NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه الراجل المصري ملوش امان

حصل

الراجل من دول ممكن يعمل كل حاجه تتخيليها و يعاملك احسن معامله و احسن اهتمام و يصرف فوق طاقته مرتين تلاته و كل دا عشان بس ترضى عنه و تديله اهتمام و لو سلمتى يتعامل كانه خلاص ضمنك و ضمن ان عمرك ماتقدرى تزعلى منه ابدا مهما عمل و مهما اتغير فى التعامل

و انا كل دا بتكلم من غير جنس اصلا لان اول ما تقلعى قدامه مره سواء حقيقه او مكالمه الوضع هيبقى اسوء

الحل تخلى الراجل يحاول يوصلك على طول حتى لو حصل بينكم كل حاجه

مره تعامليه حلو و مرتين لا حسسيه انه ممكم يخسرك فى اى لحظه لو غضبتى منه
بس الواحد مش هيفضل بنفس الشغف طول الوقت أكيد مش لدرجة التجاهل بس ساعات يبقي مشغول رغم أنه الاول كان بيفضي نفسه مثلاً يعني
المهم بس من الأول يحاولوا يحددوا علاقتهم هي جنس بس و لا صداقة و لا مشروع جواز اظن ده بيسهل التعامل
المشكلة بقا إن الستات قبل الرجال مش واضحين و كله بيشتغل كله علشان يحصل علي اللي في دماغه
علشان كده انا عن نفسي مبدخلش في أي علاقة deep علشان متعبش قلبي في الفاضي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: زوقة الجن و Life Arch
  • حبيته
التفاعلات: مازن صقر
كنت نزلت موضوع قبل كده عن تجربة بيني وبين شاب نرويجي وكان فيه ردود كتير من نوعية اشمعني هو وليه استسلمتي بسرعه له وردود شبه دي
المشكلة في ان الراجل المصري حرفيا ملوش امان ونادر لما تلاقي راجل تحسي معاه بالامان
الراجل المصري لو نام مع واحده بيحس بعدها انه خلاص امتلكها وبقت جارية تحت رجله ولازم تنفذ شهواته والا هتتفضح خصوصا لو ست متجوزه
فيه علاقات جنسيه بتيجي بالاعجاب مش شرط حب
لكن الراجل المصري يفضل يحاول مع الست ويحاول ويبقي هيركع تحت رجلها عشان ترضي عنه ولما الست تستسلم له بيبقي فاكر انها خلاص جارية عنده وكاسر عنيها وانه عنتيل زمانه وارجل من جوزها ومن كل الرجالة
ده سبب بيخلي ستات كتير تبعد عن الراجل حتي لو عاجبها وهتموت عليه لانها ببساطه خايفه منه
الراجل المصري معندوش فكره ان ده ممكن يكون اعجاب مؤقت وهينتهي لا هو عايز علطول ينط عليها وينطر لبنه علي شرفها وشرف جوزها وكده يحس انه جامد فشخ رغم ان كتير من النوعية دي مراته بتتركب من غيره زي ماهو بيركب حريم غيره
انا بكلم في الموضوع ده بشكل عام مش بكلم عن نفسي وعارفه ان مش كل الرجالة كده لكن معظمهم كده
ديما بقابل المشكله دي ان في ستات بتبقي خايفه مني بسبب اللي بيشوفوه وحقهم مبنكرش الا انهم لما بيجربو ويدوني الثقه بيفضلو متبتين فيا حتي اللي عايزه نزوه وخلصت مبفتحش ف القديم

كنت نزلت موضوع قبل كده عن تجربة بيني وبين شاب نرويجي وكان فيه ردود كتير من نوعية اشمعني هو وليه استسلمتي بسرعه له وردود شبه دي
المشكلة في ان الراجل المصري حرفيا ملوش امان ونادر لما تلاقي راجل تحسي معاه بالامان
الراجل المصري لو نام مع واحده بيحس بعدها انه خلاص امتلكها وبقت جارية تحت رجله ولازم تنفذ شهواته والا هتتفضح خصوصا لو ست متجوزه
لكن الراجل المصري يفضل يحاول مع الست ويحاول ويبقي هيركع تحت رجلها عشان ترضي عنه ولما الست تستسلم له بيبقي فاكر انها خلاص جارية عنده وكاسر عنيها وانه عنتيل زمانه وارجل من جوزها ومن كل الرجالة
ده سبب بيخلي ستات كتير تبعد عن الراجل حتي لو عاجبها وهتموت عليه لانها ببساطه خايفه منه
الراجل المصري معندوش فكره ان ده ممكن يكون اعجاب مؤقت وهينتهي لا هو عايز علطول ينط عليها وينطر لبنه علي شرفها وشرف جوزها وكده يحس انه جامد فشخ رغم ان كتير من النوعية دي مراته بتتركب من غيره زي ماهو بيركب حريم غيره
انا بكلم في الموضوع ده بشكل عام مش بكلم عن نفسي وعارفه ان مش كل الرجالة كده لكن معظمهم كده
علي حسب العقليه ولكن فعلا معظم الرجاله المصريه زي ما قولتي
ولكن اللي بيقدر الجنس والحب وبيفهم في العلاقات بيفكر بشكل تاني خالص

مين زيك انتي يا اميره اللهم قوي ايمانك

• حبيته
التفاعلات: Señorita Dalia
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: زوقة الجن و M07amed Alaa
  • بيضحكني
التفاعلات: M07amed Alaa
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: M07amed Alaa و زوقة الجن
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: M07amed Alaa و زوقة الجن
  • بيضحكني
على فكره انك تكوني تحت رجلين جوزك ده شئ ميعبكيش فحاجا.... دي خصوصا لو كانت علاقتكم ببعض كلها حب وأخلاص مفهاش حاجا لما... انا عن نفسي لو اطول.... أستغفر اللله.. اعبد اللي هيبقى جوزي انا هعملها.... وهفكرك بحديث.. بس مينفعش اكتبو هنا ليتمسح.... قال ر.س. و. ل... ا. ل. ل. ه..... «لو كنت آمِرًا أحدًا أن يسجد لأحد لأمرت المرأة أن تسجد لزوجها» وده اكبر شئ بيدل على محبه الزوجه لزوجها... 💕
اضرب😀

مش كل الرجالة كده ومش المصري تحديدا اللي كده
وبعدين طالما انتي عايزة رجالة شمال ف اكيد هيجيلك الشمال مش هيجيلك الكويس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%