NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة مشكلتي مع الي نمت معاه

يجماعه انا فتحت ومارست الجنس مع عيل عنده ٢٢ حاجه كده اتفقنا على كل حاجه وهو يجي البيت عندي وفعلا حصل جيه وكان خايف وكده بس مارسنا وحصل الي حصل بعد ما خلصنا هرب على طول من غير كلام وهو بيعيط انا قلت خلاص مش هيكلمني تاني بعدها بيكلمني بيقلي اغتصبتني وكلام من ده مع انه اقسم ب**** هو جيه بمزاجه وكان باعت ليا صور اشوف جسمه وبعدها كلمني ظابط وانكرت كل حاجه المشكله انه انا صورته فديو وهو عارف ان في فديو وصور هو بيعمل كده ليه واتصرف ازاي خايف اتفضح واتحبس
الي عنده حل ومساعده ارجوك كلمني
كيك dncnnxj

• عجبني
التفاعلات: Aol
خلي الضابط ينيكك وبتكسبيه

عملت ايه في الموضوع ده

خلي الولد ينيكك و تبقي الدنيا خلاص

او انك تتفاهم مع الظابط علي تسليم الفيديو

و وريه الشات و الصور

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Sahar cross dresser
هو الخط قطع ولا ايه 😉😉

• بيضحكني
التفاعلات: Kareem_Snoop و Shynice6
هو الخط قطع ولا ايه 😉😅

معلش ف الكلمه طلما مش قد الحاجه متعملهاش
و مشكلتك اطلع منها بشعرايه من زبي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الوووو

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
التفاعلات: mario ماريو و Kareem_Snoop
انكر مهما كان
يجماعه انا فتحت ومارست الجنس مع عيل عنده ٢٢ حاجه كده اتفقنا على كل حاجه وهو يجي البيت عندي وفعلا حصل جيه وكان خايف وكده بس مارسنا وحصل الي حصل بعد ما خلصنا هرب على طول من غير كلام وهو بيعيط انا قلت خلاص مش هيكلمني تاني بعدها بيكلمني بيقلي اغتصبتني وكلام من ده مع انه اقسم ب**** هو جيه بمزاجه وكان باعت ليا صور اشوف جسمه وبعدها كلمني ظابط وانكرت كل حاجه المشكله انه انا صورته فديو وهو عارف ان في فديو وصور هو بيعمل كده ليه واتصرف ازاي خايف اتفضح واتحبس
الي عنده حل ومساعده ارجوك كلمني
كيك dncnnxj
ولو معاك تليفون طاطتش اقفله وعينه وشيل تليفون عادي بزراير بس

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%