NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ليه الرجال يبصو لجسمي دايما وانا محجبة ؟

شيرين_جزائرية

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا ست محجبة 36 سنة و متجوزة و بلاحظ دايما نظرات الرجال اللي كلها اعجاب لجسمي الممتلئ ممكن اعرف منكم السبب اللي يخلي الراجل ينجذب للجسم الممتلئ خصوصًا المحجبات اللي فوق التلاتين

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ahse, aymen htm, Moheb sex و 31 آخرين
عشان انتو بتبقي مكتملين الانوسه ف السن الجميل ده وبتبقي خبره وعاقلين والجسم ناضج واكيد كمان ما دام بيبصو ليكي يبقي جسم حلو جدا وملابسك بتحدده

• عجبني
التفاعلات: ديابلوو, غريب عن العالم, Abo hassan و شخص آخر
عشان انتو بتبقي مكتملين الانوسه ف السن الجميل ده وبتبقي خبره وعاقلين والجسم ناضج واكيد كمان ما دام بيبصو ليكي يبقي جسم حلو جدا وملابسك بتحدده
اها وجهة نظر تحترم

• عجبني
التفاعلات: ديابلوو و الصعيدى الزبير
انثى مكتمله الانوثه بس كدا

• عجبني
التفاعلات: شيرين_جزائرية
طعشان انت حلوه بذياده

• عجبني
انا ست محجبة 36 سنة و متجوزة و بلاحظ دايما نظرات الرجال اللي كلها اعجاب لجسمي الممتلئ ممكن اعرف منكم السبب اللي يخلي الراجل ينجذب للجسم الممتلئ خصوصًا المحجبات اللي فوق التلاتين
كل واحد وحسب التايب بتاعه يعني تلاقي اللي بيتشد للمحجبه او بيتشد للي بشعرها ومديقه علي لبسه واللي بيتهم بلصغيرة وهكذا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى, الصقر_الجارح, شيرين_جزائرية و شخص آخر
كل واحد وحسب التايب بتاعه يعني تلاقي اللي بيتشد للمحجبه او بيتشد للي بشعرها ومديقه علي لبسه واللي بيتهم بلصغيرة وهكذا
ممكن الحس طيزك

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح, Sexyhoot, عاشق الديوثيين1 و 7 آخرين
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح
بالنسبه لل**** اكيد الراجل يحب الحاجه المستخبيه مش العريانه الفضول ديما بياخد حقه اما بخصوص السن فا دا اكثر سن يتمناه اى رجل لانه فعلا سن نضج عقلانيا و جسديا انوثه طبيعيه

• عجبني
المرأة تكتمل أنوثتها وجمالها فى الثلاثين والمجتمع الشرقى عموما بيحب التخيلات بيحب يتخيل واحدة محجبة جسمها هيبقى عامل ازاى أو منتقبة الممنوع دايما مرغوب

• عجبني
كونك فوق التلاتين وجسمك حلو ده مغناطيس لاي راجل طبعا ..خصوصا ان لبسك مش عريان فده ببولد عندنا التخيلات

كون فيكي كل ده وجزائريه فده اقرب للكمال 😘😍

• عجبني
التفاعلات: شيرين_جزائرية و AMGjr
جسمك بيبقي كامل الانوثه وعندكم خبره عن البنات الصغيره وغير كدا الصدر بيكون مليان والتوته بردو 😉🔥

• عجبني
لازم نقدر جمال الجسم

• عجبني
بصي احنا بنحب التلاتينيه لا وكمان انت جزائريه يعني شكلك نار من الاخر واكيد لبسك واخد 2 سم من الجمبين انا لو شفتك هفلقك بعيني الصراحه 😂🔥

• عجبني
هو اي حد ف التلاتين جامد وبنحب ننجذب ليه

• عجبني
دا بيبقي من الكبت بس مش من حلاوتك ياعني
انا عن نفسي مابنجذبش للبنات الكبيره في السن خالص انا البنت بالنسبالي من سن ١٨ لسن ٢٥. غير كدا شكرا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%