NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ليه الرجال يبصو لجسمي دايما وانا محجبة ؟

نفس الي بيحصل لي ماما ديما مهيجه الرجاله وهيه اصلان ***** بس جسمه فاير
طب ما انت قولت اهو جسم امك فاير
ده اكيد بيوقف ازبار المنطقة عليها

انا ست محجبة 36 سنة و متجوزة و بلاحظ دايما نظرات الرجال اللي كلها اعجاب لجسمي الممتلئ ممكن اعرف منكم السبب اللي يخلي الراجل ينجذب للجسم الممتلئ خصوصًا المحجبات اللي فوق التلاتين
ناس كتير بيحبوا ال***** اللي صدرها وطيزها عشان بيهيجوا اكتر من اللي مبينن جسمها

انا ست محجبة 36 سنة و متجوزة و بلاحظ دايما نظرات الرجال اللي كلها اعجاب لجسمي الممتلئ ممكن اعرف منكم السبب اللي يخلي الراجل ينجذب للجسم الممتلئ خصوصًا المحجبات اللي فوق التلاتين
ده اختلاف في الازواق وكل راجل ليه زوق معين فحتلاقي كتير اوي يحبو الممتلئه شويه ومحجبه بس اكيد انتي بتعملي حاجه تلفت النظر وهو ده الاساس

بصى يا حبيبتى
كبيرة صغيرة تخينة رفيعة طويلة قصيرة حلوا وحشة فرنساوى كيرفى ميلف محجبة متبرجة محافظة
الرجالة هيفضلوا رجالة و يبصبصوا و يتخيلك من غير كل حاجة
لازم أتخيلك علي زبي

لاني الست كل ما بدارى جسمها بتزيد حلاوتها

ع جسمك ممكن

متورينا واحنا نحكم

باين بلي تباني طاطا و عريضة و راكي عارفة حنا الرجال نموتوا على العرض و الطاطات
نموت على لاطاي نتاعك سلامي ليك في كل بلاصة في لحمك

بطبيعتنا عندنا احساس ان البنت المحجبه بتكون الجنس عندها قوي جد
وممتلئ ده زاد

فى العموم الرجل بينظر لاى ست جميله اى كانت محجبه او لا اما الممتلئه فى عاوز اقولك ان من العصور القديمه والراجل بيحب الست المليانه وخصوصا المناطق المغريه فيها مطلعش حوار الفرنساوى الا من الغرب من فتره قريبه لكن دايما الحاجه اللى تملى العين تملى القلب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اللي بيجذب الشباب لحسم البنت مفاتنها وخصوصا المؤخره بس معلش وحده مثلا تخينه وشايله جبل وراها يبصلها ليه يبص لجسم مشدود ومؤخرتها بارزه

بصى يا حبيبتى
كبيرة صغيرة تخينة رفيعة طويلة قصيرة حلوا وحشة فرنساوى كيرفى ميلف محجبة متبرجة محافظة
الرجالة هيفضلوا رجالة و يبصبصوا و يتخيلك من غير كل حاجة
الكلام ده معناه أن انا انكشفت شخصيا

• بيضحكني
التفاعلات: ندوشہة
الرجال بتبص على النسوان في العموم
لكن شكل جسمك ممتلئ و تقسيمته حلوة و مثيرة 😍😍
وفي الثلاثين يعني في عز عفوانك و قوتك الجنسية و دا لوحده ملفت للنظر
يا موزة انتي يا قلبوظة 😘😘😘🔥🌹
🤣🤣😁

لانه ده السن المثالي للنضج العقلي والجنسي والجسدي وبتكون وقت الكل بيتمناه لانه فيه كل اللي بيحلم بيه ونفسه فيه وبيكون عاوز يدوق الجمال كله وثمره الفاكهه استوت ولازم تتقطف وبيحاول يكون هو سبب أنه ينول الشرف ده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%