الأطلاق ..في الوقت الحالي .. واتوقع لك ان تكون الأفضل في كل الأوقات ..

@مشرف قصص
اتمنى من المشرفين تثبيت القصة لروعتها و جمال حبكتها

تحياتي للجميع
صدقني لو قررت في لحظة اني أشرح قصتي مش هعمل زي ما انت عملت .. عاجبني انك بتوصل للي في دماغي بأبسط الكلمات .. سعيد ان قصتي جذبت انتباهك انك تتابعها أول بأول .. و سعيد اكتر انها عجبتك
اتمني بقا تغذيني فكرياً و عاطفياً علشان قصصك ليها اسلوبها الخاص و بجد انا رجعت أقرأ أروما للمرة الخامسة و كل مرة بحبها اكتر و مستني حاجة زيها من العظمة اللي انت عودتني عليها 💜

• حبيته
التفاعلات: الباحـــث
يا عزيزي يا صديقي يا ايها الكاتب العظيم المتنكر في زي المبتدأ😁 أنني أشكو أليك روعاتك المتسببه في ذوبان قلبي🥰
جمدان يا مان و** اكتر من اللي كنت متوقعاه ١٠٠ مليون مرة حرفيًا 💖 القصة عبارة عن تحفة فنية متكاملة 🌷انت قدرت توفر بيئة ومناخ مناسبة عشان تحصد اجمل ازهار تيلوب علي وجه الارض😱 حرفيًا أنا جالي صداع من العظمة و** 😅ياجماعة هذا ذوقي هذا الغموض اللامتناهي وسط الأحداث الشيقة 😁يالهووي بجد يالهووي كل العظمة دي والتحفة الفنية دي والقصة دي وبلغة الطب هي في طورها الأولي😱🥵كالمحن في الطيب قصتك حرفيا كالجرثومة التي غزت عقلي وسيطرة علي خلاياه العصبية فكل الذي اذكره في فصي الامامي هو عمر الصافي 🥶💖
مني عملتلي كومنت !!
لا مش ممكن دا احنا نعمل فرح بقا 😂💜
كلامك رشق في قلبي بجد يا مني و بتمني قصتي تفضل عاجباكي للاخر 💜💜

• حبيته
التفاعلات: LADY MONA
يسطا دي حرفياً تاني قصة اخدها بجدية و اكمل فيها عندي واحدة قبلها بس مش داخلة دماغي مؤخراً
سعيد فشخ انها عجبتك 💜
دماغك الماظات واللله لما بتركز بتعمل حاجة حلوة
ممكن القصة اللي قبلها مش داخلة دماغك عشان محتار تعمل فيها ايه ومحتاج فيها زقة بس
بس القصة دي حقيقة حلوة جدا جدا وتعرف الناس انك هتبقا كاتب كبير بعد كده لو ركزت ❤️✌🏼

• حبيته
ااحمم 😁اي العبط اللي فوق ده😂😂
المهم يعني متتأخرش في الجديد عشان انت بقصتك رويت شبقي و متحمسه جدا جدا بجد

ومنك لله يا زفت عشان انا اصلا كنت متوقعه أنه هيحب شروق خلاص ده انت رخممممم جدا جداا جدااااااا كمان جدااااااااااااااااا
😂بس ولا يهمك أما نشوف ملك
ومستنيه لقاء العمالقه الابطال🌷👏🏻
يابا انت تاخد راحتك ع الاخر و اعتبر البيت بيتك 😂💜
هبدأ في السابع علي طول بس المشكلة اني برسم القصة في دماغي بمليون سيناريو و بفضل مستني لحد ما الجزء يخمر و اختار بعدها اللي انا شايفه انسب .. ولازم الجزء يليق بالقراء
من ناحية التوقع و انه يحب شروق فنصيحة متتوقعيش حاجة أصلاً 😂
انا كدا كدا فكرت في كل السيناريوهات الممكنة و استبعدتها علشان اعمل حاجة جديدة
وعد مني هعمل كل اللي إقدر عليه علشان قصتي تفضل عاجباكي 💜
و بجد تعليقك فرحني فشخ يا منمن 💜💛

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: LADY MONA و الباحـــث

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%