NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه مش بنشوف سوالب كتير في الحقيقة ؟؟؟

ليه مش بنشوف سوالب كتير في الحقيقه مع ان هما كتر و موجودين و المشكله حتي الي بتكلمهم اونلاين كذابين حد عنده تفسير او حل🤔🤔

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: el-korsan, ايام مره, حنان و حب و 2 آخرين
ما عشان ميتفضحوش ده اولا
ثانيا في سوالب بتخاف فا لازم الشخص يحسسهم بالامان لان الي همهمه غير بتاعه وبس فا السالب بيلاقي كدا بيخاف يوجعه او ياذيه او يفضحه حتي فا لازم تاخد وقتك تتعرفوا علي بعض ومتقعدش تزن عليه للنيك عشان ده بيقفل السوالب

• عجبني
التفاعلات: كريم-لبوة, عاطفى, Jordn و 6 آخرين
التفسير اننا في مجتمع ما بيرحمش، وما بيستوعبش اختلاف الميول الجنسية. فالسوالب متداريين حفاظا على سلامتهم. بس بيظهروا لما بتوفر الأمان والثقة. ودول مش سهل يتوفرو في مجتمعاتنا الشرقية. عشان كدا التحرك بيكون بحساب وفي دوائر ومساحات آمنة.

• عجبني
التفاعلات: Jordn, mario ماريو, حنان و حب و 3 آخرين
لانهم مش حيوروك نفسهم
أنا مثلا سالب متناك
لكن مفيش حد خالص يعرف اني خول غير صاحبي اللي بينيكني

• عجبني
التفاعلات: Jordn, فحل جاد1, Kokik و 2 آخرين
لان يخافون من الفضيحة و المشاكل
السوالب بالانترنت هم سوالب بس ما يكشفون نفسهم بالحقيقة

• عجبني
التفاعلات: mario ماريو و Kokik
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علشان الفضيحه

ما عشان ميتفضحوش ده اولا
ثانيا في سوالب بتخاف فا لازم الشخص يحسسهم بالامان لان الي همهمه غير بتاعه وبس فا السالب بيلاقي كدا بيخاف يوجعه او ياذيه او يفضحه حتي فا لازم تاخد وقتك تتعرفوا علي بعض ومتقعدش تزن عليه للنيك عشان ده بيقفل السوالب
ما انا هعرف منين ان هو سالب من غير ما يبينلي او يلمحلي 🤔

التفسير اننا في مجتمع ما بيرحمش، وما بيستوعبش اختلاف الميول الجنسية. فالسوالب متداريين حفاظا على سلامتهم. بس بيظهروا لما بتوفر الأمان والثقة. ودول مش سهل يتوفرو في مجتمعاتنا الشرقية. عشان كدا التحرك بيكون بحساب وفي دوائر ومساحات آمنة.
المشكله ان الموجب مستحيل يعرف ان الي قدامه سالب غير لمه يلمحله او يقوله من غير كده الموجب مستحيل يعرف ان الي قدامه سالب 🤷🏻‍♂️

لانهم مش حيوروك نفسهم
أنا مثلا سالب متناك
لكن مفيش حد خالص يعرف اني خول غير صاحبي اللي بينيكني
ماشي انت حر تعرف مين انا بتكلم علي السالب الي نفسه بس مش عايز ياخد اي خطوه او يعرف الي قدامه اكيد انا مستحيل اخمن ان الي قدامي سالب من غير ما يقولي او حتي يلمحلي🤷🏻‍♂️

لان يخافون من الفضيحة و المشاكل
السوالب بالانترنت هم سوالب بس ما يكشفون نفسهم بالحقيقة
السوالب بالانترنت ما شوفنا منهم غير الكذب و الهبد و صور من جوجل تحس ان شايف الي قدامه غبي جدا😂

علشان الفضيحه
طيب ما لو مبينش مش هعرف ولا هيجرب و بعدين مش ممكن الي قدامه ثقه مش هيفضحوا مثلا🤔

احنا كتير وموجودين لليقدر

ما عشان ميتفضحوش ده اولا
و بعدين عشان نبقي بنتكلم بجد و واضحين هي العلاقه بين السالب و الموجب ايه غير اتنان بيمتعوا بعض الموجب بيستفيد انه بيلاقي حدي يخضع له و يمتع زبه بشرمطه والسالب بيتمتع بحد بيسيطر عليه و يحسسه ان الي بيمارس معاه فحل مسيطر يعرف يمتعوا 🤷🏻‍♂️

احنا كتير وموجودين لليقدر
فين ده انا مقابلتش غير واحد و بالصدفه عرفت ان هو سالب 🤷🏻‍♂️

ماشي انت حر تعرف مين انا بتكلم علي السالب الي نفسه بس مش عايز ياخد اي خطوه او يعرف الي قدامه اكيد انا مستحيل اخمن ان الي قدامي سالب من غير ما يقولي او حتي يلمحلي🤷🏻‍♂️
السالب بردوا مش هايقدر يلمح بحاجة زي دي مايضمنش إللي قدامه يحرجه يفضحه

لأن دي حاجة مقرفة المفروض يستعرع منها ودا يدل علي العار والخزي والاحسن أننا منشوفوش
بس دي ميول علي فكرة أنا قابلت ناس مش بيتاثر جنسيا حتى لو واحده قدامه ملك

ما هو ده اللي أنا بقوله
مفيش حد من نفسه كده حيقولك أنا سالب تعالى نيكني

بص هو موضوع معقد
ممكن يبقي راجل محترم جدا وكامل الرجوله بس عنده ميول حتي لو سوفت بس مايقدرش ياخد الخطوه دي صعبه جدا عليه
إلا لو شاف اللي قدامه بيبصله كتير وبيلمحله بالنظره بدون فعل اي حركه

السالب بردوا مش هايقدر يلمح بحاجة زي دي مايضمنش إللي قدامه يحرجه يفضحه
المفروض اخمن يعني😂

لأن دي حاجة مقرفة المفروض يستعرع منها ودا يدل علي العار والخزي والاحسن أننا منشوفوش
يا ستي يعني هو احنا لقينا بنات و قولنا لا الا كل وحده شايفه نفسه علي الخلق و في الاخر تلاقيها ماشيه مع واحد حاجه كده شبه شقوقو عب شقوق😂😂و ياريت الكلام معاهم سهل الواحد عايز تخطيط عشان يعرف يكلم البنت الي عايزها و يا وافقت يا موفقتش يعني تضيع وقت🤷🏻‍♂️

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%