NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه الراجل أنانى ومش بيحب غير نفسه؟

مع احترامي ليك انتا لو هتبصلها من نقطه تانيه غير الجنس في بنات وستات تمشي 100راجل بدمغها ومع احترام للجمع في بنات وستات احسن من 10000راجل
كل واحد ووجهة نظرة

• عجبني
التفاعلات: The General1
مساء الخير ده اول موضوع ليا واتمنى النقاش يكون باسلوب راقى
ليه الراجل بيحب يعمل كل حاجه فى الجنس ويجرب كل الاوضاع
ليه بيحب يبقى كل يوم مع واحده
ليه بيحب ينام مع 2ستات فى وقت واحد
ليه بيحب يبقى هو وصاحبه على واحده او يشاركوها مع بعض
وفى نفس الوقت الست لو فكرت بس فى كدا تبقى شرموطه
ليه ميبقاش ليا نفس اجرب زى الراجل وانام مع 2رجاله واجرب حاجاات جديده ومختلفه ومجنونه
هى الست مش زى الراجل؟
ولا فى الحاجات دى الراجل يعمل اللى هو عاوزه انما الست اخرها راجل واحد بس تفضل لازقه له طول العمر؟
ومش من حقها تفكر فى متعتها زى ماالراجل بيفكر
منتظره آرائكم

مشاهدة المرفق 51492
بالنسبه لان الراجل بيحب يجرب حجات جديدة واوضاع جديدة ده عادي ومش انانيه وعادي الست كمان تبقي عايز كدة وبيجربه مع بعض اوضاع جديدة يعني ده ملوش علاقة بالانانيه

تاني حاجة موضوع ان الراجل بيحب يبقي كل يوم مع واحده ده غلط طبعا في رجاله كدة بس مش دي الاغلبيه زي ما في ستات بتخون جوزها بس مينفعش نعمم ونقول ليه الستات خاينه سعتها لان الطبيعي ان عادي الراجل والست يكتفو بشريك واحد ولو فهمو بعض وبيجربو حجات جديدة سعتها الموضوع هيقلب بتعلق وان كل واحد بيحب الجنس عشان شريكه واللي انتي كنتي فاكراه انانيه وده بالعكس بيساعد علي الخروج من العلاقة التقليدية اللي مفيهاش متعه اللي ممكن تخلي حد فيهم يخون التاني

وبالنسبه لان الرجالة بتحب تشارك الست اللي معاه مع راجل ف اللي بيعمل كدة ده خول اصلا مش راجل ومفيش راجل يوافق علي كدة

ولو فكرتي في الكلام ده هتعرفي سعتها ليه الست مش من حقها تجرب هي كمان لان ببساطه اللي انتي قولتيه علي الرجاله لاما مبيحصلش الا من فئة قليلة ومينفعش علي اساسهم نعمم لاما اللي بيعمل كدة ده مش راجل اصلا والعلاقة الجنسيه المفروض قايمه عالحب بين الطرفين وده اللي بيخليهم يحبو يجربو ويعملو كل حاجة مع بعض ويتعلقو ببعض بس انتي كلامك ده لاما عشان للاسف حظك كان وحش في اللي اتعاملتي معاهم لاما الكلام ده كله جدعنه منك جيباه من وجهة نظرك للرجالة

• عجبني
التفاعلات: ZÆOSS
كل واحد ووجهة نظرة
مع احترامي ليك وجهت نظرك غلط لان انتا شايف أو نظرتك للوحده أنها مخلوقه عشان تلبي رغباتك وبس ودا غلط واقولك على حاجه الي كانت معاك في فيديو كول وقفلت اكيد محستكش يعني شافيتك أن انتي عايزه متعه لنفسك وهيه ملهاش حق أنها تتمتع معاك

• عجبني
مع احترامي ليك وجهت نظرك غلط لان انتا شايف أو نظرتك للوحده أنها مخلوقه عشان تلبي رغباتك وبس ودا غلط واقولك على حاجه الي كانت معاك في فيديو كول وقفلت اكيد محستكش يعني شافيتك أن انتي عايزه متعه لنفسك وهيه ملهاش حق أنها تتمتع معاك
اللي كانت معايا في الكول دي بنتكلم بقالنا سنتين ودايما بعد مبتجيب وبتخلص خالص بتنام مني .. ده اولا
ثانيا قولتلك دي وجهات نظر

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مع اني رافض فكره المقارنه بالشكل دا
بس لو كلامك مظبوط هيكون فعلا كلام منطقي
لكن للأسف انتي غلطانه ولا الراجل المتجوز ولا الست المتجوزه ليهم الحقوق اللي بتقولي عليها دي ولا هو يقدر يعمل علاقات براحتوولا هي كمان تقدر
الكلام دا ويكون ليها نفس الحق لو هما بس مجرد اصحاب وعشاق

• عجبني
فعلا ده سبب من اسباب اني بطلت اقابل موجب

• عجبني
التفاعلات: Alexman69
في رجاله بنسبه كبيره عندها أنانيه زياده عن اللزوم أنه أنا أغلط مره و أتنين و تلاته و عشره و مليون و هيا لو غلطت يتعلقلها المشنقه طب ما أنت غلطت مع ست ليه بتقول أنه مينفعش تغلط و لما تغلط يكون جواه غضب و ثوره و أنه عاوز يقتلها عشان يغسل عاره 😂😂😂😂 كانت فين الحشمه يا حمش لما انت عملت كده مع وحده غيرها و بدأت انت الأول و البادي هو الأظلم

• عجبني
فعلا ده سبب من اسباب اني بطلت اقابل موجب
بالعكس ، انا لما بقابل حد بكون هدفي الاول ان الي معايا يتمتع و بعد كده ابقي اشوف نفسي ، لكن الاناني دا الي يجيبهم و يسيب الي معاه يولع دا غلط

• عجبني
التفاعلات: ZÆOSS و ندي بنوتي اليكس
كل واحد او واحده مش بيحب غير نفسو وبس لكن لملكن لما الواحد يبحب واحده اوي او العكس بيبقو عوزين يعمل الي يبسط الي بيحبو ده الصح لكن محبش حد وابقي اناني طب اي لزمتها الانانيه في اني ابقي اناني في الي بحب اعمل معاها كل الي بحبو ابقي عوزها ليا وبس محدش يشركني فيها

• عجبني
طيب ما تعملي اللي انتي عايزاه

• عجبني
مساء الخير ده اول موضوع ليا واتمنى النقاش يكون باسلوب راقى
ليه الراجل بيحب يعمل كل حاجه فى الجنس ويجرب كل الاوضاع
ليه بيحب يبقى كل يوم مع واحده
ليه بيحب ينام مع 2ستات فى وقت واحد
ليه بيحب يبقى هو وصاحبه على واحده او يشاركوها مع بعض
وفى نفس الوقت الست لو فكرت بس فى كدا تبقى شرموطه
ليه ميبقاش ليا نفس اجرب زى الراجل وانام مع 2رجاله واجرب حاجاات جديده ومختلفه ومجنونه
هى الست مش زى الراجل؟
ولا فى الحاجات دى الراجل يعمل اللى هو عاوزه انما الست اخرها راجل واحد بس تفضل لازقه له طول العمر؟
ومش من حقها تفكر فى متعتها زى ماالراجل بيفكر
منتظره آرائكم

مشاهدة المرفق 51492
صوابعك مش زي بعضها

نفسي فيك يا قمر ، انيك كسك😘

الخلاصه ف مجتمعنا وتقاليدنا هي السبب ف كلامك ده
يعني لو راجل نام كل يوم مع واحده واتعرف مش هتبقي سمعتو زاي الزفت ومحدش هيرضي يقعد معها واغلب الناس هتبعد عنو مش لي الست بس والناس وهي عايزه تنام مع واحد عايزه تنام مع ١٠٠ هي حره والناس حره تقول عليها الي هي عايزها

صباعك لو نزلتيه في عشرين علبة زبادي وطلعتيه نضفتيه هيجراله حاجة لا هيتضف عادي

لكن هاتي علبة زبادي واحدة وحطي فيها ٢٠ صباع مختلف تفتكري هتقعد زي ماهي ولا هتعفن

يعني لو راجل نام كل يوم مع واحده واتعرف مش هتبقي سمعتو زاي الزفت ومحدش هيرضي يقعد معها واغلب الناس هتبعد عنو مش لي الست بس والناس وهي عايزه تنام مع واحد عايزه تنام مع ١٠٠ هي حره والناس حره تقول عليها الي هي عايز
ايوه مجتمعنا بيفكر بالعقليه دي أن الست مش زي الراجل

احنا مجتمع شرقى عايزة تعملى كدة شنطتك وعلى اوروبا هتتبسطى اوى هناك
او هنا تعملى كل حاجة منغير متعرفية وخليكى ناصحة

دا غلط ودا غلط 🤝😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%