NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لا بجد ي جدعان مينفعش تعتمد علي بتاعك بس في الجنس والكلام ده لمصلحتك بجد الست اه بتتمتع ببتاعك بس في حجات تانيه كتير بتمتعها وتهيجهها والست شهوتها بتاخد وقت عن الراجل ف لو اعتمدت علي بتاعك بس هتخسر وافتكر ان 80% من المشاكل سببها السرير

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Hard Naar, مثير زوجتي, Cpl4fun و 5 آخرين
لا بجد ي جدعان مينفعش تعتمد علي بتاعك بس في الجنس والكلام ده لمصلحتك بجد الست اه بتتمتع ببتاعك بس في حجات تانيه كتير بتمتعها وتهيجهها والست شهوتها بتاخد وقت عن الراجل ف لو اعتمدت علي بتاعك بس هتخسر وافتكر ان 80% من المشاكل سببها السرير
كلامك مظبوط اهم من الشغل تظبيط الشغل هما اصلا بيهيجو من اللعب قبل النيك

اصل لاقيت مشاكل كتير بسبب الموضوع ده
أغلبية المشاكل كده الراجل عاوز ينيك في ٥ دقايق وينام ويسيبها مولعه

صح جدا إنت فعلا بتفهم

صح جدا إنت فعلا بتفهم
اصل في ناس كتير حتي في المنتدي مقضينها تصوير بتاعهم وانا الجامد وانا المطرشم 😂

• عجبني
التفاعلات: عادي٩٩
اسمه زبر
الست لازم كل حاجة فبها تتناك 😉

اها يعني باخد محفزات ساعات علشان سرعه القذف هي ساعات تحت المص والحلمات وبعمل مساج لحلمتها علشان تكبر كل دي تحفيظ

اسمه زبر
الست لازم كل حاجة فبها تتناك 😉
يعم النيك مش كل حاجه م لو نيك بس ممكن تستبدلك بخياره

اها يعني باخد محفزات ساعات علشان سرعه القذف هي ساعات تحت المص والحلمات وبعمل مساج لحلمتها علشان تكبر كل دي تحفيظ
انت اصلا ممكن متحسش بسرعه القذف لو بتعرف تدلعها

صح جدا ..اللعب و الكلام و لحظات رومانسية اهم كتير بس الزب برضو يلزم يكون مظبوط👍

صح جدا ..اللعب و الكلام و لحظات رومانسية اهم كتير بس الزب برضو يلزم يكون مظبوط👍
مقولتش حاجه بس الاهم مش هو

انت اصلا ممكن متحسش بسرعه القذف لو بتعرف تدلعها
وفعلا انا مش بستعجل وعلي الهادي يكش ساعه مفيش مشكله ولو نطرت بدري بكون متوتر بريح ساعه وارجع تاني بس ارهاق ليا

• عجبني
التفاعلات: Hard Naar
وفعلا انا مش بستعجل وعلي الهادي يكش ساعه مفيش مشكله ولو نطرت بدري بكون متوتر بريح ساعه وارجع تاني بس ارهاق ليا
بس مينفعش تقوم من غير متكيفها

و**** لولا الحركات اللي الواحدة بتعملها ف الجنس ومص الزوبر مكنش هيبقا فيه ولا اداء ولا بتاع 😂

و**** لولا الحركات اللي الواحدة بتعملها ف الجنس ومص الزوبر مكنش هيبقا فيه ولا اداء ولا بتاع 😂
هو انتى ليه شايفه رجاله كده نظرتك ليه قذره فشخ 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%